ik zie mijn ouders 1 x per maand ofzoquote:Op zondag 5 juni 2011 01:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bij mij blijft het meer bij even samen naar de film gaan, museum bekijken en uit eten gaan, dus veel beperkter. Af en toe denk ik wel dat ik geadopteerd ben , want ben het buitenbeentje van de familie.
Dat ook weer niet hoor , ik hou meer van rock. Ik moet wel zeggen dat als hier in de cafe's nog wel eens het platte Amsterdamse muziek , gedraaid word dat ik het best wel leuk vind . Maar dat is meer ook door de sfeer gewoon.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga je weleens naar optredens a la Country Wilma of Zanger Pedro?
Wat je zegt: smaken verschillen.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:09 schreef formerjellybean het volgende:
Smaken verschillen ik vind het heel gezellig
Muisstil.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:27 schreef formerjellybean het volgende:
Denk zo dat ik toch maar naar bed ga het is erg stil hier
Goed plan. Ik ga mee.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:27 schreef formerjellybean het volgende:
Denk zo dat ik toch maar naar bed ga het is erg stil hier
Gelukkig maar, anders werd iedereen verliefd op zichzelf, is versieren overbodig en kan dit topic wel dicht.quote:
Verliefd worden op mezelf was wel lekker geweest was het niet zo irritant ingewikkeld geweest.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders werd iedereen verliefd op zichzelf, is versieren overbodig en kan dit topic wel dicht.
Er zijn mensen die het kunnen, dus waarom jij niet.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Verliefd worden op mezelf was wel lekker geweest was het niet zo irritant ingewikkeld geweest.
Het komt heus wel goed hoor want ik ben niet zo'n doemdenker.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het kunnen, dus waarom jij niet.
Je bent goed gebekt, dus mijn voorspelling is dat je een gouden toekomst tegemoet gaat (wat de liefde betreft). Wel wat meer studeren. Uit luiheid het VMBO te doen was geen goede zet.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Het komt heus wel goed hoor want ik ben niet zo'n doemdenker.
Maar het was in ieder geval een stuk makkelijker geweest.
Ik ga na de zomer eindelijk doen wat ik al mijn hele leven wil: schrijven. Dus er is meer motivatie nu omdat ik al sinds klein jochie sportjournalist wou worden. Het nog niet specifiek journalistiek maar de weg er naar toe.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:37 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je bent goed gebekt, dus mijn voorspelling is dat je een gouden toekomst tegemoet gaat (wat de liefde betreft). Wel wat meer studeren. Uit luiheid het VMBO te doen was geen goede zet.
Er is een droom ...quote:Op zondag 5 juni 2011 02:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga na de zomer eindelijk doen wat ik al mijn hele leven wil: schrijven. Dus er is meer motivatie nu omdat ik al sinds klein jochie sportjournalist wou worden. Het nog niet specifiek journalistiek maar de weg er naar toe.
Ik las dat de opleiding HBO journalistiek onder de maat is. Je kunt vast journalist worden zonder.quote:Dat van naar het VMBO gaan was ook de grootste fout van mijn leven. Had ik de HAVO gedaan had ik na de zomer al kunnen beginnen aan een HBO journalistiek.
MLiG erbijquote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:30 schreef Godshand het volgende:
We zitten in het stadspark van Utrecht. Groetjes van MLIG, Daalder82, MeraViglioSa, Minnemin, deelnemer, Halcon, kipknots, Mystikvm, dyna18 en mijzelf...
Hahaha iedereen had dezelfde reactie als jijquote:
Na 12,5 jaar kan ze hem zomaar eens zat zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 04:47 schreef Godshand het volgende:
Versieren niet makkelijk gaat....
Nou leuk gesprek opstarten gaat wel, blijkt ze 12,5 jaar een vriend te hebben
Waarom trek ik dit soort figuren aan?
Was een vriendin van een vrouwelijke kennis van mij. Anyway, we gaan wel keer gezamenlijk rondje racefietsen![]()
Das altijd jammer om daar inderdaad pas laat achter te komen.quote:Op zondag 5 juni 2011 04:47 schreef Godshand het volgende:
Was een vriendin van een vrouwelijke kennis van mij. Anyway, we gaan wel keer gezamenlijk rondje racefietsen![]()
Geen kwestie van aantrekken. De meeste meiden die ik leer kennen hebben ook een vriend.quote:Op zondag 5 juni 2011 04:47 schreef Godshand het volgende:
Herkenbaar.quote:Op zondag 5 juni 2011 11:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Geen kwestie van aantrekken. De meeste meiden die ik leer kennen hebben ook een vriend.
Ah joh als hij dat nou graag wil. Het wordt bijvoorbeeld ook op een van de beste hogescholen van Nederland gegeven, zo slecht zal het daar dan niet zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 03:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er is een droom ...
[..]
Ik las dat de opleiding HBO journalistiek onder de maat is. Je kunt vast journalist worden zonder.
Ik hoop ook op een zetje in de juiste richting. Nu is het natuurlijk wel zo dat de mensen op de meet extra begripvol zijn voor hem en zijn situatie. De rest van de wereld kan wel eens wat minder mild zijn.quote:Op zondag 5 juni 2011 12:02 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik sta gewoon nog steeds versteld van het feit dat MLiG echt is
Hij heeft dus echt moeite met sociaal contact?Pfff, eerst nam ik alles wat 'ie typte met een grote korrel zout en vaak zat ik ook gewoon keihard te lachen achter mijn computer/telefoon om dat "getroll" maar nu het echt blijkt te zijn is het ineens niet zo grappig meer
![]()
Nou ja, ik hoop dat 'ie hier nog wat contacten aan overhoudt en nu nog een extra zetje in de juiste richting (hulp zoeken of actief aan hemzelf gaan werken) heeft gekregen!
Tijn!! Heb je al iets vernomen van je date?
Je zou haar toch sms'en? Vertel, hoe is dat gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |