Ik zal maar geen opmerking maken daarover hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Liever bijdehand dan bijdevoet, anders moet ik steeds zo ver bukken
Daarom zijn jij en ik zo'n wereldmatch. Ik compenseer jouw moeilijk gedoe ruimschoots.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dan wordt het sowieso niks met ons, ik ben net zo
Nee, die is te obviousquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zal maar geen opmerking maken daarover he![]()
Ja, nu nog uitvogelen wie van ons zich om laat bouwen..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Daarom zijn jij en ik zo'n wereldmatch. Ik compenseer jouw moeilijk gedoe ruimschoots.
past mooi bij je bontkraag hoorquote:
Jij tease!!!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die is te obviousMaar wel de reden waarom ik het zei
Hallo! Blijf gewoon allebei even lekker vrouw.....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, nu nog uitvogelen wie van ons zich om laat bouwen..
Either way zou dat enorm zonde zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, nu nog uitvogelen wie van ons zich om laat bouwen..
Ja daar heb je wel weer een punt. Dan maar zonder piemel hoor.quote:
En je tasje? Matcht die ook?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Een beetje heet maar je moet er iets voor over hebben om er bij te horen.
Gewoon af en toe een Stand-In er bij roepen.....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel weer een punt. Dan maar zonder piemel hoor.
De komkommerprijs daalt. Kunnen we iets mee doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel weer een punt. Dan maar zonder piemel hoor.
Zie je, meant to be, meant to be zeg ik je!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
De komkommerprijs daalt. Kunnen we iets mee doen.
Jij biedt je aan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een Stand-In er bij roepen.....
Tssss.... stand-in is gratis hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, meant to be, meant to be zeg ik je!
Doe ik tochquote:
Ze luistert niet naar mequote:
Zie ik nu dat jij een VROUW nodig hebt om jouw probleempjes op te lossen?quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie ik nu dat jij een VROUW nodig hebt om jouw probleempjes op te lossen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |