ik bedenk helemaal geen smoezen. als ik besluit te komen, dan kom ik heus wel. het zal alleen helemaal mis gaanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Door geen slappe kutsmoesjes en andere slappe kutexcuses te verzinnen om maar niet te hoeven gaan.
Bullshit, als je ergens kan komen met de trein is het utrechtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik bedenk helemaal geen smoezen. als ik besluit te komen, dan kom ik heus wel. het zal alleen helemaal mis gaan
ik gooi wel fiets in de auto als ik te ver moet lopen vanuit gratis parkeren naar het centrum. maar die parkeerkosten gaan gewoon uitgespaard worden!
Ik zie je anders niets anders doen. "Wat als dit, wat als dat...", "Stel zus, stel zo..."quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik bedenk helemaal geen smoezen. als ik besluit te komen, dan kom ik heus wel. het zal alleen helemaal mis gaan
ik gooi wel fiets in de auto als ik te ver moet lopen vanuit gratis parkeren naar het centrum. maar die parkeerkosten gaan gewoon uitgespaard worden!
Nee, ik ben van plan de hele vakantie door te werken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
malta met zn 8en
ga jij nog ergens heen?
Geslachtsicoontjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:50 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Nee, ik ben van plan de hele vakantie door te werken.
Al waren er wel plannen voor een weekje Centerparcs met familievrienden maar ik ben benieuwd of dat doorgaat
Oh, lekker zeg! Ik kan je geslachtsicoontje of hoe ik dat ding ook moet noemen niet zien, trouwens - ben jij nou een man of een vrouw?
Niet dat het ertoe doet, hoor, maar ik vraag het me af.
Met de trein komen is het eenvoudigst. Dan komt je precies aan waar je wezen moet en loop je verder met de groep mee. De risico's zijn nihil.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wet van murphy. de trein en het andere ov zijn de zwakste schakelsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Met de trein komen is het eenvoudigst. Dan komt je precies aan waar je wezen moet en loop je verder met de groep mee. De risico's zijn nihil.
En weer zo'n slap kutexcuus om maar niet te hoeven gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
wet van murphy. de trein en het ov is de zwakste schakel
er is helemaal niets aan de hand. ik kom toch als ik nu ga bedenken hoe dan, en de wekker zet zeg ik toch. ik zoek het alleen even uitquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:59 schreef Techno het volgende:
[..]
En weer zo'n slap kutexcuus om maar niet te hoeven gaan.
De wet van murphy is te pessimistisch. De treinen zijn betrouwbaar genoeg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:58 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wet van murphy. de trein en het andere ov zijn de zwakste schakels
de risicos dat het compleet misgaat zijn nihil idd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Met de trein komen is het eenvoudigst. Dan komt je precies aan waar je wezen moet en loop je verder met de groep mee. De risico's zijn nihil.
Je kan ook iets later komen? Niet dat dat nodig is volgens mij,quote:
Ik weet niet waar je ouders wonen, maar als je met de auto naar een station rijdt met een directe verbinding met Utrecht ben je redelijk snel, want in Utrecht ben je gelijk op je bestemming.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
de risicos dat het compleet misgaat zijn nihil idd.
maar als het het ov iets fout gaat, dan heb je meteen half uur vertraging(omdat ov om het halfuur aankomt/vertrekt meestal)
en dat dan 2X en je hebt een uur vertraging.
en ik ben volgens de planner 1:39 en 2:10 ofzo onderweg voor +- 90 km ofzo. het is gewoon een rotgevoel dat gemiddelde snelheid dan zo laag is. het ov is rot
en dan heb je vertraging(bijvoorbeeld 3 uur onderweg). en dan kom je dus op ee ngemiddelde snelheid van 30 km/uur/
nou als ik nog een beetje goede conditie had dan fiets je dat al bijna zelf. ik vind het ov irritant
als ik toch al naar een station ga, kan ik ook meteen naar station utrecht.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je ouders wonen, maar als je met de auto naar een station rijdt met een directe verbinding met Utrecht ben je redelijk snel, want in Utrecht ben je gelijk op je bestemming.
Dat bedoelde deelnemer volgens mij jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als ik toch al naar een station ga, kan ik ook meteen naar station utrecht.
volgensmij kan het niet simpeler
Misschien heb je gelijk. Ik weet je vertrekpunt niet, maar Utrecht is een grote stad en (gratis) parkeren is daar problematisch.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als ik toch al naar een station ga, kan ik ook meteen naar station utrecht.
volgensmij kan het niet simpeler
Gratis parkeren in een grote stad is sowieso bijna een mission impossible.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:27 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Misschien heb je gelijk. Ik weet je vertrekpunt niet, maar Utrecht is een grote stad en (gratis) parkeren is daar problematisch.
Ik heb een walkman en een mp3 speler. Soms neem ik de walkman mee als ik de mp3 speler vergeten ben op te laden. Geforceerd naar albums uit de 90 wil luisteren zonder te kunnen switchen heeft vreemd genoeg iets. De walkman krijgt eigenlijk best veel positieve reacties en mensen beginnen gesprekken met je uit nostalgische redenen.quote:-ik loop jaren lang achter op populaire dingen, ik heb geen mp3spelers of oortjes ofzo.
wel een walkman casettespeler uit me jeugd,
Ik won een walkman in 2004 ofzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:38 schreef greatjob het volgende:
[..]
Ik heb een walkman en een mp3 speler. Soms neem ik de walkman mee als ik de mp3 speler vergeten ben op te laden. Geforceerd naar albums uit de 90 wil luisteren zonder te kunnen switchen heeft vreemd genoeg iets. De walkman krijgt eigenlijk best veel positieve reacties en mensen beginnen gesprekken met je uit nostalgische redenen.
Niets gedaan qua flirten vanaaf. Heb met een maat films/series gekeken.
Je bent al een tijdje bezig, maar je hebt wel discipline. Respect hiervoor!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:27 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat vind je belangrijker?
Uitslapen of proberen om wat sociaal contact te ervaren met mensen die je situatie kennen?
Mijn walkman is fel gekleurd en is te vinden in museums!quote:
je spoort echt nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar als het het ov iets fout gaat, dan heb je meteen half uur vertraging(omdat ov om het halfuur aankomt/vertrekt meestal)
en ik ben volgens de planner 1:39 en 2:10 ofzo onderweg voor +- 90 km ofzo. het is gewoon een rotgevoel dat gemiddelde snelheid dan zo laag is. het ov is rot
als je een willekeurig vertrektijdstip kiest, dan ben je ook GEMIDDELT 15 minuten aan het wachten.
de 1ne keer 29 minuten, en een andere keer maar 1 minuut.
en ik heb voor me gevoel altijd pech kwa dat, dat bussen als ik nog netaan op tijd ben, schijnbaar te vroeg zijn langsgereden enzo(volgens het boekje mogen ze niet meer dan 3 minuten ofzoiets dergelijks te vroeg haltes voorbij rijden. maar geen 1 chauffeur die zich daaraan houdt). en dan is de volgende weer wel op tijd, of 1 minuut te laat .en dan moet i kdus langer dan 30 minuten wachten
en dan heb je vertraging(bijvoorbeeld 3 uur onderweg). en dan kom je dus op ee ngemiddelde snelheid van 30 km/uur/
nou als ik nog een beetje goede conditie had dan fiets ik dat al bijna zelf van A tot B.
en in 3de wereld land kenia gaan ze zelfs al sneller dan dat (te voet, de keniaanse hardlopers)
en er zijn ook mensen enzo, en geen zitplaatsen als je pech hebt
hoe bang ben je voor mensen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:08 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
als je een willekeurig vertrektijdstip kiest, dan ben je ook GEMIDDELT 15 minuten aan het wachten.
de 1ne keer 29 minuten, en een andere keer maar 1 minuut.
en ik heb voor me gevoel altijd pech kwa dat, dat bussen als ik nog netaan op tijd ben, schijnbaar te vroeg zijn langsgereden enzo(volgens het boekje mogen ze niet meer dan 3 minuten ofzoiets dergelijks te vroeg haltes voorbij rijden. maar geen 1 chauffeur die zich daaraan houdt). en dan is de volgende weer wel op tijd, of 1 minuut te laat .en dan moet i kdus langer dan 30 minuten wachten
nou als ik nog een beetje goede conditie had dan fiets ik dat al bijna zelf van A tot B.
en in 3de wereld land kenia gaan ze zelfs al sneller dan dat (te voet, de keniaanse hardlopers)
en er zijn ook mensen enzo, en geen zitplaatsen als je pech hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |