Ja graag... zoek ik ondertussen uit of ik wel vrij kan nemen enzo....quote:Op zondag 5 juni 2011 00:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoop dat je er wat aan hebt. Als ik meer te horen krijg laat ik het je weten, ok?
Sweet and horny dreams babyquote:Op zondag 5 juni 2011 00:50 schreef Barbusse het volgende:
En dan ga ik nu slapen. Truste, lieve [Singles]![]()
Succes!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:51 schreef L-E het volgende:
Ik ga een klacht indienen bij het ziekenhuis. Een klacht die zeven subklachten omvat. Slecht ziekenhuis zeg.
Ben je in Emmen bij het ziekenhuis geweest?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:51 schreef L-E het volgende:
Ik ga een klacht indienen bij het ziekenhuis. Een klacht die zeven subklachten omvat. Slecht ziekenhuis zeg.
waterland? what happend?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:51 schreef L-E het volgende:
hihiquote:Op zondag 5 juni 2011 00:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Rival verander ik echt in zo'n stil verlegen meisje bij jou?
Maar maar maar.quote:
zijn het mijn ogen? is het mijn lach? zijn het de woorden die ik zeg als je weer bij me bent?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar maar maar.
Ik ben nooit verlegen!!
Waarom bij jou dan wel?
Nee joh, Waterland.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je in Emmen bij het ziekenhuis geweest?
Wat is er dan chick? Gaat het niet goed met peuter?
Ik weet wel dat ik alleen in Purm opeens heel onzeker achter het stuur zit puur omdat ik bang ben jou tegen te komen!!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:55 schreef rival het volgende:
[..]
zijn het mijn ogen? is het mijn lach? zijn het de woorden die ik zeg als je weer bij me bent?
Waarom wil je dan een klacht indienen?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee joh, Waterland.
Peuter zn amandelen zijn verwijderd. Dat ging op zich goed, ze hebben niet een been geamputeerd ofzo.
O dit is superquote:Op zondag 5 juni 2011 00:49 schreef Barbusse het volgende:
Oh, en -Engel-, deze link is er ook: www.maltafilmcrews.info
alles is mijn schuldquote:Op zondag 5 juni 2011 00:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik alleen in Purm opeens heel onzeker achter het stuur zit puur omdat ik bang ben jou tegen te komen!!
Nee joh gekkie!quote:
Ksst ga je milf versieren jijquote:
truste! ik wens je morgen een fijnere dag toequote:Op zondag 5 juni 2011 00:59 schreef Memento-Mori het volgende:
heb t gehad voor vandaag met alles en iedereen en vooral mezelf,. dus ik ga slapen
Ze heeft een kutkoterquote:Op zondag 5 juni 2011 01:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze is moeder, de rest is niet van toepassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |