Euh what?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:01 schreef Mpj het volgende:
Nee he.
Ik moet wakker blijven voor morgen anders verslaap ik me.
Hoe doe ik dat? Ik wil nu zo hard slapen maar slaap anders door m'n wekker heen.
In Antwerpen kan het wel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Gratis parkeren in een grote stad is sowieso bijna een mission impossible.
Hoe druk iemand zich kan maken over parkeerkosten.
Misschien eens beginnen aan een normaal slaapritme en niet elke nacht tot 3 uur opblijven?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
maar misschien kom ik hoor, er zit alleen zoveel tegen denk ik dat het niet lukt, of dat ik niet wil.
ik heb het ook nog niet gehad over dat ik dan morgen niet kan uitslapen, ik lig nogal lang in bed, en dat ookal probeer ik te komen er vast wel ergens epische faal komt. maar als ik kom probeer ik het wel goed te doen hoor(dat ik niet verdwaald raak enzo, en beltegoed verzorg en dat nummer van die pm in me telefoon zet, en op google-streetview de weg voorbereid, en andere dingen)
Het is vooral erg duur. De park & ride in Westraven is veel goedkoper en dan kun je de sneltram naar 't centrum nemen: http://www.slimutrechtin.(...)ies/3/p-r-westraven/quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:33 schreef Halcon het volgende:
Voor de meet is het voor mij het handigste (denk ik) om de auto bij 'n kleiner station te parkeren en dan met de trein richting Utrecht te gaan. Qua parkeren vind ik Utrecht namelijk een drama.
Prijzen weet ik niet (meer) precies. Al een tijd geleden dat ik nog eens heb geparkeerd in Utrecht. Wat me wel bijstaat, is dat je relatief veel tijd kwijt bent om door de stad te geraken en 'n parkeerplek te vinden. Dat is in bv. Antwerpen, Rotterdam en Amsterdam een stuk prettiger.quote:
Dat valt wel mee, je bent in een kwartier van de ring wel bij Centraal. Maar parkeren kost iets van 2.50 per uur ofzo tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:42 schreef Halcon het volgende:
Prijzen weet ik niet (meer) precies. Al een tijd geleden dat ik nog eens heb geparkeerd in Utrecht. Wat me wel bijstaat, is dat je relatief veel tijd kwijt bent om door de stad te geraken en 'n parkeerplek te vinden. Dat is in bv. Antwerpen, Rotterdam en Amsterdam een stuk prettiger.
Dat valt me dan nog wel mee, tenminste als die parkeergelegenheden in het centrum zijn. Dat betaal je eigenlijk overal wel. Parkeergarages in kleinere steden (zoals bv. Den Bosch) betaal je iets van ¤ 3,50 per uur. Het kan, want die garages zitten op zo'n dagen afgeladen vol.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:43 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, je bent in een kwartier van de ring wel bij Centraal. Maar parkeren kost iets van 2.50 per uur ofzo tegenwoordig.
Er zit verschil tussen die echt in het centrum en die bij CS. Die in het centrum zijn ook iets van 3.50.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:47 schreef Halcon het volgende:
Dat valt me dan nog wel mee, tenminste als die parkeergelegenheden in het centrum zijn. Dat betaal je eigenlijk overal wel. Parkeergarages in kleinere steden (zoals bv. Den Bosch) betaal je iets van ¤ 3,50 per uur. Het kan, want die garages zitten op zo'n dagen afgeladen vol.
Ja, en dat kost daar ongeveer 5 euro per uur. Het is geen 8000 euro, maar tochquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:49 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mylifeisgrey, top als je toch komt, echtwaar!
Wat je ook kunt doen is direct naar het park rijden, kans is groot dat je daar gewoon kunt parkeren. Zal wel betaald zijn ja, maar met de pin als ik het me goed herinner.
Tikt aardig aan als je 'n hele dag moet parkeren natuurlijk, maar je betaalt het in kleinere provinciesteden ook wel. Parkeren is in Nederland sowieso relatief duur. Hartje Brussel betaal je nota bene minder dan in matige Nederlandse klotesteden zoals Eindhoven, Tilburg, Haarlem, Almere, etc..quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Er zit verschil tussen die echt in het centrum en die bij CS. Die in het centrum zijn ook iets van 3.50.
Nouja, daar heb je die park & rides voor natuurlijk. Die zijn veel goedkoper.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:53 schreef Halcon het volgende:
Tikt aardig aan als je 'n hele dag moet parkeren natuurlijk, maar je betaalt het in kleinere provinciesteden ook wel. Parkeren is in Nederland sowieso relatief duur. Hartje Brussel betaal je nota bene minder dan in matige Nederlandse klotesteden zoals Eindhoven, Tilburg, Haarlem, Almere, etc..
Ja, dat wel. Of bij 'n kleiner station je auto neerzetten en dan het laatste stukje met het OV.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nouja, daar heb je die park & rides voor natuurlijk. Die zijn veel goedkoper.
Of gewoon met het OV komenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:58 schreef Halcon het volgende:
Ja, dat wel. Of bij 'n kleiner station je auto neerzetten en dan het laatste stukje met het OV.
Dat kan ook, maar ik ben niet zo'n fan het OV. Ik vind het over het algemeen onhandig, het is relatief duur en het is vaak gedoe met vertragingen, uitval, storingen, etc...quote:
Valt reuze mee. Naar Utrecht is goed te doen met het OVquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik ben niet zo'n fan het OV. Ik vind het over het algemeen onhandig, het is relatief duur en het is vaak gedoe met vertragingen, uitval, storingen, etc...
Tsja dan kun je wel drinken. Koud biertje op een terras is met dit weer ook wel wat waard.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar ik ben niet zo'n fan het OV. Ik vind het over het algemeen onhandig, het is relatief duur en het is vaak gedoe met vertragingen, uitval, storingen, etc...
En heel de binnenstad is loopbaar vanaf CS.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Naar Utrecht is goed te doen met het OV
Dat klopt als je van deur tot deur gaat met het OV. Da's voor mij een heel gedoe om dan in Utrecht te komen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:07 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja dan kun je wel drinken. Koud biertje op een terras is met dit weer ook wel wat waard.
(In mijn geval liefst wit bier met citroen)
Nu misschien een hele stomme vraag die voor sommigen hier vast heel eng in de oren klinkt.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat klopt als je van deur tot deur gaat met het OV. Da's voor mij een heel gedoe om dan in Utrecht te komen.
Weet je wel hoeveel moeite het kost om dat te regelenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Nu misschien een hele stomme vraag die voor sommigen hier vast heel eng in de oren klinkt.
Is er geen mogelijkheid dat mensen met elkaar meerijden?
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:00 schreef Daniel1976 het volgende:
[warning]Iedereen die gaat, veel plezier vandaag op de meet![/warning]
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:07 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja dan kun je wel drinken. Koud biertje op een terras is met dit weer ook wel wat waard.
(In mijn geval liefst wit bier met citroen)
Ik ben wel eens eerder bij een meet geweest hoor maar deze spreekt mij gewoon niet aan. Kan toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 08:44 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, want nieuwe mensen ontmoeten is namelijk tijdverspilling. Dan kan je je beter verbergen in je eigen comfort zone. Ben het helemaal met je eens
Ik ben er straks bij. Bijzonder brak en licht verkaterd, maar 's avonds een vent, 's middags om 14:00 een vent.
Ik stap elke week en op uitzondering met leuke feestjes dan vaker. Ik verleer het gewoon nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:45 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Lijkt het nou alleen maar zo of ga jij echt belachelijk vaak stappen?
En de Stairway al helemaal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:07 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
En heel de binnenstad is loopbaar vanaf CS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |