SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik dacht even dat ik een post van lanter zag.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
Ahhh thanks iemand is me voor geweest . Ik was even heel bang dat ik het moest doen en niet wist hoe
De Handelingen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
Ahhh thanks iemand is me voor geweest . Ik was even heel bang dat ik het moest doen en niet wist hoe
Ja de Handelingen Inderdaadquote:
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:55 schreef Waaghals het volgende:
hij is bang dat hij gaat huilen als hij zelf naar je toekomt
Hier hebben we natuurlijk altijd een bovenmatige interesse voor. Vertel?!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:53 schreef formerjellybean het volgende:
Verder iets gedaan waarvan ik niet weet of het zo verstandig is maar dat moet tijd maar uitwijzen.
Wat een mongool, zonde van dat gele goud.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat zal het zijnWel moet ik zeggen dat zijn broer en hij en zijn vrienden wel gematched zijn qua mafheid, het stappen is vaak nog wild maar nooit saai. Die broer stond op het festival gewoon bier over zichzelf heen te gooien
Mijn exscharrel die ik al 4 jaar ken die was een korte periode met mij en ander meisje tegelijk gegaan. Ik kwam erachter, en ander meisje wilde hem niet meer. Hij probeerde mij te ontlopen wat niet lukte want ik heb met zijn broer staan feesten, en nog andere jongens ook toen een ander mij optilde ging hij huilen in de bar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hier hebben we natuurlijk altijd een bovenmatige interesse voor. Vertel?!
Zijn hier ook mensen op / richting de meet met mobiel internet?
Dat is eigenlijk ook wel zo bier hoor je op te drinkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat een mongool, zonde van dat gele goud.
Een vrouw naar mijn hart.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk ook wel zo bier hoor je op te drinken
En nog belangrijker, is MLIG gekomen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ga me zo even omkleden douchen , want er is braderie , brakvoer halen . Zie later wel hoe het is met meet, en of niemand er elkaar is aangevlogen
Ohh is da alles. Dat valt reuze mee meid!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn exscharrel die ik al 4 jaar ken die was een korte periode met mij en ander meisje tegelijk gegaan. Ik kwam erachter, en ander meisje wilde hem niet meer. Hij probeerde mij te ontlopen wat niet lukte want ik heb met zijn broer staan feesten, en nog andere jongens ook toen een ander mij optilde ging hij huilen in de bar.
Donderdag zag ik hem weer en hij probeerde via een vriend van hem op me af te sturen om te vragen of ik dat wilde , waar ik tegen die vriend zei , dat kan die lekker vergeten.
Ik heb hem net dus eeen bericht gestuurd van wil best met je praten maar kom volgende keer zelf naar me toe in plaats van een vriend.
Dat was dus het hele verhaal . Mijn reallife soap.
Komt die? Daar hebben we het gisteren nou net niet over gehad. Vanavond heeft hij ieder geval wat te doen. Go Richard go.quote:
Ah ik voel een verhaal uit eigen ervaring aankomen, brand los.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:33 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ohh is da alles. Dat valt reuze mee meid!
Er zijn mensen die wel dommere dingen hebben gedaan
Ha ik heb zoveel domme dingen gedaan op dating gebied. Dat noemen we leermomentjesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah ik voel een verhaal uit eigen ervaring aankomen, brand los.
Het begon in stairway. Maar ik mag toch hopen dat ze ergens buiten zitten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:58 schreef minibeer het volgende:
Wat is he stil hier. Ik vraag me af hoe het op de meet is. Als ik wist waar ze waren zou ik zo ff langs kunnen fietsen
Dat zal idd wel, wat een hitte...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:07 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Het begon in stairway. Maar ik mag toch hopen dat ze ergens buiten zitten.
Ga jij eens heel snel die kidsweek inscannen.quote:
zodat jij kan fappen op geraldine bedoel je?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel die kidsweek inscannen.
Er is bijna niemand hier...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:26 schreef Waaghals het volgende:
gezien het aantal aanwezigen hier, vraag ik me af of er nog iemand op de meet is
En ontstaan er al setjes?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:30 schreef Godshand het volgende:
We zitten in het stadspark van Utrecht. Groetjes van MLIG, Daalder82, MeraViglioSa, Minnemin, deelnemer, Halcon, kipknots, Mystikvm, dyna18 en mijzelf...
Deze vast niet: als tweede date op een donderdagavond in Bergen op Zoom afspreken (daar woonde ze), je auto in een parkeergarage zetten, naar de kroeg & film gaan en rond middernacht samen naar mijn auto lopen waarop zij vraagt: "je hebt hem toch niet in de parkeergarage gezet?", waarop ik vraag "hoezo niet?" (want ik doe dat erg vaak eigenlijk wel als ik ergens een paar uur in het centrum moet zijn). Blijken ze in dat dorp nog in de jaren '80 te leven: de parkeergarage was dicht na 22:00 en dan ook echt dicht, je kon niet alleen niet inrijden, maar ook niet eruit ...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:46 schreef Daniel1976 het volgende:
Ha ik heb zoveel domme dingen gedaan op dating gebied. Dat noemen we leermomentjes
Ik ga ze hier echt niet allemaal oplepelen. Ik denk dat ik elke klassieke fout wel een keer gemaakt heb.
Dan feliciteer ik bij deze MLiG met zijn aanwezigheid, lijkt me een grote stap in de goede richting!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:30 schreef Godshand het volgende:
We zitten in het stadspark van Utrecht. Groetjes van MLIG, Daalder82, MeraViglioSa, Minnemin, deelnemer, Halcon, kipknots, Mystikvm, dyna18 en mijzelf...
ik heb het al eens eerder verteldquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:55 schreef formerjellybean het volgende:
Zijn in dit topic veel die via een datingsite proberen ??? Ik weet van mezelf dat ik het niet zou willen omdat je dan soms er vol gespamd door bepaalde kansloze figuren.
Ik zie dating toch iets breder dan alleen het daten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:41 schreef MTVGN het volgende:
[..]
Deze vast niet: als tweede date op een donderdagavond in Bergen op Zoom afspreken (daar woonde ze), je auto in een parkeergarage zetten, naar de kroeg & film gaan en rond middernacht samen naar mijn auto lopen waarop zij vraagt: "je hebt hem toch niet in de parkeergarage gezet?", waarop ik vraag "hoezo niet?" (want ik doe dat erg vaak eigenlijk wel als ik ergens een paar uur in het centrum moet zijn). Blijken ze in dat dorp nog in de jaren '80 te leven: de parkeergarage was dicht na 22:00 en dan ook echt dicht, je kon niet alleen niet inrijden, maar ook niet eruit ...
Toen we weer naar het centrum liepen wilde ik naar het daar gevestigde hotel (zo geweldig was de date namelijk niet verlopen en ik zag al aankomen dat er geen 3e zou volgen), maar dat vond ze toch ook weer niet nodig, ik mocht wel bij haar op de grond slapen in de woonkamer, maar goed, we gedroegen ons allebei wat raar toen de laatste afspraak tussen ons opeens een paar uur langer duurde ...
Dit was de 3e keer ooit dat ik via internet met een vrouw afsprak (en de 3e keer dat het bij 2 afspraken bleef trouwens), maar het is nog steeds het raarste dat er gebeurd is in mijn dating historie. Naja, erna heb ik het ook maar 3 of 4 keer geprobeerd, het lijkt niet echt te werken voor mij omdat ik altijd zo'n date in ga als broertje / goede vriend / collega en er dus nooit seksuele spanning ontstaat. Eerst maar eens leren mijn grenzen van opmerkingen wat op te rekken, dingen waarvan ik vind dat ze niet kunnen, kunnen vaak namelijk wel degelijk.
Oh, enne: *zwaai*. Ik heb niet bijgelezen t.o.v. mijn vorige post, ik heb toen nog wel even gekeken naar hoe men reageerde op mijn post, maar het vervolgens daar maar bij gelaten. Dit topic gaat veel te snel voor iemand die het naast z'n voltijdbaan ook best druk heeft met sociale activiteiten.
Griftpark? Dat is naast mn huis ongeveerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:30 schreef Godshand het volgende:
Jup dat lijkt me ook , het is best irritant als je denkt goh die is best wel leuk en degene weet uberhaupt niet wie je bent.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:56 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ik heb het al eens eerder verteld
ik heb ooit eens een profiel aangemaakt, toen zag ik een meid die ik vaak tegenkom op fitness
dus ik sprak haar zo aan van: ik zie jou wel vaker op de fitnessclub.
zegt zij: oja? je komt me helemaal niet bekend voor
dat vond ik dan wel confronterend
Oh dan valt Mart nog meequote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:57 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik zie dating toch iets breder dan alleen het daten.
Welk verhaal zal ik eens vertellen.
Een trio met je vriendin en een exvriendin is bijvoorbeeld niet handig.
Of in Denemarken een groepje mensen opvissen om heel de nacht mee door te drinken.
Na heel veel zuipen zegt één van die ventjes dat hij extreem rechts is en dat zijn pa een gevluchte duitse nazi was.
Waarna ik er dronken uit gooide dat ik dat fantastisch vond van hem en dat ik joods ben (niet dat ik dat ben maar ik ben altijd al wat opstandig geweest). Na dat ik dan ook nog eens op de bank recht tegen over die jongen anderhalf uur lang met zijn vriendin heb zitten vozen, waren mijn vrienden zo vriendelijk om mij met een smoes weg te lokken (kom we moeten pinnen want de kroeg gaat zo weer open ('s ochtends om 6 uur)).
Ik was zo zat dat ik nieteens door had dat zei z'n vriendin was. Ja ik wist het wel, maar het drong niet door ofzo.
Dat is wel enorm komisch met een beetje puzzelen en zoeken kom je het halve topic op badoo tegen. Alleen wel irritant dat ze mijn mooie foto's af hadden gekeurd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Jup dat lijkt me ook , het is best irritant als je denkt goh die is best wel leuk en degene weet uberhaupt niet wie je bent.
Ik heb wel hyves en facebook maar geen datingsites. Ik heb wel een keer een nogal kansloze post van een jongen van 19 die wist dat ik ouder was , dat die op mijn profiel keek en me berichtje stuurde om te vragen of ik hem wilde ontmaagden, omdat die nogal verlegen bij meisjes was.
Ik heb het berichtje bewaard voor als ik in een dipje zit en keihard moet lachen.
Zo ongeveer iedereen hier is wel echt. Ik beschik over extra informatiequote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:03 schreef HappyGirl91 het volgende:
Wow, MLiG is echt gekomen? En hij is echt?
In dat geval zal ik mijn woorden moeten inslikken, want ik was er echt van overtuigd dat het een nepperd was.
Al kan dat natuurlijk nog steeds - ik schat de kans alleen kleiner in.
Ik hoop dat 't heel gezellig is daar in Utrecht!
Hij is ook nog maar jong hoor dus wat neem ik het hem ook niet zo kwalijk ik ben ook 10 jaar ouder als hem en eigenlijk is het ook een soort rare vriendschap geworden waar je elkaar toch wel kent na 4 jaar . Nu verder afwachten of het helemaal over is of niet .quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:04 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ohh dit zijn slechts voorbeelden. Ik heb een turbulent leven wat nooit saai is enzo
Oh dat geloof ik wel, hoor - de enigen waar ik mijn vraagtekens bij zette waren MLiG en lanterfanteraar, maar die eerste trollt dus echt nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:05 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zo ongeveer iedereen hier is wel echt. Ik beschik over extra informatie
Nee , hij is een modje dus kan de ip's achterhalenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:15 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel, hoor - de enigen waar ik mijn vraagtekens bij zette waren MLiG en lanterfanteraar, maar die eerste trollt dus echt niet
Maarre.. Extra informatie? Zit je met ze te skypen of zo?of texten met iemand... Hmmm.. Met Mera misschien?
En zelfs lantefant is helemaal echt dat weet ik 100% zeker.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:15 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel, hoor - de enigen waar ik mijn vraagtekens bij zette waren MLiG en lanterfanteraar, maar die eerste trollt dus echt niet
Maarre.. Extra informatie? Zit je met ze te skypen of zo?of texten met iemand... Hmmm.. Met Mera misschien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |