Volgens mij kun je het beste hier beginnen dan: http://www.mfc.com.mt/page.asp?n=faqsquote:
Sicko'squote:Op zondag 5 juni 2011 00:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, wij mannen hebben dat sneller door.....
Hoe veel coke?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:35 schreef missbehavin het volgende:
Zo hoorde ik pas wel dat als een man veel coke gebruikt, de vrouw daar last van krijgen aan haar baarmoeder
Het klinkt... geweldigquote:Op zondag 5 juni 2011 00:36 schreef rival het volgende:
[..]
honingwodka
niet te verwarren met honingrum
Geen idee eigenlijk.quote:
door al dat rampetampenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:35 schreef missbehavin het volgende:
Zo hoorde ik pas wel dat als een man veel coke gebruikt, de vrouw daar last van krijgen aan haar baarmoeder
Jij moet ook gewoon weer eens goed zuigen..... misschien vallen de kwartjes dan sneller.....quote:
Jij biedt je aan?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij moet ook gewoon weer eens goed zuigen..... misschien vallen de kwartjes dan sneller.....
Neeheee, de coke schijnt in het sperma te zitten ofzo.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij moet ook gewoon weer eens goed zuigen..... misschien vallen de kwartjes dan sneller.....
Dat verklaart wel een heleboelquote:Op zondag 5 juni 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neeheee, de coke schijnt in het sperma te zitten ofzo.
Rampetampen....nog een vuiger woord dan batsenquote:
Whehehequote:Op zondag 5 juni 2011 00:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rampetampen....nog een vuiger woord dan batsen
Je proeft het ook in het sperma, als iemand veel gebruikt.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neeheee, de coke schijnt in het sperma te zitten ofzo.
Zoeg'n of verzuup'nquote:Op zondag 5 juni 2011 00:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo? Had je zin dan morgen ergens langs het water?
het is het!!!quote:
Oh dat weet ik niet. Met nooit opgevallen iigquote:Op zondag 5 juni 2011 00:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Je proeft het ook in het sperma, als iemand veel gebruikt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:38 schreef rival het volgende:
[..]
het is het!!!
je drinkt wodka, en als je daarna met je tong langs je lippen gaat proef je alleen nog maar honing
maar bij onze slijter hier hadden ze het niet, de flessen die ik had komen uit het buitenland
Wanneer gaan wij weer een keer aan de zuip?quote:
13 juni toch?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geloof je me als ik zeg dat ik bijna jarig ben?
In Nederland ligt het gewoon aan wat je precies wilt doen.... extra/figurant spelen> castingbureau/tvpubliek aanmelding en dan verder gevraagd worden... catering in nederland gewoon via de uitzendburo's >> dat werkt in ieder geval zo om bij aalsmeer en hilversum binnen te komen. En verder soms mazzel hebbenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het beste hier beginnen dan: http://www.mfc.com.mt/page.asp?n=faqs
Ik weet verder eerlijk gezegd ook niet hoe je met dit soort producties in contact moet komen
Hier zijn echt zo veel nare opmerkingen op te maken.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Met nooit opgevallen iig
Neequote:Op zondag 5 juni 2011 00:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geloof je me als ik zeg dat ik bijna jarig ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |