quote:Op zondag 5 juni 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou Royco's advies aannemen en ze terug bedreigen. Kijken hoe lang het duurt voor je zelf in het plaatselijke meertje wordt opgevist.
Opvissen?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
Je zou ook kunnen wachten tot de politie iets doet ja.
quote:Op zondag 5 juni 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh joy mn laatste rustplaats tussen de kikkers
Er zitten nogal wat gekken in die sociale huurwoningen hoor, in Enschede heb ik ook wel eens een buurman met een mes voor de deur gehad.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet. De dreigementen van mn bovenbuurman stellen niks voor. Hij is een meeloper en gaat bij een gevecht aan de kant van de sterkste staan, dit kan halverwege dus ook gewoon veranderen.
Die gasten naast me ken ik helemaal niet. Ook niet via vrienden van mn ex ofzo dus geen idee of die kerel echt zo gek is.
Opvissen gebeurt meestal door de politie jaquote:Op zondag 5 juni 2011 15:59 schreef Royco1 het volgende:
Je zou ook kunnen wachten tot de politie iets doet ja.
[..]
Ze komen meestal pas als het te laat is jaquote:Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Opvissen gebeurt meestal door de politie ja
Jezus Christus....quote:Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zitten nogal wat gekken in die sociale huurwoningen hoor, in Enschede heb ik ook wel eens een buurman met een mes voor de deur gehad.
Oh, dat soort achterlijke lui vind je overalquote:Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zitten nogal wat gekken in die sociale huurwoningen hoor, in Enschede heb ik ook wel eens een buurman met een mes voor de deur gehad.
Tuurlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze komen meestal pas als het te laat is ja
Spannendquote:Op zondag 5 juni 2011 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Een vriendin van me heeft iets van 6 jaar naast een junk gewoond, en er is iemand vermoord in dat hofjestonden er 's ochtends ineens allemaal mannen in witte pakken voor de deur
Ja dat weet ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel even melden dan he, dan pak ik de popcorn en spring ik in de trein.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Ik zie wel hoe of wat. Zolang ze mijn zoon met rust laten vind ik het wel best. Ik overleef het wel.
En ik weet dat als ze echt de daad bij het woord voegen dat dan de pleuris uitbreekt hier.
Hoef ik dan niks voor te doen, ja 1 telefoontje en dan gaan we lachen
Je bedoelt, dan gaat Royco boos kijken?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Ik zie wel hoe of wat. Zolang ze mijn zoon met rust laten vind ik het wel best. Ik overleef het wel.
En ik weet dat als ze echt de daad bij het woord voegen dat dan de pleuris uitbreekt hier.
Hoef ik dan niks voor te doen, ja 1 telefoontje en dan gaan we lachen
En datquote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel even melden dan he, dan pak ik de popcorn en spring ik in de trein.
Samzz daar heeft hij wel gelijk in wijffie.quote:
Uhuh helaas..quote:Op zondag 5 juni 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz daar heeft hij wel gelijk in wijffie.
De politie is echt niet je beste vriend hoor. Hoe graag je dat ook zou willen.
I will!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel even melden dan he, dan pak ik de popcorn en spring ik in de trein.
Nee.quote:
Ik denk dat het wel meevalt. Je moet duidelijk bewijs hebben anders kan de politie gewoon niks.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Samzz daar heeft hij wel gelijk in wijffie.
De politie is echt niet je beste vriend hoor. Hoe graag je dat ook zou willen.
Dan nog doen ze niks!quote:Op zondag 5 juni 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. Je moet duidelijk bewijs hebben anders kan de politie gewoon niks.
Een vriend van me woonde antikraak in Rotterdam tijdens zijn studie. Is een keer een crimineel van zijn gebouw dood gevallen die op de vlucht was voor de politie. Wilde naar een ander gebouw springen, haalde het niet. En er klonken in de buurt regelmatig knallen die verdacht veel op vuurwapengeluiden leken 's nachts. Leuk buurtje was datquote:Op zondag 5 juni 2011 16:06 schreef CherryLips het volgende:
Een vriendin van me heeft iets van 6 jaar naast een junk gewoond, en er is iemand vermoord in dat hofjestonden er 's ochtends ineens allemaal mannen in witte pakken voor de deur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |