abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97723067
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Jeugd dus. Dan heb je nog tijd zat :)
Precies, zo is dat!
  zondag 5 juni 2011 @ 01:13:50 #227
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_97723109
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Nee, daar is niets over afgesproken. Wat verwacht je dan dat mensen er over zouden moeten zeggen? Er is door meerdere mensen gezegd waar we hebben gezeten, dat het gezellig was, wie er waren.... Om nu een log te posten van alles wat er is besproken lijkt me niet echt nodig.
Nou MLiG heeft een grote stap voorwaarts gezet. Voor iemand in zijn positie is dit een hele grote stap voorwaarts. Ik ben wel benieuwd wat hij er zelf van vond.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_97723157
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou MLiG heeft een grote stap voorwaarts gezet. Voor iemand in zijn positie is dit een hele grote stap voorwaarts. Ik ben wel benieuwd wat hij er zelf van vond.
Dat zal hij later nog wel melden als hij daar behoefte aan heeft. Hij kan zelf ook het beste aangeven wat hij van de meet vond. :)
pi_97723179
Ik vind het wel heel knap en hoop voor hem dat die nu wat vaker gaat proberen om onder de mensen te komen
pi_97723185
quote:

[..]

Nee, daar is niets over afgesproken. Wat verwacht je dan dat mensen er over zouden moeten zeggen? Er is door meerdere mensen gezegd waar we hebben gezeten, dat het gezellig was, wie er waren.... Om nu een log te posten van alles wat er is besproken lijkt me niet echt nodig.
Ik heb het niet over een log, de afwezigheid van de meet-gangers valt me alleen wat op, de uitzondering (was) ben jij eigenlijk.
Ron Paul 2012
pi_97723212
Deelnemer post toch ook die was er ook
pi_97723253
Ja, vandaar het woordje tussen aanhalingstekens. Want het mocht even duren.
Ron Paul 2012
pi_97723261
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:16 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ik heb het niet over een log, de afwezigheid van de meet-gangers valt me alleen wat op, de uitzondering (was) ben jij eigenlijk.
Een aantal mensen hadden 's avonds nog andere afspraken en zullen nu op die afspraken zijn en/of slapen. Sowieso is het ook zaterdagavond. Misschien zijn ze op stap?

Verder heb ik Dyna, Daalder, Deelnemer, Godshand en mezelf zien posten. Da's ongeveer 50% van de meet.
  zondag 5 juni 2011 @ 01:19:17 #234
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97723299
quote:
Ik ben vooral benieuwd naar wat de die-hard "mij lukt het niet" types besproken hebben, en of ze nog tot wat inzichten gekomen zijn. Maar dat kunnen ze idd het best zelf vertellen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97723340
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
Heb achteraf een beetje spijt dat ik niet ben geweest. Als ik had geweten dat er geen leuke fotoverslagen gingen komen was ik nog misschien gegaan.
Ik ook. Echt. Maar ik had de keuze; of met vrienden/innen op pad óf met vreemden waar ik bij de meeste mensen toch niet echt 'n ''klik'' mee had online. Misschien met 2/3 personen, maar dan houdt het ook op. Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk. En dan heb ik vandaag ook nog eens een kut dag gehad, had beter naar de meet kunnen gaan. Ach, je kan niet alles hebben heh. :P
pi_97723344
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik ben vooral benieuwd naar wat de die-hard "mij lukt het niet" types besproken hebben, en of ze nog tot wat inzichten gekomen zijn. Maar dat kunnen ze idd het best zelf vertellen.
Ja, denk ik wel. Heb aangegeven wat ik er van vond. Ik kan niet voor anderen spreken wat zij er van vonden. Denk overigens wel dat iedereen het een gezellige dag vond.
pi_97723379
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:20 schreef Mpj het volgende:

[..]

Ik ook. Echt. Maar ik had de keuze; of met vrienden/innen op pad óf met vreemden waar ik bij de meeste mensen toch niet echt 'n ''klik'' mee had online. Misschien met 2/3 personen, maar dan houdt het ook op. Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk. En dan heb ik vandaag ook nog eens een kut dag gehad, had beter naar de meet kunnen gaan. Ach, je kan niet alles hebben heh. :P
Achteraf praten is altijd makkelijker natuurlijk en een kutdag zie je ook niet altijd vantevoren aankomen.Zou wel leuk zijn geweest als je naar de meet was gekomen, maar de volgende keer beter.
pi_97723387
Dit keer blijf ik eens laat op sinds ik begin van de avond aardig wat uurtjes heb geslapen
pi_97723414
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:21 schreef formerjellybean het volgende:
Dit keer blijf ik eens laat op sinds ik begin van de avond aardig wat uurtjes heb geslapen
Stort je je vannacht niet in het wilde en losbandige uitgaansleven van Wormerveer?
  zondag 5 juni 2011 @ 01:24:13 #240
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97723475
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:22 schreef Halcon het volgende:
Stort je je vannacht niet in het wilde en losbandige uitgaansleven van Wormerveer?
Noemen ze zo die tippelzone op 't industrieterrein tegenwoordig?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_97723476
Nee , ga maar 1 keer per week en meestal is dat vrijdag en op uitzonderingen vaker. En nu is eindelijk mijn spierpijn van donderdag bijna over *O* *O* *O*
pi_97723491
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:24 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , ga maar 1 keer per week en meestal is dat vrijdag en op uitzonderingen vaker. En nu is eindelijk mijn spierpijn van donderdag bijna over *O* *O* *O*
Ben je donderdag zo hard tekeer gegaan?
pi_97723495
quote:
12s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

_O-
pi_97723500
quote:
12s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:24 schreef Catbert het volgende:

[..]

Pas op hoor ~O> ~O> ~O>
pi_97723512
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Achteraf praten is altijd makkelijker natuurlijk en een kutdag zie je ook niet altijd vantevoren aankomen.Zou wel leuk zijn geweest als je naar de meet was gekomen, maar de volgende keer beter.
Inderdaad. Eerlijk gezegd dacht ik er ook negatief over, kortzichtig van mezelf eigenlijk. Maar wie hebben er vandaag allemaal met het OV (trein) gereisd? Ik ben zowat flauw gevallen in de trein, zo vol en de hitte, nog nooit meegemaakt :{

Heb goddomme blaren en een ontsteking in m'n teen door vandaag. :')
  zondag 5 juni 2011 @ 01:26:36 #246
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_97723533
Anyway, ik ga tukken. Morgenochtend tannissen met de jongedame. :W
pi_97723552
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ben je donderdag zo hard tekeer gegaan?
Ja heel erg lopen feesten bij de buhne staan hossen , wat wel leuk was een stel kennissen van mij hadden hun ouders ook mee, maar die hebben mee staan feesten wat ik heel leuk vond omdat ik nogal nette ouders heb die totaal niet naar kroegen ofzo gaan.
Lijkt me heel tof om zulke ouders te hebben
pi_97723587
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:25 schreef Mpj het volgende:

[..]

Inderdaad. Eerlijk gezegd dacht ik er ook negatief over, kortzichtig van mezelf eigenlijk. Maar wie hebben er vandaag allemaal met het OV (trein) gereisd? Ik ben zowat flauw gevallen in de trein, zo vol en de hitte, nog nooit meegemaakt :{

Heb goddomme blaren en een ontsteking in m'n teen door vandaag. :')
Aantal mensen waren wel met de trein. Op het station waren volgens mij wel wat omroepberichten te horen over vertragingen.

Ik reis zelden tot nooit met de trein. Het is leuk als je rustig kunt zitten en van deur tot deur kunt reizen, maar kan dat niet dan vind ik het OV over het algemeen een drama.
pi_97723610
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:27 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja heel erg lopen feesten bij de buhne staan hossen , wat wel leuk was een stel kennissen van mij hadden hun ouders ook mee, maar die hebben mee staan feesten wat ik heel leuk vond omdat ik nogal nette ouders heb die totaal niet naar kroegen ofzo gaan.
Lijkt me heel tof om zulke ouders te hebben
Kan me er weinig bij voorstellen dat het gezellig is als vrienden hun ouders meenemen, maar goed... In Wormerveer kan het kennelijk allemaal.
  zondag 5 juni 2011 @ 01:31:47 #250
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97723660
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:29 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kan me er weinig bij voorstellen dat het gezellig is als vrienden hun ouders meenemen, maar goed... In Wormerveer kan het kennelijk allemaal.
anders krijg je de kroeg nooit vol daar
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')