quote:

Met de heel lekkere satésaus van de toko!
 Met de heel lekkere satésaus van de toko!

Toen ik een paar jaar geleden in het ziekenhuis lag, had de moeder van mijn kamergenoot roti gemaakt en ik mocht mee eten
 Toen ik een paar jaar geleden in het ziekenhuis lag, had de moeder van mijn kamergenoot roti gemaakt en ik mocht mee eten  

Neem je een groente supplement en een portie friet. En nog een soepje oid.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:39 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ja maar bovenop een gerecht waar wel al andere carbs in zitten, dan vind ik het toch weer té slecht.
Het is niet rationeel, I know...

Nee, voor bij m'n boterhamquote:
 .
.

Stimmt!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:13 schreef Laureline het volgende:
De strandtenten hier in Scheveningen en Kijkduin zijn bijna allemaal duurder dan normale restaurants in de stad, terwijl het gewoon opwarm/bijelkaarmikvoedsel van de groothandel is. En als ze dan ook nog eens een stel debielen in de keuken hebben staan ipv koks (ik herinner me serieus een salade waar rauwe blokjes spek doorheen zaten) is dat heel frustrerend.
 . Zo bijzonder is het eten nu ook weer niet op de boulevard (doel dan bijv op Vitesse of Crazy Pianos
. Zo bijzonder is het eten nu ook weer niet op de boulevard (doel dan bijv op Vitesse of Crazy Pianos  )
)

Over indisch eten gesproken, ik heb donderdag in een restaurant gebraden kip op met een ananaschutney. Zo lekker.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]

Ik ga een dezer dagen weer es gado gado etenMet de heel lekkere satésaus van de toko!

Oe ja! Zoet met hartig is lekkerquote:Op zondag 5 juni 2011 16:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Over indisch eten gesproken, ik heb donderdag in een restaurant gebraden kip op met een ananaschutney. Zo lekker.
 Vroegahh hadden we met kerst wel eens 'kip-met-vruchtjes-in-de-kont'
 Vroegahh hadden we met kerst wel eens 'kip-met-vruchtjes-in-de-kont'   
   Klinkt stom, smaakt heerlijk!
 Klinkt stom, smaakt heerlijk!

Ik heb de 4 uurtjes die ik moest maken gemaakt jaquote:Op zondag 5 juni 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:
De dames die moesten werken vandaag: is er nog wel wat van gekomen?.
 Nu maar even boodschappen doen, want ik heb een beetje postdiarree geloof ik. Harhar.
 Nu maar even boodschappen doen, want ik heb een beetje postdiarree geloof ik. Harhar.

Oh, dat is lief!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:40 schreef Ewelina het volgende:
Roti is heerlijk!Toen ik een paar jaar geleden in het ziekenhuis lag, had de moeder van mijn kamergenoot roti gemaakt en ik mocht mee eten

Nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:
 Ik heb geloof ik 4 zinnen getikt....
 Ik heb geloof ik 4 zinnen getikt....  

ik heb mijn essay bijna afquote:Op zondag 5 juni 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:

Zeker, we hebben ook ijsjes gehaald samen. Had echt geluk met haar.quote:

Maar dan heb je dus weer geen volwaardig hoofdgerecht, dat zei je net zelf.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Neem je een groente supplement en een portie friet. En nog een soepje oid.

*boks*quote:Op zondag 5 juni 2011 16:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee.Ik heb geloof ik 4 zinnen getikt....

Ik krijg bezoek. Over een kwartier.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:44 schreef Mini. het volgende:
[..]
*boks*
Ik ga maar eens achter de computer uit, ofzo...

Iets is beter dan niets.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik krijg bezoek. Over een kwartier.
Misschien kan ik nog wel 3 zinnen tikken.

Ik heb niet zoveel geschreven, maar wel een aantal goede invallen gehad en een goede hoofdstukstructuur bedacht, dat is toch iets.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:46 schreef Mini. het volgende:
[..]
Iets is beter dan niets.
Als ik inspiratie had zou ik hem naar je sturen!

Zeven pagina's. Maar ik heb hier dan ook niet zo fanatiek mee zitten posten. Al een hele tijd niet, eigenlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:

Ik ben al blij dat ik het heb overleefd, want ik had echt zo'n hooikoorts vanochtend. Nu gaat het wel weer iets, hoewel m'n adem raar piept. Lijkt wel astma. Nou ja, nog een kwartiertje!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:41 schreef Viking84 het volgende:

O dat vind ik prima hoor, eiwitten komen een andere keer dan wel weer.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:44 schreef Mini. het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus weer geen volwaardig hoofdgerecht, dat zei je net zelf.
Bottom line: vegetariërs zijn niet snel tevreden.

Oh dat is al heel wat, dan weet je de volgende keer in elk geval wat je moet schrijven.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel geschreven, maar wel een aantal goede invallen gehad en een goede hoofdstukstructuur bedacht, dat is toch iets.
Model worden is iig niet alleen nu een droombaan.

Ja, ik heb niet de hele middag zitten niksen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:50 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh dat is al heel wat, dan weet je de volgende keer in elk geval wat je moet schrijven.
 Ik heb een heleboel plaatjes bekeken en geanalyseerd uit mijn scriptiebestand (dat uit circa 1700 foto's bestaat.)
 Ik heb een heleboel plaatjes bekeken en geanalyseerd uit mijn scriptiebestand (dat uit circa 1700 foto's bestaat.)

Kurhaus?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:09 schreef Probability het volgende:
Het is een strandtent én een restaurant.

Dat ziet er een stuk beter uit!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:59 schreef conleche het volgende:
Ik doe ook een lijstje:
O: gekookt eitje, bruin bolletje met kaas en ham
L: 2 bruine bolletjes met zelfgemaakte kip/kerrie en sla/komkommer
T: volle kwark met citroensap, zoetstof en frambozen
T: wodka, katjang
D: groentenlascolette

Even teruglezen, GB.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En what the *piep* is dat laatste op je lijstje?

Ohja, dat doe ik nooit zo goedquote:
 Ben nu wel bezig, staat het in dit topic?
 Ben nu wel bezig, staat het in dit topic?   

Ja. Volgens mij zelfs op deze pagina.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ohja, dat doe ik nooit zo goedBen nu wel bezig, staat het in dit topic?

.
.

. Ik hoop het, want die lust ik toch niet
 . Ik hoop het, want die lust ik toch niet  .
.

Het laatste stukje fiets ik altijd over de stoep, aangezien ik moeilijk door alle geparkeerde auto's heen kan bij mijn huis. Stond er zo'n burgermiep in d'r deuropening die zei dat ik niet mocht fietsen op de stoep. Goh. Ja, dat is waar. Maar ik doe het toch en zolang ik niemand omver rijd (en dat doe ik echt niet en als er kinderen spelen stap ik gewoon af) lijkt het me nu geen doodzonde. Anyways, ik had natuurlijk mijn oortjes in, dus ik deed alsof ik haar niet goed verstond en knikte gedag met een stralende glimlach. Ik hoorde haar achter me nog roepen dat ik niet mocht fietsen en nu klonk ze ietwat hysterisch.
 Het laatste stukje fiets ik altijd over de stoep, aangezien ik moeilijk door alle geparkeerde auto's heen kan bij mijn huis. Stond er zo'n burgermiep in d'r deuropening die zei dat ik niet mocht fietsen op de stoep. Goh. Ja, dat is waar. Maar ik doe het toch en zolang ik niemand omver rijd (en dat doe ik echt niet en als er kinderen spelen stap ik gewoon af) lijkt het me nu geen doodzonde. Anyways, ik had natuurlijk mijn oortjes in, dus ik deed alsof ik haar niet goed verstond en knikte gedag met een stralende glimlach. Ik hoorde haar achter me nog roepen dat ik niet mocht fietsen en nu klonk ze ietwat hysterisch.  

quote:Op zondag 5 juni 2011 17:29 schreef conleche het volgende:
Zo weer tuus.Het laatste stukje fiets ik altijd over de stoep, aangezien ik moeilijk door alle geparkeerde auto's heen kan bij mijn huis. Stond er zo'n burgermiep in d'r deuropening die zei dat ik niet mocht fietsen op de stoep. Goh. Ja, dat is waar. Maar ik doe het toch en zolang ik niemand omver rijd (en dat doe ik echt niet en als er kinderen spelen stap ik gewoon af) lijkt het me nu geen doodzonde. Anyways, ik had natuurlijk mijn oortjes in, dus ik deed alsof ik haar niet goed verstond en knikte gedag met een stralende glimlach. Ik hoorde haar achter me nog roepen dat ik niet mocht fietsen en nu klonk ze ietwat hysterisch.
Het is zeker heel kinderachtig als ik de rest van zijn leven Koekie voor haar deur laat plassen hè?

http://www.nu.nl/buitenla(...)k-ehec-epidemie.htmlquote:Op zondag 5 juni 2011 17:23 schreef Viking84 het volgende:
En nu komt ehec weer door spruitjes. Ik hoop het, want die lust ik toch niet
.
De spruitjes zijn denk ik toch safe, Vikquote:Taugé kan oorzaak EHEC-epidemie zijn

Daar krijg je altijd foldertjes van bij de Arts en Autoquote:Op zondag 5 juni 2011 17:46 schreef Amsel het volgende:
Heb ik hier al eens lyrisch gedaan over La Vialla? Zie http://www.lavialla.it. Héérlijke spullen, heb net weer een lading binnen en ga vanavond lekker pasta met hun paprikasaus eten. Is goddelijk. Bestel vooral de gratis catalogus, het ding is alleen al de moeite waard vanwege de prachtige foto's. Geweldige klantenservice ook. En het lijkt allemaal te mooi om waar te zijn, maar die boerderij met al die blije mensen bestaat dus echt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |