oke ik ga gewoon, ik heb wel plannen in me hoofd zitten hoor, het gaat helemaal goedkomen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:49 schreef greatjob het volgende:
[..]
hoe bang ben je voor mensen?
en hoe bang ben je voor succesvol contact met mensen? ik zie een rode draad waarbij je mensen die toenadering zoeken afwijs. dit zou succesvol flirten geen goed doen man.
Bij de automaten in Amsterdam nog wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke ik ga gewoon, ik heb wel plannen in me hoofd zitten hoor, het gaat helemaal goedkomen.
ik kan er niet wijs uit worden van die googlestreetvieuw, volgensmij lopen straatfotos achter met de huidige parkeerzone borden.
ik kan er op internet niet wijs uit worden, en ook niemand die het weet die me wil helpen.
ik neem fiets mee, en zogauw ik een parkeerzonebord zie ga ik snel parkeren voordat ik het bord voorbij ben. opgelost.
ik heb nog 1 vraag, en dat is plan B. kan je tegenwoordig nog met muntgeld betalen bij een parkeerpaal?(dat weten zou nog even handig zijn)
respect dudequote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oke ik ga gewoon, ik heb wel plannen in me hoofd zitten hoor, het gaat helemaal goedkomen.
ik kan er niet wijs uit worden van die googlestreetvieuw, volgensmij lopen straatfotos achter met de huidige parkeerzone borden.
ik kan er op internet niet wijs uit worden, en ook niemand die het weet die me wil helpen.
ik neem fiets mee, en zogauw ik een parkeerzonebord zie ga ik snel parkeren voordat ik het bord voorbij ben. opgelost.
ik heb nog 1 vraag, en dat is plan B. kan je tegenwoordig nog met muntgeld betalen bij een parkeerpaal?(dat weten zou nog even handig zijn)
vroeger kon het allebei, en toen werd dat muntgeld steeds minder. en ik weet niet hoe het in utrecht gaat
http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=302014quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vroeger kon het allebei, en toen werd dat muntgeld steeds minder en heb je saldo nodig op een pasje met chipknip. en ik weet niet hoe het in utrecht gaat
Een serie kijken? Skins, south park, community ofzoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:01 schreef Mpj het volgende:
Nee he.
Ik moet wakker blijven voor morgen anders verslaap ik me.
Hoe doe ik dat? Ik wil nu zo hard slapen maar slaap anders door m'n wekker heen.
Ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vroeger kon het allebei, en toen werd dat muntgeld steeds minder en heb je saldo nodig op een pasje met chipknip. en ik weet niet hoe het in utrecht gaat
ja maar ik heb ervaring he in een andere stad(purmerend).quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij de automaten in Amsterdam nog wel in ieder geval.
He lul, heb je naar mijn post gekekenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ik heb ervaring he in een andere stad(purmerend).
dan wil ik weleens wat kopen, en dan heb ik het er SOMS wel voor over om dan gewoon voor 10cent een parkeerkaartje van 10 minuten ofzo te kopen.
en toen liep ik zo naar een automaat toe, en daar kon dus geen muntgeld in
en toen ik naar de volgende, en daar kon wel muntgeld in
maar toen wilde ik dat nog een keer een jaar later doen, en toen hadden ze het al ingewikkelder gemaakt.
toen deed ik dat zo, en toen geen muntgeld
dus ik naar de volgende lopen, ook geen muntgeld
ik weer naar de volgende, weer geen muntgeld.
bleek er een kaartje boven de automaten te hangen waar nog de muntgelddingen stonden. dus toen was ik weer actueel met me kennis
en toen later toen was dat kaartje gewoon ineens weggehaalf, en ik weet niet meer hoe ik het toen had opgelost, volgensmij nog verder gelopen ofzoiets, of eerst gaan winkelen en toen omdat het rechtvaardig is alsnog maar geld ergens in een automaat die ik kilometers verderop pas tegenkwam gegooid. en dan terug naar auto, en dan met nog de tijd die ik opzoek was geweest naar de parkeerautomaat, er nog op aan resterende tijd en dan wegrijden
maar het is echt allemaal moeilijk dat soort dingen, dat soort dingen veranderen altijd maar, en het is gewoon harstikke ingewikkeld allemaal tegenwoordig.
wat ik bij topgear zag is dat je met stemherkenning je kenteken moet zeggen enzo. nou dat gaat helemaal falen als ik dat probeer, wind erbij , en alles faal.
ga je naar de meet morgen dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:03 schreef Mpj het volgende:
Nee vind ik kut, kan ik m'n concentratie toch niet op houden. Wie gaan er morgen naar de meet?
ja. maar kan het met pin, of met chip?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
He lul, heb je naar mijn post gekeken?
je kan bij de drukknop automaten contant betalen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja. maar kan het met pin, of met chip?
ik heb geen saldo op chip
Ik niet heb wel wat beters te doen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:03 schreef Mpj het volgende:
Nee vind ik kut, kan ik m'n concentratie toch niet op houden. Wie gaan er morgen naar de meet?
Weet ik nog niet in de zon gaan zitten en een VI lezen.quote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik nog niet in de zon gaan zitten en een VI lezen.
Dat liever dan met een paar vreemde mensen gaan zitten in een cafe waar ik al ben geweest.quote:
Ja, want nieuwe mensen ontmoeten is namelijk tijdverspilling. Dan kan je je beter verbergen in je eigen comfort zone. Ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 4 juni 2011 03:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat liever dan met een paar vreemde mensen gaan zitten in een cafe waar ik al ben geweest.
Ook met mijn vorige rooster kon ik het redelijk oefenen. Echter nu heb ik een volledige dag (vrijdag) extra vrij. Dat geeft me net even wat meer ruimte om mij bezig te houden met de dingen die ik belangrijk vind. En op dit moment is het dus gewoon belangrijk om mijzelf te verbeteren, anders ben ik weer 7 jaar verder met geringe voorgang.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:41 schreef greatjob het volgende:
[..]
Je bent al een tijdje bezig, maar je hebt wel discipline. Respect hiervoor!Sociale contacten met zowel mannen als vrouwen lijkt me een erg goede stap. Hieruit kan meer groeien!
Hoeveel zorgde je vorige werkrooster ervoor dat je dit minder kon beoefenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |