ik dacht dat die meeting vandaag was?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:34 schreef Daniel1976 het volgende:
Na het weekend gaat trouwens het aanmeld topic wel op slot.
Zou goed kunnen, maar ik kan haar gezicht niet zien daar.quote:
Is 'ie ook.quote:
Ja maar wel haar haar en kont.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, maar ik kan haar gezicht niet zien daar.aar
[..]
Is 'ie ook.
Dat was nou net niet de bedoeling.quote:
Huh wat? Dat is bij elke meet zo.quote:
Foto's nee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:54 schreef Frith het volgende:
[..]
Dat was nou net niet de bedoeling.
Ik hoop natuurlijk wel dat men zich verder kan vermaken. Dat spreekt voor zich.
Mijn dochter wordt wel helemaal warm van Giel Beelen, zal de leeftijd wel zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 18:05 schreef formerjellybean het volgende:
Giel Beelen kent mijn celebritycrush John Mayer
Giel Beelen trekt echt minderjarigen aan volgens mij.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Mijn dochter wordt wel helemaal warm van Giel Beelen, zal de leeftijd wel zijn.
Het enig waar ik het warm van krijg is van die 1.000.000 EURO die hij per jaar toucheert.
Ja die van mij is 14.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Giel Beelen trekt echt minderjarigen aan volgens mij.
Zijn huidige vriendin was ook 16 ofzo toen ze wat kregen daarom heeft ie haar ook twee jaar verborgen proberen te houden. Was nog een hele rel toen.quote:
Die blonde meid is best wel leukquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn huidige vriendin was ook 16 ofzo toen ze wat kregen daarom heeft ie haar ook twee jaar verborgen proberen te houden. Was nog een hele rel toen.
Toch knap van hem.
Waarom? Vanaf 16 jaar is het niet meer strafbaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Zijn huidige vriendin was ook 16 ofzo toen ze wat kregen daarom heeft ie haar ook twee jaar verborgen proberen te houden. Was nog een hele rel toen.
Toch knap van hem.
Niet strafbaar nee, maar heel Nederland valt wel over je heen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom? Vanaf 16 jaar is het niet meer strafbaar.
Ja dat is waar. En of dat meisje nu echt verliefd is in zo'n situatie vraag ik mij ook af.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet strafbaar nee, maar heel Nederland valt wel over je heen.
Jawel zo knap en rijk is ie ook alweer niet. Lijkt me sterk dat het een golddigger is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is waar. En of dat meisje nu echt verliefd is in zo'n situatie vraag ik mij ook af.
Beroemd zijn trek ook mensen aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel zo knap en rijk is ie ook alweer niet. Lijkt me sterk dat het een golddigger is.
Mwoah, ik denk het wel. (jonge) meiden vallen volgens mij al best wel snel voor iemand die bekend is/rijk is/macht heeft, vooral als ie ook nog een beetje aardig lult.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is waar. En of dat meisje nu echt verliefd is in zo'n situatie vraag ik mij ook af.
En ze komt uit de linkse grachtengordel en doet de kunstacademie.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk het wel. (jonge) meiden vallen volgens mij al best wel snel voor iemand die bekend is/rijk is/macht heeft, vooral als ie ook nog een beetje aardig lult.
Zelfs ik weet wie Giel Beelen is, en ik ken amper bekende Nederlanders. Maar het zou kunnen, heb je haar ook ontmoet?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
En ze komt uit de linkse grachtengordel en doet de kunstacademie.
Lijkt me sterk dat ze überhaupt wist wat ie deed en verdiende.
Nee dat meisje was er toen niet bij toen ik hem tegenkwam.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zelfs ik weet wie Giel Beelen is, en ik ken amper bekende Nederlanders. Maar het zou kunnen, heb je haar ook ontmoet?
Je had de datum verkeerd?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah ben ik morgen net een dag te laat in Utrecht voor de meet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |