Klusjesmannenquote:Op zondag 5 juni 2011 20:31 schreef ramon3fm het volgende:
Thuis na 4 leuke draaidagen voor 'De Klusjesmannen', deze afleveringen gaan weer leuk worden.. Nu bubbels, morgen een rustdag! #alleskids?
Jij spreekt het uit als 'tohsje' ?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
nou doe ik lekker nooitwe zijn toch in Nederland?
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:03 schreef Pino112 het volgende:
Oeh, nog nét voordat Miranda begon op Radio 1 gezet.
Oef... Mazzelkont!! Ik was te laat, hij staat nog aanquote:Op zondag 5 juni 2011 22:03 schreef Pino112 het volgende:
Oeh, nog nét voordat Miranda begon op Radio 1 gezet.
Ohja, wtf moet je op een LAN-party?quote:Op zondag 5 juni 2011 22:10 schreef minthy het volgende:
Best grappig aan Twitter; noem je het woord "campzone" gister, reageert er vandaag een fan!En word ik gevolgd door een zeilbootjesfanaat, omdat ik het woord "kutjacht" in een tweet had zitten
Zelf georganiseerd en opgezet!!quote:
Je volgt een pokeraar en je krijgt ineens een hoop pokervolgersquote:Op zondag 5 juni 2011 22:10 schreef minthy het volgende:
Best grappig aan Twitter; noem je het woord "campzone" gister, reageert er vandaag een fan!En word ik gevolgd door een zeilbootjesfanaat, omdat ik het woord "kutjacht" in een tweet had zitten
Oohjaa zoo, tof héquote:Op zondag 5 juni 2011 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Zelf georganiseerd en opgezet!!![]()
op het werk voor onze bewoners
Dat vind ik dus tof!! Een tijd terug iets getweet (dus geen @-mention) over een tuincentrum hier in de buurt, krijg ik antwoord van een medewerker. Ik schrokquote:Op zondag 5 juni 2011 22:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Je volgt een pokeraar en je krijgt ineens een hoop pokervolgers.
quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 22:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Was erg tof om op te zetten en om mee te doen, helaas zijn onze bewoners nóg nerderiger dan ik en wonnen ze elke keer
Yup! En WoW, NfS en nog een hele zooi anderen waar ik de naam niet meer van weet, ik ben niet zo'n gamerquote:
Digitale tvquote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef borisz het volgende:
Hoop geklaag over ziggo de laatste tijd. Ze schrappen vijf zenders uit het analoge pakket. In mijn ogen terecht. 70% heeft inmiddels digitale tv, nu tijd om de laatste 30% ook over te laten stappen.
Digitale tv is bij ziggo niet duurder dan analoog.
Psies. Meer ruimte voor digitaalquote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef borisz het volgende:
Hoop geklaag over ziggo de laatste tijd. Ze schrappen vijf zenders uit het analoge pakket. In mijn ogen terecht. 70% heeft inmiddels digitale tv, nu tijd om de laatste 30% ook over te laten stappen.
ze moeten alle gratis zenders niet gedecodeerd uitzenden. De enigste zenders die je ongecodeerd kan kijken is NED1 en de regionale omroepen (rampen zenders). Voor de rest moet je een kaartje aanvragen al is die gratis het weerhoud sommige mensen om over te schakelen omdat het teveel "gedoe" is.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:18 schreef borisz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |