abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97711124
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ook niet :P iets met een date ofzo :+ Die date was gezellig. Gezellig gekletst op een terrasje. Nu maar hopen dat zij het net zo leuk vond als ik en er een vervolg inzit.
Fijn dat je het naar je zin had!
Zijn er nog updates van de meet (edit, die zijn in de andere topic. dus laat maar zitten). Tof dat MLiG toch gekomen is!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:32:54 #127
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97711312
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:29 schreef greatjob het volgende:

[..]

Fijn dat je het naar je zin had!
Zijn er nog updates van de meet (edit, die zijn in de andere topic. dus laat maar zitten). Tof dat MLiG toch gekomen is!
Dank je :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97711709
Het was inderdaad een enorm gezellige meet.
Blij dat ik toch gekomen ben.
Iedereen heeft mij ook enorm in positieve zin verrast.
Het was samengevat een leuke dag in het park en als afsluiting samen wat gegeten.
Leuk ook om nu de mensen achter de username te hebben leren kennen.

Mera was verder handig te herkennen, aangezien ze een shirtje aan had met haar usericon erop.

[ Bericht 14% gewijzigd door dyna18 op 04-06-2011 21:58:25 ]
pi_97712244
Iedereen zit nu trouwens in de trein naar huis, dus verslagen zullen later vanavond wel komen (en anders morgen).
pi_97712804
Tijn, over die sms: het lijkt me niet zo verstandig om gelijk al te vragen naar een vervolgdate - stuur eerst gewoon een neutraal smsje/msnberichtje waarin je zegt dat je het leuk hebt gevonden en wacht dan haar reactie af voor je over een volgende date begint.
pi_97712926
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef HappyGirl91 het volgende:
Tijn, over die sms: het lijkt me niet zo verstandig om gelijk al te vragen naar een vervolgdate - stuur eerst gewoon een neutraal smsje/msnberichtje waarin je zegt dat je het leuk hebt gevonden en wacht dan haar reactie af voor je over een volgende date begint.
Idd. Je kan wel aan het einde vragen of ze het leuk vond, maar dan krijg je ook niet altijd oprecht antwoord
Finally, someone let me out of my cage
pi_97713296
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:02 schreef minibeer het volgende:

[..]

Idd. Je kan wel aan het einde vragen of ze het leuk vond, maar dan krijg je ook niet altijd oprecht antwoord
Op de vraag of ze nog 'n keer iets leuks wat doen krijg je wsl. al een antwoord waar je wat meer mee kunt. Als ze dan bv. zegt 'nee', 'we zien wel' of 'ik heb het druk, ik laat nog wel iets weten' dan weet je genoeg. Als ze 'ja' zegt zit je vaak in de goede richting.
pi_97713604
God. Ik zie op tegen vanavond. Verjaardag van het broertje van een vriendin van me :P Maar ik ben als enige outsider daar :') Dronken ouders van hun zijn vreemd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:41 schreef dyna18 het volgende:
Het was inderdaad een enorm gezellige meet.
Blij dat ik toch gekomen ben.
Iedereen heeft mij ook enorm in positieve zin verrast.
Het was samengevat een leuke dag in het park en als afsluiting samen wat gegeten.
Leuk ook om nu de mensen achter de username te hebben leren kennen.

Mera was verder handig te herkennen, aangezien ze een shirtje aan had met haar usericon erop.
Het is dus goed uitgepakt! Anders was niet iedereen uit eten gegaan.
pi_97715037
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:12 schreef greatjob het volgende:
Het is dus goed uitgepakt! Anders was niet iedereen uit eten gegaan.
Inderdaad. Iedereen kon het prima met elkaar vinden. Ook de users die het niet altijd online met elkaar eens waren.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 22:52:46 #135
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97716109
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 22:34 schreef dyna18 het volgende:
Inderdaad. Iedereen kon het prima met elkaar vinden. Ook de users die het niet altijd online met elkaar eens waren.
Sowieso komen mensen online vaak botter over dan in het echt. Lompe dingen zeg je IRL niet tegen elkaar.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97718602
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 10:31 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Euh what?
Ik hoop toch echt dat je wel wat geslapen hebt vannacht.
Zucht. Ik ben blijkbaar in slaap gevallen, wat ik helemaal niet wilde. Heb me uiteindelijk dus verslapen en werd wakker gebeld door m'n boze vriendin met de vraag waar ik bleef. Trein gemist, maar goed, alles is goedgekomen en ben nu thuis.. Wat een kut dag met OV! Echt, alles was bomvol..

Hoe was de meet? :)
pi_97718680
Zo weer wakker na een tukje, was rond een uur of 7 in elkaar gedut , leuk dat het goed heeft uitgepakt.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:38:21 #138
308715 Daalder82
Den ueberlurker
pi_97718723
In het kort de meet vanuit mijn oogpunt: ik was me op de heenreis behoorlijk druk aan het maken. De zenuwachtigheid was nog wat te hoog aan mijn kant vond ik. Verder mij goed vermaakt, ik voelde me goed op mijn gemak in een groep die ik nog nooit had gezien van te voren.

Het is wel apart dat er nu een link is tussen de persoon en de letters op het scherm ;).

Ik zou niet weten hoe ik over kwam op anderen, ik heb dat op de "automatische piloot" gedaan. Ik denk dat de indruk die ik achter heb gelaten wel redelijk was ;). Dit geeft me iets meer vertrouwen om aan mezelf te werken en niet alles suf op mezelf te betrekken (het leven is echt niet zo zwaar als ik het nu voor mezelf maak ...).
pi_97718855
Het is wel heel knap dat MLIG kwam , denk toch dat het voor hem een hele stap is. :Y
pi_97718903
Vanavond maar is niet uit wie ook niet
?:-)
pi_97719027
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:41 schreef bjanaan het volgende:
Ik.
Heb zo'n dodelijk vermoeiende gehad. :')
pi_97719053
Ik maar ik ga meestal alleen op vrijdag , en aangezien ik nog spierpijn had van donderdag. Ben nu de goodgirl aan het kijken die ik geleend had van overbuurvrouw.
Moet wel zeggen dat ik allergisch ben voor Jenifer Aniston , dus ben benieuwd hoe lang ik deze uitzit.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:43:56 #143
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97719061
quote:
Ik, maar dat is niet zo raar.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97719086
quote:
Ik ook niet. Morgen een drukke dag.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:45:12 #145
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97719137
Ik en mijn beloftes ook altijd nu moet ik morgen naar de kerk. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97719212
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:38 schreef Daalder82 het volgende:
In het kort de meet vanuit mijn oogpunt: ik was me op de heenreis behoorlijk druk aan het maken. De zenuwachtigheid was nog wat te hoog aan mijn kant vond ik. Verder mij goed vermaakt, ik voelde me goed op mijn gemak in een groep die ik nog nooit had gezien van te voren.

Het is wel apart dat er nu een link is tussen de persoon en de letters op het scherm ;).

Ik zou niet weten hoe ik over kwam op anderen, ik heb dat op de "automatische piloot" gedaan. Ik denk dat de indruk die ik achter heb gelaten wel redelijk was ;). Dit geeft me iets meer vertrouwen om aan mezelf te werken en niet alles suf op mezelf te betrekken (het leven is echt niet zo zwaar als ik het nu voor mezelf maak ...).
Druk maken is dus nergens voor nodig. :) Dat blijkt maar weer eens.

Leuk ook dat iedereen het een gezellige dag vond. Geslaagde meet wat mij betreft.
pi_97719214
Oh thank you , berichtje is schijnbaar gelezen en ik heb geen antwoord terug gehad alla ik wil helemaal niet met je praten bitch , dus dat valt ook wel weer mee. Ben benieuwd of die me nu toch wel durft aan te spreken, wat waarschijnlijk wel zo zal zijn omdat eerst een vriend het van hem vroeg.
pi_97719275
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:45 schreef heloef het volgende:
Ik en mijn beloftes ook altijd nu moet ik morgen naar de kerk. :')
Damn ik moest vroeger van mijn ouders altijd naar de kerk , gat wat had ik daar een hekel aan :N
pi_97719496
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik ook niet. Morgen een drukke dag.
Slim anders houd je het morgen niet vol:p.
pi_97719596
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:51 schreef bjanaan het volgende:

[..]

Slim anders houd je het morgen niet vol:p.
Morgen gaat dan nog wel, maar maandag krijg ik dan de echte tikken en ik moet maandag weer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')