Ja, ik hou er altijd wel van als vrouwen komen......quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
Al wat geschreven?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
Wat is kwam een gek woord trouwens. Valt me ineens op.
Air is helemaal anti-meetquote:
quote:
De verleden tijd van komkommer: kwamkwammerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:15 schreef L-E het volgende:
Wat is kwam een gek woord trouwens. Valt me ineens op.
Muze baby, muze!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zit ook ontzettend muzerig te wezen
* missbehavin muzed zich een slag in de rondtequote:
Maar dan zonder EHEC.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De verleden tijd van komkommer: kwamkwammer
het is geel en het hangt achter een auto.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De verleden tijd van komkommer: kwamkwammer
Dat had je vroeger niet, dus daar hebben kwamkwammers sowieso geen last vanquote:
Mee waar naar toe?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er morgen mee?
Lekker aan het water liggen en gewoon genieten van de zon![]()
Of wordt het morgen weer kutweer
Maya de bijna.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:19 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
het is geel en het hangt achter een auto.
volgens mij maandag pas, maar weet t niet zekerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er morgen mee?
Wil wel, maar kan nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er morgen mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |