Vind ik leuk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was weer goed toeven in Maastricht vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk eens wat ik heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik heb.Nice. Ze stond laatst in A'dam toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanstaande Dinsdag.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:03 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Nice. Ze stond laatst in A'dam toch?
Nope, ik dacht eerst ook dat het wel in het weekend zou zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:05 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Wat een waardeloze dag. Ga je heen?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:05 schreef alors het volgende:
Doet Barend morgen Frank Dane?
hihi dat klinkt leuk.
Met z'n penis.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:05 schreef alors het volgende:
hihi dat klinkt leuk.
Nee, Sander Hoogendoorn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:05 schreef alors het volgende:
hihi dat klinkt leuk.
tegenvaller, ik luister noooooit zondagochtend, maar was van plan om morgen vroeg op te staan en Barend zou dan een aangename meervaller zijn.quote:
dat is in het kort wel waar het op neer komt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:19 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Kan ze niet fappen voor de 3fm-cam.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:19 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Kan ze niet fappen voor de 3fm-cam.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ga je morgen ODOF van vandaag terugkijken?
Nee bedanktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vraag Twitwouter. Uploadt het zo voor je.
Ik zat er op te wachtenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:26 schreef alors het volgende:
even wat compensatiemateriaal...
[ afbeelding ]
Vind het maar een wijsneus.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind hem zo geniaal droge humor hebben, ook toen ie nog op TMF was![]()
ach jochie tochquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:56 schreef Allrounder het volgende:
De rust hier.. vroeger was alles beter.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:56 schreef Allrounder het volgende:
De rust hier.. vroeger was alles beter.
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Ik kom nog ff buurten, wil het ook niet al te laat maken vandaag, ben best moe
En als er iemand reageert ben je er als de kippen bij, heb je daar weer iets voor gemaakt oid?quote:
ik volg je nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En als er iemand reageert ben je er als de kippen bij, heb je daar weer iets voor gemaakt oid?
Der Rudy heeft zelfs een jingle "Wat een track", maar het schijnt modern te zijn.quote:
Zelfs 's nachts reageer je binnen de minuut als iemand gepost heeft, zit je dan gewoon hele tijdin dit topic te kijken of hoe doe je dit?quote:
Hij mag het.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Der Rudy heeft zelfs een jingle "Wat een track", maar het schijnt modern te zijn.
dat is gewoon toeval, ik was net klaar met het doorlezen van de topic toen Allrounder van zich liet horen.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zelfs 's nachts reageer je binnen de minuut als iemand gepost heeft, zit je dan gewoon hele tijdin dit topic te kijken of hoe doe je dit?
quote:Op zondag 5 juni 2011 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Tiesto... Hij praat de tracks aan elkaar
Zat net echt een plaat tussenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Tiesto... Hij praat de tracks aan elkaar
Ohja, dit is Mobyquote:Op zondag 5 juni 2011 00:24 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Zat net echt een plaat tussen![]()
Remix van Moby met Go echter.
Jaja, weer een gevalletje kan de naam van de artiest/plaat niet aan het nummer koppelenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:25 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Hoor je te kennen! De man is een held.
Opschrijven, nu denk je opschrijvenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jaja, weer een gevalletje kan de naam van de artiest/plaat niet aan het nummer koppelen.
Ja, of een goudvis kopen en die Moby noemenquote:Op zondag 5 juni 2011 00:29 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Opschrijven, nu denk je opschrijven. Ja gewoon doen!
Dat heb jij dus gedaan?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of een goudvis kopen en die Moby noemen![]()
Ah, als we binnenkort een kat weer kopen kunnen we hem wel Moby noemen iddquote:Op zondag 5 juni 2011 00:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of een goudvis kopen en die Moby noemen![]()
Nee, heb wel een collega met een kat die zo heetquote:
Dat bedoel ik!!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, als we binnenkort een kat weer kopen kunnen we hem wel Moby noemen idd.
Ligt aan je internetverbinding.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
Wat hapert Youtube de laatste week... Stopt er na een minuut mee, lijkt wel op die Ziggo-reclame
Voor mijn tijd.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie net pas dat Andrew Gold is overleden.
Lonely Boy
quote:Op zondag 5 juni 2011 01:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lonely Boy
quote:
Hmmzzz... Zou maar zo eens kunnen! Sinds ik wifi heb bokt hetquote:
wifi is niet echt stabiel, je kan beter een kabeltje gebruiken.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmzzz... Zou maar zo eens kunnen! Sinds ik wifi heb bokt het
Tiësto zegt ook track. Het is een virus, ik zweer het je. Allemaal aan de komkommers gezeten!!!quote:
Ik heb mijn pc aan een kabel, wifi is voor mijn telefoon en het voorkomen van die nare fup-meldingen van Hiquote:Op zondag 5 juni 2011 01:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wifi is niet echt stabiel, je kan beter een kabeltje gebruiken.
Ga je schamen!quote:Op zondag 5 juni 2011 01:52 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Zegt mij ook niks! Normaal ben ik altijd degene die zegt "Ach... Dat was waarschijnlijk ver voor jouw tijd". En dan trek ik er maar weer een zure grimas bij
Vandaag nog; iemand die die reclame van die vader die alleen op zondag het vlees kwam snijden niet kende. Mèèèn wat voelde ik me oud...
![]()
Hij was ook van Wax?quote:Op zondag 5 juni 2011 08:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga je schamen!
Lonely Boy en zijn hits met Wax
quote:Op zondag 5 juni 2011 01:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lonely Boy
Ik blijf Building a bridge to your heart echt een super nummer vinden.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Indrukwekkend lijstje van mensen met wie Andrew Gold heeft samengewerkt: http://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Gold#Career
Dus jij wil zeggen dat je die film daadwerkelijk gezien hebt?quote:Op zondag 5 juni 2011 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
als we dan toch in een- stemming zijn, een linkje naar mijn recentste filmrecensie!
natuurlijkquote:Op zondag 5 juni 2011 12:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat je die film daadwerkelijk gezien hebt?
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
als we dan toch in een- stemming zijn, een linkje naar mijn recentste filmrecensie!
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:37 schreef 3rdRock het volgende:
ik zeg dat dit nummer plagiaat is. het origineel:
opgepakt wegens pedofilie....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
Pino! om 22u Miranda van Holland. *fapfapfap*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik ga voor 10 films vandaag maar deze sla ik over denk ikquote:Op zondag 5 juni 2011 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
heel verstandigquote:Op zondag 5 juni 2011 12:52 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga voor 10 films vandaag maar deze sla ik over denk ik
Hou je van Pudding Buks? raap me op!quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 12:58 schreef alors het volgende:
Ik ga ook een nummer maken met fuck erin, lekker makkelijk geld verdienen.
"Mag ze een hapje van je pudding, Buks?"quote:Op zondag 5 juni 2011 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel verstandig
[..]
Hou je van Pudding Buks? raap me op!![]()
![]()
nouja zo kut mogelijk, want dat schijnt aan te slaan, dus dan is dit wel een lichtend voorbeeld.quote:
Die vind ik echt heel erg slecht.quote:
EOJDquote:Op zondag 5 juni 2011 13:20 schreef henkde_j het volgende:
EO Jongerendag plaatje![]()
Maar stiekem best mooi![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:20 schreef henkde_j het volgende:
EO Jongerendag plaatje![]()
Maar stiekem best mooi![]()
waarom?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb altijd een beetje medelijden met die kinderen.
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Maar die worden nog 'genezen'.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is gelukkig het risico van de bank, en niet van de rekeninghouderquote:Op zondag 5 juni 2011 13:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan opeens al je geld kwijt, FTW idd!
Mij nog niet opgevallen... maar wellicht komt dat nog.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:47 schreef henkde_j het volgende:
Is er echt iets mis met het volume van 3FM? Het volume wisselt constant. Via het internet, en via de kabel
Geen last met FM-radio.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:47 schreef henkde_j het volgende:
Is er echt iets mis met het volume van 3FM? Het volume wisselt constant. Via het internet, en via de kabel
ik merk niets bijzonders via de webcam.quote:Op zondag 5 juni 2011 13:47 schreef henkde_j het volgende:
idem...quote:
Waar gaat het over?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:43 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
Dakantochhelemaalnietimurrr!
Pics or it didn't happen.
Weet ik ook niet, volgens mij gewoon Pinkpop oid.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:28 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat moet je eigenlijk smsen bij het Pinkpopalarm?
Sinds wanneer val jij op jongens??quote:
Sinds Alors Barend ookquote:Op zondag 5 juni 2011 19:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Sinds wanneer val jij op jongens??![]()
*ziet grootmoeder-droom in duigen vallen*
Oke... Als jullie serieus wat krijgen dan moeten jij en Barend maar gaan adopterenquote:
Klopt... maar je spreekt het toch echt uit als dat eerste.quote:
nou doe ik lekker nooitquote:Op zondag 5 juni 2011 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt... maar je spreekt het toch echt uit als dat eerste.
Of althans, je kan het uitspreken als dat eerste. Geen idee wat de juiste uitspraak is...
Klusjesmannenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:31 schreef ramon3fm het volgende:
Thuis na 4 leuke draaidagen voor 'De Klusjesmannen', deze afleveringen gaan weer leuk worden.. Nu bubbels, morgen een rustdag! #alleskids?
Jij spreekt het uit als 'tohsje' ?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
nou doe ik lekker nooitwe zijn toch in Nederland?
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:03 schreef Pino112 het volgende:
Oeh, nog nét voordat Miranda begon op Radio 1 gezet.
Oef... Mazzelkont!! Ik was te laat, hij staat nog aanquote:Op zondag 5 juni 2011 22:03 schreef Pino112 het volgende:
Oeh, nog nét voordat Miranda begon op Radio 1 gezet.
Ohja, wtf moet je op een LAN-party?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:10 schreef minthy het volgende:
Best grappig aan Twitter; noem je het woord "campzone" gister, reageert er vandaag een fan!En word ik gevolgd door een zeilbootjesfanaat, omdat ik het woord "kutjacht" in een tweet had zitten
Zelf georganiseerd en opgezet!!quote:
Je volgt een pokeraar en je krijgt ineens een hoop pokervolgersquote:Op zondag 5 juni 2011 22:10 schreef minthy het volgende:
Best grappig aan Twitter; noem je het woord "campzone" gister, reageert er vandaag een fan!En word ik gevolgd door een zeilbootjesfanaat, omdat ik het woord "kutjacht" in een tweet had zitten
Oohjaa zoo, tof héquote:Op zondag 5 juni 2011 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelf georganiseerd en opgezet!!![]()
op het werk voor onze bewoners
Dat vind ik dus tof!! Een tijd terug iets getweet (dus geen @-mention) over een tuincentrum hier in de buurt, krijg ik antwoord van een medewerker. Ik schrokquote:Op zondag 5 juni 2011 22:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Je volgt een pokeraar en je krijgt ineens een hoop pokervolgers.
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Was erg tof om op te zetten en om mee te doen, helaas zijn onze bewoners nóg nerderiger dan ik en wonnen ze elke keer
Yup! En WoW, NfS en nog een hele zooi anderen waar ik de naam niet meer van weet, ik ben niet zo'n gamerquote:
Digitale tvquote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef borisz het volgende:
Hoop geklaag over ziggo de laatste tijd. Ze schrappen vijf zenders uit het analoge pakket. In mijn ogen terecht. 70% heeft inmiddels digitale tv, nu tijd om de laatste 30% ook over te laten stappen.
Digitale tv is bij ziggo niet duurder dan analoog.
Psies. Meer ruimte voor digitaalquote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef borisz het volgende:
Hoop geklaag over ziggo de laatste tijd. Ze schrappen vijf zenders uit het analoge pakket. In mijn ogen terecht. 70% heeft inmiddels digitale tv, nu tijd om de laatste 30% ook over te laten stappen.
ze moeten alle gratis zenders niet gedecodeerd uitzenden. De enigste zenders die je ongecodeerd kan kijken is NED1 en de regionale omroepen (rampen zenders). Voor de rest moet je een kaartje aanvragen al is die gratis het weerhoud sommige mensen om over te schakelen omdat het teveel "gedoe" is.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef borisz het volgende:
de nieuwe tv's hebben het al ingebouwd. Eigenlijk is een decoder alweer ouderwets.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Digitale tv![]()
Mensen die blijven hangen op analoog.
Decoderangst hebben.
Weinig hebben DVB-S(2) hoor.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de nieuwe tv's hebben het al ingebouwd. Eigenlijk is een decoder alweer ouderwets.
ik heb het over DVB-C en DVB-Tquote:
Klopt!! Helaas heb ik een 2de-hands tv uit het jaar Kruik en heeft het voor mij geen nutquote:
samenvatting?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:38 schreef Paul-89 het volgende:
Freek en Domien op twitter.
En Freek heeft uiteraard gelijk.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Domien vindt Fitz & the Tantrums kudt en 40 jaar te laat uitgebracht.
Ik heb gezegd dat ie er niets van snapt. En hij heeft nog gereageerd ook.quote:
Ah, volgende week BBQ bij jou?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ie er niets van snapt. En hij heeft nog gereageerd ook.
Hij is niet de enige, ik betrap veel meer jocks op dat woordquote:Op zondag 5 juni 2011 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, hij houdt gewoon meer van goede dancetracks.
Ja kom maar langs.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef Domien het volgende:
@fvanl Ja, jammer dat er niets spannends aan die Moneygrabber zit. Niets ontwikkelds.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:43 schreef fvanl het volgende:
@Domien ja, dat ben ik dan weer niet met jou eens. 't is een brok energie, een pompend stuk muziek. Dat vind ik spannend genoeg.
Vandaar dat ie al dagenlang die whatthefuck plaat loopt te spammen, omdat dat geen herhalingsoefening is van alle meuk dat vorige zomer uitkwam?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Want: Muziek moet ontwikkelen en niet herhalen, aldus Verschuuren.
Ik heb nog even gestuurd dat de megahit van deze week een beetje een herhaling is van een oud nummer.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Want: Muziek moet ontwikkelen en niet herhalen, aldus Verschuuren.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog even gestuurd dat de megahit van deze week een beetje een herhaling is van een oud nummer.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Vandaar dat ie al dagenlang die whatthefuck plaat loopt te spammen, omdat dat geen herhalingsoefening is van alle meuk dat vorige zomer uitkwam?
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog even gestuurd dat de megahit van deze week een beetje een herhaling is van een oud nummer.
Restepc voor je moeilijke naamquote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen een stuk aardiger dat wel.quote:
quote:RayeRayen Rayen Rudrasingh
@Domien de megahit van deze week is daar een mooi voorbeeld van oude muziek wat nieuws maken en het laten herleven
Ik heb juist digitale tv opgezegdquote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Digitale tv![]()
Mensen die blijven hangen op analoog.
Decoderangst hebben.
Ik heb helaas nog een beeldbuis beneden, maar wel een HD decoder alquote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de nieuwe tv's hebben het al ingebouwd. Eigenlijk is een decoder alweer ouderwets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |