Zeulen? Nee hoor, ik breng mijn was gewoon netjes naar mijn kast. Maar die staat niet bij de wasmachine, het droogrek en de strijkplank in het waskamertjequote:Op zondag 5 juni 2011 00:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want?
Jij loopt er liever mee te zeulen?
En de wasmachine staat niet in dezelfde kamer
Lekker tochquote:Op zondag 5 juni 2011 00:19 schreef rival het volgende:
[..]
zijn pielemoos ja
van haar zie ik alleen (hang)tieten op de foto's
Aan de andere kant... dan is ie toch druk met filmen en ik zie mij zelf nog niet 1,2,3 crew zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 00:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze maand."World War Z" onder regie van Marc Forster. Wat goed kan zijn, maar ook rampzalig. De man heeft namelijk naast het briljante Stranger than Fiction ook het gedrocht Quantum of Solace gemaakt.
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:19 schreef clevy het volgende:
[..]
dat is wel erg slecht gelezen.. Het kostte me wel een paar keer herhalen voor ik d'r naam kon onthouden hoor..
Nu wachten op de eerste keer dat ie zich verspreekt en haar hitler noemtquote:
Nou, het nieuwsbericht ging er juist over dat ze te weinig crew hebben met het aantal producties dat hier wordt opgenomen. Dus sla je slagquote:Op zondag 5 juni 2011 00:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Aan de andere kant... dan is ie toch druk met filmen en ik zie mij zelf nog niet 1,2,3 crew zijn
Als dat geen neuken gaat wordenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu wachten op de eerste keer dat ie zich verspreekt en haar hitler noemt
dan hoop ik dat ze heel handig isquote:Op zondag 5 juni 2011 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
SaaiWat nou als de future Mrs.Rival een inloopkast wil?
wat denk je weer slecht over mijquote:
Goed van mij hequote:
niet zo heel handig.. ik vind het wel een leuke meid.. en die associatie doet daar nogal afbreuk aan.quote:
Ik denk nooit slecht over jouquote:Op zondag 5 juni 2011 00:23 schreef rival het volgende:
[..]
dan hoop ik dat ze heel handig is
[..]
wat denk je weer slecht over mij
Waarom begin jij geen datingservice?quote:
Echt te lui om even naar de koelkast te lopen voor je bier?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:24 schreef rival het volgende:
[..]
walking zou ik hem dan weer wel willen, lui als ik ben
Trustequote:
quote:
nog nietquote:Op zondag 5 juni 2011 00:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk nooit slecht over jou![]()
Wanneer mag ik je huisje komen bewonderen?
quote:
als je het voor elkaar krijgt dan is dat heel knap.quote:
Kan je mij misschien de gegevens pm -en waar je meer info kan in winnen voor crew... ik heb ervaring met filmopnames, catering, loopdame voor the rich and famous etc. En nog geen vakantie geboekt (dwz ruim 20 dagen over voor een vakantie )quote:Op zondag 5 juni 2011 00:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, het nieuwsbericht ging er juist over dat ze te weinig crew hebben met het aantal producties dat hier wordt opgenomen. Dus sla je slag
kinderenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt te lui om even naar de koelkast te lopen voor je bier?
Daar heb ik een kind voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |