abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2011 @ 15:44:19 #101
43653 sigme
Veraan
pi_97739224
quote:
4s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:43 schreef Laureline het volgende:
Hee, maar die tuinbonennaveltjes? Moet ik die er ook nog af halen? Nee toch zeker?
Ik kom niet aan navels.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 5 juni 2011 @ 15:45:06 #102
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_97739259
Nu voel ik me schuldig want ik heb twee grote stukken vlaai op als brunch.

/gezond
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_97739265
quote:
4s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:43 schreef Laureline het volgende:
Hee, maar die tuinbonennaveltjes? Moet ik die er ook nog af halen? Nee toch zeker?
Ik herken die naveltjes zelf niet. Dus zou er geen antwoord op kunnen geven. Ik zou ze opeten. Hoe meer tuinboon hoe beter?
  zondag 5 juni 2011 @ 15:45:43 #104
43653 sigme
Veraan
pi_97739282
Ik was ontevreden over m'n muffins van een paar dagen geleden (niet gerezen), dus nu bak ik nieuwe.

Voor de rest ben ik van plan broccolisoep, karbonade en patat denk ik te gaan bereiden bij wijze van zondagsmaal.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_97739410
Muffins lukken bij mij nooit zo mooi als in de winkel. Ik ben nog steeds op zoek naar het geheim om ze beter te laten rijzen. Langer mixen misschien?
Know that while you sleep
Everything has changed
  zondag 5 juni 2011 @ 15:49:04 #106
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97739415
Ik zat laatst nog te denken dat ik misschien maar es moest opzoeken of scones ook volkoren konden :+ :') En ik eet uiteraard genoeg ongezonds :D Was meer verbaasd over de frequentie van hetzelfde sóórt ongezond :+

Hartige taarten zijn ook lekker :9 Maar volgens mij zijn die ook niet supergezond veelal? iig niet die die ik maak/lekker vind :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_97739460
Ik ga binnenkort scones bakken voor m'n afcheid op 't werk! En wil ook clotted cream maken :o
Ja doei.
pi_97739484
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:43 schreef Mini. het volgende:

[..]

O+

[..]

True, maar al die heilige boontjes hier die zo verbaasd zijn over drie keer taart eten ook heus wel drie keer per week iets ongezonds. :P

Try me :P
pi_97739485
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga binnenkort scones bakken voor m'n afcheid op 't werk! En wil ook clotted cream maken :o
Wat is daar :o aan?
pi_97739513
het is 1. niet zo makkelijk en 2. zo vet als maar zijn kan :+
Ja doei.
pi_97739534
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:39 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja! En dat ze dan denken dat zij het eigenlijk hebben bedacht! :')

Ik vond het een frustrerend beroep. Veel te dienend. Bovendien, op den duur deed ik veel commercials en dan had je ineens met heel veel meningen te maken. Dus behalve de regisseur ook nog de klant en de creatieven. Liefst drukten die allemaal een eigen stempel en liefst ook een andere stempel dan de ander.

Ik ben blij dat ik nu zelf bepaal wat goed is.
O, ik ben best dienstbaar geloof ik. In mijn werk dan, niet in het huishouden :') Plus dat ik zo vreselijk lui ben dat ik zonder deadlines waarschijnlijk helemaal niets meer uit zou voeren. Ik kan zo ontzettend goed niets doen oO< Waar mijn moeder de kracht vandaan haalt om iedere dag 7 uur op te staan en weer te gaan schilderen is me een raadsel. Maar ik bewonder het wel! En af en toe lijkt íets meer vrijheid om echt te maken wat ik wil me ook wel fijn. hoor.
pi_97739578
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zat laatst nog te denken dat ik misschien maar es moest opzoeken of scones ook volkoren konden :+ :') En ik eet uiteraard genoeg ongezonds :D Was meer verbaasd over de frequentie van hetzelfde sóórt ongezond :+

Hartige taarten zijn ook lekker :9 Maar volgens mij zijn die ook niet supergezond veelal? iig niet die die ik maak/lekker vind :')
Zolang het deeg enigszins gezond is en de vulling vooral uit groente bestaat, kan het toch best. Dat maak ik mezelf in elk geval wijs... Net als pizza eigenlijk.

Lekker, scones. O+
Everything has changed
pi_97739612
quote:
16s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:50 schreef MarMar het volgende:

[..]

Try me :P
Ja maar jij bent ook een geval apart. :o
Everything has changed
pi_97739618
Muffins zo kort mogelijk mixen! De droge ingredienten eerst samen mengen, dan bij alle natte doen. Gewoon kort roeren met een houten lepel is genoeg, het mag flink klonterig zijn. Er moet iets zuurs in (karnemelk of melk met citroensap) en bicarbonaat (zuiveringszout), dan rijzen ze echt als een tiet! Er staat een heel goed recept hier op Fok, zoeken op "muffins, goede" (nu op iphone, lastig zoeken).

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2011 15:58:15 ]
pi_97739635
Ik ging gisteren uit eten met mijn ouders..

Dus ik: Hoi hoi wat voor vegetarische opties qua hoofdgerecht heeft u?
-Ja we hebben een héérlijke pasta salade...
Ik: O dat is jammer ik heb net namelijk gebruncht met een pastasalade en de hele dag alleen pasta eten lijkt mij net iets te veel van het goede..
-O ik haal de kaart!

Staat er dus helemaal niets vega op de kaart :D

-Heeft u een keus kunnen maken?
Ik: Nou ik zou heel graag een keus willen maken maar er staan geen vegetarische hoofdgerechten op de kaart dus ja dan is het moeilijk kiezen..

-We hebben ook sla!
Ik: Ja heerlijk, als bijgerecht of lunch. Naast dat ik dat praktisch iedere dag een salade eet als bijgerecht kan ik natuurlijk niet leven op een salade.

-We hebben ook gazpacho soep!
Ik: Lijkt mij heerlijk, maar wederom als voorgerecht (gazpacho is een koude soep van tomaat, komkommer etc, brood en water)

Uiteindelijk heb ik nacho's met guacamole genomen. De gazpacho en frietjes.
En dan werd ik raar aangekeken :D :')?!!!!

-in de guacamole zat veel te weinig avocado en véél te veel ui
-in de gazpacho zat veel te veel ui en veel tabasco/peper en hij was lauw.
-de frietjes waren te hard en knapperig

Ben ik nou heel raar dat ik iets meer verwacht dan soep/brood of salade als ik uit eten ga? Toen ik nog wel vlees at vond ik dat ook meer lunch/bijgerecht dan een fatsoenlijke maaltijd.

De kok vroeg op een gegeven moment: Smaakt het *) :)!

Dus ik: 'Ja hoor :Y :Y' aangezien ik geen zin had om te klagen :')

Maar blijkbaar lieg ik héél erg slecht want hij mompelde iets van 'oh :@ jammer' en liep teleurgesteld weg

Volgens mijn ouders ben ik veeleisend :') Maar ik vond het meevallen, ik ben blijkbaar beter gewend en verwacht een redelijk niveau van een restaurant. Als ik alles zelf beter kan, en zo een goede kok ben ik niet, dan ben ik wel een klein beetje teleurgesteld ja :')

Het uitzicht was wel mooi (aan het strand) alleen het eten.. tsjaa.......
Worry is a misuse of imagination
  zondag 5 juni 2011 @ 15:56:41 #116
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97739770
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:36 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Wat ik zo lastig vind is dat ik ALTIJD moet huilen, ook al weet ik het van mezelf..
Ik heb dus komende week een voortgangsgesprek op mijn werk (hoe heet dat ook al weer? is een naam voor). En ik kan je nu al op een briefje geven dat ik het dus niet droog ga houden.
en dat slaat echt nergens op.. Want waarom zou ik niet gewoon kunnen vertellen wat ik vind dat er goed gaat (dat houd ik nog wel droog) en wat mijn verbeterpunten zjin/waar ik tegenaan loop (daar gaat het dus mis)? ik zal er niet om ontslagen worden en als dat wel het geval zou zijn, dan lijkt het me niet de geschikte werkplek voor mij.

Ik denk dat ik de tissues maar midden op tafel zet en van tevoren aankondig dat ik het ws toch niet droog ga houden, maar dat ze vooral moeten luisteren naar mijn woorden en niet naar mijn tranen oO<
Dan word ik heel afstandelijk en wil dan weg, hakken in het zand!
Maar eigenlijk wil ik huilen ;')
quote:
11s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:36 schreef Laureline het volgende:
Waarom doet iedereen zo geshockeerd over 3 x per week taart? Als ik dagelijks me vergrijp aan witte wijn, bier, chips, gesuikerde snoepmix en chocola hoor ik daar niemand over :(

En één van de vragen in de hypergevoeligheidssyndroomtest is: Heeft u last van: pijn? _O- Ja, zo praat je iedereen wel een nieuwetijdsindigokristalkindstoornis aan.
Nee, da's lekker!

Vooral met werk kan ik mij oveal druk om maken maar vooral collega's die je 'bij linken' ..
Bv: Even nu.nl kijken op mijn mobiel en dan: het is maar goed dat je straks geen mobiel meer mag hebben op het werk want jij kijkt er ook altijd op. En als ik iets vergeet te doen dan gelijk zeggen dat ik het vast te druk had met internet.
Maar: collega: Ow ik heb zo'n mooie tv gezien... Uniek, google hem eens dan kan hij hem ook zien.
(ja wij mogen geen internet op het werk en ja, zometeen mogen we geen mobiel meer meenemen op werkplek)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_97739802
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Muffins zo kort mogelijk mixen! Er staat een heel goed recept hier op Fok, zoeken op "muffins, goede" (nu op iphone, lastig zoeken).
Oh, thanks voor de tip! Ik had juist een recept waarin je 20 minuten ofzo moest mixen. :o Niet dat ik het ooit zo lang heb volgehouden, maar toch.
Everything has changed
pi_97739839
Ik gaf mijn moeder altijd verbeter suggesties voor de maaltijden die ze maakte, maar daar moest ze op een gegeven moment bijna van huilen.
Nu durf ik in een restaurant met mijn ouders er bij niet te zeggen wat ik vind en ik weet ook niet zeker of dat wel echt de bedoeling is??
  Vis een optie? zondag 5 juni 2011 @ 16:01:18 #119
70532 loveli
N
pi_97740019
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
het is 1. niet zo makkelijk en 2. zo vet als maar zijn kan :+
Makro, kopen.
crap in = crap out
  zondag 5 juni 2011 @ 16:01:36 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97740042
Billy: uit de guacamole enzo haal ik dat het een Mexicaans/Zuid Amerikaans restaurant was? Dat zijn veelal nogal carnivoren inderdaad, weinig vega-spul te vinden in die keukens geloof ik :P

Desalniettemin wel vervelend inderdaad, dat er zo weinig keuze is. Had mn zus ook toen ze nog vegetariër was, bij de Chinees veelal een soort tjap tjoy variant met tofu ofzo :+
pi_97740083
Een fatsoenlijk vegetarisch hoofdgerecht mag je in een restaurant toch best verwachten.
Everything has changed
pi_97740100
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Makro, kopen.
Geen Makropas, leuker om zelf te maken.
Ja doei.
pi_97740107
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
Billy: uit de guacamole enzo haal ik dat het een Mexicaans/Zuid Amerikaans restaurant was? Dat zijn veelal nogal carnivoren inderdaad, weinig vega-spul te vinden in die keukens geloof ik :P

Desalniettemin wel vervelend inderdaad, dat er zo weinig keuze is. Had mn zus ook toen ze nog vegetariër was, bij de Chinees veelal een soort tjap tjoy variant met tofu ofzo :+
Nee, het was een strandtent met een Nederlandse keuken.. ( :?!!!)
pi_97740133
In Almere?
pi_97740135
Herkenbaar, prob! Ik herinner me ook nog een recensie op fok van iemand die bij een sterrenrestaurant had gegeten met restaurantweek en ook een bepaalde intolerantie had (gluten misschien, of iets anders?), en de oplossing was geworden: alle onderdelen die hij niet kon eten, waren gewoon weggelaten van de borden!
Wij gaan heel vaak uit eten en zeggen het meestal ook als er iets niet goed was. Dat is toch eigenlijk veel socialer, zeker voor de gasten die na jou komen? Maar de meeste mensen gedragen zich zo omzichtig in restaurants, alsof ze geen betalende klanten zijn. En daardoor zijn heel veel restaurants stomverbaasd als er wel iets gezegd wordt, en weten ze niet hoe ze daarop moeten reageren.

Echt gehoord, nadat wij gezegd hadden dat het vlees helemaal verbrand was: O, maar zo doen wij dat altijd! Of ze zeggen bijdehand: Nou, we hebben anders nooit klachten over dit gerecht hoor. Maw, het ligt dus aan ons?
  zondag 5 juni 2011 @ 16:03:48 #126
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97740159
Ik heb trouwens voor mijn doen weer eens een vrij okay lijstje! Geen frisdrank, geen overmatig snaai en avondeten met een baal groenten :7 Niet perfect nog weer, maar ik moet weer in het ritme komen ofzo :+

O: drie kleine afbakbroodjes met twee gekookte eieren
T: half pakje sultana (dus 1 zo'n koekje :P)
L: twee sneetjes brood met kaas
D: rotiiii :9 met kippenvleugeltjes en veeeel kouseband :Y)
  zondag 5 juni 2011 @ 16:03:51 #127
43653 sigme
Veraan
pi_97740165
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:54 schreef Probability het volgende:
Als ik alles zelf beter kan, en zo een goede kok ben ik niet, dan ben ik wel een klein beetje teleurgesteld ja :')
zo'n

Ja, je bent veeleisend. Maar van een restaurant mag je best redelijk wat eisen op het gebied van menu en bereiding. En je mag er ook best wat van zeggen als ze belachelijk weinig vegetarisch eten op de kaart hebben staan en zéker als ze geen moeite kunnen (dus willen) nemen om een gerecht voor je aan te passen tot iets eetbaars. Een fatsoenlijke kok legt daar juist eer in.
pi_97740189
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh ik ben zo iemand die zich stoort aan geluiden :@. Als ik niet lekker in mn vel zit kan ik me niet goed afsluiten van mijn omgeving en dan hoor ik alles. Of als ik een boek lees, dat iemand naast me onrustig gaat bewegen/tikken oid, dan word ik gek :@. En daarom is het goed dat ik alleen woon :P.
Ja dat heb ik ook heel erg :Y!!!!

Wat helpt is om dan de tv aan te zetten/muziek op te zetten.

Ik heb het eigenlijk vooral met familieleden :')
  zondag 5 juni 2011 @ 16:04:37 #129
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97740194
Vervelend lijkt mij dat, geen leuke vegetarische gerechten op de kaart.
Een beetje restaurant kan van jou wensen natuurlijk ook iets leuks maken, waarschijnlijk beter dan wat standaard op de kaart staat.
Zelf word ik ook kritischer in een restaurant, heb al een paar keer wat terug gestuurd.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 5 juni 2011 @ 16:05:26 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97740228
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:02 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee, het was een strandtent met een Nederlandse keuken.. ( :?!!!)
Oh dan is het al helemaal raar!
  zondag 5 juni 2011 @ 16:06:11 #131
344469 Amsel
zonder t
pi_97740266
Ja maar jeetje Billy, van een strandtent kun je toch ook niet te veel verwachten...

Als vind ik dat je in een restaurant (dus niet een strandtent :+ ) het gewoon moet zeggen als het eten niet geweldig is. Bij m'n moeder zou ik echter misschien wat minder uitgesproken zijn O-)
pi_97740291
Als iemand echt zijn best voor me doet met koken, ben ik veel milder hoor. Maar als ik in een restaurant tientallen euro's moet betalen voor iets dat gewoon verknoeid is/iedere koekebakker beter had kunnen doen? Dat vind ik niet kunnen.
pi_97740339
quote:
17s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb trouwens voor mijn doen weer eens een vrij okay lijstje! Geen frisdrank, geen overmatig snaai en avondeten met een baal groenten :7 Niet perfect nog weer, maar ik moet weer in het ritme komen ofzo :+

Oeh, roti. :9 Maak jij die zelf, of de vulling dan?
Everything has changed
pi_97740348
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:03 schreef sigme het volgende:

[..]

zo'n

Ja, je bent veeleisend. Maar van een restaurant mag je best redelijk wat eisen op het gebied van menu en bereiding. En je mag er ook best wat van zeggen als ze belachelijk weinig vegetarisch eten op de kaart hebben staan en zéker als ze geen moeite kunnen (dus willen) nemen om een gerecht voor je aan te passen tot iets eetbaars. Een fatsoenlijke kok legt daar juist eer in.
Oja, dat verschil tussen zo een/zo'n zit er nog niet in bij mij.

Nou ja, ik vind het niet erg dat ik dan veeleisend ben. Heb er ook wat van gezegd, de manager zij iets van 'De Nederlandse keuken is nu eenmaal niet gericht op vegetariërs'.

O hij kon ook nog een kaasfondue voor mij maken, maar ik eet liever niet zo enorm veel kaas en dat zal waarschijnlijk ook geen vegetarische kaas zijn. (Sowieso is kaas&brood niet echt heel erg gezond/vol voedingsstoffen..)
  zondag 5 juni 2011 @ 16:07:50 #135
43653 sigme
Veraan
pi_97740362
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:06 schreef Amsel het volgende:
Ja maar jeetje Billy, van een strandtent kun je toch ook niet te veel verwachten...

Als vind ik dat je in een restaurant (dus niet een strandtent :+ ) het gewoon moet zeggen als het eten niet geweldig is. Bij m'n moeder zou ik echter misschien wat minder uitgesproken zijn O-)
Serveren ze alleen maar hoofdgerechten voor minder dan een tientje in de strandtent?
pi_97740411
quote:
17s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

O+ Roti O+

:o dat is lang geleden dat ik dat op heb :9 als we in Engeland wonen ga ik daar eens mee aan de experimenteer :+
Ja doei.
pi_97740446
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:06 schreef Amsel het volgende:

Het is een strandtent én een restaurant. Het is toch niet zo dat doordat een restaurant aan het water staat de kwaliteit van het eten minder wordt :P?

Nou ja ik kan een beetje eerlijkheid wel waarderen (ruimte voor verbetering) maar mijn mama dus niet. Ik eet dus ook nooit meer thuis :+
  zondag 5 juni 2011 @ 16:10:31 #138
344469 Amsel
zonder t
pi_97740497
quote:
5s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef sigme het volgende:

Serveren ze alleen maar hoofdgerechten voor minder dan een tientje in de strandtent?
Zo stel ik me een strandtent wel voor ja 8-) :9
pi_97740526
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:10 schreef Amsel het volgende:

[..]

Zo stel ik me een strandtent wel voor ja 8-) :9
De voorgerechten waren gemiddeld 12 euro :D Dus ik had er wel *iets* van verwacht!
  zondag 5 juni 2011 @ 16:11:31 #140
344469 Amsel
zonder t
pi_97740555
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:11 schreef Probability het volgende:

De voorgerechten waren gemiddeld 12 euro :D Dus ik had er wel *iets* van verwacht!
Zeg dat dan meteen :( :P
  zondag 5 juni 2011 @ 16:11:59 #141
171890 Chicolate
Chemicals
pi_97740577
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:04 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja dat heb ik ook heel erg :Y!!!!

Wat helpt is om dan de tv aan te zetten/muziek op te zetten.

Ik heb het eigenlijk vooral met familieleden :')
Muziek op heb ik idd vaak in het OV, omdat ik anders helemaal ongelukkig kan worden van al die geluiden. Maar dat helpt niet tegen mensen die hyperactief moeten bewegen in mn ooghoeken en om nou met mn ogen dicht een boek te gaan lezen ... :'). Ik lees boeken, zodat ik me kan afsluiten van mn omgeving en niet overal op hoef te letten.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 5 juni 2011 @ 16:12:16 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97740604
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oeh, roti. :9 Maak jij die zelf, of de vulling dan?
Ik kruid / stoof de kip zelf ja :Y , en ik kook de kouseband, maar da's niet echt veel moeite :+ Aardappels laat ik vanuit te-zwaar-overwegingen de laatste tijd weg :P

De roti zelf maken begin ik idd niet aan, die halen we gewoon bij de toko :9
  zondag 5 juni 2011 @ 16:12:27 #143
148689 Muis006
pi_97740616
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef Probability het volgende:

[..]

Nou ja, ik vind het niet erg dat ik dan veeleisend ben. Heb er ook wat van gezegd, de manager zij iets van 'De Nederlandse keuken is nu eenmaal niet gericht op vegetariërs'.

O hij kon ook nog een kaasfondue voor mij maken, maar ik eet liever niet zo enorm veel kaas en dat zal waarschijnlijk ook geen vegetarische kaas zijn. (Sowieso is kaas&brood niet echt heel erg gezond/vol voedingsstoffen..)
Ze heben een aantal keer iets geopperd dat je zou kunnen eten? Dan snap ik het wel een beetje van ze :@ okee, het is niet normaal dat ze geen vegetarisch eten op de kaart hebben staan, maar met de hele tijd nee maren kweek je weinig goodwill. Terwijl mensen juist eerder openstaan voor opbouwende kritiek als je eerst een beetje meegeeft.
pi_97740661
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:03 schreef Razztwizzle het volgende:
In Almere?
Ja die :Y!
pi_97740671
De strandtenten hier in Scheveningen en Kijkduin zijn bijna allemaal duurder dan normale restaurants in de stad, terwijl het gewoon opwarm/bijelkaarmikvoedsel van de groothandel is. En als ze dan ook nog eens een stel debielen in de keuken hebben staan ipv koks (ik herinner me serieus een salade waar rauwe blokjes spek doorheen zaten :'( ) is dat heel frustrerend.
pi_97740683
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef Probability het volgende:

[..]

Tja, maar dat zie je toch wel vaak, dat er maar één vegetarische optie is. Dan heb je weinig keus wat betreft gezond of ongezond.
Overigens valt voor vleeseters de keuze aan gezonde dingen ook tegen hoor, dan is er ook vaak genoeg geen andere optie dan een salade.
Everything has changed
pi_97740754
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:12 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ze heben een aantal keer iets geopperd dat je zou kunnen eten? Dan snap ik het wel een beetje van ze :@ okee, het is niet normaal dat ze geen vegetarisch eten op de kaart hebben staan, maar met de hele tijd nee maren kweek je weinig goodwill. Terwijl mensen juist eerder openstaan voor opbouwende kritiek als je eerst een beetje meegeeft.
Snap niet wat je bedoelt? Wat snap je van 'ze'?
  zondag 5 juni 2011 @ 16:15:25 #148
148689 Muis006
pi_97740795
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:14 schreef Probability het volgende:

[..]

Snap niet wat je bedoelt? Wat snap je van 'ze'?
Nou, dat de kok beteuterd keek en je ouders je veeleisend vonden.
pi_97740802
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Muziek op heb ik idd vaak in het OV, omdat ik anders helemaal ongelukkig kan worden van al die geluiden. Maar dat helpt niet tegen mensen die hyperactief moeten bewegen in mn ooghoeken en om nou met mn ogen dicht een boek te gaan lezen ... :'). Ik lees boeken, zodat ik me kan afsluiten van mn omgeving en niet overal op hoef te letten.
Van die spastische kauwers. Drie uur lang. *brrrrrrr*
  zondag 5 juni 2011 @ 16:15:57 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97740823
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:13 schreef Mini. het volgende:

[..]

Tja, maar dat zie je toch wel vaak, dat er maar één vegetarische optie is. Dan heb je weinig keus wat betreft gezond of ongezond.
Overigens valt voor vleeseters de keuze aan gezonde dingen ook tegen hoor, dan is er ook vaak genoeg geen andere optie dan een salade.
True enough, de hoeveelheid groenten is idd veelal om van te huilen bij restaurants :Y Mede daarom houd ik van mijn stam-Griek :7 Met de grote schaal boerensalade die je bij ons 'vaste' gerecht krijgt O+
pi_97740848
Ik heb totaal NIETS tegen vegetariers, eet zelf ook vaak genoeg vlees/visloos (niet principieel, maar omdat het ook lekker is/kan zijn, máár het is gewoon een feit dat restaurants, en zeker van die strandtenten die hoofdprijzen voor niets vragen, niet ingesteld zijn op mensen die geen vlees/vis eten. Op het moment dat je besluit vega te gaan eten/worden weet je dat je 'buiten de boot valt' en dat niet elk restaurant daar op in wil spelen omdat ze er geen winst op maken: ze maken meer winst op onbeperkt spare-ribs eten :)

Ik vind het niet zo raar dat ze niet zoveel keus hadden en ben het dan ook wel met Muis eens :@
Ja doei.
pi_97740905
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:15 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Nou, dat de kok beteuterd keek en je ouders je veeleisend vonden.
Die neemt toch geen bestellingen op?

Van mij mag hij het vragen, en ik probeer dan te liegen, maar goed als je niet zo goed kan koken als kok en ik kan niet zo goed liegen, ja dan is dat jammer maar helaas.

Van mij mogen mijn ouders mij veeleisend vinden, ben ik ook.
  zondag 5 juni 2011 @ 16:17:54 #153
171890 Chicolate
Chemicals
pi_97740934
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:15 schreef Probability het volgende:

[..]

Van die spastische kauwers. Drie uur lang. *brrrrrrr*
Benen over elkaar en dan met het bovenste been op en neer bewegen. Hyperactief. Tot de bus er is. Doe dat eens niet in mn ooghoeken }:|. En zit stil, ik zit op hetzelfde bankje en word zeeziek van dat getril.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_97740941
Raar is dat hè, dat je in restaurants altijd ruim voldoende koolhydraten (pasta, rijst, aardappels, brood) en meestal teveel eiwit (vlees, vis) krijgt, en dan maar hoogstens 10% van een normale hoeveelheid groente. Wij eten meestal zelfs groente thuis dan maar vooraf, als we weten dat we buiten de deur gaan eten :Y)
pi_97740977
quote:
13s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Laureline het volgende:
Raar is dat hè, dat je in restaurants altijd ruim voldoende koolhydraten (pasta, rijst, aardappels, brood) en meestal teveel eiwit (vlees, vis) krijgt, en dan maar hoogstens 10% van een normale hoeveelheid groente. Wij eten meestal zelfs groente thuis dan maar vooraf, als we weten dat we buiten de deur gaan eten :Y)
Ja dat vind ik raar. Dat had ik ook al toen ik nog wel vlees/vis at.
pi_97741006
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik kruid / stoof de kip zelf ja :Y , en ik kook de kouseband, maar da's niet echt veel moeite :+ Aardappels laat ik vanuit te-zwaar-overwegingen de laatste tijd weg :P

De roti zelf maken begin ik idd niet aan, die halen we gewoon bij de toko :9
Wat voor kruiden gebruik je?
Ik heb het vroeger ook nog weleens zelf gemaakt maar ik weet niet meer hoe ik dat toen deed.

Hmm, ik zei iets over roti tegen vriendje en nu gaan we dat geloof ik eten straks. :9
Everything has changed
pi_97741023
Zelfgemaakte roti, riskant..
  zondag 5 juni 2011 @ 16:20:31 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97741070
Overal waar wij gaan uit eten dan laten de meeste mensen alle groente staan, echt ze eten er letterlijk om heen.
Dus restaurants doen wat de meeste mensen willen: vlees, koolhydraten en saus.
Verbaas mij er elke keer weer over dat ze niet eens 1 blaadje sla eten, laat staan warme groente.
Triest
  zondag 5 juni 2011 @ 16:21:25 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97741109
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:19 schreef Mini. het volgende:

[..]

Wat voor kruiden gebruik je?
Ik heb het vroeger ook nog weleens zelf gemaakt maar ik weet niet meer hoe ik dat toen deed.

Hmm, ik zei iets over roti tegen vriendje en nu gaan we dat geloof ik eten straks. :9
Euhm vrij basic: scheutje olie, zout, peper, boel kerrie massala en ketjap manis, soms teentje knof erbij :Y Pepertjes laat ik weg want ik ben geen held met scherp eten :P Is naar recept van mijn vroegere Surinaamse kleuterjuf (en ook vroegere collega van mn mams)!
pi_97741133
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb totaal NIETS tegen vegetariers, eet zelf ook vaak genoeg vlees/visloos (niet principieel, maar omdat het ook lekker is/kan zijn, máár het is gewoon een feit dat restaurants, en zeker van die strandtenten die hoofdprijzen voor niets vragen, niet ingesteld zijn op mensen die geen vlees/vis eten. Op het moment dat je besluit vega te gaan eten/worden weet je dat je 'buiten de boot valt' en dat niet elk restaurant daar op in wil spelen omdat ze er geen winst op maken: ze maken meer winst op onbeperkt spare-ribs eten :)

Ik vind het niet zo raar dat ze niet zoveel keus hadden en ben het dan ook wel met Muis eens :@
:D!

Jezus wat een onzin :D We leven in 2011 kom op zeg.

En ik ken geen restaurants waar je onbeperkt spare-ribs kunt eten. Dat heten vreetschuren.
  zondag 5 juni 2011 @ 16:21:53 #161
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97741135
Van de week had ik bij een simpel eetcafé op het terras bij mijn confit de canard anders een flinke hoeveelheid verse gewokte spinazie liggen. En gegrilde cherrytomaatjes.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_97741139
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Benen over elkaar en dan met het bovenste been op en neer bewegen. Hyperactief. Tot de bus er is. Doe dat eens niet in mn ooghoeken }:|. En zit stil, ik zit op hetzelfde bankje en word zeeziek van dat getril.
O, ik zit altijd te voetwippen of te doedelen. Daarom blijf ik zo slank ondanks de hoeveelheid eten die ik dagelijks verstouw :7 Dat is de theorie van mijn meneer tenminste, dat je als neuroot veel meer kan eten (8>
  zondag 5 juni 2011 @ 16:22:32 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97741168
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:19 schreef Probability het volgende:
Zelfgemaakte roti, riskant..
Nee, roti halen is hier riskant :') Zijn vriendje en ik beide eens heel ziek van geworden dus nu durven we niet meer. Jammer wel, want het smaakte prima :+

Overigens weet ik niet waarom je zelf maken riskant vindt? Ik denk altijd maar zo, als het smaakt is het geslaagd :P
  zondag 5 juni 2011 @ 16:23:00 #164
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_97741191
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:22 schreef Laureline het volgende:

[..]
Dat is de theorie van mijn meneer tenminste, dat je als neuroot veel meer kan eten (8>
Ging die theorie van jouw meneer maar voor mij op.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 5 juni 2011 @ 16:24:07 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97741247
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:21 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Euhm vrij basic: scheutje olie, zout, peper, boel kerrie massala en ketjap manis, soms teentje knof erbij :Y Pepertjes laat ik weg want ik ben geen held met scherp eten :P Is naar recept van mijn vroegere Surinaamse kleuterjuf (en ook vroegere collega van mn mams)!
Toe maar
pi_97741251
Thanks Maria! Ik ga het toch weer eens proberen. :) Vast gezonder dan afhaal.

Dat je van stress afvalt geldt voor mij helaas ook niet, anders was ik nu superslank. ;(
Everything has changed
pi_97741262
Wat is deze (8> schattig in het klein trouwens. (8> O+
pi_97741265
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:21 schreef Probability het volgende:

[..]

:D!

Jezus wat een onzin :D We leven in 2011 kom op zeg.

En ik ken geen restaurants waar je onbeperkt spare-ribs kunt eten. Dat heten vreetschuren.
Prima als jij dat onzin vindt hoor! :)

Mijn ervaring is anders. Daarnaast, als ze al vega hebben dan is het 'een caprese salade' voor en een 'groentelasagne' als hoofdgerecht... :') lekker creatief :')! Het jaartal heeft er weinig mee te maken. Feit is dat mensen er geen rekening mee houden. Dat het anders zou moeten, ja, dat vind ik ook, maar realiteit laat zien dat het vooralsnog slecht gesteld is :) en dan weet je dus ook wat je van een gemiddeld restaurant kunt verwachten... helaas :)
Ja doei.
  zondag 5 juni 2011 @ 16:25:48 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97741341
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:24 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Toe maar
Nja hangt er van af of ik zin heb om de knof te snijden / persen :') ! </luiwammes pur-sang> En ach, het zowel met als zonder lekker :+
pi_97741365
Vroeger had je altijd die ene met kaas gegratineerde uitgeholde halve ananas, met wat groente en krieltjes erin gestopt!
pi_97741375
Nou, mij lijkt groentenlasagne wel lekker. Misschien dat ik dat vanavond eens ga maken. Zou het dan erg zijn als ik pastaschelpjes gebruik als tussenlaag? Ik heb geen lasagnevellen meer.
pi_97741398
Eetcafé's waar ik kom hebben om één of andere reden heel vaak quiche als vega-hoofdgerecht. Of groentestoofmeuk uit de oven. Altijd iets zonder frietjes. ;(

Laatst was ik trouwens weer eens in een restaurant in Limburg waar ze helemaal niks vega's op de kaart hadden, ik wist niet dat ze nog bestonden maar daar dus wel. Dan kun je nog blij zijn als je in de Randstad woont.
Everything has changed
  zondag 5 juni 2011 @ 16:26:56 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97741402
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:26 schreef conleche het volgende:
Nou, mij lijkt groentenlasagne wel lekker. Misschien dat ik dat vanavond eens ga maken. Zou het dan erg zijn als ik pastaschelpjes gebruik als tussenlaag? Ik heb geen lasagnevellen meer.
Kan vast wel, noem je het gewoon lasagnette :7
pi_97741415
quote:
het is ook lekker, mits goed klaargemaakt, maar variatie is vaak niet te vinden :')
Ja doei.
pi_97741453
quote:
Ik ben bang dat het dan meer groentepastaovenschotel wordt, in plaats van groentelasagna.
Een pastaloze variant met wat erbij kan ook: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=534878
  zondag 5 juni 2011 @ 16:28:12 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97741472
Boh in York had ik als voorgerechtje een heerlijke mini-quiche O+ Met (als ik het goed heb) spinazie, tomaat, geitenkaas en een soort balsamico-spul erover :9 Mjam mjam :Y)
pi_97741493
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nee, roti halen is hier riskant :') Zijn vriendje en ik beide eens heel ziek van geworden dus nu durven we niet meer. Jammer wel, want het smaakte prima :+

Overigens weet ik niet waarom je zelf maken riskant vindt? Ik denk altijd maar zo, als het smaakt is het geslaagd :P
Omdat goede (lekkere) roti moeilijk te maken is.
pi_97741524
quote:
Nee kan prima.
  zondag 5 juni 2011 @ 16:29:29 #179
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97741529
Het moge duidelijk zijn dat ik wel van vreetschuren hou :@
1. eten!
2. kiezen wat je zelf wil, voornamelijk heeeeel veel groente
3. je eet vrijwel altijd lekker omdat je het zelf samenstelt
pi_97741552
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:26 schreef Mini. het volgende:
Eetcafé's waar ik kom hebben om één of andere reden heel vaak quiche als vega-hoofdgerecht. Of groentestoofmeuk uit de oven. Altijd iets zonder frietjes. ;(

Laatst was ik trouwens weer eens in een restaurant in Limburg waar ze helemaal niks vega's op de kaart hadden, ik wist niet dat ze nog bestonden maar daar dus wel. Dan kun je nog blij zijn als je in de Randstad woont.
O+!!
pi_97741569
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Kan vast wel, noem je het gewoon lasagnette :7
Lascolette!! *O*
  zondag 5 juni 2011 @ 16:30:40 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97741598
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:28 schreef Probability het volgende:

[..]

Omdat goede (lekkere) roti moeilijk te maken is.
De roti zelf idd ja :Y

Voor de vulling heb je zoveel manieren dat er best veel mogelijkheden zijn om iets lekkers op tafel te zetten :Y) Het vriendje vindt mijn roti zelfs lekkerder dan die van de Rotishop hiero :7 Wil niet zeggen dat ie authentieker is, maar authenticiteit zegt toch niet echt wat.
pi_97741611
Wij eten vanavond groentensoep met pittige ballen :9 O+ nomnomnom
Ja doei.
pi_97741615
Moest in de rij van de kassa trouwens ontzettend lachen...
Een AOW-gerechtigde man stond voor me en vroeg aan de (slecht strakgetrokken) dame voor hem: ''Heeft u een facelift gehad? Wat zijn al die vrouwen tegenwoordig toch ijdel zeg!' _O-
pi_97741628
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Prima als jij dat onzin vindt hoor! :)

Mijn ervaring is anders. Daarnaast, als ze al vega hebben dan is het 'een caprese salade' voor en een 'groentelasagne' als hoofdgerecht... :') lekker creatief :')! Het jaartal heeft er weinig mee te maken. Feit is dat mensen er geen rekening mee houden. Dat het anders zou moeten, ja, dat vind ik ook, maar realiteit laat zien dat het vooralsnog slecht gesteld is :) en dan weet je dus ook wat je van een gemiddeld restaurant kunt verwachten... helaas :)
Nee het is onzin dat ik buiten de boot val en daar voor kies.

Maar goed ik blijf hier lekker in de randstad eten met mijn vier vegetarische huisgenoten, iedereen blij :')!
  zondag 5 juni 2011 @ 16:31:44 #186
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97741643
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:30 schreef conleche het volgende:

[..]

Lascolette!! *O*
Patent aanvragen zeg ik! B-)
pi_97741714
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Voor de vulling heb je zoveel manieren dat er best veel mogelijkheden zijn om iets lekkers op tafel te zetten :Y) Het vriendje vindt mijn roti zelfs lekkerder dan die van de Rotishop hiero :7 Wil niet zeggen dat ie authentieker is, maar authenticiteit zegt toch niet echt wat.
Meegemaakt:
-Geen kouseband maar sperzieboontjes of te harde kouseband
-Droge piepers, die 'kerrie saus' is heel belangrijk. De aardappels moeten er mee doordrenkt zijn :9

En een goede pannenkoek is idd ook belangrijk :s)
  zondag 5 juni 2011 @ 16:33:32 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_97741718
Lijst:
O: 450 magere kwark met zoetstof
T's: tomaat, appel, peer, cup a soup kerrie, 300 gr rauwe wortel
L: 3 boterhammen rookvlees, 2 bekers melk
T's: Sinaasappel, schijf ananas, radijsjes, blokje choco
D: broccoli, pasta met kaassaus, kipfilet en komkommersalade
pi_97741732
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Patent aanvragen zeg ik! B-)
Als het lekker is, I just might will!! (is dat correct Engels? Of is het per se I just might do that?) Nou ja anyways............ik heb er nu al zin in.
pi_97741774
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja........ Iedere tent heeft zijn eigen 'echte' recept. Wel grappig die verschillen en de trots daar achter :P!!
  zondag 5 juni 2011 @ 16:35:52 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97741797
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:33 schreef Probability het volgende:

[..]

Meegemaakt:
-Geen kouseband maar sperzieboontjes of te harde kouseband
-Droge piepers, die 'kerrie saus' is heel belangrijk. De aardappels moeten er mee doordrenkt zijn :9

En een goede pannenkoek is idd ook belangrijk :s)
Ik heb bij een rotizaak idd wel eens met sperziebonen gehad. Erg jammer, kouseband is lekkerder :9

Maarja, da's dan misschien 'onwetenheid'? Als je gewoon een puik recept volgt en weet dat er een verschil is tussen sperzies en kouseband is er niks riskants aan, behalve dan in zoverre dat sommige mensen zelfs met aardappels koken hun keuken in de fik kunnen zetten ofzo :+
pi_97741826
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:29 schreef Probability het volgende:

[..]

O+!!
Nah, als alle andere mensen wel friet bij hun eten krijgen dan wil ik ze ook! Als ik gezond wil eten blijf ik wel thuis. :P
Vast de reden dat ik te dik ben. :')
Everything has changed
  zondag 5 juni 2011 @ 16:37:15 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_97741847
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Als het lekker is, I just might will!! (is dat correct Engels? Of is het per se I just might do that?) Nou ja anyways............ik heb er nu al zin in.
I might just do that, zou ik zeggen :P

Lascolette klinkt mooi O+

"Kan iek oe interessieeeren in die 'lascolette du jour'? B-)
pi_97741871
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:36 schreef Mini. het volgende:

[..]

Nah, als alle andere mensen wel friet bij hun eten krijgen dan wil ik ze ook! Als ik gezond wil eten blijf ik wel thuis. :P
Vast de reden dat ik te dik ben. :')
Je kan ook gewoon een portie friet bestellen in een restaurant :s) :')!
pi_97741917
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb bij een rotizaak idd wel eens met sperziebonen gehad. Erg jammer, kouseband is lekkerder :9

Maarja, da's dan misschien 'onwetenheid'? Als je gewoon een puik recept volgt en weet dat er een verschil is tussen sperzies en kouseband is er niks riskants aan, behalve dan in zoverre dat sommige mensen zelfs met aardappels koken hun keuken in de fik kunnen zetten ofzo :+
Riskant als in: het is moeilijk om echt lekkere roti te maken aangezien de meeste rotizaken er ook niet echt over eens zijn. Niet dat het gevaarlijk is of zo :P!

Misverstand ;)
  zondag 5 juni 2011 @ 16:38:54 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_97741929
Ik ga een ei bakken vanavond!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 5 juni 2011 @ 16:38:59 #197
211002 Goodbye
Awesome!
pi_97741932
Hallo :W

Toch nog lekker op een terrasje in het zonnetje kunnen zitten met m'n ouders O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_97741956
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga een ei bakken vanavond!
Voor bij je nasi goreng? Goed plan! :9
pi_97741958
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:37 schreef Probability het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon een portie friet bestellen in een restaurant :s) :')!
Ja maar bovenop een gerecht waar wel al andere carbs in zitten, dan vind ik het toch weer té slecht. :P
Het is niet rationeel, I know...
Everything has changed
  zondag 5 juni 2011 @ 16:40:18 #200
43653 sigme
Veraan
pi_97741994
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 16:26 schreef Mini. het volgende:

Dan vraag je er toch frietjes bij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')