Vind ik leuk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Was weer goed toeven in Maastricht vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk eens wat ik heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik heb.Nice. Ze stond laatst in A'dam toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aanstaande Dinsdag.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:03 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Nice. Ze stond laatst in A'dam toch?
Nope, ik dacht eerst ook dat het wel in het weekend zou zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:05 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Wat een waardeloze dag. Ga je heen?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:05 schreef alors het volgende:
Doet Barend morgen Frank Dane?
hihi dat klinkt leuk.
Met z'n penis.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:05 schreef alors het volgende:
hihi dat klinkt leuk.
Nee, Sander Hoogendoorn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:05 schreef alors het volgende:
hihi dat klinkt leuk.
tegenvaller, ik luister noooooit zondagochtend, maar was van plan om morgen vroeg op te staan en Barend zou dan een aangename meervaller zijn.quote:
dat is in het kort wel waar het op neer komt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:19 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Kan ze niet fappen voor de 3fm-cam.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:19 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Kan ze niet fappen voor de 3fm-cam.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan ga je morgen ODOF van vandaag terugkijken?
Nee bedanktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vraag Twitwouter. Uploadt het zo voor je.
Ik zat er op te wachtenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:26 schreef alors het volgende:
even wat compensatiemateriaal...
[ afbeelding ]
Vind het maar een wijsneus.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind hem zo geniaal droge humor hebben, ook toen ie nog op TMF was![]()
ach jochie tochquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:56 schreef Allrounder het volgende:
De rust hier.. vroeger was alles beter.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:56 schreef Allrounder het volgende:
De rust hier.. vroeger was alles beter.
quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
![]()
Ik kom nog ff buurten, wil het ook niet al te laat maken vandaag, ben best moe
En als er iemand reageert ben je er als de kippen bij, heb je daar weer iets voor gemaakt oid?quote:
ik volg je nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En als er iemand reageert ben je er als de kippen bij, heb je daar weer iets voor gemaakt oid?
Der Rudy heeft zelfs een jingle "Wat een track", maar het schijnt modern te zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |