en dan moet je je voorstellen dat ik mijn pa en een maat aankeek, een sprintje trok en tegen de wand van die kast aan sprong....quote:Op zondag 5 juni 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inloopkasten slopen
Ik zou een moord doen voor een inloopkast
Dat was een prima zet.....quote:
chicks kunnen evengoed worden opgeborgen in de kelder hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
Een walk-in closet is een chickmagnet Rival, beetje jammer.
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:14 schreef rival het volgende:
[..]
en dan moet je je voorstellen dat ik mijn pa en een maat aankeek, een sprintje trok en tegen de wand van die kast aan sprong....
nadat ik weer opgestaan was ben ik maar met gereedschap aan de slag gegaan
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
rival gaat dan ook voor de walk-in-fridge
Je moet er ook dingen in doen.... kleding misschien en andere zut.... efficiënt gebruiken and suchquote:Op zondag 5 juni 2011 00:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat was een prima zet.....
* Spezza19 heeft ook een walk-in closet, maar dat ding is leeg en zit zo geplaatst dat slopen het er alleen maar slechter op maakt....
Daar heb ik een kledingkast voor in het was-kamertje waar de strijkplank en het droogrek staat.....quote:Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je moet er ook dingen in doen.... kleding misschien en andere zut.... efficiënt gebruiken and such
Ik las Hitler!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:59 schreef clevy het volgende:
zo.. ff de 5gb foto's van vandaag overzetten.. ben stikbenieuwd of die van Hilde gelukt zijn.. dan heb ik een excuus om die nog eens lastig te vallen.
Ik mis hier de logica volledig vanquote:Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar heb ik een kledingkast voor in het was-kamertje waar de strijkplank en het droogrek staat.....
ik vond er wel een fotoalbum, met foto's vanaf 1976 tot ongeveer 1994....quote:
Daar gaan mijn kansen bij L-Equote:Op zondag 5 juni 2011 00:13 schreef L-E het volgende:
Een walk-in closet is een chickmagnet Rival, beetje jammer.
Een kledingkast....quote:Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daar heb ik een kledingkast voor in het was-kamertje waar de strijkplank en het droogrek staat.....
Is heel logisch,quote:
Deze maand.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is een ticket richting Malta toch wel waard.... wanneeeeeeeeeeeeeeer?
Behaard?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik vond er wel een fotoalbum, met foto's vanaf 1976 tot ongeveer 1994....
incl naaktfoto's uiteraard!
[..]
Daar gaan mijn kansen bij L-E
Ik zou nooit mijn kast bij de wasmachine en droogrek e.d. zetten.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Is heel logisch,
Stap 1; haal de was uit de wasmachine
Stap 2; doe 3 stappen achteruit naar het waskamertje
Stap 3; hang de was op om te drogen
Stap 4; strijk wat nodig
Stap 5; vouw het op, draai je om en leg het in de kast
Want?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou nooit mijn kast bij de wasmachine en droogrek e.d. zetten.
Saaiquote:
dat is wel erg slecht gelezen.. Het kostte me wel een paar keer herhalen voor ik d'r naam kon onthouden hoor..quote:
Dan heeft ze pechquote:Op zondag 5 juni 2011 00:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
SaaiWat nou als de future Mrs.Rival een inloopkast wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |