Ligt aan je internetverbinding.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:58 schreef minthy het volgende:
Wat hapert Youtube de laatste week... Stopt er na een minuut mee, lijkt wel op die Ziggo-reclame
Voor mijn tijd.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie net pas dat Andrew Gold is overleden.
Lonely Boy
quote:Op zondag 5 juni 2011 01:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lonely Boy
quote:
Hmmzzz... Zou maar zo eens kunnen! Sinds ik wifi heb bokt hetquote:
wifi is niet echt stabiel, je kan beter een kabeltje gebruiken.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Hmmzzz... Zou maar zo eens kunnen! Sinds ik wifi heb bokt het
Tiësto zegt ook track. Het is een virus, ik zweer het je. Allemaal aan de komkommers gezeten!!!quote:
Ik heb mijn pc aan een kabel, wifi is voor mijn telefoon en het voorkomen van die nare fup-meldingen van Hiquote:Op zondag 5 juni 2011 01:59 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wifi is niet echt stabiel, je kan beter een kabeltje gebruiken.
Ga je schamen!quote:Op zondag 5 juni 2011 01:52 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Zegt mij ook niks! Normaal ben ik altijd degene die zegt "Ach... Dat was waarschijnlijk ver voor jouw tijd". En dan trek ik er maar weer een zure grimas bij
Vandaag nog; iemand die die reclame van die vader die alleen op zondag het vlees kwam snijden niet kende. Mèèèn wat voelde ik me oud...
![]()
Hij was ook van Wax?quote:Op zondag 5 juni 2011 08:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ga je schamen!
Lonely Boy en zijn hits met Wax
quote:Op zondag 5 juni 2011 01:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lonely Boy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |