Ik neem niet opquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga een mooi verhaal schrijven. Iets tekenen. Stukje wandelen over het strand. Kledingkast opruimen. Online shoppen. Boekenkast categoriseren. Iemand bellen die je graag wil spreken.
Strand, Enschede/Glanerbrugquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Ga een mooi verhaal schrijven. Iets tekenen. Stukje wandelen over het strand. Kledingkast opruimen. Online shoppen. Boekenkast categoriseren. Iemand bellen die je graag wil spreken.
Je weet wel het oosten van het land.. geen strand te bekennenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit is vast heel leuk, als je begrijpt waar dit over gaat.
Ik woon in Enschede, wij hebben geen strandquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:19 schreef L-E het volgende:
[..]
En het enige wat nog iets in de buurt komt van een strand, is gisteren leeggeschept om 't Aamsveen te blussenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet wel het oosten van het land.. geen strand te bekennen
Pfffffquote:
Ik heb geen iPhone meer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben iPhone aan het syncen
Dan kan je ongeveer 3 uur niet bellen
Rutbeek, hulsbeek hebben we nogquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
En het enige wat nog iets in de buurt komt van een strand, is gisteren leeggeschept om 't Aamsveen te blussen!
Ja, dat dus. Ik heb nog genoeg tekenwerk liggen, een boek dat nog uit moet, stijkwerk liggen. Ik heb gewoon geen zinquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:21 schreef Cue_ het volgende:
Eigenlijk best grappig fenomeen.. er is zoooveeel te doen op een dag, zoveel mogelijkheden. Maar als je je verveelt heb je in alles gewoon geen zin. Soms is het leven best lastig
Nee, da's Oldenzaal. En daar was blauwalg, toch?quote:
Maar daar kan je wel heenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, da's Oldenzaal. En daar was blauwalg, toch?
Tokkie buurten ftwquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:22 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. een man zit hier ergens in de buurt een vrouw uit te schelden. En ik hoor mijn buurvrouw 'He' roepen naar hen.
Terwijl ze volgens mij een half jaar terug zelf 2x snachts vreselijke ruzie had
Nah, Hulsbeek trekt me nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar daar kan je wel heen
Geen idee wat daar zit, ben er dit jaar nog niet geweest.
Het is voorbij.. er kwam iemand te hulpquote:
Dat snap ik jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, Hulsbeek trekt me nietRutbeek ook niet, overigens
Mja, binnenkort maar eens een uitje naar hetquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik jaHeb er zelf ook niet veel mee,maar het is nu eenmaal het enige water wat we hier hebben. (ben er zelf in totaal max5x geweest ofzo
)
Dan doe lekker niks. Ga in de tuin suffenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ik heb nog genoeg tekenwerk liggen, een boek dat nog uit moet, stijkwerk liggen. Ik heb gewoon geen zin
Meestal heb je daar dan weer net niet de rust voorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan doe lekker niks. Ga in de tuin suffen
Niks doen is ook lekker. Ik doe dat echt te weinig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan doe lekker niks. Ga in de tuin suffen
Dus dat is de reden dat je niet wilt dat ik het wel doe?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Niks doen is ook lekker. Ik doe dat echt te weinig.
Heb dan altijd het gevoel dat ik iets moet gaan doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Niks doen is ook lekker. Ik doe dat echt te weinig.
Nee, ik wilde gewoon even nee zeggen tegen iemand. Zonder reden. Je mag doen wat je wil, live and let live.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus dat is de reden dat je niet wilt dat ik het wel doe?
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb dan altijd het gevoel dat ik iets moet gaan doen
De bus. Weet niet hoe het daar is, maar hier staat flink veel wind.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:31 schreef Cue_ het volgende:
Zal ik met de fiets of met de bus gaan.
Gok de bus, aangezien rok en slippers en hopelijk met veel tassen terugkom
Wat?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:31 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga een schoonmaakster zoeken, vind dit helemaal niks
Ik nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb dan altijd het gevoel dat ik iets moet gaan doen
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee, ik wilde gewoon even nee zeggen tegen iemand. Zonder reden. Je mag doen wat je wil, live and let live.
ieuwquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
Ik vind net de ideale kleur schoenen. Zit er een plateau van vijf cm onder
schoonmakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |