Daar zijn geen beelden van toch? Dan is het niet erger.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik heb roy verteld over kkj en jk die op roy zn biljart brute seks hebben, bepaal zelf maar of dat erger is of niet
Je hebt zelfs foto's gestuurd, en dat was maar 1 miquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik heb roy verteld over kkj en jk die op roy zn biljart brute seks hebben, bepaal zelf maar of dat erger is of niet
Hmmm... Nee, da's niet erger. Dus, kom maar op met die MI'squote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon goedquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt zelfs foto's gestuurd, en dat was maar 1 mi
Gelukkig niet hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zijn geen beelden van toch? Dan is het niet erger.
Huppel stond erbij en keek ernaar?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt zelfs foto's gestuurd, en dat was maar 1 mi
Nee roy had foto van zn biljart gestuurd en ik heb er een foto op gepaintquote:
w.w.w.w.wwwaat???quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ZIENquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee roy had foto van zn biljart gestuurd en ik heb er een foto op gepaint
Heb je die foto nodig?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee roy had foto van zn biljart gestuurd en ik heb er een foto op gepaint
Altijd welkomquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
Wanneer gaan we met z'n allen bij Roy in 't cafe wat zuipen?
Of wat meer zuipen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
Wanneer gaan we met z'n allen bij Roy in 't cafe wat zuipen?
Of wat meer zuipen.
Fok!meet?quote:
Nee die heb ik echt niet nodig hoorquote:
Owh, ik dacht het noordenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
't zuiden van het land... het adres heb ik niet meer
Boven-Leeuwenquote:
Het heeft geen station. Ik haak afquote:
Gelukkig ik wil hem nog wel zien voor de beeldvormingquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die heb ik echt niet nodig hoor
Ik ga hem ff uploaden voor jequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ik wil hem nog wel zien voor de beeldvorming
Ik wil je wel van een station dichtbij halen hoorquote:
Ik wil 'm ook zien!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga hem ff uploaden voor je
[..]
Ik wil je wel van een station dichtbij halen hoor
Da's liefquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga hem ff uploaden voor je
[..]
Ik wil je wel van een station dichtbij halen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |