quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Dat Proefamersfoort klinkt wel leuk zeg!quote:Op zondag 5 juni 2011 11:56 schreef -Engel- het volgende:
Rond 13:35 is het eveeeeeeeeen droog helaas is de proefamersfoort dan nog niet open voor vandaag
Naja... misschien maar film kijken ofzo
Ik die een foto van jou maakquote:Op zondag 5 juni 2011 11:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soms ... ff buienradar checken... de eerste bliksem is ondertussen ook gespotik zag een flits tijdens het afwassen en mijn reactie was .... was da nou
(hoezo wakker
)
quote:Op zondag 5 juni 2011 11:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat Proefamersfoort klinkt wel leuk zeg!
Kun je in een zeilsweater en joggingbroek er niet goed uitzien dan?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ENIG.... ik die aan het afwassen ben in mijn zeilsweater en joggingbroek
hahaquote:Op zondag 5 juni 2011 12:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ENIG.... ik die aan het afwassen ben in mijn zeilsweater en joggingbroek
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:18 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ok, ik heb volgens mij blaasontsteking, keelontsteking en ik heb al drie dagen koorts.
Ik dacht eerst aan een zonnesteek, maar volgens mij krijg je daar geen blaas- of keelontsteking van...
O, en ik ben ontzettend chagrijnig, maar dat is geen symptoom maar een gevolg neem ik aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Hier geen onweer en bliksemquote:Op zondag 5 juni 2011 12:26 schreef Spezza19 het volgende:
Ah, ik lees net dat Walibi World gesloten is vanwege het weer.....
Bizar dat het hier gewoon echt stralend weer isquote:Op zondag 5 juni 2011 12:26 schreef Spezza19 het volgende:
Ah, ik lees net dat Walibi World gesloten is vanwege het weer.....
gaaf is dat hequote:Op zondag 5 juni 2011 12:28 schreef Spezza19 het volgende:
Dit was vorig jaar! En zo klinken ze nu ook!
Watertornado?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gaaf is dat he
zolang er niet ineens een tornado op me afkomt is het best
Dat is inderdaad gaaf.... oh wacht, de brandweer scheurt voorbij..... Gezien de knallen zal ie inderdaad vlakbij zijn ingeslagen.....quote:Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gaaf is dat he
zolang er niet ineens een tornado op me afkomt is het best
Zo dat is niet goedquote:
p2000quote:Op zondag 5 juni 2011 12:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad gaaf.... oh wacht, de brandweer scheurt voorbij..... Gezien de knallen zal ie inderdaad vlakbij zijn ingeslagen.....
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je in een zeilsweater en joggingbroek er niet goed uitzien dan?
Roze pilletje nemen, veel fruit en slapen!quote:Op zondag 5 juni 2011 12:18 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ok, ik heb volgens mij blaasontsteking, keelontsteking en ik heb al drie dagen koorts.
Ik dacht eerst aan een zonnesteek, maar volgens mij krijg je daar geen blaas- of keelontsteking van...
O, en ik ben ontzettend chagrijnig, maar dat is geen symptoom maar een gevolg neem ik aan.
Kan je weer naar de sportschoolquote:Op zondag 5 juni 2011 12:40 schreef xFriendx het volgende:
Zo, het bier van vrijdagavond is nu wel weer uit het lichaam. Weer als herboren![]()
En hier ook regen overigens. Hoef ik zelf mijn gras niet te sproeien.
Hoe denk dat ik dat uit het lichaam heb gefilterd? Ik was vanochtend al naar de sportschoolquote:Op zondag 5 juni 2011 12:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan je weer naar de sportschool
Goedemorgen Friendje
Jij jij HELD!!!!quote:Op zondag 5 juni 2011 12:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe denk dat ik dat uit het lichaam heb gefilterd? Ik was vanochtend al naar de sportschool![]()
En ook jij een goedemorgen Engel
Zit nu ook wat ingebakken in mijn levensstijl. Er was hier een toernooi met 2 avonden feest (ik deed niet mee aan dat voetbaltoernooi), normaal ging ik 2 avonden heen en kapot en nu nog maar 1. Gister dus een beetje bij komen van die sloot bier en kon vandaag dus weer op tijd op voor wat bewegingquote:Op zondag 5 juni 2011 13:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jij jij HELD!!!!Het is nu gelukkig weer even droog
opblaaszwembadje?quote:
Nee m'n zus staat er nog onderquote:Op zondag 5 juni 2011 13:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat let je? Of had jij niet problemen met de leidingen daar?
Welke?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:35 schreef Barbusse het volgende:
Holy crap, het album van Fun Lovin Criminals is lekker
Classic Fantasticquote:
BOEMquote:Op zondag 5 juni 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij is het beter als ik voortaan niet meer drink op zaterdags.
Ik had geen kater tot mn bovenbuurman 4 uur geleden hardcore opzette. Ik hoor al 4 uur BOEMBOEMBOEMBOEM
En dat doet hij elke zondag![]()
Gezellig tochquote:Op zondag 5 juni 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had geen kater tot mn bovenbuurman 4 uur geleden hardcore opzette. Ik hoor al 4 uur BOEMBOEMBOEMBOEM
Gisteren toen ik wilde gaan slapen deden buren dat ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze kwamen er zelf ook achter dat het kutherrie was?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisteren toen ik wilde gaan slapen deden buren dat ook.Sterf, gelukkig hield het na 4 minuten op
Oh ja 's avonds laat hebben ze ook al een paar keer gedaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisteren toen ik wilde gaan slapen deden buren dat ook.Sterf, gelukkig hield het na 4 minuten op
Kun je geen verzoekjes aanvragen bij hem?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja 's avonds laat hebben ze ook al een paar keer gedaan.
Het lullige is gewoon dat zodra ik muziek opzet ze gaan schelden, op muren bonken, stampen, bedreigen enz.
Ik denk hetquote:Op zondag 5 juni 2011 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze kwamen er zelf ook achter dat het kutherrie was?
Das wel heel triest.....quote:Op zondag 5 juni 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja 's avonds laat hebben ze ook al een paar keer gedaan.
Het lullige is gewoon dat zodra ik muziek opzet ze gaan schelden, op muren bonken, stampen, bedreigen enz.
Geen idee, ga het niet vragen ookquote:Op zondag 5 juni 2011 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je geen verzoekjes aanvragen bij hem?
Oordopjes?quote:
Nee, ik overleef het wel.quote:
met kommaquote:Op zondag 5 juni 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Zo:
Nu ren jij over eeuwig groene velden zonder pijn
Ooit komt de dag dat wij weer altijd samen mogen zijn
Of zo:
Nu ren jij over eeuwig groene velden, zonder pijn
Ooit komt de dag dat wij weer altijd samen mogen zijn
Of geef hem een koptelefoonquote:
Dat helptquote:Op zondag 5 juni 2011 15:00 schreef Spezza19 het volgende:
Of bel gewoon de politie voor geluidsoverlast...
Ja strak plan laat ik de politie bellen voor mensen die me aan de lopende band bedreigenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:00 schreef Spezza19 het volgende:
Of bel gewoon de politie voor geluidsoverlast...
Zij weten toch niet dat jij gebeld hebt?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja strak plan laat ik de politie bellen voor mensen die me aan de lopende band bedreigen![]()
Dan houden de dreigementen vast wel op!
quote:
Ja, dat vind ik dus ook. Leest fijner weg he?quote:
De politie komt niet omdat de muziek 's avonds 5 minuten te hard staat. En als ze al komen dan doet hij dat de volgende keer toch weer. Dat kan eindeloos verder gaanquote:Op zondag 5 juni 2011 15:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij een vriend van mij hielp het anders prima
De politie weet ervan.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zij weten toch niet dat jij gebeld hebt?
Maar dan kan je dat meteen ook melden.....
Nee, maar als het een paar uur hard staat, dan komen ze wel hoor.....quote:Op zondag 5 juni 2011 15:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De politie komt niet omdat de muziek 's avonds 5 minuten te hard staat. En als ze al komen dan doet hij dat de volgende keer toch weer. Dat kan eindeloos verder gaan
SBS6 heeft daar toch een mooi programma voor, met dat Froger mens en die John Williams?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De politie weet ervan.
De wijkagent zei tegen mij dat ik maar ALLEEN naar mn buren toe moest gaan om te praten.
Dus alleenstaande moeder die bedreigd wordt moet alleen met haar bedreigers gaan praten.
Ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
SBS6 heeft daar toch een mooi programma voor, met dat Froger mens en die John Williams?
Daar los je echt niks mee opquote:Op zondag 5 juni 2011 15:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
SBS6 heeft daar toch een mooi programma voor, met dat Froger mens en die John Williams?
Dat klopt, maar mijn ex-bovenbuurman gaaf regelmatig geluidsoverlast. Hij kreeg een waarschuwing, nog een waarschuwing is opgepakt. Proeftijd. Hij was huurder en die krijg je niet zo maar weg.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, maar als het een paar uur hard staat, dan komen ze wel hoor.....
En die mensen in dat programma zijn geen tokkies?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar los je echt niks mee opHet zijn wel tokkies he.
Ruzie met je buren zit toch op RTL4?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En die mensen in dat programma zijn geen tokkies?
SBS is sowieso tokkie zender
Ach, RTL is ook meukquote:Op zondag 5 juni 2011 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ruzie met je buren zit toch op RTL4?
Alles op tv is meuk. Er zijn nog maar weinig kwaliteitsprogramma'squote:
Jammer dat je zover weg woontquote:Op zondag 5 juni 2011 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Schatjes politie bellen heeft geen zin want die gasten hier liegen alles bij elkaar.
Een voorbeeld: Ik was een weekend in Purmerend en volgens de politie gaf ik toen ook geluidsoverlast.
Als ik bel dat zij geluidsoverlast geven moet ik dat in mijn eentje gaan bewijzen.
Mijn bovenbuurman, buren naast me en buren schuinboven werken samen.
Wie denk je dat de politie gelooft? 1 persoon of 5 personen?
Hoezo?quote:
Als je ruimte over hebt wil ze vast wel bij jou komen wonenquote:
Uhm nee!quote:Op zondag 5 juni 2011 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je ruimte over hebt wil ze vast wel bij jou komen wonen
Had je buren graag wat angst ingeboezemd maar dat heeft weinig effect als ze weten dat ik 2 uur onderweg benquote:
En wie zegt dat ik dat wil?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je ruimte over hebt wil ze vast wel bij jou komen wonen
Sowieso heeft dat geen zin bij die halve tamme figuren:')quote:Op zondag 5 juni 2011 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had je buren graag wat angst ingeboezemd maar dat heeft weinig effect als ze weten dat ik 2 uur onderweg ben
Denk het wel, als ze maar bang genoeg zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso heeft dat geen zin bij die halve tamme figuren:')
Jawel. Alsof het ook helpt, want zodra de camera's weg zijn gaat 't weer los waarschijnlijkquote:Op zondag 5 juni 2011 15:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En die mensen in dat programma zijn geen tokkies?
SBS is sowieso tokkie zender
Alsof het zin heeft om kwaad met kwaad te bestrijden.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk het wel, als ze maar bang genoeg zijn
Tuurlijk Amerika doet dat toch al jaren.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof het zin heeft om kwaad met kwaad te bestrijden.
Vaak welquote:Op zondag 5 juni 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof het zin heeft om kwaad met kwaad te bestrijden.
Dan heeft het dus geen zin gehad.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk Amerika doet dat toch al jaren.En is dan verbaasd dat ze worden aangevallen
Dat weet ik ook welquote:
Niet echt schat.quote:
Bij dat soort gasten vaak wel.quote:
En hoe wil je dat doen? Door ze te zeggen dat ze een pak slag krijgen?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij dat soort gasten vaak wel.
Heb het ook niet over de deur intrappen en een pak slaag geven he.
Echt bang maken.
Veel organisaties werken al eeuwen zo.quote:
Zoiets, maar dan subtielerquote:Op zondag 5 juni 2011 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe wil je dat doen? Door ze te zeggen dat ze een pak slag krijgen?
Dat komt omdat die organisaties hun plannen ook daadwerkelijk uitvoerenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel organisaties werken al eeuwen zo.
Voornamelijk criminele organisaties.
Angst verlamd mensen
Boos kijken.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe wil je dat doen? Door ze te zeggen dat ze een pak slag krijgen?
En dat weet jij omdat je me zo goed kentquote:Op zondag 5 juni 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat die organisaties hun plannen ook daadwerkelijk uitvoerenIk geloof niet dat jou dat ooit gaat lukken
Nee, omdat het gewoon praktisch onmogelijk is en net zo goed gigantisch strafbaarquote:Op zondag 5 juni 2011 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat je me zo goed kent
Praktisch onmogelijk? Gebeurt het daarom zoveel?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, omdat het gewoon praktisch onmogelijk is en net zo goed gigantisch strafbaar
Doe eens niet zo stoer. Dat komt niet geloofwaardig over.
Wat gebeurt zoveel?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Praktisch onmogelijk? Gebeurt het daarom zoveel?
Ik zou Royco's advies aannemen en ze terug bedreigen. Kijken hoe lang het duurt voor je zelf in het plaatselijke meertje wordt opgevist.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat ik bedreigd word en mijn buren niet
Hoe serieus zijn de bedreigingen eigenlijk? Verwacht je dat ze ook daadwerkelijk iets doen?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat ik bedreigd word en mijn buren niet
Ach kom nou toch samzz, dat jij er niet mee te maken hebt wil niet zeggen dat het niet gebeurd.quote:
Is goed johquote:Op zondag 5 juni 2011 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach kom nou toch samzz, dat jij er niet mee te maken hebt wil niet zeggen dat het niet gebeurd.
Geniaalquote:
Dat weet ik dus niet. De dreigementen van mn bovenbuurman stellen niks voor. Hij is een meeloper en gaat bij een gevecht aan de kant van de sterkste staan, dit kan halverwege dus ook gewoon veranderen.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe serieus zijn de bedreigingen eigenlijk? Verwacht je dat ze ook daadwerkelijk iets doen?
Oh joy mn laatste rustplaats tussen de kikkersquote:Op zondag 5 juni 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou Royco's advies aannemen en ze terug bedreigen. Kijken hoe lang het duurt voor je zelf in het plaatselijke meertje wordt opgevist.
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou Royco's advies aannemen en ze terug bedreigen. Kijken hoe lang het duurt voor je zelf in het plaatselijke meertje wordt opgevist.
Opvissen?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
Je zou ook kunnen wachten tot de politie iets doet ja.
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh joy mn laatste rustplaats tussen de kikkers
Er zitten nogal wat gekken in die sociale huurwoningen hoor, in Enschede heb ik ook wel eens een buurman met een mes voor de deur gehad.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. De dreigementen van mn bovenbuurman stellen niks voor. Hij is een meeloper en gaat bij een gevecht aan de kant van de sterkste staan, dit kan halverwege dus ook gewoon veranderen.
Die gasten naast me ken ik helemaal niet. Ook niet via vrienden van mn ex ofzo dus geen idee of die kerel echt zo gek is.
Opvissen gebeurt meestal door de politie jaquote:Op zondag 5 juni 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
Je zou ook kunnen wachten tot de politie iets doet ja.
[..]
Ze komen meestal pas als het te laat is jaquote:Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opvissen gebeurt meestal door de politie ja
Jezus Christus....quote:Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zitten nogal wat gekken in die sociale huurwoningen hoor, in Enschede heb ik ook wel eens een buurman met een mes voor de deur gehad.
Oh, dat soort achterlijke lui vind je overalquote:Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zitten nogal wat gekken in die sociale huurwoningen hoor, in Enschede heb ik ook wel eens een buurman met een mes voor de deur gehad.
Tuurlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze komen meestal pas als het te laat is ja
Spannendquote:Op zondag 5 juni 2011 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Een vriendin van me heeft iets van 6 jaar naast een junk gewoond, en er is iemand vermoord in dat hofjestonden er 's ochtends ineens allemaal mannen in witte pakken voor de deur
Ja dat weet ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel even melden dan he, dan pak ik de popcorn en spring ik in de trein.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Ik zie wel hoe of wat. Zolang ze mijn zoon met rust laten vind ik het wel best. Ik overleef het wel.
En ik weet dat als ze echt de daad bij het woord voegen dat dan de pleuris uitbreekt hier.
Hoef ik dan niks voor te doen, ja 1 telefoontje en dan gaan we lachen
Je bedoelt, dan gaat Royco boos kijken?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Ik zie wel hoe of wat. Zolang ze mijn zoon met rust laten vind ik het wel best. Ik overleef het wel.
En ik weet dat als ze echt de daad bij het woord voegen dat dan de pleuris uitbreekt hier.
Hoef ik dan niks voor te doen, ja 1 telefoontje en dan gaan we lachen
En datquote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel even melden dan he, dan pak ik de popcorn en spring ik in de trein.
Samzz daar heeft hij wel gelijk in wijffie.quote:
Uhuh helaas..quote:Op zondag 5 juni 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz daar heeft hij wel gelijk in wijffie.
De politie is echt niet je beste vriend hoor. Hoe graag je dat ook zou willen.
I will!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel even melden dan he, dan pak ik de popcorn en spring ik in de trein.
Nee.quote:
Ik denk dat het wel meevalt. Je moet duidelijk bewijs hebben anders kan de politie gewoon niks.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz daar heeft hij wel gelijk in wijffie.
De politie is echt niet je beste vriend hoor. Hoe graag je dat ook zou willen.
Dan nog doen ze niks!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Je moet duidelijk bewijs hebben anders kan de politie gewoon niks.
Een vriend van me woonde antikraak in Rotterdam tijdens zijn studie. Is een keer een crimineel van zijn gebouw dood gevallen die op de vlucht was voor de politie. Wilde naar een ander gebouw springen, haalde het niet. En er klonken in de buurt regelmatig knallen die verdacht veel op vuurwapengeluiden leken 's nachts. Leuk buurtje was datquote:Op zondag 5 juni 2011 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Een vriendin van me heeft iets van 6 jaar naast een junk gewoond, en er is iemand vermoord in dat hofjestonden er 's ochtends ineens allemaal mannen in witte pakken voor de deur
Samzz dat bewijzen ze keer op keer!quote:
Ja, ik zeg toch dat als jij het zegt het wel zo zal zijn. Ik heb nooit gezeur met de politie.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz dat bewijzen ze keer op keer!
Ik heb 3 weken terug nog gebeld naar de politie omdat ik zo bedreigd werd.
Het antwoord van de politie: Ja ga even met de buren praten en los het op!
ja maar ze kunnen niks, tenzij bewijs. Politie belt aan bij buren, buren: nee hoor, wij hebben niks gedaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz dat bewijzen ze keer op keer!
Ik heb 3 weken terug nog gebeld naar de politie omdat ik zo bedreigd werd.
Het antwoord van de politie: Ja ga even met de buren praten en los het op!
Dat zei ik ook al.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar ze kunnen niks, tenzij bewijs. Politie belt aan bij buren, buren: nee hoor, wij hebben niks gedaan.
dan is het hen woord tegen het jouwe, hoe frustrerend ook maar daar kunnen ze niks mee.
True!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja maar ze kunnen niks, tenzij bewijs. Politie belt aan bij buren, buren: nee hoor, wij hebben niks gedaan.
dan is het hen woord tegen het jouwe, hoe frustrerend ook maar daar kunnen ze niks mee.
nee das ook een stompzinnig advies, dat ontken ik niet, maar hoe de situatie nu is, kan mag de politie gewoon weinig doen, die zijn ook aan regeltjes gebondenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True!
Maar er is al bekend bij de politie dat het hier uit de hand gaat lopen. De politie heeft bemiddelaars en alles. Dan stuur je niet een vrouw alleen op een stel jonge gasten af die haar bedreigen.
Dat doe je gewoon niet!
En veel mensen weten dat niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee das ook een stompzinnig advies, dat ontken ik niet, maar hoe de situatie nu is, kan mag de politie gewoon weinig doen, die zijn ook aan regeltjes gebonden
Ik wil ook niet dat ze direct mensen gaan oppakken hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee das ook een stompzinnig advies, dat ontken ik niet, maar hoe de situatie nu is, kan mag de politie gewoon weinig doen, die zijn ook aan regeltjes gebonden
En dat is ook het probleem.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
En veel mensen weten dat niet.De politie mag niet eens zo bijster veel als je zou denken.
En dat is niet de schuld van de politie.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat is ook het probleem.
Dat ze bijna niks mogen
maar ik vraag mij oprecht af, of die bemiddeling zal helpen. Ok een gesprek met huppel, buren en een mediator oid, buren spelen mooi weer. Mediator gaat met goed gevoel weg. Daarna: alles als vanouds.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil ook niet dat ze direct mensen gaan oppakken hoor.
Beetje bemiddeling zou leuk zijn.
Al is wel gebleken dat ze daar in falen. Ik had toen tegen de politie gezegd dat ik mijn housewarming op een zaterdag had en of ze dat door wilden geven zodat de buren met kind daar rekening mee konden houden.
Zij gedaan, buren oppas geregeld en alles. Voor een vrijdag. Politie had gezegd dat ik dan feestje zou hebben. Dus zaten ze alsnog met een kind dat niet wilde slapen door de herrie. En dat nemen ze mij kwalijk
De toon in dit topic lijkt toch wat anders te zeggenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet he, neem de agenten persoonlijk niks kwalijk.
Idd. Mediation werkt alleen als beide partijen ervoor open staan.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar ik vraag mij oprecht af, of die bemiddeling zal helpen. Ok een gesprek met huppel, buren en een mediator oid, buren spelen mooi weer. Mediator gaat met goed gevoel weg. Daarna: alles als vanouds.
Ik heb geen vertrouwen in de politie nee, maar niks tegen de agenten persoonlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De toon in dit topic lijkt toch wat anders te zeggen
Het is niet de POLITIE die daar wat aan kan doenquote:Op zondag 5 juni 2011 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb geen vertrouwen in de politie nee, maar niks tegen de agenten persoonlijk.
quote:Op zondag 5 juni 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet de POLITIE die daar wat aan kan doenDie heeft geen reet te maken met wetgeving, ze voeren 'm alleen uit.
Ze kunnen eventueel opties aandragen of zo. Maar zij maken de wet niet.
Dan moet je dat bij de wetgever leggen, niet bij de politie. Die kan er niks aan doen.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:32 schreef Royco1 het volgende:
Ja en doordat zij vanuit de wetgeving hun werk niet goed mogen doen heb ik geen vertrouwen in ze.
[..]
Ik wil ook regen!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
En nu ga ik even in de regen staan![]()
Wie komt er met mij knuffelen in de regen?
Het is nu bijna droog .. .bijna droog jaquote:Op zondag 5 juni 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
En nu ga ik even in de regen staan![]()
Wie komt er met mij knuffelen in de regen?
Zeg ook nergens dat de politie er iets aan kan doen, maar heb geen vertrouwen in zequote:Op zondag 5 juni 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je dat bij de wetgever leggen, niet bij de politie. Die kan er niks aan doen.
Ik wil niet delenquote:
Het gaat hier goed tekeer.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is nu bijna droog .. .bijna droog ja
Hier gaan we het hele onweer mislopen vrees ikquote:Op zondag 5 juni 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil niet delen
[..]
Het gaat hier goed tekeer.
Leek net alsof de bliksem vlakbij insloeg
Hier schijnt de zon al de hele dagquote:Op zondag 5 juni 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil niet delen
[..]
Het gaat hier goed tekeer.
Leek net alsof de bliksem vlakbij insloeg
Hier ook, vanmorgen even een flinke bui, natuurlijk net toen ik natuurlijk naar het cafe aan het lopen was.quote:
Dat wil ik ook weten!quote:
Dat gaat het waarschijnlijk ook worden jaquote:
Precies.quote:
Hier is ook bijna niets geweest.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alle buien lossen op voordat ze hier zijn.
Ligt eraan waar je woont, maar in Nederland is het half 7.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:22 schreef Spirit82 het volgende:
Het voelt alsof het pas 1 uur is![]()
Maar dat ligt vast aan mij
Moe, duf, brak en 'tis benauwd.quote:
Hier is er nog niks aan het regenen alleen vanochtend.. begint wel erg benauwd te worden ja.. zweten zwetenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:35 schreef S95Sedan het volgende:
Valt hier wel mee met de benauwdheid. Juist door die regen lekker afgekoeld.
Avond trouwens
Net boven Amsterdam, dus hier ist ook half 7. Maar zo voel het niet!!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:30 schreef Gyrolion het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je woont, maar in Nederland is het half 7.
moet je ook eerder opstaanquote:Op zondag 5 juni 2011 18:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Net boven Amsterdam, dus hier ist ook half 7. Maar zo voel het niet!!
Dan kan jij vanavond nog lekker lang doorgaan!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Net boven Amsterdam, dus hier ist ook half 7. Maar zo voel het niet!!
Lekker weerquote:
Valt wel mee hierquote:
* MissMSX mond-op-mondbeademing geeftquote:
Had ik er al bijgezegd dat ik veel knoflook op het vanavond?quote:
Mmm knoflook.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Had ik er al bijgezegd dat ik veel knoflook op het vanavond?
iek bah! die lult frans!quote:
iek bah! smoel houdenquote:
nee.. moet komende dagen tussen fransen zitten. en heb daar al preventief geen zin inquote:
niks mis mee. ik moet komende dagen gewoon harde fysieke arbeid verrichten, heb daar ook al preventief geen zin in, dus niet zo zeiken, dan zal ik het ook niet doen. Wijf.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:39 schreef clevy het volgende:
[..]
nee.. moet komende dagen tussen fransen zitten. en heb daar al preventief geen zin in
ik ook van jou schatquote:Op zondag 5 juni 2011 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks mis mee. ik moet komende dagen gewoon harde fysieke arbeid verrichten, heb daar ook al preventief geen zin in, dus niet zo zeiken, dan zal ik het ook niet doen. Wijf.
Snap ik. Wie niet?quote:
geen idee.. daar moet je een peiling voor houden om statistieken te krijgen.. of je verzint ze ter plekkequote:
gewoon iedereen. punt.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:42 schreef clevy het volgende:
[..]
geen idee.. daar moet je een peiling voor houden om statistieken te krijgen.. of je verzint ze ter plekke
Ik geloof dat het een retorische vraag wasquote:Op zondag 5 juni 2011 21:42 schreef clevy het volgende:
[..]
geen idee.. daar moet je een peiling voor houden om statistieken te krijgen.. of je verzint ze ter plekke
iemand die het snaptquote:Op zondag 5 juni 2011 21:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een retorische vraag was
ik geef meestal antwoorden op retorische vragen. pas bij retorische opmerkingen doe ik dat niet meerquote:Op zondag 5 juni 2011 21:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik geloof dat het een retorische vraag was
het zal ook geen man zijn he..quote:Op zondag 5 juni 2011 21:43 schreef clevy het volgende:
[..]
ik geef meestal antwoorden op retorische vragen. pas bij retorische opmerkingen doe ik dat niet meer
en vertel nu eens iets nieuwsquote:Op zondag 5 juni 2011 21:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het zal ook geen man zijn he..![]()
Klootzakken. Allemaal
ik heb een nieuwe foonquote:
wa veur iets?quote:
ik hoorde dat ze bijna uitgestorven warenquote:
onder anderequote:
Goed zoekenquote:Op zondag 5 juni 2011 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoorde dat ze bijna uitgestorven waren
natuurlijke selectie lijkt er op uit te zijn om de intelligentie uit de mensheid te filterenquote:Op zondag 5 juni 2011 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoorde dat ze bijna uitgestorven waren
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:46 schreef clevy het volgende:
[..]
wa veur iets?
en alsof vrouwen zo'n schatjes zijn.. kunt er geen peil op trekken of ze komen knuffelen of aanvallen met uitgestoken nagels
Nee moet morgen weer aan de bak, hou gewoon van lange weekenden!quote:Op zondag 5 juni 2011 21:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Morgen ook nog vrij? Of hou je gewoon van lange weekenden?
quote:Op zondag 5 juni 2011 21:47 schreef clevy het volgende:
[..]
natuurlijke selectie lijkt er op uit te zijn om de intelligentie uit de mensheid te filteren
mooi speelgoed. ik vond de z een beetje zwaar maar tobo is wel relaxed.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alsof nagels nooit gewaardeerd worden
Volgend weekend weer. Hopelijk wederom mooi weer zodat er van te genieten valt.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:48 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Nee moet morgen weer aan de bak, hou gewoon van lange weekenden!
ik moet echt enorm wennen aan het tobo, die van mn vorige was veel kleiner en smaller en dus veel beter geschikt voor mn kleine klauwtjesquote:Op zondag 5 juni 2011 21:52 schreef clevy het volgende:
[..]
mooi speelgoed. ik vond de z een beetje zwaar maar tobo is wel relaxed.
het ging niet precies over de nagels maar over agressief gedrag.. gisteren alle facetten van t spectrum weer meegemaakt.. de ene kwam me knuffelen en de ander keek alsof ze het in keulen zag donderen..
toboquote:Op zondag 5 juni 2011 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet echt enorm wennen aan het tobo, die van mn vorige was veel kleiner en smaller en dus veel beter geschikt voor mn kleine klauwtjes
sja, sommige mensen zijn anders dan anderen. En je weet nooit wat er achter de spiegel van het oppervlak zit
Als ze het in Keulen ZAG donderen, keek ze inderdaad een beetje raar uit de ogen denk ikquote:Op zondag 5 juni 2011 21:52 schreef clevy het volgende:
[..]
mooi speelgoed. ik vond de z een beetje zwaar maar tobo is wel relaxed.
het ging niet precies over de nagels maar over agressief gedrag.. gisteren alle facetten van t spectrum weer meegemaakt.. de ene kwam me knuffelen en de ander keek alsof ze het in keulen zag donderen..
ik ben niet goed in zelfbedachte afkortingen, maar zelfs ik snapte mquote:Op zondag 5 juni 2011 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
toboDuurde even voor het kwartje viel
* clevy checkt fobo .. hmm leukquote:Op zondag 5 juni 2011 22:00 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ja helemaal vers hier![]()
25 jaar en 'verdoe' mijn tijd graag met vrienden, reisjes maken en sporten (hardlopen en squashen) naast de standaard vrouwendingen...
nog niet omgecodeerd naar de euro?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
toboDuurde even voor het kwartje viel
ja het valt niet mee om verhaal in het verleden te vertellen..quote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze het in Keulen ZAG donderen, keek ze inderdaad een beetje raar uit de ogen denk ik
Vanuit mijn achterkamer kan ik het wel zien...quote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze het boven Keulen ZAG donderen, keek ze inderdaad een beetje raar uit de ogen denk ik
Dank uquote:
np, yw, niet verder vertellen he..quote:
Squashen en hardlopen *smelt*quote:Op zondag 5 juni 2011 22:00 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ja helemaal vers hier![]()
25 jaar en 'verdoe' mijn tijd graag met vrienden, reisjes maken en sporten (hardlopen en squashen) naast de standaard vrouwendingen...
Morgen weerquote:
Hier is nog geen regen geweest vandaagquote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef El_Matador het volgende:
Hier is het lekker aangenaam na een verfrissend lentebuitje
Beginner, maar komende weken staat het 2x pw op de planning, dus hopelijk maak ik snel vordering. Jij doet ook aan squash?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Hoe goed ben je met squashen?
hier wel, volgens mijquote:
Daar komt bij dat vliegen ook gewoon compleet achterlijk zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Probeer ik al de halve dag een vieze vlieg te pakken te krijgen in m'n kamer, weet ik hem eindelijk onder een glas te krijgen, papiertje eronder, raam open, uitkijken dat ik dat beest niet met glas en al naar buiten kieper... vliegt ie uit het glas zo terug de slaapkamer in.
Ik heb soms zo'n hekel aan die dakramen hier
En ik ook wel een beetje, dus dat is gegarandeerd aanklotenquote:Op zondag 5 juni 2011 23:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar komt bij dat vliegen ook gewoon compleet achterlijk zijn.
Ik heb er gisteren eentje doormidden geknipt met een schaar. Terwijl hij vloog, het klinkt ongeloofwaardig he.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ook wel een beetje, dus dat is gegarandeerd aankloten
Oh sorry hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 23:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Nergens over. Stel eens niet zoveel vragen.
Hij voelt dat hij ongewenst is.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef CherryLips het volgende:
Het is ook zo'n enorme zenuwlijer die de hele tijd hysterisch en zoemend tegen de muren, het raam en het plafond blijft stuiteren.
Ik geloof je meteenquote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren eentje doormidden geknipt met een schaar. Terwijl hij vloog, het klinkt ongeloofwaardig he.
Dat vind ik goorquote:Op zondag 5 juni 2011 23:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren eentje doormidden geknipt met een schaar. Terwijl hij vloog, het klinkt ongeloofwaardig he.
Ja, dat had mijn ma ook een keer. Heel typisch is dat. Poging twee mislukt gegarandeerdquote:Op zondag 5 juni 2011 23:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had een schaar in mijn hand en maakte een knipbeweging naar die vlieg. Raak!
Welterusten.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
I love my life!
and I love my bed
terusten puppies
Dan zal ik maar niet de foto laten zien van de spin in mijn badkamerquote:Op zondag 5 juni 2011 23:57 schreef CherryLips het volgende:
en toen rende er ook nog eens een spinnetje langs
Hoe komt het bij jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |