abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2011 @ 13:02:18 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97693461

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97693594
Ahhh thanks iemand is me voor geweest . Ik was even heel bang dat ik het moest doen en niet wist hoe
  zaterdag 4 juni 2011 @ 13:08:14 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97693626
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
Ahhh thanks iemand is me voor geweest . Ik was even heel bang dat ik het moest doen en niet wist hoe
Ik dacht even dat ik een post van lanter zag. _O-
Gewoon op open nieuw deel klikken en het titeltje veranderen.
C'est la vie
  zaterdag 4 juni 2011 @ 13:09:37 #4
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97693660
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
De Handelingen?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97694959
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:09 schreef Waaghals het volgende:

[..]

De Handelingen?
Ja de Handelingen Inderdaad :Y Fuck ik heb gewoon nog steeds spierpijn van donderdag. Martin's broer is in bezopen toestand bij mijn stamkroeg geweest en die heeft zijn jas vergeten.
Dus een bericht gestuurd van oelewapper je jas ligt daar, denk dat die raar opkijkt als die mijn berichtje leest .
Verder iets gedaan waarvan ik niet weet of het zo verstandig is maar dat moet tijd maar uitwijzen.
Martin probeerde donderdag met me te praten door een vriend op me af te sturen en te vragen of ik hem wilde spreken en heb toen nee gezegd dat kan je vergeten.
Nu een berichtje gestuurd van ik wil best praten hoor maar kom dan zelf naar me toe en niet een vriend.
Afwachten hoe daar op gereageerd gaat worden.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 13:55:10 #6
179534 Waaghals
pi_97695005
hij is bang dat hij gaat huilen als hij zelf naar je toekomt
pi_97695140
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:55 schreef Waaghals het volgende:
hij is bang dat hij gaat huilen als hij zelf naar je toekomt
Dat zal het zijn O-) Wel moet ik zeggen dat zijn broer en hij en zijn vrienden wel gematched zijn qua mafheid, het stappen is vaak nog wild maar nooit saai. Die broer stond op het festival gewoon bier over zichzelf heen te gooien _O-
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:09:34 #8
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97695457
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:53 schreef formerjellybean het volgende:
Verder iets gedaan waarvan ik niet weet of het zo verstandig is maar dat moet tijd maar uitwijzen.
Hier hebben we natuurlijk altijd een bovenmatige interesse voor. Vertel?!

Zijn hier ook mensen op / richting de meet met mobiel internet?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:16:38 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97695669
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 13:59 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat zal het zijn O-) Wel moet ik zeggen dat zijn broer en hij en zijn vrienden wel gematched zijn qua mafheid, het stappen is vaak nog wild maar nooit saai. Die broer stond op het festival gewoon bier over zichzelf heen te gooien _O-
Wat een mongool, zonde van dat gele goud.
C'est la vie
pi_97695795
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:09 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Hier hebben we natuurlijk altijd een bovenmatige interesse voor. Vertel?!

Zijn hier ook mensen op / richting de meet met mobiel internet?
Mijn exscharrel die ik al 4 jaar ken die was een korte periode met mij en ander meisje tegelijk gegaan. Ik kwam erachter, en ander meisje wilde hem niet meer. Hij probeerde mij te ontlopen wat niet lukte want ik heb met zijn broer staan feesten, en nog andere jongens ook toen een ander mij optilde ging hij huilen in de bar.

Donderdag zag ik hem weer en hij probeerde via een vriend van hem op me af te sturen om te vragen of ik dat wilde , waar ik tegen die vriend zei , dat kan die lekker vergeten.
Ik heb hem net dus eeen bericht gestuurd van wil best met je praten maar kom volgende keer zelf naar me toe in plaats van een vriend.

Dat was dus het hele verhaal . Mijn reallife soap.
pi_97695829
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:16 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat een mongool, zonde van dat gele goud.
Dat is eigenlijk ook wel zo bier hoor je op te drinken :Y
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:22:22 #12
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97695864
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:21 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk ook wel zo bier hoor je op te drinken :Y
Een vrouw naar mijn hart.
C'est la vie
pi_97695916
Ga me zo even omkleden douchen , want er is braderie , brakvoer halen . Zie later wel hoe het is met meet, en of niemand er elkaar is aangevlogen :+
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:26:27 #14
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97695971
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ga me zo even omkleden douchen , want er is braderie , brakvoer halen . Zie later wel hoe het is met meet, en of niemand er elkaar is aangevlogen :+
En nog belangrijker, is MLIG gekomen?
C'est la vie
pi_97695985
Of Richard })
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:33:00 #16
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97696153
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:20 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Mijn exscharrel die ik al 4 jaar ken die was een korte periode met mij en ander meisje tegelijk gegaan. Ik kwam erachter, en ander meisje wilde hem niet meer. Hij probeerde mij te ontlopen wat niet lukte want ik heb met zijn broer staan feesten, en nog andere jongens ook toen een ander mij optilde ging hij huilen in de bar.

Donderdag zag ik hem weer en hij probeerde via een vriend van hem op me af te sturen om te vragen of ik dat wilde , waar ik tegen die vriend zei , dat kan die lekker vergeten.
Ik heb hem net dus eeen bericht gestuurd van wil best met je praten maar kom volgende keer zelf naar me toe in plaats van een vriend.

Dat was dus het hele verhaal . Mijn reallife soap.
Ohh is da alles. Dat valt reuze mee meid!

Er zijn mensen die wel dommere dingen hebben gedaan :@
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:33:36 #17
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97696172
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:27 schreef formerjellybean het volgende:
Of Richard })
Komt die? Daar hebben we het gisteren nou net niet over gehad. Vanavond heeft hij ieder geval wat te doen. Go Richard go.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:34:43 #18
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97696197
Na het weekend gaat trouwens het aanmeld topic wel op slot.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:34:54 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97696200
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:33 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ohh is da alles. Dat valt reuze mee meid!

Er zijn mensen die wel dommere dingen hebben gedaan :@
Ah ik voel een verhaal uit eigen ervaring aankomen, brand los.
C'est la vie
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:46:51 #20
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97696526
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Ah ik voel een verhaal uit eigen ervaring aankomen, brand los.
Ha ik heb zoveel domme dingen gedaan op dating gebied. Dat noemen we leermomentjes ;)
Ik ga ze hier echt niet allemaal oplepelen. Ik denk dat ik elke klassieke fout wel een keer gemaakt heb.
pi_97696888
Wat is he stil hier. Ik vraag me af hoe het op de meet is. Als ik wist waar ze waren zou ik zo ff langs kunnen fietsen :P
Finally, someone let me out of my cage
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:07:29 #22
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97697163
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:58 schreef minibeer het volgende:
Wat is he stil hier. Ik vraag me af hoe het op de meet is. Als ik wist waar ze waren zou ik zo ff langs kunnen fietsen :P
Het begon in stairway. Maar ik mag toch hopen dat ze ergens buiten zitten.
pi_97697247
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:07 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Het begon in stairway. Maar ik mag toch hopen dat ze ergens buiten zitten.
Dat zal idd wel, wat een hitte...
  zaterdag 4 juni 2011 @ 15:17:07 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97697411
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:10 schreef minibeer het volgende:

[..]

Dat zal idd wel, wat een hitte...
Ga jij eens heel snel die kidsweek inscannen.
C'est la vie
pi_97698312
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Ga jij eens heel snel die kidsweek inscannen.
zodat jij kan fappen op geraldine bedoel je?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:26:08 #26
179534 Waaghals
pi_97699585
gezien het aantal aanwezigen hier, vraag ik me af of er nog iemand op de meet is :P
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:29:43 #27
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97699711
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:26 schreef Waaghals het volgende:
gezien het aantal aanwezigen hier, vraag ik me af of er nog iemand op de meet is :P
Er is bijna niemand hier...
pi_97699721
We zitten in het stadspark van Utrecht. Groetjes van MLIG, Daalder82, MeraViglioSa, Minnemin, deelnemer, Halcon, kipknots, Mystikvm, dyna18 en mijzelf...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_97699904
ah er word toch nog even aan ons gedacht :Y
Groetjes terug
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:38:06 #30
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97699988
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:30 schreef Godshand het volgende:
We zitten in het stadspark van Utrecht. Groetjes van MLIG, Daalder82, MeraViglioSa, Minnemin, deelnemer, Halcon, kipknots, Mystikvm, dyna18 en mijzelf...
En ontstaan er al setjes?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:41:27 #31
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97700073
ohhh ik ben echt zo benieuwd waar ze het over hebben en hoe hoog het awkward-gehalte is!

Maak een groepsfoto jongens!
pi_97700082
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:46 schreef Daniel1976 het volgende:
Ha ik heb zoveel domme dingen gedaan op dating gebied. Dat noemen we leermomentjes ;)
Ik ga ze hier echt niet allemaal oplepelen. Ik denk dat ik elke klassieke fout wel een keer gemaakt heb.
Deze vast niet: als tweede date op een donderdagavond in Bergen op Zoom afspreken (daar woonde ze), je auto in een parkeergarage zetten, naar de kroeg & film gaan en rond middernacht samen naar mijn auto lopen waarop zij vraagt: "je hebt hem toch niet in de parkeergarage gezet?", waarop ik vraag "hoezo niet?" (want ik doe dat erg vaak eigenlijk wel als ik ergens een paar uur in het centrum moet zijn). Blijken ze in dat dorp nog in de jaren '80 te leven: de parkeergarage was dicht na 22:00 en dan ook echt dicht, je kon niet alleen niet inrijden, maar ook niet eruit ... :X
Toen we weer naar het centrum liepen wilde ik naar het daar gevestigde hotel (zo geweldig was de date namelijk niet verlopen en ik zag al aankomen dat er geen 3e zou volgen), maar dat vond ze toch ook weer niet nodig, ik mocht wel bij haar op de grond slapen in de woonkamer, maar goed, we gedroegen ons allebei wat raar toen de laatste afspraak tussen ons opeens een paar uur langer duurde ...

Dit was de 3e keer ooit dat ik via internet met een vrouw afsprak (en de 3e keer dat het bij 2 afspraken bleef trouwens), maar het is nog steeds het raarste dat er gebeurd is in mijn dating historie. Naja, erna heb ik het ook maar 3 of 4 keer geprobeerd, het lijkt niet echt te werken voor mij omdat ik altijd zo'n date in ga als broertje / goede vriend / collega en er dus nooit seksuele spanning ontstaat. Eerst maar eens leren mijn grenzen van opmerkingen wat op te rekken, dingen waarvan ik vind dat ze niet kunnen, kunnen vaak namelijk wel degelijk.

Oh, enne: *zwaai*. Ik heb niet bijgelezen t.o.v. mijn vorige post, ik heb toen nog wel even gekeken naar hoe men reageerde op mijn post, maar het vervolgens daar maar bij gelaten. Dit topic gaat veel te snel voor iemand die het naast z'n voltijdbaan ook best druk heeft met sociale activiteiten.
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_97700098
Eigenlijk jammer dat Lanter er niet bij is want dat had een leuk setje kunnen worden met MLIG
pi_97700118
quote:
Dan feliciteer ik bij deze MLiG met zijn aanwezigheid, lijkt me een grote stap in de goede richting!
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_97700161
Dat denk ik eigenlijk ook wel :Y :Y
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:46:50 #36
240618 Micson
The lonely stoner
pi_97700268
jammer inderdaad dat Lanter er niet bij is, toch wel een van de illustere figuren van deze reeks en ik denk dat ze best iets op had kunnen schieten met deze meet!
pi_97700538
Zijn in dit topic veel die via een datingsite proberen ??? Ik weet van mezelf dat ik het niet zou willen omdat je dan soms er vol gespamd door bepaalde kansloze figuren.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:56:43 #38
179534 Waaghals
pi_97700589
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:55 schreef formerjellybean het volgende:
Zijn in dit topic veel die via een datingsite proberen ??? Ik weet van mezelf dat ik het niet zou willen omdat je dan soms er vol gespamd door bepaalde kansloze figuren.
ik heb het al eens eerder verteld
ik heb ooit eens een profiel aangemaakt, toen zag ik een meid die ik vaak tegenkom op fitness
dus ik sprak haar zo aan van: ik zie jou wel vaker op de fitnessclub.
zegt zij: oja? je komt me helemaal niet bekend voor
:(
dat vond ik dan wel confronterend :')
  zaterdag 4 juni 2011 @ 16:57:36 #39
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97700607
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:41 schreef MTVGN het volgende:

[..]

Deze vast niet: als tweede date op een donderdagavond in Bergen op Zoom afspreken (daar woonde ze), je auto in een parkeergarage zetten, naar de kroeg & film gaan en rond middernacht samen naar mijn auto lopen waarop zij vraagt: "je hebt hem toch niet in de parkeergarage gezet?", waarop ik vraag "hoezo niet?" (want ik doe dat erg vaak eigenlijk wel als ik ergens een paar uur in het centrum moet zijn). Blijken ze in dat dorp nog in de jaren '80 te leven: de parkeergarage was dicht na 22:00 en dan ook echt dicht, je kon niet alleen niet inrijden, maar ook niet eruit ... :X
Toen we weer naar het centrum liepen wilde ik naar het daar gevestigde hotel (zo geweldig was de date namelijk niet verlopen en ik zag al aankomen dat er geen 3e zou volgen), maar dat vond ze toch ook weer niet nodig, ik mocht wel bij haar op de grond slapen in de woonkamer, maar goed, we gedroegen ons allebei wat raar toen de laatste afspraak tussen ons opeens een paar uur langer duurde ...

Dit was de 3e keer ooit dat ik via internet met een vrouw afsprak (en de 3e keer dat het bij 2 afspraken bleef trouwens), maar het is nog steeds het raarste dat er gebeurd is in mijn dating historie. Naja, erna heb ik het ook maar 3 of 4 keer geprobeerd, het lijkt niet echt te werken voor mij omdat ik altijd zo'n date in ga als broertje / goede vriend / collega en er dus nooit seksuele spanning ontstaat. Eerst maar eens leren mijn grenzen van opmerkingen wat op te rekken, dingen waarvan ik vind dat ze niet kunnen, kunnen vaak namelijk wel degelijk.

Oh, enne: *zwaai*. Ik heb niet bijgelezen t.o.v. mijn vorige post, ik heb toen nog wel even gekeken naar hoe men reageerde op mijn post, maar het vervolgens daar maar bij gelaten. Dit topic gaat veel te snel voor iemand die het naast z'n voltijdbaan ook best druk heeft met sociale activiteiten.
Ik zie dating toch iets breder dan alleen het daten.

Welk verhaal zal ik eens vertellen.

Een trio met je vriendin en een exvriendin is bijvoorbeeld niet handig.

Of in Denemarken een groepje mensen opvissen om heel de nacht mee door te drinken.
Na heel veel zuipen zegt één van die ventjes dat hij extreem rechts is en dat zijn pa een gevluchte duitse nazi was.

Waarna ik er dronken uit gooide dat ik dat fantastisch vond van hem en dat ik joods ben (niet dat ik dat ben maar ik ben altijd al wat opstandig geweest). Na dat ik dan ook nog eens op de bank recht tegen over die jongen anderhalf uur lang met zijn vriendin heb zitten vozen, waren mijn vrienden zo vriendelijk om mij met een smoes weg te lokken (kom we moeten pinnen want de kroeg gaat zo weer open ('s ochtends om 6 uur)).

Ik was zo zat dat ik nieteens door had dat zei z'n vriendin was. Ja ik wist het wel, maar het drong niet door ofzo.
pi_97700674
quote:
Griftpark? Dat is naast mn huis ongeveer :D
pi_97700734
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:56 schreef Waaghals het volgende:

[..]

ik heb het al eens eerder verteld
ik heb ooit eens een profiel aangemaakt, toen zag ik een meid die ik vaak tegenkom op fitness
dus ik sprak haar zo aan van: ik zie jou wel vaker op de fitnessclub.
zegt zij: oja? je komt me helemaal niet bekend voor
:(
dat vond ik dan wel confronterend :')
Jup dat lijkt me ook , het is best irritant als je denkt goh die is best wel leuk en degene weet uberhaupt niet wie je bent.

Ik heb wel hyves en facebook maar geen datingsites. Ik heb wel een keer een nogal kansloze post van een jongen van 19 die wist dat ik ouder was , dat die op mijn profiel keek en me berichtje stuurde om te vragen of ik hem wilde ontmaagden, omdat die nogal verlegen bij meisjes was.
Ik heb het berichtje bewaard voor als ik in een dipje zit en keihard moet lachen.
pi_97700814
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:57 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik zie dating toch iets breder dan alleen het daten.

Welk verhaal zal ik eens vertellen.

Een trio met je vriendin en een exvriendin is bijvoorbeeld niet handig.

Of in Denemarken een groepje mensen opvissen om heel de nacht mee door te drinken.
Na heel veel zuipen zegt één van die ventjes dat hij extreem rechts is en dat zijn pa een gevluchte duitse nazi was.

Waarna ik er dronken uit gooide dat ik dat fantastisch vond van hem en dat ik joods ben (niet dat ik dat ben maar ik ben altijd al wat opstandig geweest). Na dat ik dan ook nog eens op de bank recht tegen over die jongen anderhalf uur lang met zijn vriendin heb zitten vozen, waren mijn vrienden zo vriendelijk om mij met een smoes weg te lokken (kom we moeten pinnen want de kroeg gaat zo weer open ('s ochtends om 6 uur)).

Ik was zo zat dat ik nieteens door had dat zei z'n vriendin was. Ja ik wist het wel, maar het drong niet door ofzo.
Oh dan valt Mart nog mee :Y
  zaterdag 4 juni 2011 @ 17:03:09 #43
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97700823
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Jup dat lijkt me ook , het is best irritant als je denkt goh die is best wel leuk en degene weet uberhaupt niet wie je bent.

Ik heb wel hyves en facebook maar geen datingsites. Ik heb wel een keer een nogal kansloze post van een jongen van 19 die wist dat ik ouder was , dat die op mijn profiel keek en me berichtje stuurde om te vragen of ik hem wilde ontmaagden, omdat die nogal verlegen bij meisjes was.
Ik heb het berichtje bewaard voor als ik in een dipje zit en keihard moet lachen.
Dat is wel enorm komisch met een beetje puzzelen en zoeken kom je het halve topic op badoo tegen. Alleen wel irritant dat ze mijn mooie foto's af hadden gekeurd.
pi_97700838
:o
Wow, MLiG is echt gekomen? En hij is echt?
In dat geval zal ik mijn woorden moeten inslikken, want ik was er echt van overtuigd dat het een nepperd was.
Al kan dat natuurlijk nog steeds - ik schat de kans alleen kleiner in.
Ik hoop dat 't heel gezellig is daar in Utrecht!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 17:04:10 #45
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97700857
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:02 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Oh dan valt Mart nog mee :Y
Ohh dit zijn slechts voorbeelden. Ik heb een turbulent leven wat nooit saai is enzo ;)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 17:05:25 #46
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97700921
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:03 schreef HappyGirl91 het volgende:
:o
Wow, MLiG is echt gekomen? En hij is echt?
In dat geval zal ik mijn woorden moeten inslikken, want ik was er echt van overtuigd dat het een nepperd was.
Al kan dat natuurlijk nog steeds - ik schat de kans alleen kleiner in.
Ik hoop dat 't heel gezellig is daar in Utrecht!
Zo ongeveer iedereen hier is wel echt. Ik beschik over extra informatie ;)
pi_97701163
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:04 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ohh dit zijn slechts voorbeelden. Ik heb een turbulent leven wat nooit saai is enzo ;)
Hij is ook nog maar jong hoor dus wat neem ik het hem ook niet zo kwalijk ik ben ook 10 jaar ouder als hem en eigenlijk is het ook een soort rare vriendschap geworden waar je elkaar toch wel kent na 4 jaar . Nu verder afwachten of het helemaal over is of niet .
pi_97701348
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:05 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Zo ongeveer iedereen hier is wel echt. Ik beschik over extra informatie ;)
Oh dat geloof ik wel, hoor - de enigen waar ik mijn vraagtekens bij zette waren MLiG en lanterfanteraar, maar die eerste trollt dus echt niet :)
Maarre.. Extra informatie? Zit je met ze te skypen of zo? :P of texten met iemand... Hmmm.. Met Mera misschien? :D
pi_97701428
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:15 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Oh dat geloof ik wel, hoor - de enigen waar ik mijn vraagtekens bij zette waren MLiG en lanterfanteraar, maar die eerste trollt dus echt niet :)
Maarre.. Extra informatie? Zit je met ze te skypen of zo? :P of texten met iemand... Hmmm.. Met Mera misschien? :D
Nee , hij is een modje dus kan de ip's achterhalen O-)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 17:18:00 #50
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97701433
quote:

[..]

En zelfs lantefant is helemaal echt dat weet ik 100% zeker.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 17:18:38 #51
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97701459
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:17 schreef formerjellybean het volgende:

Nee , hij is een modje dus kan de ip's achterhalen O-)
Nee helaas dan moet ik weer bij een FA zijn.
pi_97701518
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:18 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja dat geloof ik gerust maar vraag me wel af hoe die in het echt is. dus de reallife versie en de internetversie .
Soms kan dat ook weleens verschillen
pi_97701705
quote:

[..]

Ja, ik geloof wel dat dat echt een 18-jarig meisje is - alleen zijn die met opzet vaag gemaakte posts van haar wel nep imo, evenals die verzonnen avontuurtjes en zogenaamde gedachtenspinsels van haar :{
Maar MLiG's verhaal is dus waar??
pi_97701848
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:41 schreef MTVGN het volgende:

[..]

In Apeldoorn hebben ze een parkeergarage die om 19.00 dicht gaat. Niet te geloven natuurlijk. Moest ik een nummer bellen zodat ze hem op afstand open gingen doen. Rekenen ze alleen 60 euro voor die grappenmakers. Wat een geldklopperij zeg. Dat zulke dingen anno 2011 nog bestaan.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_97702140
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:31 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

In Apeldoorn hebben ze een parkeergarage die om 19.00 dicht gaat. Niet te geloven natuurlijk. Moest ik een nummer bellen zodat ze hem op afstand open gingen doen. Rekenen ze alleen 60 euro voor die grappenmakers. Wat een geldklopperij zeg. Dat zulke dingen anno 2011 nog bestaan.
Dat was een dure date :D
  zaterdag 4 juni 2011 @ 17:47:55 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97702400
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 15:47 schreef minibeer het volgende:

[..]

zodat jij kan fappen op geraldine bedoel je?
Nee ik ben nu benieuwd geraakt naar de facebook pervert.
C'est la vie
pi_97702415
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:40 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat was een dure date :D
Dat kun je wel zeggen ja. Parkeerkosten waren sowieso al 15 euro en dus 60 extra omdat een gast een knopje in moest drukken. En meebetalen kwam natuurlijk niet bij dat meisje op.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_97702463
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee ik ben nu benieuwd geraakt naar de facebook pervert.
facebook pervert :o
  zaterdag 4 juni 2011 @ 17:51:36 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97702528
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:49 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

facebook pervert :o
Ja er schijnt een vent te zijn geweest die haar gevraagd heeft via facebook of ze hem wou ontmaagden. :')
C'est la vie
pi_97702590
Ik heb dat via hyves gehad van 19 jarige jongen , die mail heb ik bew
aard om hard te lachen , als bekende nederlander krijg je denk ik meer van dat soort grapjassen.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 17:57:55 #61
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97702750
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:53 schreef formerjellybean het volgende:
aard om hard te lachen , als bekende nederlander krijg je denk ik meer van dat soort grapjassen.
Als lekkere bekende Nederlander al helemaal.
C'est la vie
  zaterdag 4 juni 2011 @ 17:58:20 #62
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97702760
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:53 schreef formerjellybean het volgende:
Of juist niet.
Veel mensen zijn bang voor bekende nederlanders.

Ik vond het wel grappig om meisjes te ontmaagden. Maar dat wordt door vrouwen dus heel anders gezien?
pi_97702825
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:58 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Of juist niet.

Ik vond het wel grappig om meisjes te ontmaagden. Maar dat wordt door vrouwen dus heel anders gezien?
Denk dat meisjes er over het algemeen voorzichtiger mee zijn, je eerste keer maak je maar een keer mee en dan wil je vaak wel dat het een speciaal iemand is en niet een of ander ei.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:01:52 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97702883
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:58 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Of juist niet.

Ik was bang toen ik Giel Beelen tegenkwam. Nou ja daarna heb ik tegen mezelf gezegd ach het is gewoon een normale vent. En toen kon ik gewoon rustig praten met iedereen die daar was Timur, Sander, Gerrie, Domien enz.
C'est la vie
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:05:11 #65
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97703017
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 17:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Als lekkere bekende Nederlander al helemaal.
Gerrie is wel lekker die anderen van spuiten en slikken gaan ook wel.
Alleen die met dat geval met dat rechthoekige hoofd, daar zie ik nix in.
Sofie hilbrand. Ik vind haar echt bah. Nicolette Kluijver en Zarayda Groenhart die zijn wel leuk.
pi_97703051
Giel Beelen kent mijn celebritycrush John Mayer O+
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:07:39 #67
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97703116
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:05 schreef formerjellybean het volgende:
John Mayer komt op mij altijd over als een enorme eikel, kan aan mij liggen.
C'est la vie
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:08:05 #68
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97703137
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik was bang toen ik Giel Beelen tegenkwam. Nou ja daarna heb ik tegen mezelf gezegd ach het is gewoon een normale vent. En toen kon ik gewoon rustig praten met iedereen die daar was Timur, Sander, Gerrie, Domien enz.
Iedereen is een normale vent / vrouw niemand is speciaal ook niet (of vooral niet) omdat ie op tv komt. Ik praat net zo makkelijk met onze directeur als met de schoonmaker als met de minister-president als met andere bekende mensen.

Heb ooit nog eens vreselijke ruzie met 100% Isis (100% Crisis) gehad, die dacht dat ze arroganter was dan ik. Ik ben vroeger veel in house clubs geweest en daar is een DJ anders dan bekende artiest. Dan kun je gewoon half uurtje met tiesto staan kleppen enzo. Dat heeft wel meegeholpen om mijn stelling van alle mensen zijn gelijk in de praktijk te brengen.
pi_97703207
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:07 schreef heloef het volgende:

[..]

John Mayer komt op mij altijd over als een enorme eikel, kan aan mij liggen.
Daar is half amerika mee eens, hij heeft nogal oenerige uitspraken, denk dat die eerder praat dan denkt, maar iemand die zo gitaar speelt en het nummer daughters en body is wonderland heeft geschreven kan bij mij geen kwaad doen.
Hij mag voor mij altijd een slaapliedje spelen O+
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:10:51 #70
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_97703238
quote:
John Mayer is mijn held _O_
De reden dat ik op FOK! terecht kwam iig.

Giel was zelf ook heel stuntelig toen hij JM mocht interviewen bij DWDD. :')

Veel plezier op de meet mensen, maak er een leuke dag van en top van MLiG dat hij is komen opdagen. :D
Je moeder is een hamster
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:11:24 #71
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97703270
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:08 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Iedereen is een normale vent / vrouw niemand is speciaal ook niet (of vooral niet) omdat ie op tv komt. Ik praat net zo makkelijk met onze directeur als met de schoonmaker als met de minister-president als met andere bekende mensen.

Heb ooit nog eens vreselijke ruzie met 100% Isis (100% Crisis) gehad, die dacht dat ze arroganter was dan ik. Ik ben vroeger veel in house clubs geweest en daar is een DJ anders dan bekende artiest. Dan kun je gewoon half uurtje met tiesto staan kleppen enzo. Dat heeft wel meegeholpen om mijn stelling van alle mensen zijn gelijk in de praktijk te brengen.
Ik kijk nu ook niet meer zo snel om van bekende Nederlanders. Het zijn meestal normale mensen die wel open staan voor een praatje.
C'est la vie
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:15:45 #72
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97703421
quote:
Lanter is wel echt een meid en die foto's in d'r fobo zijn ook echt (die van haar dan tenminste). Of ze echt zo'n nutjob is is lastig te achterhalen natuurlijk.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:18:31 #73
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97703509
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:15 schreef Catbert het volgende:

[..]

Lanter is wel echt een meid en die foto's in d'r fobo zijn ook echt (die van haar dan tenminste). Of ze echt zo'n nutjob is is lastig te achterhalen natuurlijk.
Zij is serieus die blonde met die lekkere kont?
C'est la vie
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:19:07 #74
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97703524
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
Zij is serieus die blonde met die lekkere kont?
Heb alleen d'r gezicht gezien op dr webcam, maar ze is idd blond.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:30:21 #75
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97703810
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Heb alleen d'r gezicht gezien op dr webcam, maar ze is idd blond.
Ik had het over die foto uit haar fobo.
C'est la vie
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:33:19 #76
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_97703899
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:34 schreef Daniel1976 het volgende:
Na het weekend gaat trouwens het aanmeld topic wel op slot.
ik dacht dat die meeting vandaag was? :{
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:35:12 #77
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97703953
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:30 schreef heloef het volgende:
Ik had het over die foto uit haar fobo.
Zou goed kunnen, maar ik kan haar gezicht niet zien daar.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:33 schreef Frith het volgende:
ik dacht dat die meeting vandaag was? :{
Is 'ie ook.
pi_97703957
wij willen wel verslag en foto's O-)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:36:09 #79
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97703986
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:35 schreef Catbert het volgende:

[..]

Zou goed kunnen, maar ik kan haar gezicht niet zien daar.aar

[..]

Is 'ie ook.
Ja maar wel haar haar en kont. :P
C'est la vie
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:54:30 #80
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_97704544
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:35 schreef formerjellybean het volgende:
wij willen wel verslag en foto's O-)
Dat was nou net niet de bedoeling. :)

Ik hoop natuurlijk wel dat men zich verder kan vermaken. Dat spreekt voor zich.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:55:02 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97704571
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:54 schreef Frith het volgende:

[..]

Huh wat? Dat is bij elke meet zo.
C'est la vie
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:56:25 #82
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_97704614
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Huh wat? Dat is bij elke meet zo.
Dit is geen reguliere meeting, lees het aanmeldtopic.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:22:18 #83
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97705608
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 18:54 schreef Frith het volgende:

[..]

Ik hoop natuurlijk wel dat men zich verder kan vermaken. Dat spreekt voor zich.
Foto's nee.

Een verslagje zou wel leuk zijn zeg.

Maar ik denk dat dat vanzelf gaat als iedereen weer thuis is en achter zijn pc zit.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:23:45 #84
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97705650
quote:
Mijn dochter wordt wel helemaal warm van Giel Beelen, zal de leeftijd wel zijn.

Het enig waar ik het warm van krijg is van die 1.000.000 EURO die hij per jaar toucheert.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:24:27 #85
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97705678
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:23 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Mijn dochter wordt wel helemaal warm van Giel Beelen, zal de leeftijd wel zijn.

Het enig waar ik het warm van krijg is van die 1.000.000 EURO die hij per jaar toucheert.
Giel Beelen trekt echt minderjarigen aan volgens mij. :')
C'est la vie
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:30:26 #86
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97705920
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Giel Beelen trekt echt minderjarigen aan volgens mij. :')
Ja die van mij is 14.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:31:32 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97705968
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:30 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja die van mij is 14.
Zijn huidige vriendin was ook 16 ofzo toen ze wat kregen daarom heeft ie haar ook twee jaar verborgen proberen te houden. Was nog een hele rel toen.

Toch knap van hem.
C'est la vie
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:32:55 #88
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_97706029
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Zijn huidige vriendin was ook 16 ofzo toen ze wat kregen daarom heeft ie haar ook twee jaar verborgen proberen te houden. Was nog een hele rel toen.

Toch knap van hem.
Die blonde meid is best wel leuk :@.
Ik heb voor haar best een maandje ruzie over, langer ook niet maar een maandje wel.
pi_97706041
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Toch knap van hem.
Waarom? Vanaf 16 jaar is het niet meer strafbaar.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:36:49 #90
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97706170
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Waarom? Vanaf 16 jaar is het niet meer strafbaar.
Niet strafbaar nee, maar heel Nederland valt wel over je heen.
C'est la vie
pi_97706338
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Niet strafbaar nee, maar heel Nederland valt wel over je heen.
Ja dat is waar. En of dat meisje nu echt verliefd is in zo'n situatie vraag ik mij ook af.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:41:56 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97706381
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja dat is waar. En of dat meisje nu echt verliefd is in zo'n situatie vraag ik mij ook af.
Jawel zo knap en rijk is ie ook alweer niet. Lijkt me sterk dat het een golddigger is.
C'est la vie
pi_97706409
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Jawel zo knap en rijk is ie ook alweer niet. Lijkt me sterk dat het een golddigger is.
Beroemd zijn trek ook mensen aan.
14 SHADES OF GREY
pi_97706438
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mwoah, ik denk het wel. (jonge) meiden vallen volgens mij al best wel snel voor iemand die bekend is/rijk is/macht heeft, vooral als ie ook nog een beetje aardig lult.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:45:43 #95
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97706535
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:43 schreef minibeer het volgende:

[..]

Mwoah, ik denk het wel. (jonge) meiden vallen volgens mij al best wel snel voor iemand die bekend is/rijk is/macht heeft, vooral als ie ook nog een beetje aardig lult.
En ze komt uit de linkse grachtengordel en doet de kunstacademie.
Lijkt me sterk dat ze überhaupt wist wat ie deed en verdiende.
C'est la vie
pi_97706895
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:45 schreef heloef het volgende:

[..]

En ze komt uit de linkse grachtengordel en doet de kunstacademie.
Lijkt me sterk dat ze überhaupt wist wat ie deed en verdiende.
Zelfs ik weet wie Giel Beelen is, en ik ken amper bekende Nederlanders. Maar het zou kunnen, heb je haar ook ontmoet?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:01:41 #97
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97707197
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef minibeer het volgende:

[..]

Zelfs ik weet wie Giel Beelen is, en ik ken amper bekende Nederlanders. Maar het zou kunnen, heb je haar ook ontmoet?
Nee dat meisje was er toen niet bij toen ik hem tegenkwam.
C'est la vie
pi_97707554
De meet was gezellig. Moest helaas wat eerder weg, dus het avondprogramma niet mee kunnen maken, maar het was leuk! Met mooi weer in het park gezeten en gezellig gepraat. Leuk om te zien wie er achter de accounts zitten en moet eerlijk bekennen dat het allemaal hartstikke aardige mensen zijn. :)
pi_97707734
Ah ben ik morgen net een dag te laat in Utrecht voor de meet. ;(
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:16:00 #100
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97707819
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah ben ik morgen net een dag te laat in Utrecht voor de meet. ;(
Je had de datum verkeerd?
14 SHADES OF GREY
pi_97707875
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Je had de datum verkeerd?
Nee, kon vandaag niet maar ben morgen toevallig wel in Utrecht.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:18:40 #102
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97707954
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:17 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee, kon vandaag niet maar ben morgen toevallig wel in Utrecht.
Ik ook niet :P iets met een date ofzo :+ Die date was gezellig. Gezellig gekletst op een terrasje. Nu maar hopen dat zij het net zo leuk vond als ik en er een vervolg inzit.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:18:46 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97707960
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:09 schreef Halcon het volgende:
De meet was gezellig. Moest helaas wat eerder weg, dus het avondprogramma niet mee kunnen maken, maar het was leuk! Met mooi weer in het park gezeten en gezellig gepraat. Leuk om te zien wie er achter de accounts zitten en moet eerlijk bekennen dat het allemaal hartstikke aardige mensen zijn. :)
Is ie nog bezig? :o
C'est la vie
pi_97707975
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Is ie nog bezig? :o
Dat denk ik wel.
pi_97707997
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ook niet :P iets met een date ofzo :+ Die date was gezellig. Gezellig gekletst op een terrasje. Nu maar hopen dat zij het net zo leuk vond als ik en er een vervolg inzit.
Al een after-date sms ontvangen of iets in die richting?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:20:24 #106
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97708040
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Al een after-date sms ontvangen of iets in die richting?
nee nog niet :) en heb zelf nog niets gestuurd. Ik weet ook niet of dat wel zo verstandig is. :{
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:20:26 #107
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97708042
quote:

[..]

Nog dingen opgemerkt waarvan je dacht "ja ze vindt me ook leuk" manier waarop ze keek, met haar haar spelen enz?
C'est la vie
pi_97708050
quote:

[..]

Oohja das waar ook, het was wel wat dus?
pi_97708087
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

nee nog niet :) en heb zelf nog niets gestuurd. Ik weet ook niet of dat wel zo verstandig is. :{
Als zij precies hetzelfde denkt, dan blijft het contact nog even uit. Persoonlijk denk ik dat een smsje sturen om aan te geven dat je het naar je zin hebt gehad en dat het je gezellig lijkt om nog 'n keer iets te gaan doen geen kwaad te kunnen.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:22:18 #110
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97708134
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Nog dingen opgemerkt waarvan je dacht "ja ze vindt me ook leuk" manier waarop ze keek, met haar haar spelen enz?
Helaas ben ik niet goed in oppikken van dat soort "hints" :{ Vandaar dat ik geen idee heb wat ze er nu echt van vond.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:20 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Oohja das waar ook, het was wel wat dus?
Ja :D
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:22:47 #111
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97708163
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als zij precies hetzelfde denkt, dan blijft het contact nog even uit. Persoonlijk denk ik dat een smsje sturen om aan te geven dat je het naar je zin hebt gehad en dat het je gezellig lijkt om nog 'n keer iets te gaan doen geen kwaad te kunnen.
Misschien dat ik dat wel doe :)
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:27:11 #112
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97708338
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Gewoon een beetje casual in de trant "Heb je het ook zo leuk gehad vandaag? Zullen we het een keertje over doen? :)"
C'est la vie
pi_97708342
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik denk dat het weinig kwaad kan. Laat je niets van zich horen, dan gaat zij zich misschien ook wel vragen stellen.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:31:02 #114
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97708498
ik zal zo wat sturen :) of als ze online is via msn
14 SHADES OF GREY
pi_97708521
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
ik zal zo wat sturen :) of als ze online is via msn
En dan even kijken hoe ze reageert.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:33:07 #116
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97708585
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:31 schreef Halcon het volgende:

[..]

En dan even kijken hoe ze reageert.
Dat zal ik doen :Y
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:33:26 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97708598
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat zal ik doen :Y
Spannend ben benieuwd.
C'est la vie
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:37:49 #118
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97708757
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Spannend ben benieuwd.
Ik zelf ook :P
14 SHADES OF GREY
pi_97708774
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:33 schreef heloef het volgende:

[..]

Spannend ben benieuwd.
Ik ook wel. Is vaak spannender dan de date zelf.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:42:30 #120
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97708940
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Inderdaad :{
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:49:32 #121
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97709249
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik leef altijd iets te enthousiast mee met mensen.
C'est la vie
pi_97709300
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik leef altijd iets te enthousiast mee met mensen.
Ik gun het Tijnbrein wel dat dit positief afloopt.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:52:19 #123
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97709360
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook :Y
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:56:34 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97709547
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:50 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat zeker maar ik beleef soms dates van vrienden als voetbalwedstrijden. :')
Haal ik een soort van voldoening uit denk ik.
C'est la vie
pi_97709721
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat zeker maar ik beleef soms dates van vrienden als voetbalwedstrijden. :')
Haal ik een soort van voldoening uit denk ik.
Dat is vrij herkenbaar. Ben helemaal geen beller, maar als vrienden een date hebben gehad, dan bel ik wel altijd even om te vragen hoe het is geweest.
pi_97711124
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Fijn dat je het naar je zin had!
Zijn er nog updates van de meet (edit, die zijn in de andere topic. dus laat maar zitten). Tof dat MLiG toch gekomen is!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:32:54 #127
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97711312
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:29 schreef greatjob het volgende:

[..]

Fijn dat je het naar je zin had!
Zijn er nog updates van de meet (edit, die zijn in de andere topic. dus laat maar zitten). Tof dat MLiG toch gekomen is!
Dank je :)
14 SHADES OF GREY
pi_97711709
Het was inderdaad een enorm gezellige meet.
Blij dat ik toch gekomen ben.
Iedereen heeft mij ook enorm in positieve zin verrast.
Het was samengevat een leuke dag in het park en als afsluiting samen wat gegeten.
Leuk ook om nu de mensen achter de username te hebben leren kennen.

Mera was verder handig te herkennen, aangezien ze een shirtje aan had met haar usericon erop.

[ Bericht 14% gewijzigd door dyna18 op 04-06-2011 21:58:25 ]
pi_97712244
Iedereen zit nu trouwens in de trein naar huis, dus verslagen zullen later vanavond wel komen (en anders morgen).
pi_97712804
Tijn, over die sms: het lijkt me niet zo verstandig om gelijk al te vragen naar een vervolgdate - stuur eerst gewoon een neutraal smsje/msnberichtje waarin je zegt dat je het leuk hebt gevonden en wacht dan haar reactie af voor je over een volgende date begint.
pi_97712926
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef HappyGirl91 het volgende:
Tijn, over die sms: het lijkt me niet zo verstandig om gelijk al te vragen naar een vervolgdate - stuur eerst gewoon een neutraal smsje/msnberichtje waarin je zegt dat je het leuk hebt gevonden en wacht dan haar reactie af voor je over een volgende date begint.
Idd. Je kan wel aan het einde vragen of ze het leuk vond, maar dan krijg je ook niet altijd oprecht antwoord
pi_97713296
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:02 schreef minibeer het volgende:

[..]

Idd. Je kan wel aan het einde vragen of ze het leuk vond, maar dan krijg je ook niet altijd oprecht antwoord
Op de vraag of ze nog 'n keer iets leuks wat doen krijg je wsl. al een antwoord waar je wat meer mee kunt. Als ze dan bv. zegt 'nee', 'we zien wel' of 'ik heb het druk, ik laat nog wel iets weten' dan weet je genoeg. Als ze 'ja' zegt zit je vaak in de goede richting.
pi_97713604
God. Ik zie op tegen vanavond. Verjaardag van het broertje van een vriendin van me :P Maar ik ben als enige outsider daar :') Dronken ouders van hun zijn vreemd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:41 schreef dyna18 het volgende:
Het was inderdaad een enorm gezellige meet.
Blij dat ik toch gekomen ben.
Iedereen heeft mij ook enorm in positieve zin verrast.
Het was samengevat een leuke dag in het park en als afsluiting samen wat gegeten.
Leuk ook om nu de mensen achter de username te hebben leren kennen.

Mera was verder handig te herkennen, aangezien ze een shirtje aan had met haar usericon erop.
Het is dus goed uitgepakt! Anders was niet iedereen uit eten gegaan.
pi_97715037
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:12 schreef greatjob het volgende:
Het is dus goed uitgepakt! Anders was niet iedereen uit eten gegaan.
Inderdaad. Iedereen kon het prima met elkaar vinden. Ook de users die het niet altijd online met elkaar eens waren.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 22:52:46 #135
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97716109
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:34 schreef dyna18 het volgende:
Inderdaad. Iedereen kon het prima met elkaar vinden. Ook de users die het niet altijd online met elkaar eens waren.
Sowieso komen mensen online vaak botter over dan in het echt. Lompe dingen zeg je IRL niet tegen elkaar.
pi_97718602
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 10:31 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Euh what?
Ik hoop toch echt dat je wel wat geslapen hebt vannacht.
Zucht. Ik ben blijkbaar in slaap gevallen, wat ik helemaal niet wilde. Heb me uiteindelijk dus verslapen en werd wakker gebeld door m'n boze vriendin met de vraag waar ik bleef. Trein gemist, maar goed, alles is goedgekomen en ben nu thuis.. Wat een kut dag met OV! Echt, alles was bomvol..

Hoe was de meet? :)
pi_97718680
Zo weer wakker na een tukje, was rond een uur of 7 in elkaar gedut , leuk dat het goed heeft uitgepakt.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:38:21 #138
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_97718723
In het kort de meet vanuit mijn oogpunt: ik was me op de heenreis behoorlijk druk aan het maken. De zenuwachtigheid was nog wat te hoog aan mijn kant vond ik. Verder mij goed vermaakt, ik voelde me goed op mijn gemak in een groep die ik nog nooit had gezien van te voren.

Het is wel apart dat er nu een link is tussen de persoon en de letters op het scherm ;).

Ik zou niet weten hoe ik over kwam op anderen, ik heb dat op de "automatische piloot" gedaan. Ik denk dat de indruk die ik achter heb gelaten wel redelijk was ;). Dit geeft me iets meer vertrouwen om aan mezelf te werken en niet alles suf op mezelf te betrekken (het leven is echt niet zo zwaar als ik het nu voor mezelf maak ...).
pi_97718855
Het is wel heel knap dat MLIG kwam , denk toch dat het voor hem een hele stap is. :Y
pi_97718903
Vanavond maar is niet uit wie ook niet
?:-)
pi_97719027
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:41 schreef bjanaan het volgende:
Ik.
Heb zo'n dodelijk vermoeiende gehad. :')
pi_97719053
Ik maar ik ga meestal alleen op vrijdag , en aangezien ik nog spierpijn had van donderdag. Ben nu de goodgirl aan het kijken die ik geleend had van overbuurvrouw.
Moet wel zeggen dat ik allergisch ben voor Jenifer Aniston , dus ben benieuwd hoe lang ik deze uitzit.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:43:56 #143
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97719061
quote:
Ik, maar dat is niet zo raar.
C'est la vie
pi_97719086
quote:
Ik ook niet. Morgen een drukke dag.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:45:12 #145
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97719137
Ik en mijn beloftes ook altijd nu moet ik morgen naar de kerk. :')
C'est la vie
pi_97719212
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:38 schreef Daalder82 het volgende:
In het kort de meet vanuit mijn oogpunt: ik was me op de heenreis behoorlijk druk aan het maken. De zenuwachtigheid was nog wat te hoog aan mijn kant vond ik. Verder mij goed vermaakt, ik voelde me goed op mijn gemak in een groep die ik nog nooit had gezien van te voren.

Het is wel apart dat er nu een link is tussen de persoon en de letters op het scherm ;).

Ik zou niet weten hoe ik over kwam op anderen, ik heb dat op de "automatische piloot" gedaan. Ik denk dat de indruk die ik achter heb gelaten wel redelijk was ;). Dit geeft me iets meer vertrouwen om aan mezelf te werken en niet alles suf op mezelf te betrekken (het leven is echt niet zo zwaar als ik het nu voor mezelf maak ...).
Druk maken is dus nergens voor nodig. :) Dat blijkt maar weer eens.

Leuk ook dat iedereen het een gezellige dag vond. Geslaagde meet wat mij betreft.
pi_97719214
Oh thank you , berichtje is schijnbaar gelezen en ik heb geen antwoord terug gehad alla ik wil helemaal niet met je praten bitch , dus dat valt ook wel weer mee. Ben benieuwd of die me nu toch wel durft aan te spreken, wat waarschijnlijk wel zo zal zijn omdat eerst een vriend het van hem vroeg.
pi_97719275
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
Ik en mijn beloftes ook altijd nu moet ik morgen naar de kerk. :')
Damn ik moest vroeger van mijn ouders altijd naar de kerk , gat wat had ik daar een hekel aan :N
pi_97719496
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ook niet. Morgen een drukke dag.
Slim anders houd je het morgen niet vol:p.
pi_97719596
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:51 schreef bjanaan het volgende:

[..]

Slim anders houd je het morgen niet vol:p.
Morgen gaat dan nog wel, maar maandag krijg ik dan de echte tikken en ik moet maandag weer werken.
pi_97719792
quote:
Ik ook niet. Op zich wel jammer, had best zin om naar een bepaalde tent te gaan in de stad die alleen op zaterdag leuk is maar ben te moe. Echt een drukke dag gehad en vooral een drukke week.
pi_97719940
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:38 schreef Daalder82 het volgende:

Je kwam prima op mij over.
We hebben zeker gezellig gepraat, dus geen reden om je zorgen te maken.
Ik zal je ook nog de gevraagde info toesturen.
pi_97719956
Ben ik de enige die nog uit gaat? :o
pi_97720006
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:01 schreef moneyfornothing het volgende:
Ben ik de enige die nog uit gaat? :o
Schijnbaar :Y :Y
  zondag 5 juni 2011 @ 00:02:39 #155
179534 Waaghals
pi_97720031
ik ga straks ook uit voor zo'n 8 uur hoor
pi_97720071
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:02 schreef Waaghals het volgende:
ik ga straks ook uit voor zo'n 8 uur hoor
^O^

Waar zijn je tieten heen?
  zondag 5 juni 2011 @ 00:04:20 #157
179534 Waaghals
pi_97720107
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:03 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

^O^

Waar zijn je tieten heen?
daar ga ik dan over dromen als ik uitgeschakeld in bed lig
maar hou tegenwoordig meer van jam dan van tieten
pi_97720119
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:57 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ik ook niet. Op zich wel jammer, had best zin om naar een bepaalde tent te gaan in de stad die alleen op zaterdag leuk is maar ben te moe. Echt een drukke dag gehad en vooral een drukke week.
Is toch ook best lekker avondje thuis, beetje FOK!ken.
pi_97720247
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:04 schreef Waaghals het volgende:

[..]

daar ga ik dan over dromen als ik uitgeschakeld in bed lig
maar hou tegenwoordig meer van jam dan van tieten
Dus je hebt gewoon genoeg van tieten
pi_97720321
Ik ben alweer een uurtje thuis. Was best vreemd om te zitten met haar familie die inderdaad vrij dronken was. Ik ga zo maar slapen. Veels te laat gemaakt de vorige dagen, mijn bioritme was compleet verstoord na mijn tentamenweek.
  zondag 5 juni 2011 @ 00:09:57 #161
179534 Waaghals
pi_97720355
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:07 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dus je hebt gewoon genoeg van tieten
nou weet je, als je thuis zit en je mag geen snoep hebben
dan kun je er maar beter niet aan denken
pi_97720482
Ik loop nu gewoon met het nummer bier en tieten in mijn hoofd.
Trouwens als iemand gewoon the good girl wil kijken niet doen , wat een deprimerende film
pi_97720516
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik loop nu gewoon met het nummer bier en tieten in mijn hoofd.
Trouwens als iemand gewoon the good girl wil kijken niet doen , wat een deprimerende film
hoezo een depri film?
  zondag 5 juni 2011 @ 00:15:08 #164
179534 Waaghals
pi_97720554
ik lust geen bier
pi_97720576
Omdat het over een vage vrouw gaat die haar huwelijk zat is , en er een boel deprimerende karakters inzitten. Dacht dat het een chickflick was maar het is meer over een stelletje deprimerende mensen bij elkaar .
pi_97720590
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef Waaghals het volgende:
ik lust geen bier
hertog jan O+
pi_97720603
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef Waaghals het volgende:
ik lust geen bier
:o :o :o :o Dat is heel zeldzaam
pi_97720609
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:15 schreef formerjellybean het volgende:
Omdat het over een vage vrouw gaat die haar huwelijk zat is , en er een boel deprimerende karakters inzitten. Dacht dat het een chickflick was maar het is meer over een stelletje deprimerende mensen bij elkaar .
awww. ik ben gewend om deprimerende films te kijken (damn you, indie films).
  zondag 5 juni 2011 @ 00:16:45 #169
179534 Waaghals
pi_97720627
Dat weet ik niet, maar ik drink zowiezo geen alcohol
pi_97720650
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:16 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

:o :o :o :o Dat is heel zeldzaam
Nahh valt best mee.
pi_97720655
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:16 schreef greatjob het volgende:

[..]

awww. ik ben gewend om depri films te kijken :P
Ik ook wel maar ik ben ook allergisch voor Jenifer Aniston en dat maakt de combo erg
  zondag 5 juni 2011 @ 00:17:56 #172
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97720673
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:16 schreef Waaghals het volgende:
Dat is pas echt zeldzaam.
C'est la vie
pi_97720710
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:16 schreef Waaghals het volgende:
een speciale reden waarom je het niet drinkt?
pi_97720746
quote:

[..]

Maar hoe weet je dat? Het is voor mij duidelijk dat zij het is natuurlijk, maar of ze echt zo is op de manier waarop ze post zeg maar.. ? Ik vind dat eerlijk, moeilijk te geloven. Ik heb altijd het idee dat ze gewoon een beetje speelt hier, tijdverdrijf..
pi_97720797
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik ook wel maar ik ben ook allergisch voor Jenifer Aniston en dat maakt de combo erg
Waarom? Ze is mooi en leuk.

quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is pas echt zeldzaam.
Vind ik niet. :P Ik ben nou ook niet echt gek op bier enzovoort. Mixjes lust ik weer wel.
  zondag 5 juni 2011 @ 00:20:42 #176
179534 Waaghals
pi_97720802
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:18 schreef greatjob het volgende:

[..]

een speciale reden waarom je het niet drinkt?
ja, het is niet te zuipen :o
pi_97720812
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:04 schreef bjanaan het volgende:

[..]

Is toch ook best lekker avondje thuis, beetje FOK!ken.
Wat me er nog het meest aan bevalt is het glas sinaasappelsap dat voor m'n neus staat. Een dag zonder alcohol was ik wel aan toe.

Fokken is nou niet echt een passie van me. ;) Maar goed, als je de rest van het internet er ook bij betrekt, ja dan is 't wel chill. Want dan telt de korte chat die ik net had met m'n voornaamste datesitecontact namelijk ook mee.. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_97720948
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ze had wel iets als Rachel, hoewel ik Friends niet vaak keek. Maar iedereen van Friends in een film heeft een _O- gevoel bij mij.
pi_97720998
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:20 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Wat me er nog het meest aan bevalt is het glas sinaasappelsap dat voor m'n neus staat. Een dag zonder alcohol was ik wel aan toe.

Fokken is nou niet echt een passie van me. ;) Maar goed, als je de rest van het internet er ook bij betrekt, ja dan is 't wel chill. Want dan telt de korte chat die ik net had met m'n voornaamste datesitecontact namelijk ook mee.. O+

SPOILER
Nou geniet er van maat!
pi_97721170
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:20 schreef Waaghals het volgende:

[..]

ok! ^^ ik vind eigenlijk alleen bier lekker (en sommige mierzoete mixen). herotg jan vind ik gewoon geweldig qua smaak.
pi_97721196
quote:

[..]

Puur niet nee.
pi_97721248
quote:

[..]

zo oneens , het is wel gezellig
  zondag 5 juni 2011 @ 00:31:45 #183
179534 Waaghals
pi_97721331
ik vind het allemaal niet lekker, bovendien blijf ik graag nuchter
pi_97721358
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:31 schreef Waaghals het volgende:
wat compleet te begrijpen is! :)
pi_97721475
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:31 schreef Waaghals het volgende:
Mwoah ik heb toch wel nodig wil ik enigzins sociaal doen :')
SPOILER
  zondag 5 juni 2011 @ 00:35:44 #186
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97721531
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:34 schreef minibeer het volgende:

[..]

Mwoah ik heb toch wel nodig wil ik enigzins sociaal doen :')
SPOILER
Doe eens sociaal en scan die kidsweek in.
C'est la vie
pi_97721590
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:29 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

zo oneens , het is wel gezellig
Ik lust het wel, maar voor gezelligheid heb ik het niet nodig. Een beetje triest als de mate van gezelligheid 1 op 1 te relateren is aan het promillage alcohol in je bloed. :')
pi_97721650
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik lust het wel, maar voor gezelligheid heb ik het niet nodig. Een beetje triest als de mate van gezelligheid 1 op 1 te relateren is aan het promillage alcohol in je bloed. :')
alcohol doet mij geen wonderen op sociaal gebied! :P
ik word te lief als ik alcohol op heb, en stiller :S
on topic: ik denk zelfs niet aan versieren als ik alcohol heb onder andere
pi_97721676
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:24 schreef bjanaan het volgende:

[..]

Nou geniet er van maat!
Dank je. ^O^

(wat een vriendelijkheid in dit topic :o post-meet effects? :P )
pi_97721948
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:36 schreef Halcon het volgende:

[..]

Meet het niet hoor , maar bier drink ik nooit alleen , dus vandaar is het gezellig ;) . Als ik een filmpje kijk dan is het alleen een mix cola en safari.
pi_97722011
Oh cool Pink is bevallen, dat zal een leuke rock en roll baby worden. Vind haar man en haar zo'n leuk apart koppel *O* *O* *O* *O*
pi_97722031
Ik wil ook een aparte man O-)
  zondag 5 juni 2011 @ 00:47:22 #193
179534 Waaghals
pi_97722055
ik ken wel een paar aparte kerels in deze thread hoor :')
pi_97722164
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Meet het niet hoor , maar bier drink ik nooit alleen , dus vandaar is het gezellig ;) . Als ik een filmpje kijk dan is het alleen een mix cola en safari.
Drink je altijd bier als je uitgaat?
pi_97722243
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

ik drink zo ie zo nooit alleen.
pi_97722298
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:39 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Dank je. ^O^

(wat een vriendelijkheid in dit topic :o post-meet effects? :P )
Ben niet geweest vandaag weer een lekkere pot gehockeyd ja lach me maar uit.
pi_97722300
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Drink je altijd bier als je uitgaat?
Ja
  zondag 5 juni 2011 @ 00:53:15 #198
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97722309
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:46 schreef formerjellybean het volgende:
Oh cool Pink is bevallen, dat zal een leuke rock en roll baby worden. Vind haar man en haar zo'n leuk apart koppel *O* *O* *O* *O*
Baby's toch?
C'est la vie
pi_97722342
Waarom posten de anderen nog niet? Liggen die allemaal met elkaar in bed nu? :D
Ron Paul 2012
pi_97722366
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:54 schreef Supersoep het volgende:
Waarom posten de anderen nog niet? Liggen die allemaal met elkaar in bed nu? :D
Strawberry post ook verdacht weinig. 8-)
  zondag 5 juni 2011 @ 00:55:44 #201
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97722392
quote:
14s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Strawberry post ook verdacht weinig. 8-)
Die is MLiG op dit moment aan het ontmaagden.
C'est la vie
pi_97722423
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Ze krijgt in Frankrijk toch wat inwendige stokslagen met stokbroden en zo?
pi_97722431
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat zal eerder Mera of Minnemin zijn dan. Of deelnemer, als ze allebei desperate zijn.
Ron Paul 2012
pi_97722469
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Baby's toch?
Nee een dochter , Willow Sage Hart, wat ik een mooie naam vind trouwens . Waarschijnlijk ook graag naar Buffy gekeken :D
  zondag 5 juni 2011 @ 00:58:37 #205
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97722506
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:57 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nee een dochter , Willow Sage Hart, wat ik een mooie naam vind trouwens . Waarschijnlijk ook graag naar Buffy gekeken :D
Oh leuk, dacht dat het er meer zouden worden want jezus wat was die vrouw enorm geworden.
C'est la vie
pi_97722556
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:56 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat zal eerder Mera of Minnemin zijn dan. Of deelnemer, als ze allebei desperate zijn.
Is Mera niet aan het dansen met Techno?
pi_97722558
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:52 schreef bjanaan het volgende:

[..]

Pff.. ik hou niet van hockey maar om daar nu iemand voor uit te lachen. Laat staan voor het niet gaan naar een fok-meet.
pi_97722566
Maar zijn er nog koppeltjes gevormd op de meet ???
  zondag 5 juni 2011 @ 01:01:52 #209
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97722617
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
Moet wel want het is verdomd stil hier.
C'est la vie
pi_97722639
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
Niet dat ik weet / heb gezien.
pi_97722675
Mijn kat heeft een kroelaanval die zit bijna op mijn laptop O+
pi_97722680
Hebben jullie versieren beoefend/besproken?
pi_97722702
Of geoefend met versieren ???
pi_97722771
En ik ben nog jong ik neem aan dat er geen dames van 16 rondliepen op de meet.
Ouder is natuurlijk ook niet verkeerd maar moet niet richting het bejaardentijdperk gaan.
  zondag 5 juni 2011 @ 01:05:26 #215
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97722772
Heb achteraf een beetje spijt dat ik niet ben geweest. Als ik had geweten dat er geen leuke fotoverslagen gingen komen was ik nog misschien gegaan.
C'est la vie
  zondag 5 juni 2011 @ 01:06:01 #216
179534 Waaghals
pi_97722800
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
Heb achteraf een beetje spijt dat ik niet ben geweest. Als ik had geweten dat er geen leuke fotoverslagen gingen komen was ik nog misschien gegaan.
ja die orgie heb je ff mooi gemist
pi_97722812
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:03 schreef formerjellybean het volgende:
Of geoefend met versieren ???
Neuh. Er lag wel een stelletje in het park flink te vozen, maar die mensen hoorden niet bij de meet.
  zondag 5 juni 2011 @ 01:07:05 #218
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97722850
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:06 schreef Waaghals het volgende:

[..]

ja die orgie heb je ff mooi gemist
Nou ik wou gewoon die koppen van de mensen zien. Ik dacht dat er net als bij elke andere meet gewoon foto's zouden komen. Maar helaas dat mag niet ofzo.
C'est la vie
  zondag 5 juni 2011 @ 01:07:27 #219
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97722866
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:56 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Of deelnemer, als ze allebei desperate zijn.
Dan naai ik liever jou Supersoep.

SPOILER
The view from nowhere.
pi_97722899
Eigenlijk wil ik wel eens horen hoe MLIG het vond , het is zo stil :Y
pi_97722974
Volgens mij is er afgesproken om er zo weinig mogelijk over te zeggen. Jammer.
Ron Paul 2012
  zondag 5 juni 2011 @ 01:10:43 #222
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97722993
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:52 schreef bjanaan het volgende:
Jeugd dus. Dan heb je nog tijd zat :)
  zondag 5 juni 2011 @ 01:11:08 #223
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97723012
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:10 schreef Supersoep het volgende:
Dat gevoel heb ik ook, geen fotos kan ik begrijpen, maar ik had wel wat verslagen verwacht.
C'est la vie
pi_97723059
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:10 schreef Supersoep het volgende:
Nee, daar is niets over afgesproken. Wat verwacht je dan dat mensen er over zouden moeten zeggen? Er is door meerdere mensen gezegd waar we hebben gezeten, dat het gezellig was, wie er waren.... Om nu een log te posten van alles wat er is besproken lijkt me niet echt nodig.
pi_97723060
MLIG waar ben je }:|
pi_97723067
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Jeugd dus. Dan heb je nog tijd zat :)
Precies, zo is dat!
  zondag 5 juni 2011 @ 01:13:50 #227
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97723109
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, daar is niets over afgesproken. Wat verwacht je dan dat mensen er over zouden moeten zeggen? Er is door meerdere mensen gezegd waar we hebben gezeten, dat het gezellig was, wie er waren.... Om nu een log te posten van alles wat er is besproken lijkt me niet echt nodig.
Nou MLiG heeft een grote stap voorwaarts gezet. Voor iemand in zijn positie is dit een hele grote stap voorwaarts. Ik ben wel benieuwd wat hij er zelf van vond.
C'est la vie
pi_97723157
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou MLiG heeft een grote stap voorwaarts gezet. Voor iemand in zijn positie is dit een hele grote stap voorwaarts. Ik ben wel benieuwd wat hij er zelf van vond.
Dat zal hij later nog wel melden als hij daar behoefte aan heeft. Hij kan zelf ook het beste aangeven wat hij van de meet vond. :)
pi_97723179
Ik vind het wel heel knap en hoop voor hem dat die nu wat vaker gaat proberen om onder de mensen te komen
pi_97723185
quote:

[..]

Ik heb het niet over een log, de afwezigheid van de meet-gangers valt me alleen wat op, de uitzondering (was) ben jij eigenlijk.
Ron Paul 2012
pi_97723212
Deelnemer post toch ook die was er ook
pi_97723253
Ja, vandaar het woordje tussen aanhalingstekens. Want het mocht even duren.
Ron Paul 2012
pi_97723261
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:16 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik heb het niet over een log, de afwezigheid van de meet-gangers valt me alleen wat op, de uitzondering (was) ben jij eigenlijk.
Een aantal mensen hadden 's avonds nog andere afspraken en zullen nu op die afspraken zijn en/of slapen. Sowieso is het ook zaterdagavond. Misschien zijn ze op stap?

Verder heb ik Dyna, Daalder, Deelnemer, Godshand en mezelf zien posten. Da's ongeveer 50% van de meet.
  zondag 5 juni 2011 @ 01:19:17 #234
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97723299
quote:
Ik ben vooral benieuwd naar wat de die-hard "mij lukt het niet" types besproken hebben, en of ze nog tot wat inzichten gekomen zijn. Maar dat kunnen ze idd het best zelf vertellen.
pi_97723340
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
Ik ook. Echt. Maar ik had de keuze; of met vrienden/innen op pad óf met vreemden waar ik bij de meeste mensen toch niet echt 'n ''klik'' mee had online. Misschien met 2/3 personen, maar dan houdt het ook op. Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk. En dan heb ik vandaag ook nog eens een kut dag gehad, had beter naar de meet kunnen gaan. Ach, je kan niet alles hebben heh. :P
pi_97723344
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik ben vooral benieuwd naar wat de die-hard "mij lukt het niet" types besproken hebben, en of ze nog tot wat inzichten gekomen zijn. Maar dat kunnen ze idd het best zelf vertellen.
Ja, denk ik wel. Heb aangegeven wat ik er van vond. Ik kan niet voor anderen spreken wat zij er van vonden. Denk overigens wel dat iedereen het een gezellige dag vond.
pi_97723379
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:20 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik ook. Echt. Maar ik had de keuze; of met vrienden/innen op pad óf met vreemden waar ik bij de meeste mensen toch niet echt 'n ''klik'' mee had online. Misschien met 2/3 personen, maar dan houdt het ook op. Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk. En dan heb ik vandaag ook nog eens een kut dag gehad, had beter naar de meet kunnen gaan. Ach, je kan niet alles hebben heh. :P
Achteraf praten is altijd makkelijker natuurlijk en een kutdag zie je ook niet altijd vantevoren aankomen.Zou wel leuk zijn geweest als je naar de meet was gekomen, maar de volgende keer beter.
pi_97723387
Dit keer blijf ik eens laat op sinds ik begin van de avond aardig wat uurtjes heb geslapen
pi_97723414
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:21 schreef formerjellybean het volgende:
Dit keer blijf ik eens laat op sinds ik begin van de avond aardig wat uurtjes heb geslapen
Stort je je vannacht niet in het wilde en losbandige uitgaansleven van Wormerveer?
  zondag 5 juni 2011 @ 01:24:13 #240
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97723475
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:22 schreef Halcon het volgende:
Stort je je vannacht niet in het wilde en losbandige uitgaansleven van Wormerveer?
Noemen ze zo die tippelzone op 't industrieterrein tegenwoordig?
pi_97723476
Nee , ga maar 1 keer per week en meestal is dat vrijdag en op uitzonderingen vaker. En nu is eindelijk mijn spierpijn van donderdag bijna over *O* *O* *O*
pi_97723491
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:24 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , ga maar 1 keer per week en meestal is dat vrijdag en op uitzonderingen vaker. En nu is eindelijk mijn spierpijn van donderdag bijna over *O* *O* *O*
Ben je donderdag zo hard tekeer gegaan?
pi_97723495
quote:
12s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

_O-
pi_97723500
quote:
12s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

Pas op hoor ~O> ~O> ~O>
pi_97723512
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Achteraf praten is altijd makkelijker natuurlijk en een kutdag zie je ook niet altijd vantevoren aankomen.Zou wel leuk zijn geweest als je naar de meet was gekomen, maar de volgende keer beter.
Inderdaad. Eerlijk gezegd dacht ik er ook negatief over, kortzichtig van mezelf eigenlijk. Maar wie hebben er vandaag allemaal met het OV (trein) gereisd? Ik ben zowat flauw gevallen in de trein, zo vol en de hitte, nog nooit meegemaakt :{

Heb goddomme blaren en een ontsteking in m'n teen door vandaag. :')
  zondag 5 juni 2011 @ 01:26:36 #246
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97723533
Anyway, ik ga tukken. Morgenochtend tannissen met de jongedame. :W
pi_97723552
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ben je donderdag zo hard tekeer gegaan?
Ja heel erg lopen feesten bij de buhne staan hossen , wat wel leuk was een stel kennissen van mij hadden hun ouders ook mee, maar die hebben mee staan feesten wat ik heel leuk vond omdat ik nogal nette ouders heb die totaal niet naar kroegen ofzo gaan.
Lijkt me heel tof om zulke ouders te hebben
pi_97723587
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:25 schreef Mpj het volgende:

[..]

Inderdaad. Eerlijk gezegd dacht ik er ook negatief over, kortzichtig van mezelf eigenlijk. Maar wie hebben er vandaag allemaal met het OV (trein) gereisd? Ik ben zowat flauw gevallen in de trein, zo vol en de hitte, nog nooit meegemaakt :{

Aantal mensen waren wel met de trein. Op het station waren volgens mij wel wat omroepberichten te horen over vertragingen.

Ik reis zelden tot nooit met de trein. Het is leuk als je rustig kunt zitten en van deur tot deur kunt reizen, maar kan dat niet dan vind ik het OV over het algemeen een drama.
pi_97723610
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja heel erg lopen feesten bij de buhne staan hossen , wat wel leuk was een stel kennissen van mij hadden hun ouders ook mee, maar die hebben mee staan feesten wat ik heel leuk vond omdat ik nogal nette ouders heb die totaal niet naar kroegen ofzo gaan.
Kan me er weinig bij voorstellen dat het gezellig is als vrienden hun ouders meenemen, maar goed... In Wormerveer kan het kennelijk allemaal.
  zondag 5 juni 2011 @ 01:31:47 #250
179534 Waaghals
pi_97723660
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kan me er weinig bij voorstellen dat het gezellig is als vrienden hun ouders meenemen, maar goed... In Wormerveer kan het kennelijk allemaal.
anders krijg je de kroeg nooit vol daar
  zondag 5 juni 2011 @ 01:32:16 #251
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97723677
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:25 schreef Mpj het volgende:

[..]

Dit zijn dagen dat ik sowieso niks doe vanwege die hitte. Gewoon een beetje lekker in de zon zitten.
Heb vandaag een soort van generale repetitie gehouden met barbecueën volgende week komen er wat vrienden en familie langs en dan pakken we het grootser aan.
Uiteindelijk niet zoveel spijt gehad dat ik de meet heb gemist. :Y Alleen jammer dat ik de koppen achter de users niet heb kunnen zien.
C'est la vie
  zondag 5 juni 2011 @ 01:33:21 #252
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97723708
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat er gewoon mensen zijn die hun ouders meenemen naar zoiets. :{
C'est la vie
pi_97723751
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:31 schreef Waaghals het volgende:

[..]

anders krijg je de kroeg nooit vol daar
Kan me niet indenken dat veel kiddo's hun ouders mee gaan nemen naar de kroeg of als ze enige vrije keuze hebben in dezelfde kroeg gaan stappen als hun ouders. En dan dat hossen... :') Het klinkt als 'n hele platte toestand van een stel dorpsgekken.
pi_97723752
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Weet niet of het specifiek Wormerveer is hoor , er zullen gerust meerdere mensen met hele moderne ouders hebben die wel gezellig met zoon/ dochter even lekker naar de kroeg gaan.
Zelf ben het niet gewend want ik ben gereformeerd opgevoed , mijn ouders gingen meer naar de kerk, zus ging wel uit maar was heel braaf . Ik was de wilde van de familie en dat is altijd zo gebleven. Daardoor vind ik het ook leuk om te zien hoe anderen daarin kunnen zijn en wel zo'n band hebben dat ze met hun ouders gewoon kunnen feesten.
  zondag 5 juni 2011 @ 01:36:56 #255
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97723808
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:34 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Weet niet of het specifiek Wormerveer is hoor , er zullen gerust meerdere mensen met hele moderne ouders hebben die wel gezellig met zoon/ dochter even lekker naar de kroeg gaan.
Zelf ben het niet gewend want ik ben gereformeerd opgevoed , mijn ouders gingen meer naar de kerk, zus ging wel uit maar was heel braaf . Ik was de wilde van de familie en dat is altijd zo gebleven. Daardoor vind ik het ook leuk om te zien hoe anderen daarin kunnen zijn en wel zo'n band hebben dat ze met hun ouders gewoon kunnen feesten.
Ligt er aan wat voor een kroeg, een stamkroeg waar iedereen komt uit het dorp kan ik begrijpen. Maar echt stappen met je ouders vind ik dan weer raar.
C'est la vie
pi_97723819
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:34 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kan me niet indenken dat veel kiddo's hun ouders mee gaan nemen naar de kroeg of als ze enige vrije keuze hebben in dezelfde kroeg gaan stappen als hun ouders. En dan dat hossen... :') Het klinkt als 'n hele platte toestand van een stel dorpsgekken.
En wat als dat nou eens gezellig is ??? Ik vermaak me prima meerdere mensen vermaken zich . Snap niet wat daaraan nou de big deal is. Het is leuker dan thuis zitten.
pi_97723883
quote:

[..]

Ik kan me er weinig bij voorstellen. Denk dat de meeste kiddo's zich ook niet echt op hun gemak voelen en niet echt lekker losgaan als papa en mama aan de bar toe zitten te kijken. Het zal ook wel eerder uitzondering dan regel zijn.
  zondag 5 juni 2011 @ 01:39:56 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97723886
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:37 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

En wat als dat nou eens gezellig is ??? Ik vermaak me prima meerdere mensen vermaken zich . Snap niet wat daaraan nou de big deal is. Het is leuker dan thuis zitten.
Thuis zitten of stappen met je ouders, keuze is snel gemaakt.
C'est la vie
  zondag 5 juni 2011 @ 01:40:04 #259
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97723890
quote:

[..]

In Engeland is dat niet ongewoon. Hele gezinnen gaan daar samen naar de Pub.
The view from nowhere.
pi_97723893
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Ligt er aan wat voor een kroeg, een stamkroeg waar iedereen komt uit het dorp kan ik begrijpen. Maar echt stappen met je ouders vind ik dan weer raar.
Denk ook dat het ligt aan wat voor soort mensen. Het is ook een dorp wat ligt bij Amsterdam in de buurt en soms wonen hier ook mensen met die achtergrond.
pi_97723898
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:37 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Als alle 10 aanwezigen zich vermaken, is het verder prima natuurlijk.
  zondag 5 juni 2011 @ 01:41:23 #262
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97723930
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook als het een stamkroeg is waar je als sinds je 10de met de hele familie komt kan ik het wel begrijpen. Maar hier in Amsterdam heb je dat soort dingen niet dus is het voor mij moeilijk voor te stellen.
C'est la vie
pi_97723946
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:41 schreef heloef het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook als het een stamkroeg is waar je als sinds je 10de met de hele familie komt kan ik het wel begrijpen. Maar hier in Amsterdam heb je dat soort dingen niet dus is het voor mij moeilijk voor te stellen.
Ik zie het hier ook weleens, maar dan meestal 's middags wat drinken met de familie en met opa en oma erbij of 's avonds, maar dan zijn het meestal wel kids die jonger dan 14 zijn.
pi_97723952
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik denk dat je het daar best een beetje mee kan vergelijken, wel moet ik ook zeggen dat hier zowieso in dit dorp heel veel kroegen zitten, minsten 7 en best wel veel gewoon hier uitgaan, juist ook omdat het in Zaandam vaak mot is en hier is het relaxed.
  zondag 5 juni 2011 @ 01:43:56 #265
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97723992
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:42 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik denk dat je het daar best een beetje mee kan vergelijken, wel moet ik ook zeggen dat hier zowieso in dit dorp heel veel kroegen zitten, minsten 7 en best wel veel gewoon hier uitgaan, juist ook omdat het in Zaandam vaak mot is en hier is het relaxed.
In dorpen is het nog redelijk normaal denk ik, tot zekere hoogte.
C'est la vie
pi_97724034
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:42 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik zie het hier ook weleens, maar dan meestal 's middags wat drinken met de familie en met opa en oma erbij of 's avonds, maar dan zijn het meestal wel kids die jonger dan 14 zijn.
Dat is weer een heel verschil met hier , dan zijn ze toch al wat ouder en is het ook anders . Het viel me wel heel erg op omdat het hier toch gewoon is. Zoals mijn ex-scharrel en zijn broer, die zijn met zijn moeder en tante naar de Toppers gegaan, ( dat is totaal niet mijn ding, maar als anderen het doen is het wel leuk ) maar die heb dan ook een moeder wat een rasechte amsterdammer is.
  zondag 5 juni 2011 @ 01:47:55 #267
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97724080
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:45 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is weer een heel verschil met hier , dan zijn ze toch al wat ouder en is het ook anders . Het viel me wel heel erg op omdat het hier toch gewoon is. Zoals mijn ex-scharrel en zijn broer, die zijn met zijn moeder en tante naar de Toppers gegaan, ( dat is totaal niet mijn ding, maar als anderen het doen is het wel leuk ) maar die heb dan ook een moeder wat een rasechte amsterdammer is.
Je kan wel wat dingen met je ouders doen vind ik.
Ik ga ook soms met mijn moeder naar Ajax.
C'est la vie
pi_97724095
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:45 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Heb er bepaalde beelden bij, maar goed... :)
pi_97724159
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:47 schreef heloef het volgende:

[..]

[/quo[quote]0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Bij mij blijft het meer bij even samen naar de film gaan, museum bekijken en uit eten gaan, dus veel beperkter. Af en toe denk ik wel dat ik geadopteerd ben , want ben het buitenbeentje van de familie.
pi_97724459
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Bij mij blijft het meer bij even samen naar de film gaan, museum bekijken en uit eten gaan, dus veel beperkter. Af en toe denk ik wel dat ik geadopteerd ben , want ben het buitenbeentje van de familie.
Ga je weleens naar optredens a la Country Wilma of Zanger Pedro?
  zondag 5 juni 2011 @ 02:01:48 #271
179534 Waaghals
pi_97724483
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

ik zie mijn ouders 1 x per maand ofzo
en ze wonen vlakbij
pi_97724536
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ga je weleens naar optredens a la Country Wilma of Zanger Pedro?
Dat ook weer niet hoor , ik hou meer van rock. Ik moet wel zeggen dat als hier in de cafe's nog wel eens het platte Amsterdamse muziek , gedraaid word dat ik het best wel leuk vind . Maar dat is meer ook door de sfeer gewoon.
pi_97724566
:D :D :D
pi_97724623
Het is dus wel een dorp maar meer omgeving Amsterdam , dus dan krijg je dat :Y :Y
pi_97724657
Ben blij dat ik daar niet woon :)
pi_97724675
Smaken verschillen ik vind het heel gezellig
pi_97724941
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:09 schreef formerjellybean het volgende:
Smaken verschillen ik vind het heel gezellig
Wat je zegt: smaken verschillen. :)
pi_97725122
Denk zo dat ik toch maar naar bed ga het is erg stil hier
  zondag 5 juni 2011 @ 02:28:04 #279
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97725138
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:27 schreef formerjellybean het volgende:
Muisstil.
Maar ik kan rustig slapen ik krijg mijn kidsweek morgen.
C'est la vie
pi_97725148
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:27 schreef formerjellybean het volgende:
Goed plan. Ik ga mee.
  zondag 5 juni 2011 @ 02:28:39 #281
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97725152
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat je zegt: smaken verschillen. :)
Gelukkig maar, anders werd iedereen verliefd op zichzelf, is versieren overbodig en kan dit topic wel dicht.
The view from nowhere.
  zondag 5 juni 2011 @ 02:29:24 #282
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97725165
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:28 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Gelukkig maar, anders werd iedereen verliefd op zichzelf, is versieren overbodig en kan dit topic wel dicht.
Verliefd worden op mezelf was wel lekker geweest was het niet zo irritant ingewikkeld geweest.
C'est la vie
  zondag 5 juni 2011 @ 02:30:42 #283
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97725196
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Verliefd worden op mezelf was wel lekker geweest was het niet zo irritant ingewikkeld geweest.
Er zijn mensen die het kunnen, dus waarom jij niet.
The view from nowhere.
  zondag 5 juni 2011 @ 02:31:34 #284
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97725215
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:30 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Er zijn mensen die het kunnen, dus waarom jij niet.
Het komt heus wel goed hoor want ik ben niet zo'n doemdenker.
Maar het was in ieder geval een stuk makkelijker geweest.
C'est la vie
pi_97725272
Het was ontzettend gezellig, leuk om al die gezichten eens in het echt te zien.

Tsja, wat moet ik er meer over zeggen? We hebben leuk in het park gezeten en met elkaar gekletst. Heel burgerlijk. Daarna nog lekker gegeten, was een toffe middag/avond.

Ik voel me wel lekker :Y
  zondag 5 juni 2011 @ 02:37:21 #286
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97725340
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Het komt heus wel goed hoor want ik ben niet zo'n doemdenker.
Maar het was in ieder geval een stuk makkelijker geweest.
Je bent goed gebekt, dus mijn voorspelling is dat je een gouden toekomst tegemoet gaat (wat de liefde betreft). Wel wat meer studeren. Uit luiheid het VMBO te doen was geen goede zet.
The view from nowhere.
  zondag 5 juni 2011 @ 02:47:38 #287
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97725487
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:37 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je bent goed gebekt, dus mijn voorspelling is dat je een gouden toekomst tegemoet gaat (wat de liefde betreft). Wel wat meer studeren. Uit luiheid het VMBO te doen was geen goede zet.
Ik ga na de zomer eindelijk doen wat ik al mijn hele leven wil: schrijven. Dus er is meer motivatie nu omdat ik al sinds klein jochie sportjournalist wou worden. Het nog niet specifiek journalistiek maar de weg er naar toe.

Dat van naar het VMBO gaan was ook de grootste fout van mijn leven. Had ik de HAVO gedaan had ik na de zomer al kunnen beginnen aan een HBO journalistiek.
C'est la vie
  zondag 5 juni 2011 @ 03:06:17 #288
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97725709
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ga na de zomer eindelijk doen wat ik al mijn hele leven wil: schrijven. Dus er is meer motivatie nu omdat ik al sinds klein jochie sportjournalist wou worden. Het nog niet specifiek journalistiek maar de weg er naar toe.
Er is een droom ...

quote:
Dat van naar het VMBO gaan was ook de grootste fout van mijn leven. Had ik de HAVO gedaan had ik na de zomer al kunnen beginnen aan een HBO journalistiek.
Ik las dat de opleiding HBO journalistiek onder de maat is. Je kunt vast journalist worden zonder.
The view from nowhere.
  zondag 5 juni 2011 @ 04:47:39 #289
108913 Godshand
guide4you
pi_97726436
Versieren niet makkelijk gaat....

Nou leuk gesprek opstarten gaat wel, blijkt ze 12,5 jaar een vriend te hebben :{

Waarom trek ik dit soort figuren aan? :?

Was een vriendin van een vrouwelijke kennis van mij. Anyway, we gaan wel keer gezamenlijk rondje racefietsen :) O+
  zondag 5 juni 2011 @ 04:52:17 #290
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97726458
quote:
MLiG erbij :o
_O_ ^O^
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zondag 5 juni 2011 @ 05:00:28 #291
108913 Godshand
guide4you
pi_97726500
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 04:52 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

MLiG erbij :o
_O_ ^O^
Hahaha iedereen had dezelfde reactie als jij :P
pi_97727160
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 04:47 schreef Godshand het volgende:

Nou leuk gesprek opstarten gaat wel, blijkt ze 12,5 jaar een vriend te hebben :{

Was een vriendin van een vrouwelijke kennis van mij. Anyway, we gaan wel keer gezamenlijk rondje racefietsen :) O+
Na 12,5 jaar kan ze hem zomaar eens zat zijn ;)
pi_97728212
quote:

Das altijd jammer om daar inderdaad pas laat achter te komen.
Ik probeer zo'n situatie dan maar als een oefening te zien voor iemand die wel beschikbaar is.
  zondag 5 juni 2011 @ 11:05:23 #294
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97728963
quote:

Geen kwestie van aantrekken. De meeste meiden die ik leer kennen hebben ook een vriend.
  zondag 5 juni 2011 @ 11:10:31 #295
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97729076
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Geen kwestie van aantrekken. De meeste meiden die ik leer kennen hebben ook een vriend.
Herkenbaar. :)
14 SHADES OF GREY
pi_97729312
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 03:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Er is een droom ...

[..]

Ik las dat de opleiding HBO journalistiek onder de maat is. Je kunt vast journalist worden zonder.
Ah joh als hij dat nou graag wil. Het wordt bijvoorbeeld ook op een van de beste hogescholen van Nederland gegeven, zo slecht zal het daar dan niet zijn.
pi_97729335
Zo, weer wakker na een lange nacht slapen. Gisteren was blijkbaar toch vermoeiender geweest dan ik dacht. Een wat uitgebreider verslag.

Aanwezig: MLIG, Daalder82, MeraViglioSa, Minnemin, deelnemer, Halcon, kipknots, Mystikvm, dyna18, godshand

Toen ik op het station aankwam lopen stonden er al een 5 tal mensen te wachten. Ze zagen er niet volledig afzichtelijk uit, dus toch maar er bij gaan staan. ;)
MeraviglioSa verraste me enorm, zij is gewoon een leuke vlotte meid die lekker met iedereen stond te kletsen. En ze was goed herkenbaar doordat ze haar usericon op haar shirtje gedrukt had staan.

We wachten nog even op de rest en zijn toen naar het park gelopen. Ondanks de enorme hitte, was het in dit park gelukkig niet zo heel druk (in tegenstelling tot hoe druk het in andere parken vaak kan worden). Daar een plekje bij het water gezocht en lekker zitten kletsen.

Zo is Daalder82 goed bezig om de stappen vooruit in zijn leven te zetten en is het gewoon prettig kletsen met hem. Deelnemer verraste me omdat hij wat ouder is dan ik verwacht had. Hij komt geinteresseerd over en was ook prima in staat om met de rest te communiceren. Ik heb hem ook nog veel met MLiG zien kletsen.

Via wat telefonisch contact zijn later ook nog MLiG, Godshand en Minnemin aangeschoven. Ook Minnemin komt over als een leuke vlotte vrouw van wie je ook niet zou verwachten dat die een tekort aan mannen heeft.
Het was goed dat MLiG ook gekomen was. Je kon nadat hij gewend was aan de groep prima met hem kletsen, maar je merkt wel dat sociaal contact wat moeilijker voor hem is. Ik hoop de je de juiste hulp kunt vinden MLiG, om je daarbij te ondersteunen.

Mystikvm en Godshand zaten meer bij de groep als adviesgever en kon je ook leuk mee kletsen.
Met Halcon en kipknots iets minder contact gehad, maar ook zij waren lekker actief in de groep en hadden prima sociaal contact met iedereen.

Ondertussen was het al weer 4 uur later en sommigen hadden een afspraak voor later. De rest wilde nog even doorgaan en zo zijn we naar het centrum gelopen om daar wat te gaan eten. We kozen een rustig achterafhoekje in het restaurant. Echter op een gegeven moment kwam er een vrijgezellengroepje vrouwen ook zitten die onze uitgang volledig blokkeerden. (It's a trap!).
Verder geen versierpogingen, maar wel een geslaagde dag met gezellige mensen.
  zondag 5 juni 2011 @ 11:45:08 #298
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97729965
Leuk Dyna, vind het bijna jammer dat ik niet even langsgelopen ben :)
pi_97730439
Ik sta gewoon nog steeds versteld van het feit dat MLiG echt is :D
Hij heeft dus echt moeite met sociaal contact? :N Pfff, eerst nam ik alles wat 'ie typte met een grote korrel zout en vaak zat ik ook gewoon keihard te lachen achter mijn computer/telefoon om dat "getroll" maar nu het echt blijkt te zijn is het ineens niet zo grappig meer :N
Nou ja, ik hoop dat 'ie hier nog wat contacten aan overhoudt en nu nog een extra zetje in de juiste richting (hulp zoeken of actief aan hemzelf gaan werken) heeft gekregen!

Tijn!! Heb je al iets vernomen van je date?
Je zou haar toch sms'en? Vertel, hoe is dat gegaan?
pi_97730487
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:02 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik sta gewoon nog steeds versteld van het feit dat MLiG echt is :D
Hij heeft dus echt moeite met sociaal contact? :N Pfff, eerst nam ik alles wat 'ie typte met een grote korrel zout en vaak zat ik ook gewoon keihard te lachen achter mijn computer/telefoon om dat "getroll" maar nu het echt blijkt te zijn is het ineens niet zo grappig meer :N
Nou ja, ik hoop dat 'ie hier nog wat contacten aan overhoudt en nu nog een extra zetje in de juiste richting (hulp zoeken of actief aan hemzelf gaan werken) heeft gekregen!

Tijn!! Heb je al iets vernomen van je date?
Je zou haar toch sms'en? Vertel, hoe is dat gegaan?
Ik hoop ook op een zetje in de juiste richting. Nu is het natuurlijk wel zo dat de mensen op de meet extra begripvol zijn voor hem en zijn situatie. De rest van de wereld kan wel eens wat minder mild zijn.
  zondag 5 juni 2011 @ 12:06:38 #301
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97730569
Sowieso nog niks van MLIG gehoord, terwijl hij normaal elke nacht online is. Volgens mij heeft 'ie het licht gezien en ligt nu bij een vrouw in bed ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')