Ja het moet maar weer eens he.. Pff, zo'n rottaakquote:Op zondag 5 juni 2011 00:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer een keer aan de zuip?
Kom maar op!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier zijn echt zo veel nare opmerkingen op te maken.
quote:
Ja is al te lang geledenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het moet maar weer eens he.. Pff, zo'n rottaak
Ik snap hem wel. Wij zijn namelijk eerst jarig, maand later jij pasquote:
Eigenlijk overbodig, alsof ze er überhaupt tussen komenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja is al te lang geleden![]()
Doen we weer just the two of us? Of willen we weer gezelschap
Maar ik wil honingwodka cadeauquote:Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Wij zijn namelijk eerst jarig, maand later jij pas
Inderdaadquote:Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eigenlijk overbodig, alsof ze er überhaupt tussen komen
klinkt als een uitdagingquote:Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eigenlijk overbodig, alsof ze er überhaupt tussen komen
Moederdag en secretaressedag zijn ook al geweestquote:
Denk je dat je ons aan kan?quote:
ik word binnenkort ook al weer ouder..quote:Op zondag 5 juni 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Wij zijn namelijk eerst jarig, maand later jij pas
Ja dus?quote:
Er dient wel een 'entrance fee' betaald te worden..quote:
niets.. slechts een injectie van meer nutteloze dataquote:
En dus geen cadeaus gehad hier he!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moederdag en secretaressedag zijn ook al geweest
Oh op jouw verjaardag zit ik in purmerend en word ik waarschijnlijk zwaar in de zeik gezet door huppelkind en ezquote:
Nou ja, ik hoop dat je er wat aan hebt. Als ik meer te horen krijg laat ik het je weten, ok?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In Nederland ligt het gewoon aan wat je precies wilt doen.... extra/figurant spelen> castingbureau/tvpubliek aanmelding en dan verder gevraagd worden... catering in nederland gewoon via de uitzendburo's >> dat werkt in ieder geval zo om bij aalsmeer en hilversum binnen te komen. En verder soms mazzel hebben
Ja, heb je er weer eens eentje bezwangerd?quote:
Mn zoon had iets gemaakt op school, schilderijachtig iets.quote:
zou jij dan nog voor matchmaker moeten spelen?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, heb je er weer eens eentje bezwangerd?
Bezwangeren kan iedere josti.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:46 schreef clevy het volgende:
[..]
zou jij dan nog voor matchmaker moeten spelen?
LOL, van jou weet ik dat je een stil verlegen meisje bent als ik er benquote:
Toevallig, dat moet je ook als je in Purm komt...... call it even?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er dient wel een 'entrance fee' betaald te worden..
verdommequote:Op zondag 5 juni 2011 00:47 schreef rival het volgende:
[..]
LOL, van jou weet ik dat je een stil verlegen meisje bent als ik er ben
Ja graag... zoek ik ondertussen uit of ik wel vrij kan nemen enzo....quote:Op zondag 5 juni 2011 00:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dat je er wat aan hebt. Als ik meer te horen krijg laat ik het je weten, ok?
Sweet and horny dreams babyquote:Op zondag 5 juni 2011 00:50 schreef Barbusse het volgende:
En dan ga ik nu slapen. Truste, lieve [Singles]![]()
Succes!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:51 schreef L-E het volgende:
Ik ga een klacht indienen bij het ziekenhuis. Een klacht die zeven subklachten omvat. Slecht ziekenhuis zeg.
Ben je in Emmen bij het ziekenhuis geweest?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:51 schreef L-E het volgende:
Ik ga een klacht indienen bij het ziekenhuis. Een klacht die zeven subklachten omvat. Slecht ziekenhuis zeg.
waterland? what happend?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:51 schreef L-E het volgende:
hihiquote:Op zondag 5 juni 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Rival verander ik echt in zo'n stil verlegen meisje bij jou?
Maar maar maar.quote:
zijn het mijn ogen? is het mijn lach? zijn het de woorden die ik zeg als je weer bij me bent?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar.
Ik ben nooit verlegen!!
Waarom bij jou dan wel?
Nee joh, Waterland.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je in Emmen bij het ziekenhuis geweest?
Wat is er dan chick? Gaat het niet goed met peuter?
Ik weet wel dat ik alleen in Purm opeens heel onzeker achter het stuur zit puur omdat ik bang ben jou tegen te komen!!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:55 schreef rival het volgende:
[..]
zijn het mijn ogen? is het mijn lach? zijn het de woorden die ik zeg als je weer bij me bent?
Waarom wil je dan een klacht indienen?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee joh, Waterland.
Peuter zn amandelen zijn verwijderd. Dat ging op zich goed, ze hebben niet een been geamputeerd ofzo.
O dit is superquote:Op zondag 5 juni 2011 00:49 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en -Engel-, deze link is er ook: www.maltafilmcrews.info
alles is mijn schuldquote:Op zondag 5 juni 2011 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik alleen in Purm opeens heel onzeker achter het stuur zit puur omdat ik bang ben jou tegen te komen!!
Nee joh gekkie!quote:
Ksst ga je milf versieren jijquote:
truste! ik wens je morgen een fijnere dag toequote:Op zondag 5 juni 2011 00:59 schreef Memento-Mori het volgende:
heb t gehad voor vandaag met alles en iedereen en vooral mezelf,. dus ik ga slapen
Ze heeft een kutkoterquote:Op zondag 5 juni 2011 01:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze is moeder, de rest is niet van toepassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |