Classic Fantasticquote:
BOEMquote:Op zondag 5 juni 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Volgens mij is het beter als ik voortaan niet meer drink op zaterdags.
Ik had geen kater tot mn bovenbuurman 4 uur geleden hardcore opzette. Ik hoor al 4 uur BOEMBOEMBOEMBOEM
En dat doet hij elke zondag![]()
Gezellig tochquote:Op zondag 5 juni 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik had geen kater tot mn bovenbuurman 4 uur geleden hardcore opzette. Ik hoor al 4 uur BOEMBOEMBOEMBOEM
Gisteren toen ik wilde gaan slapen deden buren dat ook.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze kwamen er zelf ook achter dat het kutherrie was?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisteren toen ik wilde gaan slapen deden buren dat ook.Sterf, gelukkig hield het na 4 minuten op
Oh ja 's avonds laat hebben ze ook al een paar keer gedaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gisteren toen ik wilde gaan slapen deden buren dat ook.Sterf, gelukkig hield het na 4 minuten op
Kun je geen verzoekjes aanvragen bij hem?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja 's avonds laat hebben ze ook al een paar keer gedaan.
Het lullige is gewoon dat zodra ik muziek opzet ze gaan schelden, op muren bonken, stampen, bedreigen enz.
Ik denk hetquote:Op zondag 5 juni 2011 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze kwamen er zelf ook achter dat het kutherrie was?
Das wel heel triest.....quote:Op zondag 5 juni 2011 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja 's avonds laat hebben ze ook al een paar keer gedaan.
Het lullige is gewoon dat zodra ik muziek opzet ze gaan schelden, op muren bonken, stampen, bedreigen enz.
Geen idee, ga het niet vragen ookquote:Op zondag 5 juni 2011 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kun je geen verzoekjes aanvragen bij hem?
Oordopjes?quote:
Nee, ik overleef het wel.quote:
met kommaquote:Op zondag 5 juni 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Zo:
Nu ren jij over eeuwig groene velden zonder pijn
Ooit komt de dag dat wij weer altijd samen mogen zijn
Of zo:
Nu ren jij over eeuwig groene velden, zonder pijn
Ooit komt de dag dat wij weer altijd samen mogen zijn
Of geef hem een koptelefoonquote:
Dat helptquote:Op zondag 5 juni 2011 15:00 schreef Spezza19 het volgende:
Of bel gewoon de politie voor geluidsoverlast...
Ja strak plan laat ik de politie bellen voor mensen die me aan de lopende band bedreigenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:00 schreef Spezza19 het volgende:
Of bel gewoon de politie voor geluidsoverlast...
Zij weten toch niet dat jij gebeld hebt?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja strak plan laat ik de politie bellen voor mensen die me aan de lopende band bedreigen![]()
Dan houden de dreigementen vast wel op!
quote:
Ja, dat vind ik dus ook. Leest fijner weg he?quote:
De politie komt niet omdat de muziek 's avonds 5 minuten te hard staat. En als ze al komen dan doet hij dat de volgende keer toch weer. Dat kan eindeloos verder gaanquote:Op zondag 5 juni 2011 15:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij een vriend van mij hielp het anders prima
De politie weet ervan.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zij weten toch niet dat jij gebeld hebt?
Maar dan kan je dat meteen ook melden.....
Nee, maar als het een paar uur hard staat, dan komen ze wel hoor.....quote:Op zondag 5 juni 2011 15:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De politie komt niet omdat de muziek 's avonds 5 minuten te hard staat. En als ze al komen dan doet hij dat de volgende keer toch weer. Dat kan eindeloos verder gaan
SBS6 heeft daar toch een mooi programma voor, met dat Froger mens en die John Williams?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De politie weet ervan.
De wijkagent zei tegen mij dat ik maar ALLEEN naar mn buren toe moest gaan om te praten.
Dus alleenstaande moeder die bedreigd wordt moet alleen met haar bedreigers gaan praten.
Ja.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
SBS6 heeft daar toch een mooi programma voor, met dat Froger mens en die John Williams?
Daar los je echt niks mee opquote:Op zondag 5 juni 2011 15:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
SBS6 heeft daar toch een mooi programma voor, met dat Froger mens en die John Williams?
Dat klopt, maar mijn ex-bovenbuurman gaaf regelmatig geluidsoverlast. Hij kreeg een waarschuwing, nog een waarschuwing is opgepakt. Proeftijd. Hij was huurder en die krijg je niet zo maar weg.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, maar als het een paar uur hard staat, dan komen ze wel hoor.....
En die mensen in dat programma zijn geen tokkies?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar los je echt niks mee opHet zijn wel tokkies he.
Ruzie met je buren zit toch op RTL4?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En die mensen in dat programma zijn geen tokkies?
SBS is sowieso tokkie zender
Ach, RTL is ook meukquote:Op zondag 5 juni 2011 15:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ruzie met je buren zit toch op RTL4?
Alles op tv is meuk. Er zijn nog maar weinig kwaliteitsprogramma'squote:
Jammer dat je zover weg woontquote:Op zondag 5 juni 2011 15:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Schatjes politie bellen heeft geen zin want die gasten hier liegen alles bij elkaar.
Een voorbeeld: Ik was een weekend in Purmerend en volgens de politie gaf ik toen ook geluidsoverlast.
Als ik bel dat zij geluidsoverlast geven moet ik dat in mijn eentje gaan bewijzen.
Mijn bovenbuurman, buren naast me en buren schuinboven werken samen.
Wie denk je dat de politie gelooft? 1 persoon of 5 personen?
Hoezo?quote:
Als je ruimte over hebt wil ze vast wel bij jou komen wonenquote:
Uhm nee!quote:Op zondag 5 juni 2011 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je ruimte over hebt wil ze vast wel bij jou komen wonen
Had je buren graag wat angst ingeboezemd maar dat heeft weinig effect als ze weten dat ik 2 uur onderweg benquote:
En wie zegt dat ik dat wil?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je ruimte over hebt wil ze vast wel bij jou komen wonen
Sowieso heeft dat geen zin bij die halve tamme figuren:')quote:Op zondag 5 juni 2011 15:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had je buren graag wat angst ingeboezemd maar dat heeft weinig effect als ze weten dat ik 2 uur onderweg ben
Denk het wel, als ze maar bang genoeg zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso heeft dat geen zin bij die halve tamme figuren:')
Jawel. Alsof het ook helpt, want zodra de camera's weg zijn gaat 't weer los waarschijnlijkquote:Op zondag 5 juni 2011 15:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En die mensen in dat programma zijn geen tokkies?
SBS is sowieso tokkie zender
Alsof het zin heeft om kwaad met kwaad te bestrijden.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk het wel, als ze maar bang genoeg zijn
Tuurlijk Amerika doet dat toch al jaren.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof het zin heeft om kwaad met kwaad te bestrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |