Kurhaus?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:09 schreef Probability het volgende:
Het is een strandtent én een restaurant.
Dat ziet er een stuk beter uit!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:59 schreef conleche het volgende:
Ik doe ook een lijstje:
O: gekookt eitje, bruin bolletje met kaas en ham
L: 2 bruine bolletjes met zelfgemaakte kip/kerrie en sla/komkommer
T: volle kwark met citroensap, zoetstof en frambozen
T: wodka, katjang
D: groentenlascolette
Even teruglezen, GB.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En what the *piep* is dat laatste op je lijstje?
Ohja, dat doe ik nooit zo goedquote:
Ja. Volgens mij zelfs op deze pagina.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, dat doe ik nooit zo goedBen nu wel bezig, staat het in dit topic?
quote:Op zondag 5 juni 2011 17:29 schreef conleche het volgende:
Zo weer tuus.Het laatste stukje fiets ik altijd over de stoep, aangezien ik moeilijk door alle geparkeerde auto's heen kan bij mijn huis. Stond er zo'n burgermiep in d'r deuropening die zei dat ik niet mocht fietsen op de stoep. Goh. Ja, dat is waar. Maar ik doe het toch en zolang ik niemand omver rijd (en dat doe ik echt niet en als er kinderen spelen stap ik gewoon af) lijkt het me nu geen doodzonde. Anyways, ik had natuurlijk mijn oortjes in, dus ik deed alsof ik haar niet goed verstond en knikte gedag met een stralende glimlach. Ik hoorde haar achter me nog roepen dat ik niet mocht fietsen en nu klonk ze ietwat hysterisch.
Het is zeker heel kinderachtig als ik de rest van zijn leven Koekie voor haar deur laat plassen hè?
http://www.nu.nl/buitenla(...)k-ehec-epidemie.htmlquote:Op zondag 5 juni 2011 17:23 schreef Viking84 het volgende:
En nu komt ehec weer door spruitjes. Ik hoop het, want die lust ik toch niet
.
De spruitjes zijn denk ik toch safe, Vikquote:Taugé kan oorzaak EHEC-epidemie zijn
Daar krijg je altijd foldertjes van bij de Arts en Autoquote:Op zondag 5 juni 2011 17:46 schreef Amsel het volgende:
Heb ik hier al eens lyrisch gedaan over La Vialla? Zie http://www.lavialla.it. Héérlijke spullen, heb net weer een lading binnen en ga vanavond lekker pasta met hun paprikasaus eten. Is goddelijk. Bestel vooral de gratis catalogus, het ding is alleen al de moeite waard vanwege de prachtige foto's. Geweldige klantenservice ook. En het lijkt allemaal te mooi om waar te zijn, maar die boerderij met al die blije mensen bestaat dus echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |