Ja, dinsdag en donderdag sowiesoquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je na 't weekend nog wat afreizen? Want ik heb nu maar 4 biertjes in stock. Moet eigenlijk sowieos nog naar de slijter. En döner kopen. Uiteraard.
Gegarandeerd in het water belanden is sneu. Kijk als er gestoeid wordt oid dan is het wat anders.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet allemaal. Maar de meeste mannen zijn toch wel kinderlijk flauw en dat moet ook kunnen
Ik vind dat soort dingen altijd wel grappig. Al moet je 't niet doen als iemand aangeeft 't echt niet te willen om wat voor reden dan ook.
Kan je met die helikopter door hout kijken?quote:
heb je wel aardig goed, maar heb me zo'n a-merk messenset nooit kunnen veroorlovenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik dacht het meeste uit die drie dingen.
Maar ik vond jou wel een typje voor dat soort.
Jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
heb je veelbelovend fotomateriaal gezien?
Bij jullie is de tuin helemaal overdekt met hout?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je met die helikopter door hout kijken?
Ik kijk wel even of ik een 77 Lager kan ronselen voor je.quote:
Een paperclip, stukje touw en een lucifer!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een zwitsers zakmes is alles wat een man nodig heeft toch
Nee. Maar zoals ik zei, ga ik in de schaduw zitten. Op de veranda.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bij jullie is de tuin helemaal overdekt met hout?
Fenomeenquote:
Goed, popquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik kijk wel even of ik een 77 Lager kan ronselen voor je.En een Sladek Hopburst of iets anders ofzo.
Voor wat?quote:
Als jij ergens onder ligt, lig je niet in de zonquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je met die helikopter door hout kijken?
quote:
quote:
Ik heb er nog bij gezet dat ik in de schaduw ga zitten. Want ik mag niet in de zon.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij ergens onder ligt, lig je niet in de zondus ging er vanuit dat je niet ergens onder ging liggen.
.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een paperclip, stukje touw en een lucifer!!
quote:
quote:
Build me a carquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
.
Precies, zolang die dingen aanwezig zijn kunnen wij alles maken.
Ooh dat is toch normaal bij hemquote:
Verslaafdequote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:57 schreef Watertornado het volgende:
Maargoed. Honger dus, en de klok staat op 4 voor döner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |