abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2011 @ 15:44:19 #101
43653 sigme
Veraan
pi_97739224
quote:
4s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:43 schreef Laureline het volgende:
Hee, maar die tuinbonennaveltjes? Moet ik die er ook nog af halen? Nee toch zeker?
Ik kom niet aan navels.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 5 juni 2011 @ 15:45:06 #102
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_97739259
Nu voel ik me schuldig want ik heb twee grote stukken vlaai op als brunch.

/gezond
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_97739265
quote:
4s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:43 schreef Laureline het volgende:
Hee, maar die tuinbonennaveltjes? Moet ik die er ook nog af halen? Nee toch zeker?
Ik herken die naveltjes zelf niet. Dus zou er geen antwoord op kunnen geven. Ik zou ze opeten. Hoe meer tuinboon hoe beter?
  zondag 5 juni 2011 @ 15:45:43 #104
43653 sigme
Veraan
pi_97739282
Ik was ontevreden over m'n muffins van een paar dagen geleden (niet gerezen), dus nu bak ik nieuwe.

Voor de rest ben ik van plan broccolisoep, karbonade en patat denk ik te gaan bereiden bij wijze van zondagsmaal.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97739410
Muffins lukken bij mij nooit zo mooi als in de winkel. Ik ben nog steeds op zoek naar het geheim om ze beter te laten rijzen. Langer mixen misschien?
Know that while you sleep
Everything has changed
  zondag 5 juni 2011 @ 15:49:04 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97739415
Ik zat laatst nog te denken dat ik misschien maar es moest opzoeken of scones ook volkoren konden :+ :') En ik eet uiteraard genoeg ongezonds :D Was meer verbaasd over de frequentie van hetzelfde sóórt ongezond :+

Hartige taarten zijn ook lekker :9 Maar volgens mij zijn die ook niet supergezond veelal? iig niet die die ik maak/lekker vind :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_97739460
Ik ga binnenkort scones bakken voor m'n afcheid op 't werk! En wil ook clotted cream maken :o
Ja doei.
pi_97739484
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:43 schreef Mini. het volgende:

[..]

O+

[..]

True, maar al die heilige boontjes hier die zo verbaasd zijn over drie keer taart eten ook heus wel drie keer per week iets ongezonds. :P

Try me :P
pi_97739485
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga binnenkort scones bakken voor m'n afcheid op 't werk! En wil ook clotted cream maken :o
Wat is daar :o aan?
pi_97739513
het is 1. niet zo makkelijk en 2. zo vet als maar zijn kan :+
Ja doei.
pi_97739534
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja! En dat ze dan denken dat zij het eigenlijk hebben bedacht! :')

Ik vond het een frustrerend beroep. Veel te dienend. Bovendien, op den duur deed ik veel commercials en dan had je ineens met heel veel meningen te maken. Dus behalve de regisseur ook nog de klant en de creatieven. Liefst drukten die allemaal een eigen stempel en liefst ook een andere stempel dan de ander.

Ik ben blij dat ik nu zelf bepaal wat goed is.
O, ik ben best dienstbaar geloof ik. In mijn werk dan, niet in het huishouden :') Plus dat ik zo vreselijk lui ben dat ik zonder deadlines waarschijnlijk helemaal niets meer uit zou voeren. Ik kan zo ontzettend goed niets doen oO< Waar mijn moeder de kracht vandaan haalt om iedere dag 7 uur op te staan en weer te gaan schilderen is me een raadsel. Maar ik bewonder het wel! En af en toe lijkt íets meer vrijheid om echt te maken wat ik wil me ook wel fijn. hoor.
pi_97739578
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zat laatst nog te denken dat ik misschien maar es moest opzoeken of scones ook volkoren konden :+ :') En ik eet uiteraard genoeg ongezonds :D Was meer verbaasd over de frequentie van hetzelfde sóórt ongezond :+

Hartige taarten zijn ook lekker :9 Maar volgens mij zijn die ook niet supergezond veelal? iig niet die die ik maak/lekker vind :')
Zolang het deeg enigszins gezond is en de vulling vooral uit groente bestaat, kan het toch best. Dat maak ik mezelf in elk geval wijs... Net als pizza eigenlijk.

Lekker, scones. O+
Everything has changed
pi_97739612
quote:
16s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:50 schreef MarMar het volgende:

[..]

Try me :P
Ja maar jij bent ook een geval apart. :o
Everything has changed
pi_97739618
Muffins zo kort mogelijk mixen! De droge ingredienten eerst samen mengen, dan bij alle natte doen. Gewoon kort roeren met een houten lepel is genoeg, het mag flink klonterig zijn. Er moet iets zuurs in (karnemelk of melk met citroensap) en bicarbonaat (zuiveringszout), dan rijzen ze echt als een tiet! Er staat een heel goed recept hier op Fok, zoeken op "muffins, goede" (nu op iphone, lastig zoeken).

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2011 15:58:15 ]
pi_97739635
Ik ging gisteren uit eten met mijn ouders..

Dus ik: Hoi hoi wat voor vegetarische opties qua hoofdgerecht heeft u?
-Ja we hebben een héérlijke pasta salade...
Ik: O dat is jammer ik heb net namelijk gebruncht met een pastasalade en de hele dag alleen pasta eten lijkt mij net iets te veel van het goede..
-O ik haal de kaart!

Staat er dus helemaal niets vega op de kaart :D

-Heeft u een keus kunnen maken?
Ik: Nou ik zou heel graag een keus willen maken maar er staan geen vegetarische hoofdgerechten op de kaart dus ja dan is het moeilijk kiezen..

-We hebben ook sla!
Ik: Ja heerlijk, als bijgerecht of lunch. Naast dat ik dat praktisch iedere dag een salade eet als bijgerecht kan ik natuurlijk niet leven op een salade.

-We hebben ook gazpacho soep!
Ik: Lijkt mij heerlijk, maar wederom als voorgerecht (gazpacho is een koude soep van tomaat, komkommer etc, brood en water)

Uiteindelijk heb ik nacho's met guacamole genomen. De gazpacho en frietjes.
En dan werd ik raar aangekeken :D :')?!!!!

-in de guacamole zat veel te weinig avocado en véél te veel ui
-in de gazpacho zat veel te veel ui en veel tabasco/peper en hij was lauw.
-de frietjes waren te hard en knapperig

Ben ik nou heel raar dat ik iets meer verwacht dan soep/brood of salade als ik uit eten ga? Toen ik nog wel vlees at vond ik dat ook meer lunch/bijgerecht dan een fatsoenlijke maaltijd.

De kok vroeg op een gegeven moment: Smaakt het *) :)!

Dus ik: 'Ja hoor :Y :Y' aangezien ik geen zin had om te klagen :')

Maar blijkbaar lieg ik héél erg slecht want hij mompelde iets van 'oh :@ jammer' en liep teleurgesteld weg

Volgens mijn ouders ben ik veeleisend :') Maar ik vond het meevallen, ik ben blijkbaar beter gewend en verwacht een redelijk niveau van een restaurant. Als ik alles zelf beter kan, en zo een goede kok ben ik niet, dan ben ik wel een klein beetje teleurgesteld ja :')

Het uitzicht was wel mooi (aan het strand) alleen het eten.. tsjaa.......
Worry is a misuse of imagination
  zondag 5 juni 2011 @ 15:56:41 #116
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97739770
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:36 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Wat ik zo lastig vind is dat ik ALTIJD moet huilen, ook al weet ik het van mezelf..
Ik heb dus komende week een voortgangsgesprek op mijn werk (hoe heet dat ook al weer? is een naam voor). En ik kan je nu al op een briefje geven dat ik het dus niet droog ga houden.
en dat slaat echt nergens op.. Want waarom zou ik niet gewoon kunnen vertellen wat ik vind dat er goed gaat (dat houd ik nog wel droog) en wat mijn verbeterpunten zjin/waar ik tegenaan loop (daar gaat het dus mis)? ik zal er niet om ontslagen worden en als dat wel het geval zou zijn, dan lijkt het me niet de geschikte werkplek voor mij.

Ik denk dat ik de tissues maar midden op tafel zet en van tevoren aankondig dat ik het ws toch niet droog ga houden, maar dat ze vooral moeten luisteren naar mijn woorden en niet naar mijn tranen oO<
Dan word ik heel afstandelijk en wil dan weg, hakken in het zand!
Maar eigenlijk wil ik huilen ;')
quote:
11s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:36 schreef Laureline het volgende:
Waarom doet iedereen zo geshockeerd over 3 x per week taart? Als ik dagelijks me vergrijp aan witte wijn, bier, chips, gesuikerde snoepmix en chocola hoor ik daar niemand over :(

En één van de vragen in de hypergevoeligheidssyndroomtest is: Heeft u last van: pijn? _O- Ja, zo praat je iedereen wel een nieuwetijdsindigokristalkindstoornis aan.
Nee, da's lekker!

Vooral met werk kan ik mij oveal druk om maken maar vooral collega's die je 'bij linken' ..
Bv: Even nu.nl kijken op mijn mobiel en dan: het is maar goed dat je straks geen mobiel meer mag hebben op het werk want jij kijkt er ook altijd op. En als ik iets vergeet te doen dan gelijk zeggen dat ik het vast te druk had met internet.
Maar: collega: Ow ik heb zo'n mooie tv gezien... Uniek, google hem eens dan kan hij hem ook zien.
(ja wij mogen geen internet op het werk en ja, zometeen mogen we geen mobiel meer meenemen op werkplek)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_97739802
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Muffins zo kort mogelijk mixen! Er staat een heel goed recept hier op Fok, zoeken op "muffins, goede" (nu op iphone, lastig zoeken).
Oh, thanks voor de tip! Ik had juist een recept waarin je 20 minuten ofzo moest mixen. :o Niet dat ik het ooit zo lang heb volgehouden, maar toch.
Everything has changed
pi_97739839
Ik gaf mijn moeder altijd verbeter suggesties voor de maaltijden die ze maakte, maar daar moest ze op een gegeven moment bijna van huilen.
Nu durf ik in een restaurant met mijn ouders er bij niet te zeggen wat ik vind en ik weet ook niet zeker of dat wel echt de bedoeling is??
  Vis een optie? zondag 5 juni 2011 @ 16:01:18 #119
70532 loveli
N
pi_97740019
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
het is 1. niet zo makkelijk en 2. zo vet als maar zijn kan :+
Makro, kopen.
crap in = crap out
  zondag 5 juni 2011 @ 16:01:36 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97740042
Billy: uit de guacamole enzo haal ik dat het een Mexicaans/Zuid Amerikaans restaurant was? Dat zijn veelal nogal carnivoren inderdaad, weinig vega-spul te vinden in die keukens geloof ik :P

Desalniettemin wel vervelend inderdaad, dat er zo weinig keuze is. Had mn zus ook toen ze nog vegetariër was, bij de Chinees veelal een soort tjap tjoy variant met tofu ofzo :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_97740083
Een fatsoenlijk vegetarisch hoofdgerecht mag je in een restaurant toch best verwachten.
Everything has changed
pi_97740100
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Makro, kopen.
Geen Makropas, leuker om zelf te maken.
Ja doei.
pi_97740107
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Billy: uit de guacamole enzo haal ik dat het een Mexicaans/Zuid Amerikaans restaurant was? Dat zijn veelal nogal carnivoren inderdaad, weinig vega-spul te vinden in die keukens geloof ik :P

Desalniettemin wel vervelend inderdaad, dat er zo weinig keuze is. Had mn zus ook toen ze nog vegetariër was, bij de Chinees veelal een soort tjap tjoy variant met tofu ofzo :+
Nee, het was een strandtent met een Nederlandse keuken.. ( :?!!!)
pi_97740133
In Almere?
pi_97740135
Herkenbaar, prob! Ik herinner me ook nog een recensie op fok van iemand die bij een sterrenrestaurant had gegeten met restaurantweek en ook een bepaalde intolerantie had (gluten misschien, of iets anders?), en de oplossing was geworden: alle onderdelen die hij niet kon eten, waren gewoon weggelaten van de borden!
Wij gaan heel vaak uit eten en zeggen het meestal ook als er iets niet goed was. Dat is toch eigenlijk veel socialer, zeker voor de gasten die na jou komen? Maar de meeste mensen gedragen zich zo omzichtig in restaurants, alsof ze geen betalende klanten zijn. En daardoor zijn heel veel restaurants stomverbaasd als er wel iets gezegd wordt, en weten ze niet hoe ze daarop moeten reageren.

Echt gehoord, nadat wij gezegd hadden dat het vlees helemaal verbrand was: O, maar zo doen wij dat altijd! Of ze zeggen bijdehand: Nou, we hebben anders nooit klachten over dit gerecht hoor. Maw, het ligt dus aan ons?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')