zo'nquote:Op zondag 5 juni 2011 15:54 schreef Probability het volgende:
Als ik alles zelf beter kan, en zo een goede kok ben ik niet, dan ben ik wel een klein beetje teleurgesteld ja
Ja dat heb ik ook heel ergquote:Op zondag 5 juni 2011 14:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ik ben zo iemand die zich stoort aan geluiden. Als ik niet lekker in mn vel zit kan ik me niet goed afsluiten van mijn omgeving en dan hoor ik alles. Of als ik een boek lees, dat iemand naast me onrustig gaat bewegen/tikken oid, dan word ik gek
. En daarom is het goed dat ik alleen woon
.
Oh dan is het al helemaal raar!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee, het was een strandtent met een Nederlandse keuken.. (!!!)
Oeh, roti.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb trouwens voor mijn doen weer eens een vrij okay lijstje! Geen frisdrank, geen overmatig snaai en avondeten met een baal groentenNiet perfect nog weer, maar ik moet weer in het ritme komen ofzo
![]()
O: drie kleine afbakbroodjes met twee gekookte eieren
T: half pakje sultana (dus 1 zo'n koekje)
L: twee sneetjes brood met kaas
D: rotiiiimet kippenvleugeltjes en veeeel kouseband
Oja, dat verschil tussen zo een/zo'n zit er nog niet in bij mij.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:03 schreef sigme het volgende:
[..]
zo'n
Ja, je bent veeleisend. Maar van een restaurant mag je best redelijk wat eisen op het gebied van menu en bereiding. En je mag er ook best wat van zeggen als ze belachelijk weinig vegetarisch eten op de kaart hebben staan en zéker als ze geen moeite kunnen (dus willen) nemen om een gerecht voor je aan te passen tot iets eetbaars. Een fatsoenlijke kok legt daar juist eer in.
Serveren ze alleen maar hoofdgerechten voor minder dan een tientje in de strandtent?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:06 schreef Amsel het volgende:
Ja maar jeetje Billy, van een strandtent kun je toch ook niet te veel verwachten...
Als vind ik dat je in een restaurant (dus niet een strandtent) het gewoon moet zeggen als het eten niet geweldig is. Bij m'n moeder zou ik echter misschien wat minder uitgesproken zijn
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb trouwens voor mijn doen weer eens een vrij okay lijstje! Geen frisdrank, geen overmatig snaai en avondeten met een baal groentenNiet perfect nog weer, maar ik moet weer in het ritme komen ofzo
![]()
O: drie kleine afbakbroodjes met twee gekookte eieren
T: half pakje sultana (dus 1 zo'n koekje)
L: twee sneetjes brood met kaas
D: rotiiiimet kippenvleugeltjes en veeeel kouseband
Het is een strandtent én een restaurant. Het is toch niet zo dat doordat een restaurant aan het water staat de kwaliteit van het eten minder wordtquote:Op zondag 5 juni 2011 16:06 schreef Amsel het volgende:
Ja maar jeetje Billy, van een strandtent kun je toch ook niet te veel verwachten...
Als vind ik dat je in een restaurant (dus niet een strandtent) het gewoon moet zeggen als het eten niet geweldig is. Bij m'n moeder zou ik echter misschien wat minder uitgesproken zijn
Zo stel ik me een strandtent wel voor jaquote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef sigme het volgende:
Serveren ze alleen maar hoofdgerechten voor minder dan een tientje in de strandtent?
De voorgerechten waren gemiddeld 12 euroquote:
Zeg dat dan meteenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:11 schreef Probability het volgende:
De voorgerechten waren gemiddeld 12 euroDus ik had er wel *iets* van verwacht!
Muziek op heb ik idd vaak in het OV, omdat ik anders helemaal ongelukkig kan worden van al die geluiden. Maar dat helpt niet tegen mensen die hyperactief moeten bewegen in mn ooghoeken en om nou met mn ogen dicht een boek te gaan lezen ...quote:Op zondag 5 juni 2011 16:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook heel erg!!!!
Wat helpt is om dan de tv aan te zetten/muziek op te zetten.
Ik heb het eigenlijk vooral met familieleden
Ik kruid / stoof de kip zelf jaquote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oeh, roti.Maak jij die zelf, of de vulling dan?
Ze heben een aantal keer iets geopperd dat je zou kunnen eten? Dan snap ik het wel een beetje van zequote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Oja, dat verschil tussen zo een/zo'n zit er nog niet in bij mij.
Nou ja, ik vind het niet erg dat ik dan veeleisend ben. Heb er ook wat van gezegd, de manager zij iets van 'De Nederlandse keuken is nu eenmaal niet gericht op vegetariërs'.
O hij kon ook nog een kaasfondue voor mij maken, maar ik eet liever niet zo enorm veel kaas en dat zal waarschijnlijk ook geen vegetarische kaas zijn. (Sowieso is kaas&brood niet echt heel erg gezond/vol voedingsstoffen..)
Tja, maar dat zie je toch wel vaak, dat er maar één vegetarische optie is. Dan heb je weinig keus wat betreft gezond of ongezond.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Oja, dat verschil tussen zo een/zo'n zit er nog niet in bij mij.
Nou ja, ik vind het niet erg dat ik dan veeleisend ben. Heb er ook wat van gezegd, de manager zij iets van 'De Nederlandse keuken is nu eenmaal niet gericht op vegetariërs'.
O hij kon ook nog een kaasfondue voor mij maken, maar ik eet liever niet zo enorm veel kaas en dat zal waarschijnlijk ook geen vegetarische kaas zijn. (Sowieso is kaas&brood niet echt heel erg gezond/vol voedingsstoffen..)
Snap niet wat je bedoelt? Wat snap je van 'ze'?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze heben een aantal keer iets geopperd dat je zou kunnen eten? Dan snap ik het wel een beetje van zeokee, het is niet normaal dat ze geen vegetarisch eten op de kaart hebben staan, maar met de hele tijd nee maren kweek je weinig goodwill. Terwijl mensen juist eerder openstaan voor opbouwende kritiek als je eerst een beetje meegeeft.
Nou, dat de kok beteuterd keek en je ouders je veeleisend vonden.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Snap niet wat je bedoelt? Wat snap je van 'ze'?
Van die spastische kauwers. Drie uur lang. *brrrrrrr*quote:Op zondag 5 juni 2011 16:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Muziek op heb ik idd vaak in het OV, omdat ik anders helemaal ongelukkig kan worden van al die geluiden. Maar dat helpt niet tegen mensen die hyperactief moeten bewegen in mn ooghoeken en om nou met mn ogen dicht een boek te gaan lezen .... Ik lees boeken, zodat ik me kan afsluiten van mn omgeving en niet overal op hoef te letten.
True enough, de hoeveelheid groenten is idd veelal om van te huilen bij restaurantsquote:Op zondag 5 juni 2011 16:13 schreef Mini. het volgende:
[..]
Tja, maar dat zie je toch wel vaak, dat er maar één vegetarische optie is. Dan heb je weinig keus wat betreft gezond of ongezond.
Overigens valt voor vleeseters de keuze aan gezonde dingen ook tegen hoor, dan is er ook vaak genoeg geen andere optie dan een salade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |