Mag de komende twee dagen op een terrasje zitten of lamballen op het strand dan ook?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hele leven opgeven, alles achter je laten en een nieuwe start maken op een zonnig ei.. oh, wacht..
Die is er welquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoge boom, touw. Er is geen andere optie.
Succes!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Vaak is het gewoon wachten op inspiratie inderdaad. Maar als dat er eenmaal is, dan ga ik hard.
Nee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mag de komende twee dagen op een terrasje zitten of lamballen op het strand dan ook?![]()
Wromnounie?quote:
Ik mag niet in de zonquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon de stad in gaan en geld uitgeven.
Ga ik ook zo doenmoet toch wat
Ga een mooi verhaal schrijven. Iets tekenen. Stukje wandelen over het strand. Kledingkast opruimen. Online shoppen. Boekenkast categoriseren. Iemand bellen die je graag wil spreken.quote:
Ik neem niet opquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga een mooi verhaal schrijven. Iets tekenen. Stukje wandelen over het strand. Kledingkast opruimen. Online shoppen. Boekenkast categoriseren. Iemand bellen die je graag wil spreken.
Strand, Enschede/Glanerbrugquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga een mooi verhaal schrijven. Iets tekenen. Stukje wandelen over het strand. Kledingkast opruimen. Online shoppen. Boekenkast categoriseren. Iemand bellen die je graag wil spreken.
Je weet wel het oosten van het land.. geen strand te bekennenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit is vast heel leuk, als je begrijpt waar dit over gaat.
Ik woon in Enschede, wij hebben geen strandquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:19 schreef L-E het volgende:
[..]
En het enige wat nog iets in de buurt komt van een strand, is gisteren leeggeschept om 't Aamsveen te blussenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet wel het oosten van het land.. geen strand te bekennen
Pfffffquote:
Ik heb geen iPhone meer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben iPhone aan het syncen
Dan kan je ongeveer 3 uur niet bellen
Rutbeek, hulsbeek hebben we nogquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het enige wat nog iets in de buurt komt van een strand, is gisteren leeggeschept om 't Aamsveen te blussen!
Ja, dat dus. Ik heb nog genoeg tekenwerk liggen, een boek dat nog uit moet, stijkwerk liggen. Ik heb gewoon geen zinquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:21 schreef Cue_ het volgende:
Eigenlijk best grappig fenomeen.. er is zoooveeel te doen op een dag, zoveel mogelijkheden. Maar als je je verveelt heb je in alles gewoon geen zin. Soms is het leven best lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |