Dat is inderdaad gaaf.... oh wacht, de brandweer scheurt voorbij..... Gezien de knallen zal ie inderdaad vlakbij zijn ingeslagen.....quote:Op zondag 5 juni 2011 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gaaf is dat he
zolang er niet ineens een tornado op me afkomt is het best
Zo dat is niet goedquote:
p2000quote:Op zondag 5 juni 2011 12:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad gaaf.... oh wacht, de brandweer scheurt voorbij..... Gezien de knallen zal ie inderdaad vlakbij zijn ingeslagen.....
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je in een zeilsweater en joggingbroek er niet goed uitzien dan?
Roze pilletje nemen, veel fruit en slapen!quote:Op zondag 5 juni 2011 12:18 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ok, ik heb volgens mij blaasontsteking, keelontsteking en ik heb al drie dagen koorts.
Ik dacht eerst aan een zonnesteek, maar volgens mij krijg je daar geen blaas- of keelontsteking van...
O, en ik ben ontzettend chagrijnig, maar dat is geen symptoom maar een gevolg neem ik aan.
Kan je weer naar de sportschoolquote:Op zondag 5 juni 2011 12:40 schreef xFriendx het volgende:
Zo, het bier van vrijdagavond is nu wel weer uit het lichaam. Weer als herboren![]()
En hier ook regen overigens. Hoef ik zelf mijn gras niet te sproeien.
Hoe denk dat ik dat uit het lichaam heb gefilterd? Ik was vanochtend al naar de sportschoolquote:Op zondag 5 juni 2011 12:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan je weer naar de sportschool
Goedemorgen Friendje
Jij jij HELD!!!!quote:Op zondag 5 juni 2011 12:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe denk dat ik dat uit het lichaam heb gefilterd? Ik was vanochtend al naar de sportschool![]()
En ook jij een goedemorgen Engel
Zit nu ook wat ingebakken in mijn levensstijl. Er was hier een toernooi met 2 avonden feest (ik deed niet mee aan dat voetbaltoernooi), normaal ging ik 2 avonden heen en kapot en nu nog maar 1. Gister dus een beetje bij komen van die sloot bier en kon vandaag dus weer op tijd op voor wat bewegingquote:Op zondag 5 juni 2011 13:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jij jij HELD!!!!Het is nu gelukkig weer even droog
opblaaszwembadje?quote:
Nee m'n zus staat er nog onderquote:Op zondag 5 juni 2011 13:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Wat let je? Of had jij niet problemen met de leidingen daar?
Welke?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:35 schreef Barbusse het volgende:
Holy crap, het album van Fun Lovin Criminals is lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |