Classic Fantasticquote:
BOEMquote:Op zondag 5 juni 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij is het beter als ik voortaan niet meer drink op zaterdags.
Ik had geen kater tot mn bovenbuurman 4 uur geleden hardcore opzette. Ik hoor al 4 uur BOEMBOEMBOEMBOEM
En dat doet hij elke zondag![]()
Gezellig tochquote:Op zondag 5 juni 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had geen kater tot mn bovenbuurman 4 uur geleden hardcore opzette. Ik hoor al 4 uur BOEMBOEMBOEMBOEM
Gisteren toen ik wilde gaan slapen deden buren dat ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze kwamen er zelf ook achter dat het kutherrie was?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisteren toen ik wilde gaan slapen deden buren dat ook.Sterf, gelukkig hield het na 4 minuten op
Oh ja 's avonds laat hebben ze ook al een paar keer gedaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisteren toen ik wilde gaan slapen deden buren dat ook.Sterf, gelukkig hield het na 4 minuten op
Kun je geen verzoekjes aanvragen bij hem?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja 's avonds laat hebben ze ook al een paar keer gedaan.
Het lullige is gewoon dat zodra ik muziek opzet ze gaan schelden, op muren bonken, stampen, bedreigen enz.
Ik denk hetquote:Op zondag 5 juni 2011 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze kwamen er zelf ook achter dat het kutherrie was?
Das wel heel triest.....quote:Op zondag 5 juni 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja 's avonds laat hebben ze ook al een paar keer gedaan.
Het lullige is gewoon dat zodra ik muziek opzet ze gaan schelden, op muren bonken, stampen, bedreigen enz.
Geen idee, ga het niet vragen ookquote:Op zondag 5 juni 2011 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je geen verzoekjes aanvragen bij hem?
Oordopjes?quote:
Nee, ik overleef het wel.quote:
met kommaquote:Op zondag 5 juni 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Zo:
Nu ren jij over eeuwig groene velden zonder pijn
Ooit komt de dag dat wij weer altijd samen mogen zijn
Of zo:
Nu ren jij over eeuwig groene velden, zonder pijn
Ooit komt de dag dat wij weer altijd samen mogen zijn
Of geef hem een koptelefoonquote:
Dat helptquote:Op zondag 5 juni 2011 15:00 schreef Spezza19 het volgende:
Of bel gewoon de politie voor geluidsoverlast...
Ja strak plan laat ik de politie bellen voor mensen die me aan de lopende band bedreigenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:00 schreef Spezza19 het volgende:
Of bel gewoon de politie voor geluidsoverlast...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |