Klopt!! Helaas heb ik een 2de-hands tv uit het jaar Kruik en heeft het voor mij geen nutquote:
samenvatting?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:38 schreef Paul-89 het volgende:
Freek en Domien op twitter.
En Freek heeft uiteraard gelijk.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Domien vindt Fitz & the Tantrums kudt en 40 jaar te laat uitgebracht.
Ik heb gezegd dat ie er niets van snapt. En hij heeft nog gereageerd ook.quote:
Ah, volgende week BBQ bij jou?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ie er niets van snapt. En hij heeft nog gereageerd ook.
Hij is niet de enige, ik betrap veel meer jocks op dat woordquote:Op zondag 5 juni 2011 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, hij houdt gewoon meer van goede dancetracks.
Ja kom maar langs.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:41 schreef Domien het volgende:
@fvanl Ja, jammer dat er niets spannends aan die Moneygrabber zit. Niets ontwikkelds.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:43 schreef fvanl het volgende:
@Domien ja, dat ben ik dan weer niet met jou eens. 't is een brok energie, een pompend stuk muziek. Dat vind ik spannend genoeg.
Vandaar dat ie al dagenlang die whatthefuck plaat loopt te spammen, omdat dat geen herhalingsoefening is van alle meuk dat vorige zomer uitkwam?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Want: Muziek moet ontwikkelen en niet herhalen, aldus Verschuuren.
Ik heb nog even gestuurd dat de megahit van deze week een beetje een herhaling is van een oud nummer.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Want: Muziek moet ontwikkelen en niet herhalen, aldus Verschuuren.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog even gestuurd dat de megahit van deze week een beetje een herhaling is van een oud nummer.
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Vandaar dat ie al dagenlang die whatthefuck plaat loopt te spammen, omdat dat geen herhalingsoefening is van alle meuk dat vorige zomer uitkwam?
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog even gestuurd dat de megahit van deze week een beetje een herhaling is van een oud nummer.
Restepc voor je moeilijke naamquote:Op zondag 5 juni 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen een stuk aardiger dat wel.quote:
quote:RayeRayen Rayen Rudrasingh
@Domien de megahit van deze week is daar een mooi voorbeeld van oude muziek wat nieuws maken en het laten herleven
Ik heb juist digitale tv opgezegdquote:Op zondag 5 juni 2011 22:31 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Digitale tv![]()
Mensen die blijven hangen op analoog.
Decoderangst hebben.
Ik heb helaas nog een beeldbuis beneden, maar wel een HD decoder alquote:Op zondag 5 juni 2011 22:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de nieuwe tv's hebben het al ingebouwd. Eigenlijk is een decoder alweer ouderwets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |