quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Vast wel iemand die je wil helpenquote:
De zon is onder. Ga naar buiten!quote:
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Tijn
zou dat werkenFf proberen ... mijn printer moet ik toch maandag naar de verkoper brengen.. is al uit de garantie
Tenzij Macquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja tuurlijkcontrol c control v werkt altijd
![]()
Balen
Vast welquote:
Tuin op 't zuiden. Immer in die Sonne..quote:
Ik heb 't al bloedheet en het helpt nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat je het zelf warmer krijgt dan is het lekker fris
Wie werkt daar nu mee?quote:
Hey Tijn wat waren eigenlijk precies je verwachtingen van het begin (je vond het een beetje tegenvallen schreef je hier). Was het gewoon nog wat ongemakkelijk?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkben niet zo goed in dat soort dingen inschatten. Ik vond het aan het begin wel een beetje tegenvallen. Ik vind haar iig wel leuk. Leuk genoeg om nog eens af te spreken.
Zal sowieso wel balen zijn de hele dag binnen zitten met dit weer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb 't al bloedheet en het helpt niet
Nope.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt de tuin niet gezien volgens mij he?
Ja, het is best raar om met iemand te chatten en daarna IRL te ontmoeten. En het was aan het begin best wel een beetje engquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hey Tijn wat waren eigenlijk precies je verwachtingen van het begin (je vond het een beetje tegenvallen schreef je hier). Was het gewoon nog wat ongemakkelijk?
Ja, dat is het. Gelukkig kan ik na het weekend gewoon naar buiten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal sowieso wel balen zijn de hele dag binnen zitten met dit weer.
Dat heeft een andere redequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope.
Maar jouw kroeg is sowieso leuk
Ah lekker, medicatie dan klaar? Hoelang moest je binnen zitten dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is het. Gelukkig kan ik na het weekend gewoon naar buiten.
Zo goed als. Dikke laag zonnebrand en zo. Ben twee weken niet in de zon geweest nuquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah lekker, medicatie dan klaar? Hoelang moest je binnen zitten dan?
Ookals hij onder is?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vast wel
[..]
Tuin op 't zuiden. Immer in die Sonne..
Leuk personeel ook hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope.
Maar jouw kroeg is sowieso leuk
Do tell!quote:
Dat valt een beetje tegenquote:
Je bent een schatje!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou lekker dan, ik draai zelfs ajax liederen en dan krijg je dit
Vrouwen zijn gewoon onmogelijke wezens.... snap dat danquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou lekker dan, ik draai zelfs ajax liederen en dan krijg je dit
Quotefaal?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef Royco1 het volgende:
[ afbeelding ] Op zaterdag 4 juni 2011 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent een dat is al beter
Gaan we weer beginnen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:45 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn gewoon onmogelijke wezens.... snap dat dan
Je doet er niets aan om het tegendeel te bewijzenquote:
Zijn ze ooit opgehouden dan?quote:
Wat wilde je zeggen dan?quote:
Klinkt als iets waar je stinkend rijk mee kunt wordenquote:
Ik heb net genoeg gedaan. Weet je hoe heet het isquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je doet er niets aan om het tegendeel te bewijzen
Waar denk je dat ik al die kleding van betaal?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar je stinkend rijk mee kunt worden
Niks van gemerkt.....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net genoeg gedaan. Weet je hoe heet het is
[
Waarom moeten wij ons gedrag aanpassen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben jullie je gedrag al aangepast dan?
quote:
Euhm...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb net genoeg gedaan. Weet je hoe heet het is
[..]
Waar denk je dat ik al die kleding van betaal?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom moeten wij ons gedrag aanpassen?
[..]![]()
Ik heb wel een aantal MI's die ik met je wil delen
Graag kom maar opquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom moeten wij ons gedrag aanpassen?
[..]![]()
Ik heb wel een aantal MI's die ik met je wil delen
Hahahaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:50 schreef Royco1 het volgende:
Nee hoef geen mi's huppel, zal me verder gedragen
[..]
Are you sure?quote:
Inderdaadquote:
Doe eens 1 MI als voorbeeld.....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Are you sure?
[..]
Inderdaad
Oh ja wel hoorquote:
Erger dan Blue Waffle?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Are you sure?
[..]
Inderdaad
Nee!quote:
Uhm ik heb roy verteld over kkj en jk die op roy zn biljart brute seks hebben, bepaal zelf maar of dat erger is of nietquote:
Daar zijn geen beelden van toch? Dan is het niet erger.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik heb roy verteld over kkj en jk die op roy zn biljart brute seks hebben, bepaal zelf maar of dat erger is of niet
Je hebt zelfs foto's gestuurd, en dat was maar 1 miquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik heb roy verteld over kkj en jk die op roy zn biljart brute seks hebben, bepaal zelf maar of dat erger is of niet
Hmmm... Nee, da's niet erger. Dus, kom maar op met die MI'squote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon goedquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt zelfs foto's gestuurd, en dat was maar 1 mi
Gelukkig niet hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zijn geen beelden van toch? Dan is het niet erger.
Huppel stond erbij en keek ernaar?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt zelfs foto's gestuurd, en dat was maar 1 mi
Nee roy had foto van zn biljart gestuurd en ik heb er een foto op gepaintquote:
w.w.w.w.wwwaat???quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ZIENquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee roy had foto van zn biljart gestuurd en ik heb er een foto op gepaint
Heb je die foto nodig?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee roy had foto van zn biljart gestuurd en ik heb er een foto op gepaint
Altijd welkomquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
Wanneer gaan we met z'n allen bij Roy in 't cafe wat zuipen?
Of wat meer zuipen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
Of wat meer zuipen.
Fok!meet?quote:
Nee die heb ik echt niet nodig hoorquote:
Owh, ik dacht het noordenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't zuiden van het land... het adres heb ik niet meer
Boven-Leeuwenquote:
Het heeft geen station. Ik haak afquote:
Gelukkig ik wil hem nog wel zien voor de beeldvormingquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die heb ik echt niet nodig hoor
Ik ga hem ff uploaden voor jequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ik wil hem nog wel zien voor de beeldvorming
Ik wil je wel van een station dichtbij halen hoorquote:
Ik wil 'm ook zien!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga hem ff uploaden voor je
[..]
Ik wil je wel van een station dichtbij halen hoor
Da's liefquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wil ik ook wel... Station A'foortof Wageningen zijn allebei voor mij niet ver om....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mits een slaapplaats en tijd wil ik ook wel komenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Tiel is het dichtste bijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wil ik ook wel... Station A'foortof Wageningen zijn allebei voor mij niet ver om....
Waar kom je vandaan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, al is die volgens mij niet op de route
Ik lust geen bier.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
Of wat meer zuipen.
Ik ook nietquote:
De Bob is ook al geregeldquote:
Orgie in het cafe van Roy?quote:
Spelbederverquote:
Ik mag toch nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
In jouw bed, voor de aantrekkelijkste vrouwen?
Ik ga wel op het biljartquote:
Baal jij ff dat ik niet komquote:
Ja, ik hou er altijd wel van als vrouwen komen......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Al wat geschreven?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
Wat is kwam een gek woord trouwens. Valt me ineens op.
Air is helemaal anti-meetquote:
quote:
De verleden tijd van komkommer: kwamkwammerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
Wat is kwam een gek woord trouwens. Valt me ineens op.
Muze baby, muze!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit ook ontzettend muzerig te wezen
* missbehavin muzed zich een slag in de rondtequote:
Maar dan zonder EHEC.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De verleden tijd van komkommer: kwamkwammer
het is geel en het hangt achter een auto.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De verleden tijd van komkommer: kwamkwammer
Dat had je vroeger niet, dus daar hebben kwamkwammers sowieso geen last vanquote:
Mee waar naar toe?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er morgen mee?
Lekker aan het water liggen en gewoon genieten van de zon![]()
Of wordt het morgen weer kutweer
Maya de bijna.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:19 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
het is geel en het hangt achter een auto.
volgens mij maandag pas, maar weet t niet zekerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er morgen mee?
Wil wel, maar kan nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er morgen mee?
Je boek al bijna af?quote:
banaanhangwagen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maya de bijna.
Owh nee, dat was een andere
Maakt mij het uit, als ik maar aan het water lig ergensquote:
dat kan gewoon thuis, want het gaat dus regenenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maakt mij het uit, als ik maar aan het water lig ergens
Het gaat regenen dus als je gewoon op straat gaat liggen heb je kans dat je aan een plas ligt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maakt mij het uit, als ik maar aan het water lig ergens
En mogen wij singles dat hier ook lezen?quote:
Elke dag!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
Iemand die twijfelt aan zn mogelijkheden om een normale relatie te krijgen?
So truequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Elke dag!
Vrouwen zijn onmogelijk.... he Samzz?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
dat kan gewoon thuis, want het gaat dus regenen
Ach wat is normaal hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
Wat denk jij nu, dat ik mijn manuscript hier even plaats?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En mogen wij singles dat hier ook lezen?
Nope. Maar ik heb gewoon geen behoefte aan een relatiequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ik twijfel al of ik ooit een relatie zal krijgenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
Geheel niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
Ja, ik ben zo'n godvergeten moeilijk kutkindquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Elke dag!
Casual sex FTW!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope. Maar ik heb gewoon geen behoefte aan een relatie![]()
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
Nee is nog niet geweestquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope. Maar ik heb gewoon geen behoefte aan een relatie![]()
Oh ja, Roy Bas nog gesproken?
Mja, ik dacht dat eigenlijk altijd, maar de laatste tijd betrap ik me erop dat ik daar positiever over denkquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Elke dag!
Ik word juist elke dag negatiever.....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:25 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Mja, ik dacht dat eigenlijk altijd, maar de laatste tijd betrap ik me erop dat ik daar positiever over denk
Ligt vast aan jouquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik word juist elke dag negatiever.....
Gezeik altijd....Ben d'r wel klaar mee wat dat betreft....
Daar twijfel ik niet aan hoor!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
Neequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef Grijsmuisje het volgende:
Is goedquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat denk jij nu, dat ik mijn manuscript hier even plaats?
Als het uit komt, kunnen jullie het kopen. KOPEN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ook.... Ik ben de makkelijkste niet..... en dat weet ik van mijzelf...quote:
Ik had ook een keer zo'n post die niet te zien was maar die er wel was. Als je snapt wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:26 schreef L-E het volgende:
Er wordt een post gequote die ik niet zie staan. Ook niet na F5'en. Zo gek.
Ketsjiengquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat denk jij nu, dat ik mijn manuscript hier even plaats?
Als het uit komt, kunnen jullie het kopen. KOPEN!
Kutquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo'n godvergeten moeilijk kutkind
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:28 schreef S95Sedan het volgende:
Alle vrouwen zijn kuthoeren!ZeikwijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ookquote:
Gelijk heb jequote:
Oh dan wordt het sowieso niks met ons, ik ben net zoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat ook.... Ik ben de makkelijkste niet..... en dat weet ik van mijzelf...
Liever bijdehand dan bijdevoet, anders moet ik steeds zo ver bukkenquote:
Gouden kettingquote:
Oh ja, dat is waar ook. Maar dan kan jij het dus makkelijk ook nog even betalen. Gewoon. Omdat ik zo tof ben.quote:
Nou dan... kan je makkelijk hierheen komen voor jazz festivalquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dan wordt het sowieso niks met ons, ik ben net zo
Ik zal maar geen opmerking maken daarover hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever bijdehand dan bijdevoet, anders moet ik steeds zo ver bukken
Daarom zijn jij en ik zo'n wereldmatch. Ik compenseer jouw moeilijk gedoe ruimschoots.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dan wordt het sowieso niks met ons, ik ben net zo
Nee, die is te obviousquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zal maar geen opmerking maken daarover he![]()
Ja, nu nog uitvogelen wie van ons zich om laat bouwen..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarom zijn jij en ik zo'n wereldmatch. Ik compenseer jouw moeilijk gedoe ruimschoots.
past mooi bij je bontkraag hoorquote:
Jij tease!!!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die is te obviousMaar wel de reden waarom ik het zei
Hallo! Blijf gewoon allebei even lekker vrouw.....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, nu nog uitvogelen wie van ons zich om laat bouwen..
Either way zou dat enorm zonde zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, nu nog uitvogelen wie van ons zich om laat bouwen..
Ja daar heb je wel weer een punt. Dan maar zonder piemel hoor.quote:
En je tasje? Matcht die ook?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Een beetje heet maar je moet er iets voor over hebben om er bij te horen.
Gewoon af en toe een Stand-In er bij roepen.....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel weer een punt. Dan maar zonder piemel hoor.
De komkommerprijs daalt. Kunnen we iets mee doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel weer een punt. Dan maar zonder piemel hoor.
Zie je, meant to be, meant to be zeg ik je!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
De komkommerprijs daalt. Kunnen we iets mee doen.
Jij biedt je aan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een Stand-In er bij roepen.....
Tssss.... stand-in is gratis hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, meant to be, meant to be zeg ik je!
Doe ik tochquote:
Ze luistert niet naar mequote:
Zie ik nu dat jij een VROUW nodig hebt om jouw probleempjes op te lossen?quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie ik nu dat jij een VROUW nodig hebt om jouw probleempjes op te lossen?
Da's nepquote:
Kut, en nuquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie ik nu dat jij een VROUW nodig hebt om jouw probleempjes op te lossen?
Maar oh wee als jij een dag te laat bentquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
Ik ontdek net dat ik van de belastingdienst nog een definitieve berekening kinderopvangtoeslag 2009 moet krijgen.
Jawel, 2009. Gelukkig kennen ze geen tijdsdruk daar.
Waar aan het water liggen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er morgen mee?
Ik probeer d'r steeds m'n crib in te lokken. Als dat lukt gaat het me verder ook wel lukkenquote:
Die kennen ze wel, maar alleen als ze mogen innenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:40 schreef L-E het volgende:
Ik ontdek net dat ik van de belastingdienst nog een definitieve berekening kinderopvangtoeslag 2009 moet krijgen.
Jawel, 2009. Gelukkig kennen ze geen tijdsdruk daar.
Dan moet je rente betalen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar oh wee als jij een dag te laat bent
Zij ook als ze te laat zijn hequote:
Mij is verteld dat het morgen gaat regenenquote:
Klaag ze aanquote:
Yeah, dat gaat vast niet lukken. Ze hebben vast ergens een voorwaarde waarin staat dat het zo en zo lang mag durenquote:
Die bloedhonden?quote:
Nee johquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij is verteld dat het morgen gaat regenen
Brief naar de minister sturen!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah, dat gaat vast niet lukken. Ze hebben vast ergens een voorwaarde waarin staat dat het zo en zo lang mag duren
Jan Ceesquote:
Misschien een excuus zodat niemand met je hoefde af te sprekenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel, want ik moet nog op de fietsquote:
Ja, dat is zo, is me wel eens verteld door ze. Daar mogen ze jaren over doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah, dat gaat vast niet lukken. Ze hebben vast ergens een voorwaarde waarin staat dat het zo en zo lang mag duren
Geen Kees?quote:
Mij ook, maar wel pas in de middag. Kom je mijn stadje bevlekken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze gaan je natuurlijk niet wijzer maken dan je bent hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, is me wel eens verteld door ze. Daar mogen ze jaren over doen.
Uitermate goede reden om een beddate te plannen denk ik dan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:47 schreef Spezza19 het volgende:
Misschien een excuus zodat niemand met je hoefde af te spreken
Succesquote:
Z'n tweede voorletter is een C.quote:
Maar maar maarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien een excuus zodat niemand met je hoefde af te spreken
Air wil je vast wel rijden?quote:
Dat is net als geld krijgen van de maffia.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Die bloedhonden storten maandelijks geld op mijn rekening. Dus: ja, die bloedhonden.
Op zich wil ik heel graag maar George gaat niet voor niks naar de andere kant van NLquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mij ook, maar wel pas in de middag. Kom je mijn stadje bevlekken?
Dat is zo. Maar pick your battles, dit is de moeite niet waard he. Als het nou over antirimpelcreme ging, zat ik er bovenop, maar dit is maar geld.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze gaan je natuurlijk niet wijzer maken dan je bent he
Wat weet jij toch veelquote:
Dat altijdquote:
Goed puntquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar pick your battles, dit is de moeite niet waard he. Als het nou over antirimpelcreme ging, zat ik er bovenop, maar dit is maar geld.
Snap ik, ik was even vergeten dat er ook kust aan de noordkant van Nederland is. Geen idee eigenlijk of daar ook leuke stranden zijn, zo wereldNederlandvreemd ben ik dan wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich wil ik heel graag maar George gaat niet voor niks naar de andere kant van NL
Ruik er dan ook niet aan!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is net als geld krijgen van de maffia.
Je weet dat het niet fris is
Past mooi bij je Ajax shirtje....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet echt topless gaan zonnen.
Wilde ik vandaag niet doen want mn ex was erbij.
Nu heb ik tieten die voor de helft wit zijn en de andere helft rood
Jou?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat altijd
Maar serieus: waarmee dan?
Kom je hier zonnen morgen dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
met zo'n penetrante geur is dat onmogelijkquote:
Je bent niet serieusquote:
F'je erop en Royco is blij met je.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Bikinitieten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil jou wel serieus nemen. Of jij mijquote:
Dat laatste zeer zeker nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil jou wel serieus nemen. Of jij mij
Hoe strak koop jij je spijkerbroeken dan wel niet?quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat betekent dat concreet? Dat je je nu dik voelt?
Waarom niet?quote:
Tot hij in de was is geweestquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo'n propje die zich in een te kleine broek heeft geperst. Maar ik weet dat ie uitloopt, dus ik moet er even doorheen
Niet heel strak hoor, maar ik kan er slecht tegen, beetje zoals vol zitten enzo. I know, I'm weird.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe strak koop jij je spijkerbroeken dan wel niet?
Omdat als ik openlijk zeg dat dat wel zo is ik ruzie met Air hebquote:
Nee, je bent zeker niet overdreven.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie ervan dat je met je kind in een ziekenhuis zit, een verpleegkundige je medicatie geeft die voor dat kind is, jij vraagt wat het voor medicatie is en wat het doet, en de verpleegkundige zegt: Ehhh, dat weet ik eigenlijk niet..?
En dat er dan vijf andere ouders zitten die dat drankje klakkeloos aan hun kind geven zonder iets te vragen.
Ben ik echt zo overdreven?
Shhht!quote:
We knowquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet heel strak hoor, maar ik kan er slecht tegen, beetje zoals vol zitten enzo. I know, I'm weird.
Het is maar een kind hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie ervan dat je met je kind in een ziekenhuis zit, een verpleegkundige je medicatie geeft die voor dat kind is, jij vraagt wat het voor medicatie is en wat het doet, en de verpleegkundige zegt: Ehhh, dat weet ik eigenlijk niet..?
En dat er dan vijf andere ouders zitten die dat drankje klakkeloos aan hun kind geven zonder iets te vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hell NO!quote:
Das best slecht..... dus ik geef je gelijk....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
Alles voor een strakke kont.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo'n propje die zich in een te kleine broek heeft geperst. Maar ik weet dat ie uitloopt, dus ik moet er even doorheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |