quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Vooral gesloopt, muren kaal gemaakt en wat voorwerk gedaan...quote:
Wow goed bezig jijquote:Op zondag 5 juni 2011 00:05 schreef rival het volgende:
[..]
Vooral gesloopt, muren kaal gemaakt en wat voorwerk gedaan...
Morgen kan ik beginnen met het opnieuw behangen van de slaapkamer, het kozijn is vandaag gedaan. dan hoef ik er alleen nog tapijt in te leggen (en wat meubels uiteraard)
beneden is alles bijna klaar voor de stucadoor, er komt maandag alleen nog iemand mijn stopcontacten verplaatsen.... de stucadoor begint dinsdag....
Geniet ervan!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:03 schreef Cue_ het volgende:
besluit genomen, ga richting stad rond 1 uur:)
Damn, druk ventje jij!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:05 schreef rival het volgende:
[..]
Morgen kan ik beginnen met het opnieuw behangen van de slaapkamer, het kozijn is vandaag gedaan. dan hoef ik er alleen nog tapijt in te leggen (en wat meubels uiteraard)
beneden is alles bijna klaar voor de stucadoor, er komt maandag alleen nog iemand mijn stopcontacten verplaatsen.... de stucadoor begint dinsdag....
Goed bezigquote:Op zondag 5 juni 2011 00:05 schreef rival het volgende:
[..]
Heb je de roze kamer wel behouden?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:05 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:07 schreef rival het volgende:
[..]
Had een walk in closet, die heb ik gesloopt
Wat is er mis met tapijt?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed bezig
Weet je zeker dat je tapijt wilt leggen?
eigenlijk doe ik nog wel rustig aan, slaap uit voor ik ga klussen enzoquote:
Ja boven sowieso, beneden komt laminaatquote:Op zondag 5 juni 2011 00:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed bezig
Weet je zeker dat je tapijt wilt leggen?
Het is lelijk, wordt snel goor en is heel moeilijk mooi schoon te houden.quote:
Dat was de bedoeling, tot vandaag.... het roze is eraf gegaanquote:
Schat ik heb 2 slaapkamers die ik als kast zou kunnen gebruiken.... deze kast gebruikte best veel ruimte in de grootste slaapkamer, de mijne dusquote:
Mja, dat valt wel mee hoor.... misschien bij jou met je boerenlaarzenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is lelijk, wordt snel goor en is heel moeilijk mooi schoon te houden.
niet eens, ben geen viespeuk, stofzuigerquote:Op zondag 5 juni 2011 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is lelijk, wordt snel goor en is heel moeilijk mooi schoon te houden.
Praat geen onzin. Ik heb geen boerenlaarzen.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dat valt wel mee hoor.... misschien bij jou met je boerenlaarzen
Inloopkasten slopenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:10 schreef rival het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, tot vandaag.... het roze is eraf gegaan
[..]
Schat ik heb 2 slaapkamers die ik als kast zou kunnen gebruiken.... deze kast gebruikte best veel ruimte in de grootste slaapkamer, de mijne dus
Dat is een ticket richting Malta toch wel waard.... wanneeeeeeeeeeeeeeer?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:09 schreef Barbusse het volgende:
He, de nieuwe film met Brad Pitt gaat hier opgenomen worden! #zinloos nieuwtje
Niet zo slimme zetquote:Op zondag 5 juni 2011 00:07 schreef rival het volgende:
[..]
Had een walk in closet, die heb ik gesloopt
en dan moet je je voorstellen dat ik mijn pa en een maat aankeek, een sprintje trok en tegen de wand van die kast aan sprong....quote:Op zondag 5 juni 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inloopkasten slopen
Ik zou een moord doen voor een inloopkast
Dat was een prima zet.....quote:
chicks kunnen evengoed worden opgeborgen in de kelder hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
Een walk-in closet is een chickmagnet Rival, beetje jammer.
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:14 schreef rival het volgende:
[..]
en dan moet je je voorstellen dat ik mijn pa en een maat aankeek, een sprintje trok en tegen de wand van die kast aan sprong....
nadat ik weer opgestaan was ben ik maar met gereedschap aan de slag gegaan
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
rival gaat dan ook voor de walk-in-fridge
Je moet er ook dingen in doen.... kleding misschien en andere zut.... efficiënt gebruiken and suchquote:Op zondag 5 juni 2011 00:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat was een prima zet.....
* Spezza19 heeft ook een walk-in closet, maar dat ding is leeg en zit zo geplaatst dat slopen het er alleen maar slechter op maakt....
Daar heb ik een kledingkast voor in het was-kamertje waar de strijkplank en het droogrek staat.....quote:Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je moet er ook dingen in doen.... kleding misschien en andere zut.... efficiënt gebruiken and such
Ik las Hitler!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:59 schreef clevy het volgende:
zo.. ff de 5gb foto's van vandaag overzetten.. ben stikbenieuwd of die van Hilde gelukt zijn.. dan heb ik een excuus om die nog eens lastig te vallen.
Ik mis hier de logica volledig vanquote:Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar heb ik een kledingkast voor in het was-kamertje waar de strijkplank en het droogrek staat.....
ik vond er wel een fotoalbum, met foto's vanaf 1976 tot ongeveer 1994....quote:
Daar gaan mijn kansen bij L-Equote:Op zondag 5 juni 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
Een walk-in closet is een chickmagnet Rival, beetje jammer.
Een kledingkast....quote:Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar heb ik een kledingkast voor in het was-kamertje waar de strijkplank en het droogrek staat.....
Is heel logisch,quote:
Deze maand.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is een ticket richting Malta toch wel waard.... wanneeeeeeeeeeeeeeer?
Behaard?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik vond er wel een fotoalbum, met foto's vanaf 1976 tot ongeveer 1994....
incl naaktfoto's uiteraard!
[..]
Daar gaan mijn kansen bij L-E
Ik zou nooit mijn kast bij de wasmachine en droogrek e.d. zetten.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is heel logisch,
Stap 1; haal de was uit de wasmachine
Stap 2; doe 3 stappen achteruit naar het waskamertje
Stap 3; hang de was op om te drogen
Stap 4; strijk wat nodig
Stap 5; vouw het op, draai je om en leg het in de kast
Want?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou nooit mijn kast bij de wasmachine en droogrek e.d. zetten.
Saaiquote:
dat is wel erg slecht gelezen.. Het kostte me wel een paar keer herhalen voor ik d'r naam kon onthouden hoor..quote:
Dan heeft ze pechquote:Op zondag 5 juni 2011 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
SaaiWat nou als de future Mrs.Rival een inloopkast wil?
Zeulen? Nee hoor, ik breng mijn was gewoon netjes naar mijn kast. Maar die staat niet bij de wasmachine, het droogrek en de strijkplank in het waskamertjequote:Op zondag 5 juni 2011 00:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want?
Jij loopt er liever mee te zeulen?
En de wasmachine staat niet in dezelfde kamer
Lekker tochquote:Op zondag 5 juni 2011 00:19 schreef rival het volgende:
[..]
zijn pielemoos ja
van haar zie ik alleen (hang)tieten op de foto's
Aan de andere kant... dan is ie toch druk met filmen en ik zie mij zelf nog niet 1,2,3 crew zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 00:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze maand."World War Z" onder regie van Marc Forster. Wat goed kan zijn, maar ook rampzalig. De man heeft namelijk naast het briljante Stranger than Fiction ook het gedrocht Quantum of Solace gemaakt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:19 schreef clevy het volgende:
[..]
dat is wel erg slecht gelezen.. Het kostte me wel een paar keer herhalen voor ik d'r naam kon onthouden hoor..
Nu wachten op de eerste keer dat ie zich verspreekt en haar hitler noemtquote:
Nou, het nieuwsbericht ging er juist over dat ze te weinig crew hebben met het aantal producties dat hier wordt opgenomen. Dus sla je slagquote:Op zondag 5 juni 2011 00:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Aan de andere kant... dan is ie toch druk met filmen en ik zie mij zelf nog niet 1,2,3 crew zijn
Als dat geen neuken gaat wordenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu wachten op de eerste keer dat ie zich verspreekt en haar hitler noemt
dan hoop ik dat ze heel handig isquote:Op zondag 5 juni 2011 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
SaaiWat nou als de future Mrs.Rival een inloopkast wil?
wat denk je weer slecht over mijquote:
Goed van mij hequote:
niet zo heel handig.. ik vind het wel een leuke meid.. en die associatie doet daar nogal afbreuk aan.quote:
Ik denk nooit slecht over jouquote:Op zondag 5 juni 2011 00:23 schreef rival het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ze heel handig is
[..]
wat denk je weer slecht over mij
Waarom begin jij geen datingservice?quote:
Echt te lui om even naar de koelkast te lopen voor je bier?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:24 schreef rival het volgende:
[..]
walking zou ik hem dan weer wel willen, lui als ik ben
Trustequote:
quote:
nog nietquote:Op zondag 5 juni 2011 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk nooit slecht over jou![]()
Wanneer mag ik je huisje komen bewonderen?
quote:
als je het voor elkaar krijgt dan is dat heel knap.quote:
Kan je mij misschien de gegevens pm -en waar je meer info kan in winnen voor crew... ik heb ervaring met filmopnames, catering, loopdame voor the rich and famous etc. En nog geen vakantie geboekt (dwz ruim 20 dagen over voor een vakantie )quote:Op zondag 5 juni 2011 00:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, het nieuwsbericht ging er juist over dat ze te weinig crew hebben met het aantal producties dat hier wordt opgenomen. Dus sla je slag
kinderenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt te lui om even naar de koelkast te lopen voor je bier?
Daar heb ik een kind voor
Wat?quote:
Behalve die van ons!quote:
Niet zo beginnen, geloof in je zelf en in je koppel-skills!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat een prachtidee! Ik ben zo'n goed voorbeeld ook zelf. Oh wacht..
Frau Doquote:Op zondag 5 juni 2011 00:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet zo beginnen, geloof in je zelf en in je koppel-skills!
Je hebt mij aan de haak geslagen toch.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat een prachtidee! Ik ben zo'n goed voorbeeld ook zelf. Oh wacht..
verzorgingstehuis van de nonnen heeft nog wel slaapplaatsquote:Op zondag 5 juni 2011 00:28 schreef missbehavin het volgende:
Ja eh, ik moet toch iemand hebben bij wie ik in kan trekken als oud, eenzaam vrouwtje?
Jammer, ben over 2 weken in Purm namelijkquote:
Met jou ga ik dan ook adverteren schat.quote:
Kan je een beetje koken?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:28 schreef missbehavin het volgende:
Ja eh, ik moet toch iemand hebben bij wie ik in kan trekken als oud, eenzaam vrouwtje?
Ik, bij de nonnen? Alle kruisjes gaan spontaan ondersteboven hangen..quote:Op zondag 5 juni 2011 00:28 schreef clevy het volgende:
[..]
verzorgingstehuis van de nonnen heeft nog wel slaapplaats
quote:
sinds wanneer doe ik _zinnige_ suggestiesquote:Op zondag 5 juni 2011 00:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik, bij de nonnen? Alle kruisjes gaan spontaan ondersteboven hangen..
misschien ben ik dan wel al klaarquote:Op zondag 5 juni 2011 00:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jammer, ben over 2 weken in Purm namelijk
Hmmm, het nieuws heb ik hier vandaan, ik zal even kijken of ik iets van een link van een bedrijf kan vinden voor je.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan je mij misschien de gegevens pm -en waar je meer info kan in winnen voor crew... ik heb ervaring met filmopnames, catering, loopdame voor the rich and famous etc. En nog geen vakantie geboekt (dwz ruim 20 dagen over voor een vakantie )
Ik heb ook niks aan je hequote:Op zondag 5 juni 2011 00:30 schreef clevy het volgende:
[..]
sinds wanneer doe ik _zinnige_ suggesties
Vraag ik het tegen die tijd nog een keerquote:Op zondag 5 juni 2011 00:30 schreef rival het volgende:
[..]
misschien ben ik dan wel al klaar
zeg wisten jullie dat je douchecabines kan kopen van fucking 3500 euro?
Housewarmingquote:Op zondag 5 juni 2011 00:30 schreef rival het volgende:
[..]
zoekt die vader van je toevallig onderdak?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uiteraard. Papa is chef geweest he..
Op dit moment niet, maar je weet nooit wanneer mijn moeder genoeg van 'm heeft he..quote:Op zondag 5 juni 2011 00:31 schreef rival het volgende:
[..]
zoekt die vader van je toevallig onderdak?
Zoep'n bij Rivalquote:
Ik vond 500 euro al veelquote:Op zondag 5 juni 2011 00:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook niet aan jou dame.. zoveel ophef over je koppel-kunsten en weinig wolquote:
Maakt mij het uit als er maar alcohol in zitquote:
Same here, na het douchen kan ik meteen de hele douche poetsenquote:
in mij zit ook nog wel alcoholquote:Op zondag 5 juni 2011 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maakt mij het uit als er maar alcohol in zit
oh ik ook hoor... maar ik opende ineens een deur en ik dacht, die is stevig zeg.. goed cabinetje! ff naar de prijs kijken?quote:
Ms ligt het wel aan jou, ben jij gewoon een hopeloos gevalquote:Op zondag 5 juni 2011 00:32 schreef clevy het volgende:
[..]
ik ook niet aan jou dame.. zoveel ophef over je koppel-kunsten en weinig wol
Huh, wat?quote:
Damnquote:Op zondag 5 juni 2011 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maakt mij het uit als er maar alcohol in zit
Ja dus? Heb ik niks aanquote:
Herkenbaarquote:Op zondag 5 juni 2011 00:34 schreef rival het volgende:
[..]
oh ik ook hoor... maar ik opende ineens een deur en ik dacht, die is stevig zeg.. goed cabinetje! ff naar de prijs kijken?hmm, best lelijk eigenlijk deze cabine
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wie weet heb je mazzel.... zuigt ze het er even uit.....
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm, het nieuws heb ik hier vandaan, ik zal even kijken of ik iets van een link van een bedrijf kan vinden voor je.
Zuigenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wie weet heb je mazzel.... zuigt ze het er even uit.....
zal het niet ontkennen..quote:Op zondag 5 juni 2011 00:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms ligt het wel aan jou, ben jij gewoon een hopeloos geval
Inderdaad.... erg fijn.... nou ja, voor mij te ontvangen dan he?quote:
Voor jullie msquote:
goede voorzet en goed verstaander .. 1+1=3quote:
Alcohol helpt hequote:Op zondag 5 juni 2011 00:35 schreef clevy het volgende:
[..]
zal het niet ontkennen..
blijkbaar is er veel alcohol voor nodig.. had vandaag ook weer een zoenende dronken vrouw in m'n armen.. kortstondig.
Volgens mij kun je het beste hier beginnen dan: http://www.mfc.com.mt/page.asp?n=faqsquote:
Sicko'squote:Op zondag 5 juni 2011 00:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, wij mannen hebben dat sneller door.....
Hoe veel coke?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:35 schreef missbehavin het volgende:
Zo hoorde ik pas wel dat als een man veel coke gebruikt, de vrouw daar last van krijgen aan haar baarmoeder
Het klinkt... geweldigquote:Op zondag 5 juni 2011 00:36 schreef rival het volgende:
[..]
honingwodka
niet te verwarren met honingrum
Geen idee eigenlijk.quote:
door al dat rampetampenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:35 schreef missbehavin het volgende:
Zo hoorde ik pas wel dat als een man veel coke gebruikt, de vrouw daar last van krijgen aan haar baarmoeder
Jij moet ook gewoon weer eens goed zuigen..... misschien vallen de kwartjes dan sneller.....quote:
Jij biedt je aan?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij moet ook gewoon weer eens goed zuigen..... misschien vallen de kwartjes dan sneller.....
Neeheee, de coke schijnt in het sperma te zitten ofzo.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij moet ook gewoon weer eens goed zuigen..... misschien vallen de kwartjes dan sneller.....
Dat verklaart wel een heleboelquote:Op zondag 5 juni 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neeheee, de coke schijnt in het sperma te zitten ofzo.
Rampetampen....nog een vuiger woord dan batsenquote:
Whehehequote:Op zondag 5 juni 2011 00:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rampetampen....nog een vuiger woord dan batsen
Je proeft het ook in het sperma, als iemand veel gebruikt.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neeheee, de coke schijnt in het sperma te zitten ofzo.
Zoeg'n of verzuup'nquote:Op zondag 5 juni 2011 00:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Had je zin dan morgen ergens langs het water?
het is het!!!quote:
Oh dat weet ik niet. Met nooit opgevallen iigquote:Op zondag 5 juni 2011 00:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Je proeft het ook in het sperma, als iemand veel gebruikt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:38 schreef rival het volgende:
[..]
het is het!!!
je drinkt wodka, en als je daarna met je tong langs je lippen gaat proef je alleen nog maar honing
maar bij onze slijter hier hadden ze het niet, de flessen die ik had komen uit het buitenland
Wanneer gaan wij weer een keer aan de zuip?quote:
13 juni toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geloof je me als ik zeg dat ik bijna jarig ben?
In Nederland ligt het gewoon aan wat je precies wilt doen.... extra/figurant spelen> castingbureau/tvpubliek aanmelding en dan verder gevraagd worden... catering in nederland gewoon via de uitzendburo's >> dat werkt in ieder geval zo om bij aalsmeer en hilversum binnen te komen. En verder soms mazzel hebbenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het beste hier beginnen dan: http://www.mfc.com.mt/page.asp?n=faqs
Ik weet verder eerlijk gezegd ook niet hoe je met dit soort producties in contact moet komen
Hier zijn echt zo veel nare opmerkingen op te maken.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Met nooit opgevallen iig
Neequote:Op zondag 5 juni 2011 00:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geloof je me als ik zeg dat ik bijna jarig ben?
Ja het moet maar weer eens he.. Pff, zo'n rottaakquote:Op zondag 5 juni 2011 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer een keer aan de zuip?
Kom maar op!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier zijn echt zo veel nare opmerkingen op te maken.
quote:
Ja is al te lang geledenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het moet maar weer eens he.. Pff, zo'n rottaak
Ik snap hem wel. Wij zijn namelijk eerst jarig, maand later jij pasquote:
Eigenlijk overbodig, alsof ze er überhaupt tussen komenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja is al te lang geleden![]()
Doen we weer just the two of us? Of willen we weer gezelschap
Maar ik wil honingwodka cadeauquote:Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Wij zijn namelijk eerst jarig, maand later jij pas
Inderdaadquote:Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eigenlijk overbodig, alsof ze er überhaupt tussen komen
klinkt als een uitdagingquote:Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eigenlijk overbodig, alsof ze er überhaupt tussen komen
Moederdag en secretaressedag zijn ook al geweestquote:
Denk je dat je ons aan kan?quote:
ik word binnenkort ook al weer ouder..quote:Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Wij zijn namelijk eerst jarig, maand later jij pas
Ja dus?quote:
Er dient wel een 'entrance fee' betaald te worden..quote:
niets.. slechts een injectie van meer nutteloze dataquote:
En dus geen cadeaus gehad hier he!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moederdag en secretaressedag zijn ook al geweest
Oh op jouw verjaardag zit ik in purmerend en word ik waarschijnlijk zwaar in de zeik gezet door huppelkind en ezquote:
Nou ja, ik hoop dat je er wat aan hebt. Als ik meer te horen krijg laat ik het je weten, ok?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In Nederland ligt het gewoon aan wat je precies wilt doen.... extra/figurant spelen> castingbureau/tvpubliek aanmelding en dan verder gevraagd worden... catering in nederland gewoon via de uitzendburo's >> dat werkt in ieder geval zo om bij aalsmeer en hilversum binnen te komen. En verder soms mazzel hebben
Ja, heb je er weer eens eentje bezwangerd?quote:
Mn zoon had iets gemaakt op school, schilderijachtig iets.quote:
zou jij dan nog voor matchmaker moeten spelen?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, heb je er weer eens eentje bezwangerd?
Bezwangeren kan iedere josti.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:46 schreef clevy het volgende:
[..]
zou jij dan nog voor matchmaker moeten spelen?
LOL, van jou weet ik dat je een stil verlegen meisje bent als ik er benquote:
Toevallig, dat moet je ook als je in Purm komt...... call it even?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er dient wel een 'entrance fee' betaald te worden..
verdommequote:Op zondag 5 juni 2011 00:47 schreef rival het volgende:
[..]
LOL, van jou weet ik dat je een stil verlegen meisje bent als ik er ben
Ja graag... zoek ik ondertussen uit of ik wel vrij kan nemen enzo....quote:Op zondag 5 juni 2011 00:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dat je er wat aan hebt. Als ik meer te horen krijg laat ik het je weten, ok?
Sweet and horny dreams babyquote:Op zondag 5 juni 2011 00:50 schreef Barbusse het volgende:
En dan ga ik nu slapen. Truste, lieve [Singles]![]()
Succes!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:51 schreef L-E het volgende:
Ik ga een klacht indienen bij het ziekenhuis. Een klacht die zeven subklachten omvat. Slecht ziekenhuis zeg.
Ben je in Emmen bij het ziekenhuis geweest?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:51 schreef L-E het volgende:
Ik ga een klacht indienen bij het ziekenhuis. Een klacht die zeven subklachten omvat. Slecht ziekenhuis zeg.
waterland? what happend?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:51 schreef L-E het volgende:
hihiquote:Op zondag 5 juni 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Rival verander ik echt in zo'n stil verlegen meisje bij jou?
Maar maar maar.quote:
zijn het mijn ogen? is het mijn lach? zijn het de woorden die ik zeg als je weer bij me bent?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar.
Ik ben nooit verlegen!!
Waarom bij jou dan wel?
Nee joh, Waterland.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je in Emmen bij het ziekenhuis geweest?
Wat is er dan chick? Gaat het niet goed met peuter?
Ik weet wel dat ik alleen in Purm opeens heel onzeker achter het stuur zit puur omdat ik bang ben jou tegen te komen!!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:55 schreef rival het volgende:
[..]
zijn het mijn ogen? is het mijn lach? zijn het de woorden die ik zeg als je weer bij me bent?
Waarom wil je dan een klacht indienen?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee joh, Waterland.
Peuter zn amandelen zijn verwijderd. Dat ging op zich goed, ze hebben niet een been geamputeerd ofzo.
O dit is superquote:Op zondag 5 juni 2011 00:49 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en -Engel-, deze link is er ook: www.maltafilmcrews.info
alles is mijn schuldquote:Op zondag 5 juni 2011 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik alleen in Purm opeens heel onzeker achter het stuur zit puur omdat ik bang ben jou tegen te komen!!
Nee joh gekkie!quote:
Ksst ga je milf versieren jijquote:
truste! ik wens je morgen een fijnere dag toequote:Op zondag 5 juni 2011 00:59 schreef Memento-Mori het volgende:
heb t gehad voor vandaag met alles en iedereen en vooral mezelf,. dus ik ga slapen
Ze heeft een kutkoterquote:Op zondag 5 juni 2011 01:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze is moeder, de rest is niet van toepassing
Krijg wat!!quote:Op zondag 5 juni 2011 01:02 schreef rival het volgende:
[..]
de eerste jaren wel, daarna wen je er wel aan
Peuter zn amandelen zijn dus verwijderd. En daar was een verpleegkundige die mij medicatie gaf die ik aan mijn zoon moest geven, die geen idee had welke medicatie het was toen ik ernaar vroeg.quote:
Gewoon klacht indienen ja!!quote:Op zondag 5 juni 2011 01:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Peuter zn amandelen zijn dus verwijderd. En daar was een verpleegkundige die mij medicatie gaf die ik aan mijn zoon moest geven, die geen idee had welke medicatie het was toen ik ernaar vroeg.
Er was een soort gastvrouw, ter ondersteuning van de ouders tijdens de operatie (omdat je kind onder narcose achter laten best heftig is) die tekeer ging tegen mij over theezakjes terwijl ik met de tranen in mijn ogen stond te tollen op mijn benen omdat ik zojuist mijn comateuze kind af had gegeven.
Er was een verpleegkundige die tien minuten na de operatie tegen Peuter zei dat hij niet zo moest huilen. Echt, wtf.
Ze kwamen meer dan een half uur te laat met zijn pijnmedicatie terwijl hij hysterisch lag te huilen van de pijn na de operatie.
Ze hadden mij te laat geroepen dat hij klaar was, dus ik was niet bij hem toen hij uit de narcose kwam.Dagenlang aan hem beloofd, omdat zij dat ook hadden beloofd, en hij werd wakker met het hoofd van een kalende middle-aged verpleegkundige die onbeholpen op zn schoudertje klopte terwijl hij compleet in paniek was.
Er werden elf kindjes in minder dan twee uur geholpen, het was net een fabriek, zo voelde het echt. Heb er zo'n naar gevoel aan over gehouden.
En al die dingen zijn los van elkaar geen drama, maar bij elkaar voor mij wel en de enige manier om van dit gevoel af te komen is het bij hen neer te leggen. Ook al doen ze er niets mee, dan ben ik het kwijt.
ben al paar dagen ziek, gister en eergister gezopen... dan dat klussen er nog bij... ik had geen energie meer hoor vanavond.. maar ook geen slaapquote:
Ziek? Ziek van de zenuwen of echt ziek?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:06 schreef rival het volgende:
[..]
ben al paar dagen ziek, gister en eergister gezopen... dan dat klussen er nog bij... ik had geen energie meer hoor vanavond.. maar ook geen slaap
Was je daar alleen dan? Of had je familie/vrienden bij je?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:07 schreef L-E het volgende:
En ik kreeg ook al geen kopje thee van ze. Zet ik er ook bij!
Ik was alleen.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was je daar alleen dan? Of had je familie/vrienden bij je?
Oh dat was me het dagje wel, en peuter krijg je nu natuurlijk nooit meer mee naar het ziekenhuis?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Peuter zn amandelen zijn dus verwijderd. En daar was een verpleegkundige die mij medicatie gaf die ik aan mijn zoon moest geven, die geen idee had welke medicatie het was toen ik ernaar vroeg.
Er was een soort gastvrouw, ter ondersteuning van de ouders tijdens de operatie (omdat je kind onder narcose achter laten best heftig is) die tekeer ging tegen mij over theezakjes terwijl ik met de tranen in mijn ogen stond te tollen op mijn benen omdat ik zojuist mijn comateuze kind af had gegeven.
Er was een verpleegkundige die tien minuten na de operatie tegen Peuter zei dat hij niet zo moest huilen. Echt, wtf.
Ze kwamen meer dan een half uur te laat met zijn pijnmedicatie terwijl hij hysterisch lag te huilen van de pijn na de operatie.
Ze hadden mij te laat geroepen dat hij klaar was, dus ik was niet bij hem toen hij uit de narcose kwam.Dagenlang aan hem beloofd, omdat zij dat ook hadden beloofd, en hij werd wakker met het hoofd van een kalende middle-aged verpleegkundige die onbeholpen op zn schoudertje klopte terwijl hij compleet in paniek was.
Er werden elf kindjes in minder dan twee uur geholpen, het was net een fabriek, zo voelde het echt. Heb er zo'n naar gevoel aan over gehouden.
En al die dingen zijn los van elkaar geen drama, maar bij elkaar voor mij wel en de enige manier om van dit gevoel af te komen is het bij hen neer te leggen. Ook al doen ze er niets mee, dan ben ik het kwijt.
Dat is het inderdaad, zo onmenselijk. Je hebt wel met mensen te maken, met kinderen en hun ouders. Maar daar leek niemand zich van bewust.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:08 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dat was me het dagje wel, en peuter krijg je nu natuurlijk nooit meer mee naar het ziekenhuis?
Dat is niet alleen bij het ziekenhuis trouwens, je merkt het overal.. de menselijkheid is verdwenen alles is zakelijk..
Ik vind het vooral erg slecht dat iemand medicatie uitgeeft, zonder daar enige kennis van te hebben!!
En een beetje begrip voor een moeder hebben ze nietquote:
Zenuwen? Watsdat?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ziek? Ziek van de zenuwen of echt ziek?
Nu wel weer beter?quote:
Ik vraag me af of ze er iets mee zullen doen (ook al gaat het jou daar niet om)quote:Op zondag 5 juni 2011 01:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad, zo onmenselijk. Je hebt wel met mensen te maken, met kinderen en hun ouders. Maar daar leek niemand zich van bewust.
Komkommersoaquote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze er iets mee zullen doen (ook al gaat het jou daar niet om)
Nou ik poep nog geen bloedquote:
Nee!quote:Op zondag 5 juni 2011 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu wel weer beter?
Maarre ik lees net dat ik over 2 weken niet je huisje kom bekijken
Ik neem mn zoon mee naar Purmerend, die gaat gamen met Ezquote:
die zou ik daar ook niet alleen achter laten neequote:Op zondag 5 juni 2011 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem mn zoon mee naar Purmerend, die gaat gamen met Ez
Nopequote:Op zondag 5 juni 2011 01:15 schreef rival het volgende:
Jullie beide trouwens geen oppasser kunnen vinden?
Mijn zoon is gisteren geopereerd, dan ga ik toch niet vandaag op stap.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:15 schreef rival het volgende:
Jullie beide trouwens geen oppasser kunnen vinden?
Die kan ik gerust alleen achter laten daarquote:Op zondag 5 juni 2011 01:16 schreef rival het volgende:
[..]
die zou ik daar ook niet alleen achter laten nee
is ie zo erg?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope![]()
Oppas is voor mij onmogelijk om te regelen tegenwoordig
Oh, had nou net niet meegekregen dat het gisteren was!quote:Op zondag 5 juni 2011 01:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn zoon is gisteren geopereerd, dan ga ik toch niet vandaag op stap.
Daar wen je aanquote:Op zondag 5 juni 2011 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze zullen waarschijnlijk niet eens merken dat ik weg ben
Nope, geen familie hier he. En mn zoon naar mn ex brengen gaat ook niet zo makkelijk. En mn ex-schoonmoeder kan ik ook niet echt meer als oppas gebruikenquote:
Alles went behalve een ventquote:
Oppasmeisje zoeken?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, geen familie hier he. En mn zoon naar mn ex brengen gaat ook niet zo makkelijk. En mn ex-schoonmoeder kan ik ook niet echt meer als oppas gebruiken
Daar heb ik geen geld voor. Dan moet ik mn stapgeld aan de oppas gevenquote:
Minder drinken als je stapt?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik geen geld voor. Dan moet ik mn stapgeld aan de oppas geven
Nah stappen in Emmen is lang zo leuk niet, daar mis ik dus ook niks aan.quote:
Ik drink toch nooitquote:
Ja dan ga ik roepen dat mannen het verdienen om verkracht te worden door de manier waarop ze zich kledenquote:Op zondag 5 juni 2011 01:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, jij word lastig als je gedronken hebt toch?
Was ik zo gewaagd gekleed?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan ga ik roepen dat mannen het verdienen om verkracht te worden door de manier waarop ze zich kleden
Helemaal niet zelfsquote:
Ja hallo wat is er gewaagd aan een overhemd en spijkerbroek?quote:
Je had liever gezien dat ik in mijn string achter de bar stond?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo wat is er gewaagd aan een overhemd en spijkerbroek?
Nee ajax shirt!!quote:Op zondag 5 juni 2011 01:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had liever gezien dat ik in mijn string achter de bar stond?
Ik verwacht wel ajaxliedjes te horen als ik weer naar de kroeg kom hequote:
Als je komt krijg jij ajaxliedjes hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 01:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht wel ajaxliedjes te horen als ik weer naar de kroeg kom he
Hihiquote:
Slaap lekker lieverdquote:
Spreek je nu over jezelf?quote:Op zondag 5 juni 2011 10:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Lekker zo'n bierwalm in de ochtend.
Ja, terwijl ik lekker wakker wordt ruik ik de Tsarina Esra van gister nog akelig goed.quote:
Geen last vanquote:Op zondag 5 juni 2011 10:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, terwijl ik lekker wakker wordt ruik ik de Tsarina Esra van gister nog akelig goed.
nee en dat zal ook niet komen. Van beide kanten viel het toch wat tegen.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je nog heftig SMS-contact eigenlijk nu?
WAAAJOOO, ROYCOEINS!
Maar eh, gisteren zei je iets anders, volgens mij.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee en dat zal ook niet komen. Van beide kanten viel het toch wat tegen.
Onweer?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:16 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben wakker dankzij de buren die met de deuren slammen en 't onweer
Mooie tijd om op te staan tochquote:Op zondag 5 juni 2011 11:16 schreef -Engel- het volgende:
Ik ben wakker dankzij de buren die met de deuren slammen en 't onweer
Hier begint de zon weer te schijnenquote:Op zondag 5 juni 2011 11:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja... ik zou vandaag naar proefamersfoort gaan, maar met dit weer zucht
Wat is proefamersfoort precies /lui?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mja... ik zou vandaag naar proefamersfoort gaan, maar met dit weer zucht
lekkerquote:Op zondag 5 juni 2011 11:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja..... vooral donder... bliksem nog niet gezien
Heeft regelmatig storingen, hier ook vaak last van als ik vi wil kijkenquote:Op zondag 5 juni 2011 11:39 schreef CherryLips het volgende:
verdorie, wil ik DWHN kijken op de website van RTL... plug-in wordt geladen, reclame wordt afgespeeld... plug-in loopt vast. heb nu al vier reclames gezien. Nee, kijkt lekker zo. Mooi dat de reclames het wel doen maar het programma zelf niet. Klote-Silverlight.
Dat komt omdat VI al is afgelopen!quote:Op zondag 5 juni 2011 11:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft regelmatig storingen, hier ook vaak last van als ik vi wil kijken
Dat klopt, mij viel het ook meer tegen dan ik eigenlijk wilde toegeven.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar eh, gisteren zei je iets anders, volgens mij.
Nee hoor hier is het ook droogquote:Op zondag 5 juni 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft nou iedereen verkoelende regen behalve ik?
Ook benauwd warm?quote:
Ja, heerlijk verkoelend hierquote:Op zondag 5 juni 2011 11:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft nou iedereen verkoelende regen behalve ik?
lolquote:
Gelukkig nietquote:
Leg eens uit wat er zo grappig is?quote:
Proef Amersfoort is een mogelijkheid om kleine hapjes van de restaurants in Amersfoort uit te proberenquote:Op zondag 5 juni 2011 11:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is proefamersfoort precies /lui?
En smaakt dat naar meer?quote:Op zondag 5 juni 2011 11:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Proef Amersfoort is een mogelijkheid om kleine hapjes van de restaurants in Amersfoort uit te proberen
Soms ... ff buienradar checken... de eerste bliksem is ondertussen ook gespotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |