Nee die heb ik echt niet nodig hoorquote:
Owh, ik dacht het noordenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't zuiden van het land... het adres heb ik niet meer
Boven-Leeuwenquote:
Het heeft geen station. Ik haak afquote:
Gelukkig ik wil hem nog wel zien voor de beeldvormingquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die heb ik echt niet nodig hoor
Ik ga hem ff uploaden voor jequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ik wil hem nog wel zien voor de beeldvorming
Ik wil je wel van een station dichtbij halen hoorquote:
Ik wil 'm ook zien!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga hem ff uploaden voor je
[..]
Ik wil je wel van een station dichtbij halen hoor
Da's liefquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wil ik ook wel... Station A'foortof Wageningen zijn allebei voor mij niet ver om....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Mits een slaapplaats en tijd wil ik ook wel komenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Tiel is het dichtste bijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wil ik ook wel... Station A'foortof Wageningen zijn allebei voor mij niet ver om....
Waar kom je vandaan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, al is die volgens mij niet op de route
Ik lust geen bier.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
Wanneer gaan we met z'n allen bij Roy in 't cafe wat zuipen?
Of wat meer zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |