Jawel, want ik moet nog op de fietsquote:
Ja, dat is zo, is me wel eens verteld door ze. Daar mogen ze jaren over doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yeah, dat gaat vast niet lukken. Ze hebben vast ergens een voorwaarde waarin staat dat het zo en zo lang mag duren
Geen Kees?quote:
Mij ook, maar wel pas in de middag. Kom je mijn stadje bevlekken?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij is verteld dat het morgen gaat regenen
Ze gaan je natuurlijk niet wijzer maken dan je bent hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, dat is zo, is me wel eens verteld door ze. Daar mogen ze jaren over doen.
Uitermate goede reden om een beddate te plannen denk ik dan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:47 schreef Spezza19 het volgende:
Misschien een excuus zodat niemand met je hoefde af te spreken
Succesquote:
Z'n tweede voorletter is een C.quote:
Maar maar maarquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien een excuus zodat niemand met je hoefde af te spreken
Air wil je vast wel rijden?quote:
Dat is net als geld krijgen van de maffia.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Die bloedhonden storten maandelijks geld op mijn rekening. Dus: ja, die bloedhonden.
Op zich wil ik heel graag maar George gaat niet voor niks naar de andere kant van NLquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mij ook, maar wel pas in de middag. Kom je mijn stadje bevlekken?
Dat is zo. Maar pick your battles, dit is de moeite niet waard he. Als het nou over antirimpelcreme ging, zat ik er bovenop, maar dit is maar geld.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze gaan je natuurlijk niet wijzer maken dan je bent he
Wat weet jij toch veelquote:
Dat altijdquote:
Goed puntquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar pick your battles, dit is de moeite niet waard he. Als het nou over antirimpelcreme ging, zat ik er bovenop, maar dit is maar geld.
Snap ik, ik was even vergeten dat er ook kust aan de noordkant van Nederland is. Geen idee eigenlijk of daar ook leuke stranden zijn, zo wereldNederlandvreemd ben ik dan wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op zich wil ik heel graag maar George gaat niet voor niks naar de andere kant van NL
Ruik er dan ook niet aan!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is net als geld krijgen van de maffia.
Je weet dat het niet fris is
Past mooi bij je Ajax shirtje....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet echt topless gaan zonnen.
Wilde ik vandaag niet doen want mn ex was erbij.
Nu heb ik tieten die voor de helft wit zijn en de andere helft rood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |