quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Waar is GvsE als je haar nodig hebtquote:
Geen idee, maar ik heb haar dan ook nooit nodig.quote:
Jajaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb haar dan ook nooit nodig.
Zelfstandige man.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:05 schreef AirwiN het volgende:
Geen idee, maar ik heb haar dan ook nooit nodig.
Of een nutteloze vrouw.quote:
Die komt laterquote:
I knowz.. ben 'm aan 't ontkennenquote:
dat werkt nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:11 schreef S95Sedan het volgende:
Verleidelijk om gewoon een nieuw deel te openen die wel een OP heeft
Goed planquote:
Ik ben de laatste die dat zal ontkennen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
Voel me gelukkig niet aangesproken, ben heel nuttig.![]()
Klopt, maar dan is het weer geen onderdeel van een reeks.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
Natuurlijk wel, je kan altijd los een nieuw deel maken.
Op deze vroege morgen???quote:
En dat boeit iemand?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:13 schreef AirwiN het volgende:
Klopt, maar dan is het weer geen onderdeel van een reeks.
als het lukt wel jaquote:
Kan dat evengoed niet dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Dan konden jullie wel beginnen met krassen
En haar nummer nog gescoord?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:15 schreef clevy het volgende:
[..]
als het lukt wel ja
zoals verwacht ging het gister niet zoals gepland..
wilde ff blijven om de jarige barman te feliciteren..dat duurde wat langer.. en het dansende te schattige nieuwe serveerstertje bleef voor vermaak zorgen..
om maar te zwijgen van de lekker zoet zure pinacolada en zombie.. die harder aankomen dan je denkt.
Maak dat mijn kat wijs.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:17 schreef STING het volgende:
Sure, but that just doesn't make any sense.
Als ik wil krassen dan kras ik ja!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Life doesn'tquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Nou voorruit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zeg toch sure. Wel een beetje opletten he
nope.. toen ik aan m'n eerste biertje buiten stond gaf t al aan bezet te zijn..quote:
geen andere leuke meiden?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:31 schreef clevy het volgende:
[..]
nope.. toen ik aan m'n eerste biertje buiten stond gaf t al aan bezet te zijn..
weinig speelgoed.. en publiek had hoog balletje/hockeytrutje gehalte.. niets tegen sporters maar dit is van dat 'kijk mij rijk zijn' volk: geplamuurd, teveel juwelen en neus meter de lucht in.quote:
Wat jij wilt, ik ga liever iets drinken met mensen die wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:43 schreef clevy het volgende:
[..]
weinig speelgoed.. en publiek had hoog balletje/hockeytrutje gehalte.. niets tegen sporters maar dit is van dat 'kijk mij rijk zijn' volk: geplamuurd, teveel juwelen en neus meter de lucht in.
leuk om bij het drinken wat mensen te kijken
ach.. ik kan met veel soorten mensen overweg en lol hebben.. wil niet zeggen dat ik ze vaker hoef te zien dan bij de alcohol.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat jij wilt, ik ga liever iets drinken met mensen die wel leuk zijn.
quote:
Blijft een leuk nummerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:02 schreef xFriendx het volgende:
De hele zaal te springen en tig bier in je mik met zo'n nummer aan:
Was wel gezellig gister
Ik ga zo naar de rietplasquote:
Hoezo niet zwemmen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de rietplas![]()
Lekker aan het water liggen, alleen niet zwemmen
wachtenquote:
Gisteren mn vinger open gehaald aan het terrarium, heb nu een diepe open wond.quote:
Ga MissB gezelschap houden met wachtenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:06 schreef Q. het volgende:
Nog even bedenken wat ik vandaag ga doen, nog geen plannen.
Wil hier iets op zeggen maar laat ik het maar niet doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren mn vinger open gehaald aan het terrarium, heb nu een diepe open wond.
Dan ga ik niet buiten zwemmen, geen zin in infectie
Tot kleine man wordt opgehaald.quote:
Had dat niet gehecht moeten worden dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren mn vinger open gehaald aan het terrarium, heb nu een diepe open wond.
Dan ga ik niet buiten zwemmen, geen zin in infectie
Niksquote:
Ja en?quote:
quote:
Match via Paiqquote:
Geen idee.quote:
Spill it!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil hier iets op zeggen maar laat ik het maar niet doen
Ach kom op, is toch leuk voor tijnquote:
Dat sowieso!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach kom op, is toch leuk voor tijn
Neuh laat ik dat maar niet doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Gisteren zat er wel al een korstje op maar die heb ik er vannacht afgehaald. Als ik mn vinger beweeg lijkt die snee net een mondje dat open en dicht gaat![]()
Het bloed niet meer ofzo.
[..]
Spill it!
Wie zegt dat ik het over tijn had?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach kom op, is toch leuk voor tijn
Is die snee aan de onderkant al aan elkaar gegroeid? Want in dat geval kan je gewoon zwemmen. En ik neem aan dat je wel wat weerstand hebtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Gisteren zat er wel al een korstje op maar die heb ik er vannacht afgehaald. Als ik mn vinger beweeg lijkt die snee net een mondje dat open en dicht gaat![]()
[..]
Spill it!
Wanneer gaan wij daten?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:11 schreef L-E het volgende:
Ik weet mijn laatste date nog.
Een jaar geleden.
Die hoort toch helemaal niet dicht te groeienquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is die snee aan de onderkant al aan elkaar gegroeid? Want in dat geval kan je gewoon zwemmen. En ik neem aan dat je wel wat weerstand hebt
Zou het toch even laten plakken/hechten anders groeit het lelijk dicht.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Tegenwoordig kan je al niet eens meer likken aan een komkommer zonder dood te gaan. Weerstand of nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is die snee aan de onderkant al aan elkaar gegroeid? Want in dat geval kan je gewoon zwemmen. En ik neem aan dat je wel wat weerstand hebt
Die jeugd van tegenwoordig is niets meer gewend.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je al niet eens meer likken aan een komkommer zonder dood te gaan. Weerstand of niet
Ik zou je date op een terrasje pakkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga een terrasje pakken met mijn date.
Nee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou het toch even laten plakken/hechten anders groeit het lelijk dicht.
Nou, ik kan anders nog best wat hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig is niets meer gewend.
Precies, gewoon eigenwijs met dingen rond blijven lopen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Eigenwijs en hekel aan artsen
Ja hup!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Dan noem je ook iemand.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik kan anders nog best wat hebben
Dat gaat in fases. Het eerste dat dichtgroeit is de plaats waar de huid open is gesneden zodat het bloed vrij komt. Dat gaat eerst stollen, daarna komt er een nieuw huidlaagje over. Dat gaat relatief snel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hoort toch helemaal niet dicht te groeien
Make mequote:
Donkerroze, tegen rood aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat in fases. Het eerste dat dichtgroeit is de plaats waar de huid open is gesneden zodat het bloed vrij komt. Dat gaat eerst stollen, daarna komt er een nieuw huidlaagje over. Dat gaat relatief snel.
Dus als je de snee opent en de huid daar is gewoon roze, lekker gaan zwemmen
Goed puntquote:
Oke. Dan zit er nog geen nieuw huidlaagje overheen of een heel dunne. Waterdichte plijster erop en lekker zwemmenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Make me
[..]
Donkerroze, tegen rood aan.
Die jaap op mn arm ben ik toen ook niet mee naar de dokter geweest, moest ook gehecht worden eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, gewoon eigenwijs met dingen rond blijven lopen.
Goed ideequote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou je date op een terrasje pakken
Volgens mij miste je ietsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat in fases. Het eerste dat dichtgroeit is de plaats waar de huid open is gesneden zodat het bloed vrij komt. Dat gaat eerst stollen, daarna komt er een nieuw huidlaagje over. Dat gaat relatief snel.
Dus als je de snee opent en de huid daar is gewoon roze, lekker gaan zwemmen
Ik heb waterbestendige pleisters gekochtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Dan zit er nog geen nieuw huidlaagje overheen of een heel dunne. Waterdichte plijster erop en lekker zwemmen
Hechten moet binnen de eerste 6 uur, kan nu dus niet meer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Mits lekker wijf uiteraardquote:
Kijk eens aanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Hechten moet binnen de eerste 6 uur, kan nu dus niet meer.
Oh ja, zo spel je datquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb waterbestendige pleisters gekocht
Ze bedoelde een andere snee down therequote:
Hechten kan altijd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Hechten moet binnen de eerste 6 uur, kan nu dus niet meer.
Ze heeft een snee in haar vingerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze bedoelde een andere snee down there
Uiteraardquote:
Nou ik haalde gisteren dus mn vinger open. En bloeden als een rund natuurlijk. Heel spoor van bloed. Van de auto tot in mn keukenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, zo spel je dat
Ik gebruik die dingen bijna nooit, ondingen.
Ja, ik zag 't op facebook. Dacht dat je het daar ook over had.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik haalde gisteren dus mn vinger open. En bloeden als een rund natuurlijk. Heel spoor van bloed. Van de auto tot in mn keuken![]()
Moest meteen de portiek schoon gaan maken.
Uiteraard had ik nergens pleisters. Die heb ik gisteren maar even gehaald. Toen het bloeden al gestopt was
Ja omdat samzz het had over een snee daaronderquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze bedoelde een andere snee down there
Goed bezigquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik haalde gisteren dus mn vinger open. En bloeden als een rund natuurlijk. Heel spoor van bloed. Van de auto tot in mn keuken![]()
Moest meteen de portiek schoon gaan maken.
Uiteraard had ik nergens pleisters. Die heb ik gisteren maar even gehaald. Toen het bloeden al gestopt was
Welkom in Singlesquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft een snee in haar vinger
Oh, nou zie ik het. Flauw.
heb je veelbelovend fotomateriaal gezien?quote:
Ik kom hier al langer dan vandaag. Heb gewoon even een woordje gemist.quote:
Ik moest er wel om lachen.quote:
Ik zag'em dan ook wel meteenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja omdat samzz het had over een snee daaronder![]()
Kleine miscommunicatie
Ik ben ook helemaal niet van de pleisters en verbandjes.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:22 schreef L-E het volgende:
Een wond geneest ook het best als er veel zuurstof bij komt. Dus als het even kan, zonder pleisters laten inderdaad.
A dirty mind is a joy foreverquote:
Maar je ging niet zwemmen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet van de pleisters en verbandjes.
Vaak zo onnodig. Maar denk toch dat ik straks wel ff pleister erop doe ivm zwemmen
Je bent wel een echte sterf-moeilijk hè.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook helemaal niet van de pleisters en verbandjes.
Vaak zo onnodig. Maar denk toch dat ik straks wel ff pleister erop doe ivm zwemmen
net een vrouwquote:
Ik ga ook niet zwemmen!quote:
Te snel gok ikquote:
Andere vrienden zoeken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zwemmen!
Mijn ervaring is echter dat er altijd wel iets mannelijks bij is die het leuk vind om je het water in te tieven
Beetje sneu...quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zwemmen!
Mijn ervaring is echter dat er altijd wel iets mannelijks bij is die het leuk vindt om je het water in te tieven
En geen bot mesquote:
Helemaal mee eens.quote:
Waar snij jij ze dan mee?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:33 schreef Watertornado het volgende:
Sjalotjes snijden met een keukenmesje is wel een beetje de goden verzoeken hoor, Ripley.
groente of koksmesquote:
Omdat het een sjalotje is, kun je ze wel met een klein koksmes snijden (rond 20 cm) snijden.quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja douchen, zomerse outfit aandoen en naar de rietplas.
Fijne dag singles
En wat het dichtste bij ligtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:35 schreef L-E het volgende:
Ik pak gewoon het mes dat schoon is, dat niet in de vaatwasser zit.
Geloof me, als je eenmaal een fijne messenset hebt, ga je het heel erg waarderen. Probeer eens een mes of 2-3 van de "Herman" lijn bij de blokker, die zijn niet duur maar wel erg goed en liggen fijn in de hand.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:35 schreef Ripley het volgende:
Dat heb ik niet.ik kook aardig, maar ik heb bijna geen handige kook spullen zeg maar. Ik mis het ook niet enorm
Ik maak masterchef, zal het wel eens navragen. Maar eerlijk gezegd hebben mijn. Ouders wel een prettige messenset en geef ik er verder niet zoveel omquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, als je eenmaal een fijne messenset hebt, ga je het heel erg waarderen. Probeer eens een mes of 2-3 van de "Herman" lijn bij de blokker, die zijn niet duur maar wel erg goed en liggen fijn in de hand.
Het snijden van groenten en vlees gaat makkelijker als je goede messen hebt, ook moet je ze goed bijhouden met een aanzetmes.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik maak masterchef, zal het wel eens navragen. Maar eerlijk gezegd hebben mijn. Ouders wel een prettige messenset en geef ik er verder niet zoveel om
Een aanzetmes..? Jeetje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het snijden van groenten en vlees gaat makkelijker als je goede messen hebt, ook moet je ze goed bijhouden met een aanzetmes.
Ik denk dat een echt goede kok het ook met een knuppel, een hete steen en z'n tanden moet kunnen doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:35 schreef Ripley het volgende:
Dat heb ik niet.ik kook aardig, maar ik heb bijna geen handige kook spullen zeg maar. Ik mis het ook niet enorm
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, allemaal duimen voor de hetero
Ze liggen op de 7e plaats!
http://www.supercarchallenge.nl/
Eens.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat een echt goede kok het ook met een knuppel, een hete steen en z'n tanden moet kunnen doen
Neuh, maar je komt een eind met een schaar, keukenmesjes en een willekeurig groot mes qua snijdenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat een echt goede kok het ook met een knuppel, een hete steen en z'n tanden moet kunnen doen
Een zwitsers zakmes is alles wat een man nodig heeft tochquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schaar is inderdaad perfect om pizza's op te delen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neuh, maar je komt een eind met een schaar, keukenmesjes en een willekeurig groot mes qua snijden
Niet allemaal. Maar de meeste mannen zijn toch wel kinderlijk flauw en dat moet ook kunnenquote:
Idd! Gewoon knippenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Schaar is inderdaad perfect om pizza's op te delen.
3x raden wat ik het meest gebruik uit m'n messenblokquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neuh, maar je komt een eind met een schaar, keukenmesjes en een willekeurig groot mes qua snijden
Gisterenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer is jouw alcoholveto opgeheven trouwens?
Je Wüsthof Classic 9"?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
3x raden wat ik het meest gebruik uit m'n messenblok
@L-E: peuter heeft de narcose overleefd, begrijp ik?
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk mag ik nog geen alcohol. Maar ik heb gisteren gezondigd want verjaardag en zo.quote:
als het grote mes, kleinste mes of de schaar zo heet wel jaquote:
Oh, ik dacht het meeste uit die drie dingen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als het grote mes, kleinste mes of de schaar zo heet wel ja
Bij gebrek aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je een goed mes hebt wil jij echt niet meer knippen. Dan gaat snijden veel makkelijker.
quote:
quote:
In beglurenswaardige outfit?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga eens lekker buiten zitten. In de schaduw. Maar wel buiten!
Mja, succes. Dat lukt je niet zo goed in onze tuinquote:
Waarvoor gebruik jij een schaar in de keuken? Buiten misschien het openen van verpakkingen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ga je na 't weekend nog wat afreizen? Want ik heb nu maar 4 biertjes in stock. Moet eigenlijk sowieso nog naar de slijter. En döner kopen. Uiteraard.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk mag ik nog geen alcohol. Maar ik heb gisteren gezondigd want verjaardag en zo.
Maar goed, na 't weekend is het klaar.
Wie regelt er een helicopterquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, succes. Dat lukt je niet zo goed in onze tuin
Ja, dinsdag en donderdag sowiesoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je na 't weekend nog wat afreizen? Want ik heb nu maar 4 biertjes in stock. Moet eigenlijk sowieos nog naar de slijter. En döner kopen. Uiteraard.
Gegarandeerd in het water belanden is sneu. Kijk als er gestoeid wordt oid dan is het wat anders.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet allemaal. Maar de meeste mannen zijn toch wel kinderlijk flauw en dat moet ook kunnen
Ik vind dat soort dingen altijd wel grappig. Al moet je 't niet doen als iemand aangeeft 't echt niet te willen om wat voor reden dan ook.
Kan je met die helikopter door hout kijken?quote:
heb je wel aardig goed, maar heb me zo'n a-merk messenset nooit kunnen veroorlovenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik dacht het meeste uit die drie dingen.
Maar ik vond jou wel een typje voor dat soort.
Jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
heb je veelbelovend fotomateriaal gezien?
Bij jullie is de tuin helemaal overdekt met hout?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je met die helikopter door hout kijken?
Ik kijk wel even of ik een 77 Lager kan ronselen voor je.quote:
Een paperclip, stukje touw en een lucifer!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een zwitsers zakmes is alles wat een man nodig heeft toch
Nee. Maar zoals ik zei, ga ik in de schaduw zitten. Op de veranda.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij jullie is de tuin helemaal overdekt met hout?
Fenomeenquote:
Goed, popquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kijk wel even of ik een 77 Lager kan ronselen voor je.En een Sladek Hopburst of iets anders ofzo.
Voor wat?quote:
Als jij ergens onder ligt, lig je niet in de zonquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je met die helikopter door hout kijken?
quote:
quote:
Ik heb er nog bij gezet dat ik in de schaduw ga zitten. Want ik mag niet in de zon.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij ergens onder ligt, lig je niet in de zondus ging er vanuit dat je niet ergens onder ging liggen.
.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een paperclip, stukje touw en een lucifer!!
quote:
quote:
Build me a carquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
.
Precies, zolang die dingen aanwezig zijn kunnen wij alles maken.
Ooh dat is toch normaal bij hemquote:
Verslaafdequote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:57 schreef Watertornado het volgende:
Maargoed. Honger dus, en de klok staat op 4 voor döner.
En allemaal geleerd van MacGyverquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
.
Precies, zolang die dingen aanwezig zijn kunnen wij alles maken.
Dank jequote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uhuh, nou veel plezier jij op het terras hè!
Ja, en mocht ik opgesloten worden in een schuur met staal en een gasbrander dan maak ik een tank.quote:
En het A-Team met gezicht en hannibalquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en mocht ik opgesloten worden in een schuur met staal en een gasbrander dan maak ik een tank.
Met dank aan BA
GMTA?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het A-Team met gezicht en hannibal
Veel plezier en niet nat worden he?quote:
Op hetzelfde niveau als tijn jaquote:
Menig single is jaloers op mijn mindquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om waar te zijn he
Ik verwacht natuurlijk wel een uitgebreid verslag hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaen verder klikt het erg goed online
Op elk potje past een dekseltjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om waar te zijn he
Waarom krijg ik nu allemaal vuige gedachtes bij een rantang?quote:
Omdat je mind verziekt is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu allemaal vuige gedachtes bij een rantang?
Oh noes, wat nu?quote:
Als het maar ontspannend is maar denk zomaar dat dit wel het geval is. Waar schrijf je over?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:02 schreef L-E het volgende:
Wij zitten alweer binnen, Peuter ligt op de bank met een filmpje en ik ga maar weer een stukje schrijven.
Je hele leven opgeven, alles achter je laten en een nieuwe start maken op een zonnig ei.. oh, wacht..quote:
Ik heb een half verhaal wat maar niet echt af wil, omdat ik niet weet wat ik ermee wil. Kijken of ik daar iets verder mee kom.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als het maar ontspannend is maar denk zomaar dat dit wel het geval is. Waar schrijf je over?
Maar schrijven voor een boek dus?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een half verhaal wat maar niet echt af wil, omdat ik niet weet wat ik ermee wil. Kijken of ik daar iets verder mee kom.
Succes danquote:
Vaak is het gewoon wachten op inspiratie inderdaad. Maar als dat er eenmaal is, dan ga ik hard.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Succes danEn op een moment komt er vast wel iets in gedachten binnen waaien waardoor je een richting weet voor je verhaal.
Mag de komende twee dagen op een terrasje zitten of lamballen op het strand dan ook?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hele leven opgeven, alles achter je laten en een nieuwe start maken op een zonnig ei.. oh, wacht..
Die is er welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoge boom, touw. Er is geen andere optie.
Succes!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Vaak is het gewoon wachten op inspiratie inderdaad. Maar als dat er eenmaal is, dan ga ik hard.
Nee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag de komende twee dagen op een terrasje zitten of lamballen op het strand dan ook?![]()
Wromnounie?quote:
Ik mag niet in de zonquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon de stad in gaan en geld uitgeven.
Ga ik ook zo doenmoet toch wat
Ga een mooi verhaal schrijven. Iets tekenen. Stukje wandelen over het strand. Kledingkast opruimen. Online shoppen. Boekenkast categoriseren. Iemand bellen die je graag wil spreken.quote:
Ik neem niet opquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga een mooi verhaal schrijven. Iets tekenen. Stukje wandelen over het strand. Kledingkast opruimen. Online shoppen. Boekenkast categoriseren. Iemand bellen die je graag wil spreken.
Strand, Enschede/Glanerbrugquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga een mooi verhaal schrijven. Iets tekenen. Stukje wandelen over het strand. Kledingkast opruimen. Online shoppen. Boekenkast categoriseren. Iemand bellen die je graag wil spreken.
Je weet wel het oosten van het land.. geen strand te bekennenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit is vast heel leuk, als je begrijpt waar dit over gaat.
Ik woon in Enschede, wij hebben geen strandquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:19 schreef L-E het volgende:
[..]
En het enige wat nog iets in de buurt komt van een strand, is gisteren leeggeschept om 't Aamsveen te blussenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet wel het oosten van het land.. geen strand te bekennen
Pfffffquote:
Ik heb geen iPhone meer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben iPhone aan het syncen
Dan kan je ongeveer 3 uur niet bellen
Rutbeek, hulsbeek hebben we nogquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het enige wat nog iets in de buurt komt van een strand, is gisteren leeggeschept om 't Aamsveen te blussen!
Ja, dat dus. Ik heb nog genoeg tekenwerk liggen, een boek dat nog uit moet, stijkwerk liggen. Ik heb gewoon geen zinquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:21 schreef Cue_ het volgende:
Eigenlijk best grappig fenomeen.. er is zoooveeel te doen op een dag, zoveel mogelijkheden. Maar als je je verveelt heb je in alles gewoon geen zin. Soms is het leven best lastig
Nee, da's Oldenzaal. En daar was blauwalg, toch?quote:
Maar daar kan je wel heenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, da's Oldenzaal. En daar was blauwalg, toch?
Tokkie buurten ftwquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:22 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. een man zit hier ergens in de buurt een vrouw uit te schelden. En ik hoor mijn buurvrouw 'He' roepen naar hen.
Terwijl ze volgens mij een half jaar terug zelf 2x snachts vreselijke ruzie had
Nah, Hulsbeek trekt me nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar daar kan je wel heen
Geen idee wat daar zit, ben er dit jaar nog niet geweest.
Het is voorbij.. er kwam iemand te hulpquote:
Dat snap ik jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, Hulsbeek trekt me nietRutbeek ook niet, overigens
Mja, binnenkort maar eens een uitje naar hetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik jaHeb er zelf ook niet veel mee,maar het is nu eenmaal het enige water wat we hier hebben. (ben er zelf in totaal max5x geweest ofzo
)
Dan doe lekker niks. Ga in de tuin suffenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik heb nog genoeg tekenwerk liggen, een boek dat nog uit moet, stijkwerk liggen. Ik heb gewoon geen zin
Meestal heb je daar dan weer net niet de rust voorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan doe lekker niks. Ga in de tuin suffen
Niks doen is ook lekker. Ik doe dat echt te weinig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan doe lekker niks. Ga in de tuin suffen
Dus dat is de reden dat je niet wilt dat ik het wel doe?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Niks doen is ook lekker. Ik doe dat echt te weinig.
Heb dan altijd het gevoel dat ik iets moet gaan doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Niks doen is ook lekker. Ik doe dat echt te weinig.
Nee, ik wilde gewoon even nee zeggen tegen iemand. Zonder reden. Je mag doen wat je wil, live and let live.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus dat is de reden dat je niet wilt dat ik het wel doe?
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb dan altijd het gevoel dat ik iets moet gaan doen
De bus. Weet niet hoe het daar is, maar hier staat flink veel wind.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:31 schreef Cue_ het volgende:
Zal ik met de fiets of met de bus gaan.
Gok de bus, aangezien rok en slippers en hopelijk met veel tassen terugkom
Wat?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:31 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga een schoonmaakster zoeken, vind dit helemaal niks
Ik nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb dan altijd het gevoel dat ik iets moet gaan doen
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik wilde gewoon even nee zeggen tegen iemand. Zonder reden. Je mag doen wat je wil, live and let live.
ieuwquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
Ik vind net de ideale kleur schoenen. Zit er een plateau van vijf cm onder
schoonmakenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |