Hahahaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:50 schreef Royco1 het volgende:
Nee hoef geen mi's huppel, zal me verder gedragen
[..]
Are you sure?quote:
Inderdaadquote:
Doe eens 1 MI als voorbeeld.....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Are you sure?
[..]
Inderdaad
Oh ja wel hoorquote:
Erger dan Blue Waffle?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hahaha
[..]
Are you sure?
[..]
Inderdaad
Nee!quote:
Uhm ik heb roy verteld over kkj en jk die op roy zn biljart brute seks hebben, bepaal zelf maar of dat erger is of nietquote:
Daar zijn geen beelden van toch? Dan is het niet erger.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik heb roy verteld over kkj en jk die op roy zn biljart brute seks hebben, bepaal zelf maar of dat erger is of niet
Je hebt zelfs foto's gestuurd, en dat was maar 1 miquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik heb roy verteld over kkj en jk die op roy zn biljart brute seks hebben, bepaal zelf maar of dat erger is of niet
Hmmm... Nee, da's niet erger. Dus, kom maar op met die MI'squote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon goedquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt zelfs foto's gestuurd, en dat was maar 1 mi
Gelukkig niet hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar zijn geen beelden van toch? Dan is het niet erger.
Huppel stond erbij en keek ernaar?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt zelfs foto's gestuurd, en dat was maar 1 mi
Nee roy had foto van zn biljart gestuurd en ik heb er een foto op gepaintquote:
w.w.w.w.wwwaat???quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ZIENquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee roy had foto van zn biljart gestuurd en ik heb er een foto op gepaint
Heb je die foto nodig?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee roy had foto van zn biljart gestuurd en ik heb er een foto op gepaint
Altijd welkomquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
Wanneer gaan we met z'n allen bij Roy in 't cafe wat zuipen?
Of wat meer zuipen.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
Wanneer gaan we met z'n allen bij Roy in 't cafe wat zuipen?
Of wat meer zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |