abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 juni 2011 @ 02:01:48 #271
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97724483
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Bij mij blijft het meer bij even samen naar de film gaan, museum bekijken en uit eten gaan, dus veel beperkter. Af en toe denk ik wel dat ik geadopteerd ben , want ben het buitenbeentje van de familie.
ik zie mijn ouders 1 x per maand ofzo
en ze wonen vlakbij
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_97724536
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:00 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ga je weleens naar optredens a la Country Wilma of Zanger Pedro?
Dat ook weer niet hoor , ik hou meer van rock. Ik moet wel zeggen dat als hier in de cafe's nog wel eens het platte Amsterdamse muziek , gedraaid word dat ik het best wel leuk vind . Maar dat is meer ook door de sfeer gewoon.
pi_97724566
:D :D :D
pi_97724623
Het is dus wel een dorp maar meer omgeving Amsterdam , dus dan krijg je dat :Y :Y
pi_97724657
Ben blij dat ik daar niet woon :)
pi_97724675
Smaken verschillen ik vind het heel gezellig
pi_97724941
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:09 schreef formerjellybean het volgende:
Smaken verschillen ik vind het heel gezellig
Wat je zegt: smaken verschillen. :)
pi_97725122
Denk zo dat ik toch maar naar bed ga het is erg stil hier
  zondag 5 juni 2011 @ 02:28:04 #279
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97725138
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:27 schreef formerjellybean het volgende:
Muisstil.
Maar ik kan rustig slapen ik krijg mijn kidsweek morgen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97725148
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:27 schreef formerjellybean het volgende:
Goed plan. Ik ga mee.
  zondag 5 juni 2011 @ 02:28:39 #281
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97725152
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:19 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat je zegt: smaken verschillen. :)
Gelukkig maar, anders werd iedereen verliefd op zichzelf, is versieren overbodig en kan dit topic wel dicht.
The view from nowhere.
  zondag 5 juni 2011 @ 02:29:24 #282
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97725165
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:28 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Gelukkig maar, anders werd iedereen verliefd op zichzelf, is versieren overbodig en kan dit topic wel dicht.
Verliefd worden op mezelf was wel lekker geweest was het niet zo irritant ingewikkeld geweest.
C'est la vie
  zondag 5 juni 2011 @ 02:30:42 #283
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97725196
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Verliefd worden op mezelf was wel lekker geweest was het niet zo irritant ingewikkeld geweest.
Er zijn mensen die het kunnen, dus waarom jij niet.
The view from nowhere.
  zondag 5 juni 2011 @ 02:31:34 #284
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97725215
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:30 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Er zijn mensen die het kunnen, dus waarom jij niet.
Het komt heus wel goed hoor want ik ben niet zo'n doemdenker.
Maar het was in ieder geval een stuk makkelijker geweest.
C'est la vie
pi_97725272
Het was ontzettend gezellig, leuk om al die gezichten eens in het echt te zien.

Tsja, wat moet ik er meer over zeggen? We hebben leuk in het park gezeten en met elkaar gekletst. Heel burgerlijk. Daarna nog lekker gegeten, was een toffe middag/avond.

Ik voel me wel lekker :Y
  zondag 5 juni 2011 @ 02:37:21 #286
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97725340
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Het komt heus wel goed hoor want ik ben niet zo'n doemdenker.
Maar het was in ieder geval een stuk makkelijker geweest.
Je bent goed gebekt, dus mijn voorspelling is dat je een gouden toekomst tegemoet gaat (wat de liefde betreft). Wel wat meer studeren. Uit luiheid het VMBO te doen was geen goede zet.
The view from nowhere.
  zondag 5 juni 2011 @ 02:47:38 #287
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97725487
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:37 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je bent goed gebekt, dus mijn voorspelling is dat je een gouden toekomst tegemoet gaat (wat de liefde betreft). Wel wat meer studeren. Uit luiheid het VMBO te doen was geen goede zet.
Ik ga na de zomer eindelijk doen wat ik al mijn hele leven wil: schrijven. Dus er is meer motivatie nu omdat ik al sinds klein jochie sportjournalist wou worden. Het nog niet specifiek journalistiek maar de weg er naar toe.

Dat van naar het VMBO gaan was ook de grootste fout van mijn leven. Had ik de HAVO gedaan had ik na de zomer al kunnen beginnen aan een HBO journalistiek.
C'est la vie
  zondag 5 juni 2011 @ 03:06:17 #288
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_97725709
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 02:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ga na de zomer eindelijk doen wat ik al mijn hele leven wil: schrijven. Dus er is meer motivatie nu omdat ik al sinds klein jochie sportjournalist wou worden. Het nog niet specifiek journalistiek maar de weg er naar toe.
Er is een droom ...

quote:
Dat van naar het VMBO gaan was ook de grootste fout van mijn leven. Had ik de HAVO gedaan had ik na de zomer al kunnen beginnen aan een HBO journalistiek.
Ik las dat de opleiding HBO journalistiek onder de maat is. Je kunt vast journalist worden zonder.
The view from nowhere.
  zondag 5 juni 2011 @ 04:47:39 #289
108913 Godshand
guide4you
pi_97726436
Versieren niet makkelijk gaat....

Nou leuk gesprek opstarten gaat wel, blijkt ze 12,5 jaar een vriend te hebben :{

Waarom trek ik dit soort figuren aan? :?

Was een vriendin van een vrouwelijke kennis van mij. Anyway, we gaan wel keer gezamenlijk rondje racefietsen :) O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 5 juni 2011 @ 04:52:17 #290
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97726458
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 16:30 schreef Godshand het volgende:
We zitten in het stadspark van Utrecht. Groetjes van MLIG, Daalder82, MeraViglioSa, Minnemin, deelnemer, Halcon, kipknots, Mystikvm, dyna18 en mijzelf...
MLiG erbij :o
_O_ ^O^
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  zondag 5 juni 2011 @ 05:00:28 #291
108913 Godshand
guide4you
pi_97726500
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 04:52 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

MLiG erbij :o
_O_ ^O^
Hahaha iedereen had dezelfde reactie als jij :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_97727160
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 04:47 schreef Godshand het volgende:

Nou leuk gesprek opstarten gaat wel, blijkt ze 12,5 jaar een vriend te hebben :{

Was een vriendin van een vrouwelijke kennis van mij. Anyway, we gaan wel keer gezamenlijk rondje racefietsen :) O+
Na 12,5 jaar kan ze hem zomaar eens zat zijn ;)
pi_97728212
quote:

Das altijd jammer om daar inderdaad pas laat achter te komen.
Ik probeer zo'n situatie dan maar als een oefening te zien voor iemand die wel beschikbaar is.
  zondag 5 juni 2011 @ 11:05:23 #294
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97728963
quote:

Geen kwestie van aantrekken. De meeste meiden die ik leer kennen hebben ook een vriend.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  zondag 5 juni 2011 @ 11:10:31 #295
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_97729076
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:05 schreef Catbert het volgende:

[..]

Geen kwestie van aantrekken. De meeste meiden die ik leer kennen hebben ook een vriend.
Herkenbaar. :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_97729312
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 03:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Er is een droom ...

[..]

Ik las dat de opleiding HBO journalistiek onder de maat is. Je kunt vast journalist worden zonder.
Ah joh als hij dat nou graag wil. Het wordt bijvoorbeeld ook op een van de beste hogescholen van Nederland gegeven, zo slecht zal het daar dan niet zijn.
pi_97729335
Zo, weer wakker na een lange nacht slapen. Gisteren was blijkbaar toch vermoeiender geweest dan ik dacht. Een wat uitgebreider verslag.

Aanwezig: MLIG, Daalder82, MeraViglioSa, Minnemin, deelnemer, Halcon, kipknots, Mystikvm, dyna18, godshand

Toen ik op het station aankwam lopen stonden er al een 5 tal mensen te wachten. Ze zagen er niet volledig afzichtelijk uit, dus toch maar er bij gaan staan. ;)
MeraviglioSa verraste me enorm, zij is gewoon een leuke vlotte meid die lekker met iedereen stond te kletsen. En ze was goed herkenbaar doordat ze haar usericon op haar shirtje gedrukt had staan.

We wachten nog even op de rest en zijn toen naar het park gelopen. Ondanks de enorme hitte, was het in dit park gelukkig niet zo heel druk (in tegenstelling tot hoe druk het in andere parken vaak kan worden). Daar een plekje bij het water gezocht en lekker zitten kletsen.

Zo is Daalder82 goed bezig om de stappen vooruit in zijn leven te zetten en is het gewoon prettig kletsen met hem. Deelnemer verraste me omdat hij wat ouder is dan ik verwacht had. Hij komt geinteresseerd over en was ook prima in staat om met de rest te communiceren. Ik heb hem ook nog veel met MLiG zien kletsen.

Via wat telefonisch contact zijn later ook nog MLiG, Godshand en Minnemin aangeschoven. Ook Minnemin komt over als een leuke vlotte vrouw van wie je ook niet zou verwachten dat die een tekort aan mannen heeft.
Het was goed dat MLiG ook gekomen was. Je kon nadat hij gewend was aan de groep prima met hem kletsen, maar je merkt wel dat sociaal contact wat moeilijker voor hem is. Ik hoop de je de juiste hulp kunt vinden MLiG, om je daarbij te ondersteunen.

Mystikvm en Godshand zaten meer bij de groep als adviesgever en kon je ook leuk mee kletsen.
Met Halcon en kipknots iets minder contact gehad, maar ook zij waren lekker actief in de groep en hadden prima sociaal contact met iedereen.

Ondertussen was het al weer 4 uur later en sommigen hadden een afspraak voor later. De rest wilde nog even doorgaan en zo zijn we naar het centrum gelopen om daar wat te gaan eten. We kozen een rustig achterafhoekje in het restaurant. Echter op een gegeven moment kwam er een vrijgezellengroepje vrouwen ook zitten die onze uitgang volledig blokkeerden. (It's a trap!).
Verder geen versierpogingen, maar wel een geslaagde dag met gezellige mensen.
  zondag 5 juni 2011 @ 11:45:08 #298
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97729965
Leuk Dyna, vind het bijna jammer dat ik niet even langsgelopen ben :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97730439
Ik sta gewoon nog steeds versteld van het feit dat MLiG echt is :D
Hij heeft dus echt moeite met sociaal contact? :N Pfff, eerst nam ik alles wat 'ie typte met een grote korrel zout en vaak zat ik ook gewoon keihard te lachen achter mijn computer/telefoon om dat "getroll" maar nu het echt blijkt te zijn is het ineens niet zo grappig meer :N
Nou ja, ik hoop dat 'ie hier nog wat contacten aan overhoudt en nu nog een extra zetje in de juiste richting (hulp zoeken of actief aan hemzelf gaan werken) heeft gekregen!

Tijn!! Heb je al iets vernomen van je date?
Je zou haar toch sms'en? Vertel, hoe is dat gegaan?
pi_97730487
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:02 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik sta gewoon nog steeds versteld van het feit dat MLiG echt is :D
Hij heeft dus echt moeite met sociaal contact? :N Pfff, eerst nam ik alles wat 'ie typte met een grote korrel zout en vaak zat ik ook gewoon keihard te lachen achter mijn computer/telefoon om dat "getroll" maar nu het echt blijkt te zijn is het ineens niet zo grappig meer :N
Nou ja, ik hoop dat 'ie hier nog wat contacten aan overhoudt en nu nog een extra zetje in de juiste richting (hulp zoeken of actief aan hemzelf gaan werken) heeft gekregen!

Tijn!! Heb je al iets vernomen van je date?
Je zou haar toch sms'en? Vertel, hoe is dat gegaan?
Ik hoop ook op een zetje in de juiste richting. Nu is het natuurlijk wel zo dat de mensen op de meet extra begripvol zijn voor hem en zijn situatie. De rest van de wereld kan wel eens wat minder mild zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')