En geen bot mesquote:
Helemaal mee eens.quote:
Waar snij jij ze dan mee?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:33 schreef Watertornado het volgende:
Sjalotjes snijden met een keukenmesje is wel een beetje de goden verzoeken hoor, Ripley.
groente of koksmesquote:
Omdat het een sjalotje is, kun je ze wel met een klein koksmes snijden (rond 20 cm) snijden.quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja douchen, zomerse outfit aandoen en naar de rietplas.
Fijne dag singles
En wat het dichtste bij ligtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:35 schreef L-E het volgende:
Ik pak gewoon het mes dat schoon is, dat niet in de vaatwasser zit.
Geloof me, als je eenmaal een fijne messenset hebt, ga je het heel erg waarderen. Probeer eens een mes of 2-3 van de "Herman" lijn bij de blokker, die zijn niet duur maar wel erg goed en liggen fijn in de hand.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:35 schreef Ripley het volgende:
Dat heb ik niet.ik kook aardig, maar ik heb bijna geen handige kook spullen zeg maar. Ik mis het ook niet enorm
Ik maak masterchef, zal het wel eens navragen. Maar eerlijk gezegd hebben mijn. Ouders wel een prettige messenset en geef ik er verder niet zoveel omquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, als je eenmaal een fijne messenset hebt, ga je het heel erg waarderen. Probeer eens een mes of 2-3 van de "Herman" lijn bij de blokker, die zijn niet duur maar wel erg goed en liggen fijn in de hand.
Het snijden van groenten en vlees gaat makkelijker als je goede messen hebt, ook moet je ze goed bijhouden met een aanzetmes.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik maak masterchef, zal het wel eens navragen. Maar eerlijk gezegd hebben mijn. Ouders wel een prettige messenset en geef ik er verder niet zoveel om
Een aanzetmes..? Jeetje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het snijden van groenten en vlees gaat makkelijker als je goede messen hebt, ook moet je ze goed bijhouden met een aanzetmes.
Ik denk dat een echt goede kok het ook met een knuppel, een hete steen en z'n tanden moet kunnen doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:35 schreef Ripley het volgende:
Dat heb ik niet.ik kook aardig, maar ik heb bijna geen handige kook spullen zeg maar. Ik mis het ook niet enorm
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, allemaal duimen voor de hetero
Ze liggen op de 7e plaats!
http://www.supercarchallenge.nl/
Eens.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat een echt goede kok het ook met een knuppel, een hete steen en z'n tanden moet kunnen doen
Neuh, maar je komt een eind met een schaar, keukenmesjes en een willekeurig groot mes qua snijdenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat een echt goede kok het ook met een knuppel, een hete steen en z'n tanden moet kunnen doen
Een zwitsers zakmes is alles wat een man nodig heeft tochquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schaar is inderdaad perfect om pizza's op te delen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neuh, maar je komt een eind met een schaar, keukenmesjes en een willekeurig groot mes qua snijden
Niet allemaal. Maar de meeste mannen zijn toch wel kinderlijk flauw en dat moet ook kunnenquote:
Idd! Gewoon knippenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Schaar is inderdaad perfect om pizza's op te delen.
3x raden wat ik het meest gebruik uit m'n messenblokquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neuh, maar je komt een eind met een schaar, keukenmesjes en een willekeurig groot mes qua snijden
Gisterenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wanneer is jouw alcoholveto opgeheven trouwens?
Je Wüsthof Classic 9"?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
3x raden wat ik het meest gebruik uit m'n messenblok
@L-E: peuter heeft de narcose overleefd, begrijp ik?
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk mag ik nog geen alcohol. Maar ik heb gisteren gezondigd want verjaardag en zo.quote:
als het grote mes, kleinste mes of de schaar zo heet wel jaquote:
Oh, ik dacht het meeste uit die drie dingen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als het grote mes, kleinste mes of de schaar zo heet wel ja
Bij gebrek aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je een goed mes hebt wil jij echt niet meer knippen. Dan gaat snijden veel makkelijker.
quote:
quote:
In beglurenswaardige outfit?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga eens lekker buiten zitten. In de schaduw. Maar wel buiten!
Mja, succes. Dat lukt je niet zo goed in onze tuinquote:
Waarvoor gebruik jij een schaar in de keuken? Buiten misschien het openen van verpakkingen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ga je na 't weekend nog wat afreizen? Want ik heb nu maar 4 biertjes in stock. Moet eigenlijk sowieso nog naar de slijter. En döner kopen. Uiteraard.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Eigenlijk mag ik nog geen alcohol. Maar ik heb gisteren gezondigd want verjaardag en zo.
Maar goed, na 't weekend is het klaar.
Wie regelt er een helicopterquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, succes. Dat lukt je niet zo goed in onze tuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |