Een paperclip, stukje touw en een lucifer!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een zwitsers zakmes is alles wat een man nodig heeft toch
Nee. Maar zoals ik zei, ga ik in de schaduw zitten. Op de veranda.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij jullie is de tuin helemaal overdekt met hout?
Fenomeenquote:
Goed, popquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kijk wel even of ik een 77 Lager kan ronselen voor je.En een Sladek Hopburst of iets anders ofzo.
Voor wat?quote:
Als jij ergens onder ligt, lig je niet in de zonquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je met die helikopter door hout kijken?
quote:
quote:
Ik heb er nog bij gezet dat ik in de schaduw ga zitten. Want ik mag niet in de zon.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij ergens onder ligt, lig je niet in de zondus ging er vanuit dat je niet ergens onder ging liggen.
.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een paperclip, stukje touw en een lucifer!!
quote:
quote:
Build me a carquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
.
Precies, zolang die dingen aanwezig zijn kunnen wij alles maken.
Ooh dat is toch normaal bij hemquote:
Verslaafdequote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:57 schreef Watertornado het volgende:
Maargoed. Honger dus, en de klok staat op 4 voor döner.
En allemaal geleerd van MacGyverquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
.
Precies, zolang die dingen aanwezig zijn kunnen wij alles maken.
Dank jequote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uhuh, nou veel plezier jij op het terras hè!
Ja, en mocht ik opgesloten worden in een schuur met staal en een gasbrander dan maak ik een tank.quote:
En het A-Team met gezicht en hannibalquote:
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en mocht ik opgesloten worden in een schuur met staal en een gasbrander dan maak ik een tank.
Met dank aan BA
GMTA?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En het A-Team met gezicht en hannibal
Veel plezier en niet nat worden he?quote:
Op hetzelfde niveau als tijn jaquote:
Menig single is jaloers op mijn mindquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om waar te zijn he
Ik verwacht natuurlijk wel een uitgebreid verslag hequote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaen verder klikt het erg goed online
Op elk potje past een dekseltjequote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was ook te mooi om waar te zijn he
Waarom krijg ik nu allemaal vuige gedachtes bij een rantang?quote:
Omdat je mind verziekt is.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu allemaal vuige gedachtes bij een rantang?
Oh noes, wat nu?quote:
Als het maar ontspannend is maar denk zomaar dat dit wel het geval is. Waar schrijf je over?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:02 schreef L-E het volgende:
Wij zitten alweer binnen, Peuter ligt op de bank met een filmpje en ik ga maar weer een stukje schrijven.
Je hele leven opgeven, alles achter je laten en een nieuwe start maken op een zonnig ei.. oh, wacht..quote:
Ik heb een half verhaal wat maar niet echt af wil, omdat ik niet weet wat ik ermee wil. Kijken of ik daar iets verder mee kom.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als het maar ontspannend is maar denk zomaar dat dit wel het geval is. Waar schrijf je over?
Maar schrijven voor een boek dus?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een half verhaal wat maar niet echt af wil, omdat ik niet weet wat ik ermee wil. Kijken of ik daar iets verder mee kom.
Succes danquote:
Vaak is het gewoon wachten op inspiratie inderdaad. Maar als dat er eenmaal is, dan ga ik hard.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Succes danEn op een moment komt er vast wel iets in gedachten binnen waaien waardoor je een richting weet voor je verhaal.
Mag de komende twee dagen op een terrasje zitten of lamballen op het strand dan ook?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hele leven opgeven, alles achter je laten en een nieuwe start maken op een zonnig ei.. oh, wacht..
Die is er welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoge boom, touw. Er is geen andere optie.
Succes!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Vaak is het gewoon wachten op inspiratie inderdaad. Maar als dat er eenmaal is, dan ga ik hard.
Nee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag de komende twee dagen op een terrasje zitten of lamballen op het strand dan ook?![]()
Wromnounie?quote:
Ik mag niet in de zonquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon de stad in gaan en geld uitgeven.
Ga ik ook zo doenmoet toch wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |