die zou ik daar ook niet alleen achter laten neequote:Op zondag 5 juni 2011 01:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem mn zoon mee naar Purmerend, die gaat gamen met Ez
Nopequote:Op zondag 5 juni 2011 01:15 schreef rival het volgende:
Jullie beide trouwens geen oppasser kunnen vinden?
Mijn zoon is gisteren geopereerd, dan ga ik toch niet vandaag op stap.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:15 schreef rival het volgende:
Jullie beide trouwens geen oppasser kunnen vinden?
Die kan ik gerust alleen achter laten daarquote:Op zondag 5 juni 2011 01:16 schreef rival het volgende:
[..]
die zou ik daar ook niet alleen achter laten nee
is ie zo erg?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope![]()
Oppas is voor mij onmogelijk om te regelen tegenwoordig
Oh, had nou net niet meegekregen dat het gisteren was!quote:Op zondag 5 juni 2011 01:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn zoon is gisteren geopereerd, dan ga ik toch niet vandaag op stap.
Daar wen je aanquote:Op zondag 5 juni 2011 01:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze zullen waarschijnlijk niet eens merken dat ik weg ben
Nope, geen familie hier he. En mn zoon naar mn ex brengen gaat ook niet zo makkelijk. En mn ex-schoonmoeder kan ik ook niet echt meer als oppas gebruikenquote:
Alles went behalve een ventquote:
Oppasmeisje zoeken?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope, geen familie hier he. En mn zoon naar mn ex brengen gaat ook niet zo makkelijk. En mn ex-schoonmoeder kan ik ook niet echt meer als oppas gebruiken
Daar heb ik geen geld voor. Dan moet ik mn stapgeld aan de oppas gevenquote:
Minder drinken als je stapt?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik geen geld voor. Dan moet ik mn stapgeld aan de oppas geven
Nah stappen in Emmen is lang zo leuk niet, daar mis ik dus ook niks aan.quote:
Ik drink toch nooitquote:
Ja dan ga ik roepen dat mannen het verdienen om verkracht te worden door de manier waarop ze zich kledenquote:Op zondag 5 juni 2011 01:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, jij word lastig als je gedronken hebt toch?
Was ik zo gewaagd gekleed?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dan ga ik roepen dat mannen het verdienen om verkracht te worden door de manier waarop ze zich kleden
Helemaal niet zelfsquote:
Ja hallo wat is er gewaagd aan een overhemd en spijkerbroek?quote:
Je had liever gezien dat ik in mijn string achter de bar stond?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo wat is er gewaagd aan een overhemd en spijkerbroek?
Nee ajax shirt!!quote:Op zondag 5 juni 2011 01:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had liever gezien dat ik in mijn string achter de bar stond?
Ik verwacht wel ajaxliedjes te horen als ik weer naar de kroeg kom hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |