Die is MLiG op dit moment aan het ontmaagden.quote:
Ze krijgt in Frankrijk toch wat inwendige stokslagen met stokbroden en zo?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Die is MLiG op dit moment aan het ontmaagden.
Dat zal eerder Mera of Minnemin zijn dan. Of deelnemer, als ze allebei desperate zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Die is MLiG op dit moment aan het ontmaagden.
Nee een dochter , Willow Sage Hart, wat ik een mooie naam vind trouwens . Waarschijnlijk ook graag naar Buffy gekekenquote:
Oh leuk, dacht dat het er meer zouden worden want jezus wat was die vrouw enorm geworden.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee een dochter , Willow Sage Hart, wat ik een mooie naam vind trouwens . Waarschijnlijk ook graag naar Buffy gekeken
Is Mera niet aan het dansen met Techno?quote:Op zondag 5 juni 2011 00:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat zal eerder Mera of Minnemin zijn dan. Of deelnemer, als ze allebei desperate zijn.
Pff.. ik hou niet van hockey maar om daar nu iemand voor uit te lachen. Laat staan voor het niet gaan naar een fok-meet.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:52 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ben niet geweest vandaag weer een lekkere pot gehockeyd ja lach me maar uit.
Moet wel want het is verdomd stil hier.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
Maar zijn er nog koppeltjes gevormd op de meet ???
Niet dat ik weet / heb gezien.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
Maar zijn er nog koppeltjes gevormd op de meet ???
ja die orgie heb je ff mooi gemistquote:Op zondag 5 juni 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
Heb achteraf een beetje spijt dat ik niet ben geweest. Als ik had geweten dat er geen leuke fotoverslagen gingen komen was ik nog misschien gegaan.
Neuh. Er lag wel een stelletje in het park flink te vozen, maar die mensen hoorden niet bij de meet.quote:
Nou ik wou gewoon die koppen van de mensen zien. Ik dacht dat er net als bij elke andere meet gewoon foto's zouden komen. Maar helaas dat mag niet ofzo.quote:
Dan naai ik liever jou Supersoep.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Of deelnemer, als ze allebei desperate zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
Jeugd dus. Dan heb je nog tijd zatquote:Op zondag 5 juni 2011 00:52 schreef bjanaan het volgende:
Ben niet geweest vandaag weer een lekkere pot gehockeyd ja lach me maar uit.
Dat gevoel heb ik ook, geen fotos kan ik begrijpen, maar ik had wel wat verslagen verwacht.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:10 schreef Supersoep het volgende:
Volgens mij is er afgesproken om er zo weinig mogelijk over te zeggen. Jammer.
Nee, daar is niets over afgesproken. Wat verwacht je dan dat mensen er over zouden moeten zeggen? Er is door meerdere mensen gezegd waar we hebben gezeten, dat het gezellig was, wie er waren.... Om nu een log te posten van alles wat er is besproken lijkt me niet echt nodig.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:10 schreef Supersoep het volgende:
Volgens mij is er afgesproken om er zo weinig mogelijk over te zeggen. Jammer.
Nou MLiG heeft een grote stap voorwaarts gezet. Voor iemand in zijn positie is dit een hele grote stap voorwaarts. Ik ben wel benieuwd wat hij er zelf van vond.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, daar is niets over afgesproken. Wat verwacht je dan dat mensen er over zouden moeten zeggen? Er is door meerdere mensen gezegd waar we hebben gezeten, dat het gezellig was, wie er waren.... Om nu een log te posten van alles wat er is besproken lijkt me niet echt nodig.
Dat zal hij later nog wel melden als hij daar behoefte aan heeft. Hij kan zelf ook het beste aangeven wat hij van de meet vond.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou MLiG heeft een grote stap voorwaarts gezet. Voor iemand in zijn positie is dit een hele grote stap voorwaarts. Ik ben wel benieuwd wat hij er zelf van vond.
Ik heb het niet over een log, de afwezigheid van de meet-gangers valt me alleen wat op, de uitzondering (was) ben jij eigenlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, daar is niets over afgesproken. Wat verwacht je dan dat mensen er over zouden moeten zeggen? Er is door meerdere mensen gezegd waar we hebben gezeten, dat het gezellig was, wie er waren.... Om nu een log te posten van alles wat er is besproken lijkt me niet echt nodig.
Een aantal mensen hadden 's avonds nog andere afspraken en zullen nu op die afspraken zijn en/of slapen. Sowieso is het ook zaterdagavond. Misschien zijn ze op stap?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een log, de afwezigheid van de meet-gangers valt me alleen wat op, de uitzondering (was) ben jij eigenlijk.
Ik ben vooral benieuwd naar wat de die-hard "mij lukt het niet" types besproken hebben, en of ze nog tot wat inzichten gekomen zijn. Maar dat kunnen ze idd het best zelf vertellen.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:12 schreef Halcon het volgende:
Ik ook. Echt. Maar ik had de keuze; of met vrienden/innen op pad óf met vreemden waar ik bij de meeste mensen toch niet echt 'n ''klik'' mee had online. Misschien met 2/3 personen, maar dan houdt het ook op. Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk. En dan heb ik vandaag ook nog eens een kut dag gehad, had beter naar de meet kunnen gaan. Ach, je kan niet alles hebben heh.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
Heb achteraf een beetje spijt dat ik niet ben geweest. Als ik had geweten dat er geen leuke fotoverslagen gingen komen was ik nog misschien gegaan.
Ja, denk ik wel. Heb aangegeven wat ik er van vond. Ik kan niet voor anderen spreken wat zij er van vonden. Denk overigens wel dat iedereen het een gezellige dag vond.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar wat de die-hard "mij lukt het niet" types besproken hebben, en of ze nog tot wat inzichten gekomen zijn. Maar dat kunnen ze idd het best zelf vertellen.
Achteraf praten is altijd makkelijker natuurlijk en een kutdag zie je ook niet altijd vantevoren aankomen.Zou wel leuk zijn geweest als je naar de meet was gekomen, maar de volgende keer beter.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:20 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik ook. Echt. Maar ik had de keuze; of met vrienden/innen op pad óf met vreemden waar ik bij de meeste mensen toch niet echt 'n ''klik'' mee had online. Misschien met 2/3 personen, maar dan houdt het ook op. Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk. En dan heb ik vandaag ook nog eens een kut dag gehad, had beter naar de meet kunnen gaan. Ach, je kan niet alles hebben heh.
Stort je je vannacht niet in het wilde en losbandige uitgaansleven van Wormerveer?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:21 schreef formerjellybean het volgende:
Dit keer blijf ik eens laat op sinds ik begin van de avond aardig wat uurtjes heb geslapen
Noemen ze zo die tippelzone op 't industrieterrein tegenwoordig?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:22 schreef Halcon het volgende:
Stort je je vannacht niet in het wilde en losbandige uitgaansleven van Wormerveer?
Ben je donderdag zo hard tekeer gegaan?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:24 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , ga maar 1 keer per week en meestal is dat vrijdag en op uitzonderingen vaker. En nu is eindelijk mijn spierpijn van donderdag bijna over![]()
![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 01:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Noemen ze zo die tippelzone op 't industrieterrein tegenwoordig?
Pas op hoorquote:Op zondag 5 juni 2011 01:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Noemen ze zo die tippelzone op 't industrieterrein tegenwoordig?
Inderdaad. Eerlijk gezegd dacht ik er ook negatief over, kortzichtig van mezelf eigenlijk. Maar wie hebben er vandaag allemaal met het OV (trein) gereisd? Ik ben zowat flauw gevallen in de trein, zo vol en de hitte, nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 5 juni 2011 01:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Achteraf praten is altijd makkelijker natuurlijk en een kutdag zie je ook niet altijd vantevoren aankomen.Zou wel leuk zijn geweest als je naar de meet was gekomen, maar de volgende keer beter.
Ja heel erg lopen feesten bij de buhne staan hossen , wat wel leuk was een stel kennissen van mij hadden hun ouders ook mee, maar die hebben mee staan feesten wat ik heel leuk vond omdat ik nogal nette ouders heb die totaal niet naar kroegen ofzo gaan.quote:
Aantal mensen waren wel met de trein. Op het station waren volgens mij wel wat omroepberichten te horen over vertragingen.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:25 schreef Mpj het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerlijk gezegd dacht ik er ook negatief over, kortzichtig van mezelf eigenlijk. Maar wie hebben er vandaag allemaal met het OV (trein) gereisd? Ik ben zowat flauw gevallen in de trein, zo vol en de hitte, nog nooit meegemaakt![]()
Heb goddomme blaren en een ontsteking in m'n teen door vandaag.
Kan me er weinig bij voorstellen dat het gezellig is als vrienden hun ouders meenemen, maar goed... In Wormerveer kan het kennelijk allemaal.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja heel erg lopen feesten bij de buhne staan hossen , wat wel leuk was een stel kennissen van mij hadden hun ouders ook mee, maar die hebben mee staan feesten wat ik heel leuk vond omdat ik nogal nette ouders heb die totaal niet naar kroegen ofzo gaan.
Lijkt me heel tof om zulke ouders te hebben
anders krijg je de kroeg nooit vol daarquote:Op zondag 5 juni 2011 01:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan me er weinig bij voorstellen dat het gezellig is als vrienden hun ouders meenemen, maar goed... In Wormerveer kan het kennelijk allemaal.
Dit zijn dagen dat ik sowieso niks doe vanwege die hitte. Gewoon een beetje lekker in de zon zitten.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:25 schreef Mpj het volgende:
[..]
Inderdaad. Eerlijk gezegd dacht ik er ook negatief over, kortzichtig van mezelf eigenlijk. Maar wie hebben er vandaag allemaal met het OV (trein) gereisd? Ik ben zowat flauw gevallen in de trein, zo vol en de hitte, nog nooit meegemaakt![]()
Heb goddomme blaren en een ontsteking in m'n teen door vandaag.
Dat er gewoon mensen zijn die hun ouders meenemen naar zoiets.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja heel erg lopen feesten bij de buhne staan hossen , wat wel leuk was een stel kennissen van mij hadden hun ouders ook mee, maar die hebben mee staan feesten wat ik heel leuk vond omdat ik nogal nette ouders heb die totaal niet naar kroegen ofzo gaan.
Lijkt me heel tof om zulke ouders te hebben
Kan me niet indenken dat veel kiddo's hun ouders mee gaan nemen naar de kroeg of als ze enige vrije keuze hebben in dezelfde kroeg gaan stappen als hun ouders. En dan dat hossen...quote:Op zondag 5 juni 2011 01:31 schreef Waaghals het volgende:
[..]
anders krijg je de kroeg nooit vol daar
Weet niet of het specifiek Wormerveer is hoor , er zullen gerust meerdere mensen met hele moderne ouders hebben die wel gezellig met zoon/ dochter even lekker naar de kroeg gaan.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan me er weinig bij voorstellen dat het gezellig is als vrienden hun ouders meenemen, maar goed... In Wormerveer kan het kennelijk allemaal.
Ligt er aan wat voor een kroeg, een stamkroeg waar iedereen komt uit het dorp kan ik begrijpen. Maar echt stappen met je ouders vind ik dan weer raar.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Weet niet of het specifiek Wormerveer is hoor , er zullen gerust meerdere mensen met hele moderne ouders hebben die wel gezellig met zoon/ dochter even lekker naar de kroeg gaan.
Zelf ben het niet gewend want ik ben gereformeerd opgevoed , mijn ouders gingen meer naar de kerk, zus ging wel uit maar was heel braaf . Ik was de wilde van de familie en dat is altijd zo gebleven. Daardoor vind ik het ook leuk om te zien hoe anderen daarin kunnen zijn en wel zo'n band hebben dat ze met hun ouders gewoon kunnen feesten.
En wat als dat nou eens gezellig is ??? Ik vermaak me prima meerdere mensen vermaken zich . Snap niet wat daaraan nou de big deal is. Het is leuker dan thuis zitten.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan me niet indenken dat veel kiddo's hun ouders mee gaan nemen naar de kroeg of als ze enige vrije keuze hebben in dezelfde kroeg gaan stappen als hun ouders. En dan dat hossen...Het klinkt als 'n hele platte toestand van een stel dorpsgekken.
Ik kan me er weinig bij voorstellen. Denk dat de meeste kiddo's zich ook niet echt op hun gemak voelen en niet echt lekker losgaan als papa en mama aan de bar toe zitten te kijken. Het zal ook wel eerder uitzondering dan regel zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Weet niet of het specifiek Wormerveer is hoor , er zullen gerust meerdere mensen met hele moderne ouders hebben die wel gezellig met zoon/ dochter even lekker naar de kroeg gaan.
Zelf ben het niet gewend want ik ben gereformeerd opgevoed , mijn ouders gingen meer naar de kerk, zus ging wel uit maar was heel braaf . Ik was de wilde van de familie en dat is altijd zo gebleven. Daardoor vind ik het ook leuk om te zien hoe anderen daarin kunnen zijn en wel zo'n band hebben dat ze met hun ouders gewoon kunnen feesten.
Thuis zitten of stappen met je ouders, keuze is snel gemaakt.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En wat als dat nou eens gezellig is ??? Ik vermaak me prima meerdere mensen vermaken zich . Snap niet wat daaraan nou de big deal is. Het is leuker dan thuis zitten.
In Engeland is dat niet ongewoon. Hele gezinnen gaan daar samen naar de Pub.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:34 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Denk ook dat het ligt aan wat voor soort mensen. Het is ook een dorp wat ligt bij Amsterdam in de buurt en soms wonen hier ook mensen met die achtergrond.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor een kroeg, een stamkroeg waar iedereen komt uit het dorp kan ik begrijpen. Maar echt stappen met je ouders vind ik dan weer raar.
Als alle 10 aanwezigen zich vermaken, is het verder prima natuurlijk.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En wat als dat nou eens gezellig is ??? Ik vermaak me prima meerdere mensen vermaken zich . Snap niet wat daaraan nou de big deal is. Het is leuker dan thuis zitten.
Daarom zeg ik ook als het een stamkroeg is waar je als sinds je 10de met de hele familie komt kan ik het wel begrijpen. Maar hier in Amsterdam heb je dat soort dingen niet dus is het voor mij moeilijk voor te stellen.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
In Engeland is dat niet ongewoon. Hele gezinnen gaan daar samen naar de Pub.
Ik zie het hier ook weleens, maar dan meestal 's middags wat drinken met de familie en met opa en oma erbij of 's avonds, maar dan zijn het meestal wel kids die jonger dan 14 zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook als het een stamkroeg is waar je als sinds je 10de met de hele familie komt kan ik het wel begrijpen. Maar hier in Amsterdam heb je dat soort dingen niet dus is het voor mij moeilijk voor te stellen.
Ik denk dat je het daar best een beetje mee kan vergelijken, wel moet ik ook zeggen dat hier zowieso in dit dorp heel veel kroegen zitten, minsten 7 en best wel veel gewoon hier uitgaan, juist ook omdat het in Zaandam vaak mot is en hier is het relaxed.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
In Engeland is dat niet ongewoon. Hele gezinnen gaan daar samen naar de Pub.
In dorpen is het nog redelijk normaal denk ik, tot zekere hoogte.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat je het daar best een beetje mee kan vergelijken, wel moet ik ook zeggen dat hier zowieso in dit dorp heel veel kroegen zitten, minsten 7 en best wel veel gewoon hier uitgaan, juist ook omdat het in Zaandam vaak mot is en hier is het relaxed.
Dat is weer een heel verschil met hier , dan zijn ze toch al wat ouder en is het ook anders . Het viel me wel heel erg op omdat het hier toch gewoon is. Zoals mijn ex-scharrel en zijn broer, die zijn met zijn moeder en tante naar de Toppers gegaan, ( dat is totaal niet mijn ding, maar als anderen het doen is het wel leuk ) maar die heb dan ook een moeder wat een rasechte amsterdammer is.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zie het hier ook weleens, maar dan meestal 's middags wat drinken met de familie en met opa en oma erbij of 's avonds, maar dan zijn het meestal wel kids die jonger dan 14 zijn.
Je kan wel wat dingen met je ouders doen vind ik.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is weer een heel verschil met hier , dan zijn ze toch al wat ouder en is het ook anders . Het viel me wel heel erg op omdat het hier toch gewoon is. Zoals mijn ex-scharrel en zijn broer, die zijn met zijn moeder en tante naar de Toppers gegaan, ( dat is totaal niet mijn ding, maar als anderen het doen is het wel leuk ) maar die heb dan ook een moeder wat een rasechte amsterdammer is.
Heb er bepaalde beelden bij, maar goed...quote:Op zondag 5 juni 2011 01:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is weer een heel verschil met hier , dan zijn ze toch al wat ouder en is het ook anders . Het viel me wel heel erg op omdat het hier toch gewoon is. Zoals mijn ex-scharrel en zijn broer, die zijn met zijn moeder en tante naar de Toppers gegaan, ( dat is totaal niet mijn ding, maar als anderen het doen is het wel leuk ) maar die heb dan ook een moeder wat een rasechte amsterdammer is.
Bij mij blijft het meer bij even samen naar de film gaan, museum bekijken en uit eten gaan, dus veel beperkter. Af en toe denk ik wel dat ik geadopteerd ben , want ben het buitenbeentje van de familie.quote:Op zondag 5 juni 2011 01:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan wel wat dingen met je ouders doen vind ik.
Ik ga ook soms met mijn moeder naar Ajax.
[/quo[quote]Op zondag 5 juni 2011 01:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan wel wat dingen met je ouders doen vind ik.
Ik ga ook soms met mijn moeder naar Ajax.
Ga je weleens naar optredens a la Country Wilma of Zanger Pedro?quote:Op zondag 5 juni 2011 01:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bij mij blijft het meer bij even samen naar de film gaan, museum bekijken en uit eten gaan, dus veel beperkter. Af en toe denk ik wel dat ik geadopteerd ben , want ben het buitenbeentje van de familie.
ik zie mijn ouders 1 x per maand ofzoquote:Op zondag 5 juni 2011 01:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bij mij blijft het meer bij even samen naar de film gaan, museum bekijken en uit eten gaan, dus veel beperkter. Af en toe denk ik wel dat ik geadopteerd ben , want ben het buitenbeentje van de familie.
Dat ook weer niet hoor , ik hou meer van rock. Ik moet wel zeggen dat als hier in de cafe's nog wel eens het platte Amsterdamse muziek , gedraaid word dat ik het best wel leuk vind . Maar dat is meer ook door de sfeer gewoon.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga je weleens naar optredens a la Country Wilma of Zanger Pedro?
Wat je zegt: smaken verschillen.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:09 schreef formerjellybean het volgende:
Smaken verschillen ik vind het heel gezellig
Muisstil.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:27 schreef formerjellybean het volgende:
Denk zo dat ik toch maar naar bed ga het is erg stil hier
Goed plan. Ik ga mee.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:27 schreef formerjellybean het volgende:
Denk zo dat ik toch maar naar bed ga het is erg stil hier
Gelukkig maar, anders werd iedereen verliefd op zichzelf, is versieren overbodig en kan dit topic wel dicht.quote:
Verliefd worden op mezelf was wel lekker geweest was het niet zo irritant ingewikkeld geweest.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders werd iedereen verliefd op zichzelf, is versieren overbodig en kan dit topic wel dicht.
Er zijn mensen die het kunnen, dus waarom jij niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Verliefd worden op mezelf was wel lekker geweest was het niet zo irritant ingewikkeld geweest.
Het komt heus wel goed hoor want ik ben niet zo'n doemdenker.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het kunnen, dus waarom jij niet.
Je bent goed gebekt, dus mijn voorspelling is dat je een gouden toekomst tegemoet gaat (wat de liefde betreft). Wel wat meer studeren. Uit luiheid het VMBO te doen was geen goede zet.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Het komt heus wel goed hoor want ik ben niet zo'n doemdenker.
Maar het was in ieder geval een stuk makkelijker geweest.
Ik ga na de zomer eindelijk doen wat ik al mijn hele leven wil: schrijven. Dus er is meer motivatie nu omdat ik al sinds klein jochie sportjournalist wou worden. Het nog niet specifiek journalistiek maar de weg er naar toe.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je bent goed gebekt, dus mijn voorspelling is dat je een gouden toekomst tegemoet gaat (wat de liefde betreft). Wel wat meer studeren. Uit luiheid het VMBO te doen was geen goede zet.
Er is een droom ...quote:Op zondag 5 juni 2011 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga na de zomer eindelijk doen wat ik al mijn hele leven wil: schrijven. Dus er is meer motivatie nu omdat ik al sinds klein jochie sportjournalist wou worden. Het nog niet specifiek journalistiek maar de weg er naar toe.
Ik las dat de opleiding HBO journalistiek onder de maat is. Je kunt vast journalist worden zonder.quote:Dat van naar het VMBO gaan was ook de grootste fout van mijn leven. Had ik de HAVO gedaan had ik na de zomer al kunnen beginnen aan een HBO journalistiek.
MLiG erbijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:30 schreef Godshand het volgende:
We zitten in het stadspark van Utrecht. Groetjes van MLIG, Daalder82, MeraViglioSa, Minnemin, deelnemer, Halcon, kipknots, Mystikvm, dyna18 en mijzelf...
Hahaha iedereen had dezelfde reactie als jijquote:
Na 12,5 jaar kan ze hem zomaar eens zat zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 04:47 schreef Godshand het volgende:
Versieren niet makkelijk gaat....
Nou leuk gesprek opstarten gaat wel, blijkt ze 12,5 jaar een vriend te hebben
Waarom trek ik dit soort figuren aan?
Was een vriendin van een vrouwelijke kennis van mij. Anyway, we gaan wel keer gezamenlijk rondje racefietsen![]()
Das altijd jammer om daar inderdaad pas laat achter te komen.quote:Op zondag 5 juni 2011 04:47 schreef Godshand het volgende:
Was een vriendin van een vrouwelijke kennis van mij. Anyway, we gaan wel keer gezamenlijk rondje racefietsen![]()
Geen kwestie van aantrekken. De meeste meiden die ik leer kennen hebben ook een vriend.quote:Op zondag 5 juni 2011 04:47 schreef Godshand het volgende:
Herkenbaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Geen kwestie van aantrekken. De meeste meiden die ik leer kennen hebben ook een vriend.
Ah joh als hij dat nou graag wil. Het wordt bijvoorbeeld ook op een van de beste hogescholen van Nederland gegeven, zo slecht zal het daar dan niet zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 03:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er is een droom ...
[..]
Ik las dat de opleiding HBO journalistiek onder de maat is. Je kunt vast journalist worden zonder.
Ik hoop ook op een zetje in de juiste richting. Nu is het natuurlijk wel zo dat de mensen op de meet extra begripvol zijn voor hem en zijn situatie. De rest van de wereld kan wel eens wat minder mild zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:02 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik sta gewoon nog steeds versteld van het feit dat MLiG echt is
Hij heeft dus echt moeite met sociaal contact?Pfff, eerst nam ik alles wat 'ie typte met een grote korrel zout en vaak zat ik ook gewoon keihard te lachen achter mijn computer/telefoon om dat "getroll" maar nu het echt blijkt te zijn is het ineens niet zo grappig meer
![]()
Nou ja, ik hoop dat 'ie hier nog wat contacten aan overhoudt en nu nog een extra zetje in de juiste richting (hulp zoeken of actief aan hemzelf gaan werken) heeft gekregen!
Tijn!! Heb je al iets vernomen van je date?
Je zou haar toch sms'en? Vertel, hoe is dat gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |