Vaak welquote:Op zondag 5 juni 2011 15:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof het zin heeft om kwaad met kwaad te bestrijden.
Dan heeft het dus geen zin gehad.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk Amerika doet dat toch al jaren.En is dan verbaasd dat ze worden aangevallen
Dat weet ik ook welquote:
Niet echt schat.quote:
Bij dat soort gasten vaak wel.quote:
En hoe wil je dat doen? Door ze te zeggen dat ze een pak slag krijgen?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij dat soort gasten vaak wel.
Heb het ook niet over de deur intrappen en een pak slaag geven he.
Echt bang maken.
Veel organisaties werken al eeuwen zo.quote:
Zoiets, maar dan subtielerquote:Op zondag 5 juni 2011 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe wil je dat doen? Door ze te zeggen dat ze een pak slag krijgen?
Dat komt omdat die organisaties hun plannen ook daadwerkelijk uitvoerenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Veel organisaties werken al eeuwen zo.
Voornamelijk criminele organisaties.
Angst verlamd mensen
Boos kijken.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe wil je dat doen? Door ze te zeggen dat ze een pak slag krijgen?
En dat weet jij omdat je me zo goed kentquote:Op zondag 5 juni 2011 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat die organisaties hun plannen ook daadwerkelijk uitvoerenIk geloof niet dat jou dat ooit gaat lukken
Nee, omdat het gewoon praktisch onmogelijk is en net zo goed gigantisch strafbaarquote:Op zondag 5 juni 2011 15:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat weet jij omdat je me zo goed kent
Praktisch onmogelijk? Gebeurt het daarom zoveel?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, omdat het gewoon praktisch onmogelijk is en net zo goed gigantisch strafbaar
Doe eens niet zo stoer. Dat komt niet geloofwaardig over.
Wat gebeurt zoveel?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Praktisch onmogelijk? Gebeurt het daarom zoveel?
Ik zou Royco's advies aannemen en ze terug bedreigen. Kijken hoe lang het duurt voor je zelf in het plaatselijke meertje wordt opgevist.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat ik bedreigd word en mijn buren niet
Hoe serieus zijn de bedreigingen eigenlijk? Verwacht je dat ze ook daadwerkelijk iets doen?quote:Op zondag 5 juni 2011 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Het komt er gewoon op neer dat ik bedreigd word en mijn buren niet
Ach kom nou toch samzz, dat jij er niet mee te maken hebt wil niet zeggen dat het niet gebeurd.quote:
Is goed johquote:Op zondag 5 juni 2011 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach kom nou toch samzz, dat jij er niet mee te maken hebt wil niet zeggen dat het niet gebeurd.
Geniaalquote:
Dat weet ik dus niet. De dreigementen van mn bovenbuurman stellen niks voor. Hij is een meeloper en gaat bij een gevecht aan de kant van de sterkste staan, dit kan halverwege dus ook gewoon veranderen.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe serieus zijn de bedreigingen eigenlijk? Verwacht je dat ze ook daadwerkelijk iets doen?
Oh joy mn laatste rustplaats tussen de kikkersquote:Op zondag 5 juni 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou Royco's advies aannemen en ze terug bedreigen. Kijken hoe lang het duurt voor je zelf in het plaatselijke meertje wordt opgevist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |