abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2011 @ 01:46:22 #226
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97685740
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:42 schreef Techno het volgende:

[..]

Door geen slappe kutsmoesjes en andere slappe kutexcuses te verzinnen om maar niet te hoeven gaan.
ik bedenk helemaal geen smoezen. als ik besluit te komen, dan kom ik heus wel. het zal alleen helemaal mis gaan

ik gooi wel fiets in de auto als ik te ver moet lopen vanuit gratis parkeren naar het centrum. maar die parkeerkosten gaan gewoon uitgespaard worden!
pi_97685794
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik bedenk helemaal geen smoezen. als ik besluit te komen, dan kom ik heus wel. het zal alleen helemaal mis gaan

ik gooi wel fiets in de auto als ik te ver moet lopen vanuit gratis parkeren naar het centrum. maar die parkeerkosten gaan gewoon uitgespaard worden!
Bullshit, als je ergens kan komen met de trein is het utrecht
Finally, someone let me out of my cage
pi_97685806
quote:

Ik zie je anders niets anders doen. "Wat als dit, wat als dat...", "Stel zus, stel zo..."
pi_97685883
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:40 schreef minibeer het volgende:

[..]

malta met zn 8en
ga jij nog ergens heen?
Nee, ik ben van plan de hele vakantie door te werken.
Al waren er wel plannen voor een weekje Centerparcs met familievrienden maar ik ben benieuwd of dat doorgaat :D
Oh, lekker zeg! Ik kan je geslachtsicoontje of hoe ik dat ding ook moet noemen niet zien, trouwens - ben jij nou een man of een vrouw?
Niet dat het ertoe doet, hoor, maar ik vraag het me af.
pi_97685918
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:50 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Nee, ik ben van plan de hele vakantie door te werken.
Al waren er wel plannen voor een weekje Centerparcs met familievrienden maar ik ben benieuwd of dat doorgaat :D
Oh, lekker zeg! Ik kan je geslachtsicoontje of hoe ik dat ding ook moet noemen niet zien, trouwens - ben jij nou een man of een vrouw?
Niet dat het ertoe doet, hoor, maar ik vraag het me af.
Geslachtsicoontje :? (oh je bedoelt dan icoontje links bij je username)
Ik ben een (jonge)man :).
  zaterdag 4 juni 2011 @ 01:51:58 #231
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97685922
quote:

[..]

Met de trein komen is het eenvoudigst. Dan komt je precies aan waar je wezen moet en loop je verder met de groep mee. De risico's zijn nihil.
The view from nowhere.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 01:58:25 #232
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97686115
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:51 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Met de trein komen is het eenvoudigst. Dan komt je precies aan waar je wezen moet en loop je verder met de groep mee. De risico's zijn nihil.
wet van murphy. de trein en het andere ov zijn de zwakste schakels
pi_97686130
Tis toch niet te geloven die mlig gozert. Kerel doet net of hij een expeditie naar verweggistan aan het organiseren is.
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
pi_97686132
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
wet van murphy. de trein en het ov is de zwakste schakel
En weer zo'n slap kutexcuus om maar niet te hoeven gaan.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 01:59:32 #235
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97686141
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:59 schreef Techno het volgende:

[..]

En weer zo'n slap kutexcuus om maar niet te hoeven gaan.
er is helemaal niets aan de hand. ik kom toch als ik nu ga bedenken hoe dan, en de wekker zet zeg ik toch. ik zoek het alleen even uit
  zaterdag 4 juni 2011 @ 02:02:05 #236
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97686213
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:58 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wet van murphy. de trein en het andere ov zijn de zwakste schakels
De wet van murphy is te pessimistisch. De treinen zijn betrouwbaar genoeg.
The view from nowhere.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 02:08:19 #237
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97686393
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:51 schreef deelnemer het volgende:

[..]

de risicos dat het compleet misgaat zijn nihil idd.

maar als het het ov iets fout gaat, dan heb je meteen half uur vertraging(omdat ov om het halfuur aankomt/vertrekt meestal)
en dat dan 2X en je hebt een uur vertraging.

en ik ben volgens de planner 1:39 en 2:10 ofzo onderweg voor +- 90 km ofzo. het is gewoon een rotgevoel dat gemiddelde snelheid dan zo laag is. het ov is rot

als je een willekeurig vertrektijdstip kiest, dan ben je ook GEMIDDELT 15 minuten aan het wachten.

de 1ne keer 29 minuten, en een andere keer maar 1 minuut.

en ik heb voor me gevoel altijd pech kwa dat, dat bussen als ik nog netaan op tijd ben, schijnbaar te vroeg zijn langsgereden enzo(volgens het boekje mogen ze niet meer dan 3 minuten ofzoiets dergelijks te vroeg haltes voorbij rijden. maar geen 1 chauffeur die zich daaraan houdt). en dan is de volgende weer wel op tijd, of 1 minuut te laat .en dan moet i kdus langer dan 30 minuten wachten

en dan heb je vertraging(bijvoorbeeld 3 uur onderweg). en dan kom je dus op ee ngemiddelde snelheid van 30 km/uur/

nou als ik nog een beetje goede conditie had dan fiets ik dat al bijna zelf van A tot B.
en in 3de wereld land kenia gaan ze zelfs al sneller dan dat (te voet, de keniaanse hardlopers)
en er zijn ook mensen enzo, en geen zitplaatsen als je pech hebt

[ Bericht 9% gewijzigd door mylifeisgrey op 04-06-2011 02:16:03 ]
pi_97686489
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
...lang raar verhaal...
Je kan ook iets later komen? Niet dat dat nodig is volgens mij,
  zaterdag 4 juni 2011 @ 02:13:22 #239
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97686518
quote:

[..]

maar als het het ov iets fout gaat, dan heb je meteen half uur vertraging(omdat ov om het halfuur aankomt/vertrekt meestal)

en ik ben volgens de planner 1:39 en 2:10 ofzo onderweg voor +- 90 km ofzo. het is gewoon een rotgevoel dat gemiddelde snelheid dan zo laag is. het ov is rot

en dan heb je vertraging(bijvoorbeeld 3 uur onderweg). en dan kom je dus op ee ngemiddelde snelheid van 30 km/uur/

nou als ik nog een beetje goede conditie had dan fiets je dat al bijna zelf. ik vind het ov irritant
Ik weet niet waar je ouders wonen, maar als je met de auto naar een station rijdt met een directe verbinding met Utrecht ben je redelijk snel, want in Utrecht ben je gelijk op je bestemming.
The view from nowhere.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 02:23:47 #240
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_97686787
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:13 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je ouders wonen, maar als je met de auto naar een station rijdt met een directe verbinding met Utrecht ben je redelijk snel, want in Utrecht ben je gelijk op je bestemming.
als ik toch al naar een station ga, kan ik ook meteen naar station utrecht.
volgensmij kan het niet simpeler
  zaterdag 4 juni 2011 @ 02:26:11 #241
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97686836
Dat als, als, als gelul van MLiG altijd.
Als je eens wat minder zou nadenken over dingen had je dit soort problemen niet.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97686845
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Dat bedoelde deelnemer volgens mij ja :)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 02:27:20 #243
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97686864
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:23 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk. Ik weet je vertrekpunt niet, maar Utrecht is een grote stad en (gratis) parkeren is daar problematisch.
The view from nowhere.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 02:31:30 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97686946
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:27 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk. Ik weet je vertrekpunt niet, maar Utrecht is een grote stad en (gratis) parkeren is daar problematisch.
Gratis parkeren in een grote stad is sowieso bijna een mission impossible.
Hoe druk iemand zich kan maken over parkeerkosten. :')
C'est la vie
pi_97687057
quote:
-ik loop jaren lang achter op populaire dingen, ik heb geen mp3spelers of oortjes ofzo.
wel een walkman casettespeler uit me jeugd,
Ik heb een walkman en een mp3 speler. Soms neem ik de walkman mee als ik de mp3 speler vergeten ben op te laden. Geforceerd naar albums uit de 90 wil luisteren zonder te kunnen switchen heeft vreemd genoeg iets. De walkman krijgt eigenlijk best veel positieve reacties en mensen beginnen gesprekken met je uit nostalgische redenen.

Niets gedaan qua flirten vanaaf. Heb met een maat films/series gekeken.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 02:40:01 #246
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97687074
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:38 schreef greatjob het volgende:

[..]

Ik heb een walkman en een mp3 speler. Soms neem ik de walkman mee als ik de mp3 speler vergeten ben op te laden. Geforceerd naar albums uit de 90 wil luisteren zonder te kunnen switchen heeft vreemd genoeg iets. De walkman krijgt eigenlijk best veel positieve reacties en mensen beginnen gesprekken met je uit nostalgische redenen.

Niets gedaan qua flirten vanaaf. Heb met een maat films/series gekeken.
Ik won een walkman in 2004 ofzo.
C'est la vie
pi_97687106
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:27 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Wat vind je belangrijker?
Uitslapen of proberen om wat sociaal contact te ervaren met mensen die je situatie kennen?
Je bent al een tijdje bezig, maar je hebt wel discipline. Respect hiervoor! :) Sociale contacten met zowel mannen als vrouwen lijkt me een erg goede stap. Hieruit kan meer groeien!
Hoeveel zorgde je vorige werkrooster ervoor dat je dit minder kon beoefenen?

[ Bericht 1% gewijzigd door greatjob op 04-06-2011 02:51:33 ]
pi_97687160
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 02:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik won een walkman in 2004 ofzo.
Mijn walkman is fel gekleurd en is te vinden in museums! :P
Ik heb nog Portishead ( O+ ), Nirvana, R.E.M., Smashing Pumpkins enz bandjes! Bands waar ik vandaag de dag niet zo snel naar luister maar wanneer ik ernaar moet luisteren me verbaasd hoe goed ik het kan vinden.

Oja. Meisje met wie ik eerder had gepraat terwijl ze zat te werken staarde mij na vandaag! Was een fijn gevoel om herkend te worden.
pi_97687188
quote:

[..]

als je een willekeurig vertrektijdstip kiest, dan ben je ook GEMIDDELT 15 minuten aan het wachten.

en ik heb voor me gevoel altijd pech kwa dat, dat bussen als ik nog netaan op tijd ben, schijnbaar te vroeg zijn langsgereden enzo(volgens het boekje mogen ze niet meer dan 3 minuten ofzoiets dergelijks te vroeg haltes voorbij rijden. maar geen 1 chauffeur die zich daaraan houdt). en dan is de volgende weer wel op tijd, of 1 minuut te laat .en dan moet i kdus langer dan 30 minuten wachten

nou als ik nog een beetje goede conditie had dan fiets ik dat al bijna zelf van A tot B.
en in 3de wereld land kenia gaan ze zelfs al sneller dan dat (te voet, de keniaanse hardlopers)
je spoort echt niet
je kan best een mooi leven hebben denk maar niet volgens de normale standaarden
pi_97687237
quote:

[..]

hoe bang ben je voor mensen?
en hoe bang ben je voor succesvol contact met mensen? ik zie een rode draad waarbij je mensen die toenadering zoeken afwijs. dit zou succesvol flirten geen goed doen man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')