Die neemt toch geen bestellingen op?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou, dat de kok beteuterd keek en je ouders je veeleisend vonden.
Benen over elkaar en dan met het bovenste been op en neer bewegen. Hyperactief. Tot de bus er is. Doe dat eens niet in mn ooghoekenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:15 schreef Probability het volgende:
[..]
Van die spastische kauwers. Drie uur lang. *brrrrrrr*
Ja dat vind ik raar. Dat had ik ook al toen ik nog wel vlees/vis at.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Laureline het volgende:
Raar is dat hè, dat je in restaurants altijd ruim voldoende koolhydraten (pasta, rijst, aardappels, brood) en meestal teveel eiwit (vlees, vis) krijgt, en dan maar hoogstens 10% van een normale hoeveelheid groente. Wij eten meestal zelfs groente thuis dan maar vooraf, als we weten dat we buiten de deur gaan eten
Wat voor kruiden gebruik je?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik kruid / stoof de kip zelf ja, en ik kook de kouseband, maar da's niet echt veel moeite
Aardappels laat ik vanuit te-zwaar-overwegingen de laatste tijd weg
![]()
De roti zelf maken begin ik idd niet aan, die halen we gewoon bij de toko
Euhm vrij basic: scheutje olie, zout, peper, boel kerrie massala en ketjap manis, soms teentje knof erbijquote:Op zondag 5 juni 2011 16:19 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wat voor kruiden gebruik je?
Ik heb het vroeger ook nog weleens zelf gemaakt maar ik weet niet meer hoe ik dat toen deed.
Hmm, ik zei iets over roti tegen vriendje en nu gaan we dat geloof ik eten straks.
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb totaal NIETS tegen vegetariers, eet zelf ook vaak genoeg vlees/visloos (niet principieel, maar omdat het ook lekker is/kan zijn, máár het is gewoon een feit dat restaurants, en zeker van die strandtenten die hoofdprijzen voor niets vragen, niet ingesteld zijn op mensen die geen vlees/vis eten. Op het moment dat je besluit vega te gaan eten/worden weet je dat je 'buiten de boot valt' en dat niet elk restaurant daar op in wil spelen omdat ze er geen winst op maken: ze maken meer winst op onbeperkt spare-ribs eten
Ik vind het niet zo raar dat ze niet zoveel keus hadden en ben het dan ook wel met Muis eens
O, ik zit altijd te voetwippen of te doedelen. Daarom blijf ik zo slank ondanks de hoeveelheid eten die ik dagelijks verstouwquote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Benen over elkaar en dan met het bovenste been op en neer bewegen. Hyperactief. Tot de bus er is. Doe dat eens niet in mn ooghoeken. En zit stil, ik zit op hetzelfde bankje en word zeeziek van dat getril.
Nee, roti halen is hier riskantquote:
Ging die theorie van jouw meneer maar voor mij op.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:22 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat is de theorie van mijn meneer tenminste, dat je als neuroot veel meer kan eten
Toe maarquote:Op zondag 5 juni 2011 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Euhm vrij basic: scheutje olie, zout, peper, boel kerrie massala en ketjap manis, soms teentje knof erbijPepertjes laat ik weg want ik ben geen held met scherp eten
Is naar recept van mijn vroegere Surinaamse kleuterjuf (en ook vroegere collega van mn mams)!
Prima als jij dat onzin vindt hoor!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:21 schreef Probability het volgende:
[..]!
Jezus wat een onzinWe leven in 2011 kom op zeg.
En ik ken geen restaurants waar je onbeperkt spare-ribs kunt eten. Dat heten vreetschuren.
Nja hangt er van af of ik zin heb om de knof te snijden / persenquote:
Kan vast wel, noem je het gewoon lasagnettequote:Op zondag 5 juni 2011 16:26 schreef conleche het volgende:
Nou, mij lijkt groentenlasagne wel lekker. Misschien dat ik dat vanavond eens ga maken. Zou het dan erg zijn als ik pastaschelpjes gebruik als tussenlaag? Ik heb geen lasagnevellen meer.
het is ook lekker, mits goed klaargemaakt, maar variatie is vaak niet te vindenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:26 schreef conleche het volgende:
Nou, mij lijkt groentenlasagne wel lekker. Misschien dat ik dat vanavond eens ga maken. Zou het dan erg zijn als ik pastaschelpjes gebruik als tussenlaag? Ik heb geen lasagnevellen meer.
Ik ben bang dat het dan meer groentepastaovenschotel wordt, in plaats van groentelasagna.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:26 schreef conleche het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |