toboquote:Op zondag 5 juni 2011 21:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet echt enorm wennen aan het tobo, die van mn vorige was veel kleiner en smaller en dus veel beter geschikt voor mn kleine klauwtjes
sja, sommige mensen zijn anders dan anderen. En je weet nooit wat er achter de spiegel van het oppervlak zit
Als ze het in Keulen ZAG donderen, keek ze inderdaad een beetje raar uit de ogen denk ikquote:Op zondag 5 juni 2011 21:52 schreef clevy het volgende:
[..]
mooi speelgoed. ik vond de z een beetje zwaar maar tobo is wel relaxed.
het ging niet precies over de nagels maar over agressief gedrag.. gisteren alle facetten van t spectrum weer meegemaakt.. de ene kwam me knuffelen en de ander keek alsof ze het in keulen zag donderen..
ik ben niet goed in zelfbedachte afkortingen, maar zelfs ik snapte mquote:Op zondag 5 juni 2011 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
toboDuurde even voor het kwartje viel
* clevy checkt fobo .. hmm leukquote:Op zondag 5 juni 2011 22:00 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ja helemaal vers hier![]()
25 jaar en 'verdoe' mijn tijd graag met vrienden, reisjes maken en sporten (hardlopen en squashen) naast de standaard vrouwendingen...
nog niet omgecodeerd naar de euro?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
toboDuurde even voor het kwartje viel
ja het valt niet mee om verhaal in het verleden te vertellen..quote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze het in Keulen ZAG donderen, keek ze inderdaad een beetje raar uit de ogen denk ik
Vanuit mijn achterkamer kan ik het wel zien...quote:Op zondag 5 juni 2011 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ze het boven Keulen ZAG donderen, keek ze inderdaad een beetje raar uit de ogen denk ik
Dank uquote:
np, yw, niet verder vertellen he..quote:
Squashen en hardlopen *smelt*quote:Op zondag 5 juni 2011 22:00 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ja helemaal vers hier![]()
25 jaar en 'verdoe' mijn tijd graag met vrienden, reisjes maken en sporten (hardlopen en squashen) naast de standaard vrouwendingen...
Morgen weerquote:
Hier is nog geen regen geweest vandaagquote:Op zondag 5 juni 2011 22:37 schreef El_Matador het volgende:
Hier is het lekker aangenaam na een verfrissend lentebuitje
Beginner, maar komende weken staat het 2x pw op de planning, dus hopelijk maak ik snel vordering. Jij doet ook aan squash?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Hoe goed ben je met squashen?
hier wel, volgens mijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |