Ja het moet maar weer eens he.. Pff, zo'n rottaakquote:Op zondag 5 juni 2011 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer een keer aan de zuip?
Kom maar op!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier zijn echt zo veel nare opmerkingen op te maken.
quote:
Ja is al te lang geledenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het moet maar weer eens he.. Pff, zo'n rottaak
Ik snap hem wel. Wij zijn namelijk eerst jarig, maand later jij pasquote:
Eigenlijk overbodig, alsof ze er überhaupt tussen komenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja is al te lang geleden![]()
Doen we weer just the two of us? Of willen we weer gezelschap
Maar ik wil honingwodka cadeauquote:Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Wij zijn namelijk eerst jarig, maand later jij pas
Inderdaadquote:Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eigenlijk overbodig, alsof ze er überhaupt tussen komen
klinkt als een uitdagingquote:Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eigenlijk overbodig, alsof ze er überhaupt tussen komen
Moederdag en secretaressedag zijn ook al geweestquote:
Denk je dat je ons aan kan?quote:
ik word binnenkort ook al weer ouder..quote:Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Wij zijn namelijk eerst jarig, maand later jij pas
Ja dus?quote:
Er dient wel een 'entrance fee' betaald te worden..quote:
niets.. slechts een injectie van meer nutteloze dataquote:
En dus geen cadeaus gehad hier he!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moederdag en secretaressedag zijn ook al geweest
Oh op jouw verjaardag zit ik in purmerend en word ik waarschijnlijk zwaar in de zeik gezet door huppelkind en ezquote:
Nou ja, ik hoop dat je er wat aan hebt. Als ik meer te horen krijg laat ik het je weten, ok?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In Nederland ligt het gewoon aan wat je precies wilt doen.... extra/figurant spelen> castingbureau/tvpubliek aanmelding en dan verder gevraagd worden... catering in nederland gewoon via de uitzendburo's >> dat werkt in ieder geval zo om bij aalsmeer en hilversum binnen te komen. En verder soms mazzel hebben
Ja, heb je er weer eens eentje bezwangerd?quote:
Mn zoon had iets gemaakt op school, schilderijachtig iets.quote:
zou jij dan nog voor matchmaker moeten spelen?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, heb je er weer eens eentje bezwangerd?
Bezwangeren kan iedere josti.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:46 schreef clevy het volgende:
[..]
zou jij dan nog voor matchmaker moeten spelen?
LOL, van jou weet ik dat je een stil verlegen meisje bent als ik er benquote:
Toevallig, dat moet je ook als je in Purm komt...... call it even?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er dient wel een 'entrance fee' betaald te worden..
verdommequote:Op zondag 5 juni 2011 00:47 schreef rival het volgende:
[..]
LOL, van jou weet ik dat je een stil verlegen meisje bent als ik er ben
Ja graag... zoek ik ondertussen uit of ik wel vrij kan nemen enzo....quote:Op zondag 5 juni 2011 00:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dat je er wat aan hebt. Als ik meer te horen krijg laat ik het je weten, ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |