Ik ook nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, kon vandaag niet maar ben morgen toevallig wel in Utrecht.
Is ie nog bezig?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:09 schreef Halcon het volgende:
De meet was gezellig. Moest helaas wat eerder weg, dus het avondprogramma niet mee kunnen maken, maar het was leuk! Met mooi weer in het park gezeten en gezellig gepraat. Leuk om te zien wie er achter de accounts zitten en moet eerlijk bekennen dat het allemaal hartstikke aardige mensen zijn.
Al een after-date sms ontvangen of iets in die richting?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook nietiets met een date ofzo
Die date was gezellig. Gezellig gekletst op een terrasje. Nu maar hopen dat zij het net zo leuk vond als ik en er een vervolg inzit.
nee nog nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Al een after-date sms ontvangen of iets in die richting?
Nog dingen opgemerkt waarvan je dacht "ja ze vindt me ook leuk" manier waarop ze keek, met haar haar spelen enz?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die date was gezellig. Gezellig gekletst op een terrasje. Nu maar hopen dat zij het net zo leuk vond als ik en er een vervolg inzit.
Oohja das waar ook, het was wel wat dus?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij precies hetzelfde denkt, dan blijft het contact nog even uit. Persoonlijk denk ik dat een smsje sturen om aan te geven dat je het naar je zin hebt gehad en dat het je gezellig lijkt om nog 'n keer iets te gaan doen geen kwaad te kunnen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
nee nog nieten heb zelf nog niets gestuurd. Ik weet ook niet of dat wel zo verstandig is.
Helaas ben ik niet goed in oppikken van dat soort "hints"quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog dingen opgemerkt waarvan je dacht "ja ze vindt me ook leuk" manier waarop ze keek, met haar haar spelen enz?
Jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oohja das waar ook, het was wel wat dus?
Misschien dat ik dat wel doequote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als zij precies hetzelfde denkt, dan blijft het contact nog even uit. Persoonlijk denk ik dat een smsje sturen om aan te geven dat je het naar je zin hebt gehad en dat het je gezellig lijkt om nog 'n keer iets te gaan doen geen kwaad te kunnen.
Gewoon een beetje casual in de trant "Heb je het ook zo leuk gehad vandaag? Zullen we het een keertje over doen?quote:
Ik denk dat het weinig kwaad kan. Laat je niets van zich horen, dan gaat zij zich misschien ook wel vragen stellen.quote:
En dan even kijken hoe ze reageert.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
ik zal zo wat sturenof als ze online is via msn
Dat zal ik doenquote:
Spannend ben benieuwd.quote:
Ik zelf ookquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ook wel. Is vaak spannender dan de date zelf.
Ik leef altijd iets te enthousiast mee met mensen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ook wel. Is vaak spannender dan de date zelf.
Ik gun het Tijnbrein wel dat dit positief afloopt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik leef altijd iets te enthousiast mee met mensen.
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik gun het Tijnbrein wel dat dit positief afloopt.
Dat zeker maar ik beleef soms dates van vrienden als voetbalwedstrijden.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik gun het Tijnbrein wel dat dit positief afloopt.
Dat is vrij herkenbaar. Ben helemaal geen beller, maar als vrienden een date hebben gehad, dan bel ik wel altijd even om te vragen hoe het is geweest.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeker maar ik beleef soms dates van vrienden als voetbalwedstrijden.![]()
Haal ik een soort van voldoening uit denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |